ator1967
14 Aug 2011, 13:23
Am montat o aprindere electronica Gotronic at011 si am incercat sa reglez avansul . Am constatat ca unul dintre pistoane nu functioaneaza corespunzator , in sensul ca atunci cand scot fisa de la bujie nu scade turatia motorului. Am inlocuit bujia si acelasi rezultat. Am schimbat fisa respectiva cu alta , dar am constatat acelasi lucru , pistonul respectiv nu functioaneaza corespunzator.Nu am dat jos aprinderea electronica sa trec din nou pe sistemul clasic, pt ca nu cred ca ar putea fi asta cauza. Care ar putea fi posibilele cauze ?
supapa stransa ,verifica culbutori
Kanutza_77
14 Aug 2011, 15:37
bujia este foarte uda?
PH-06-BOA
14 Aug 2011, 21:55
Tine-o turata constant la 2500 de ture si, daca scoti fisa si se observa scadere usoara, e compresia. poate fi din supapa deschisa sau scaun crapat, ciupit, ori din segmenti blocati sau sparti. Chiar si aer fals la servo (furtun). Daca nu se simte , e din aprindere: fisa, capac delcou, cama... Mai studiaza-l. Pune pistonul in compresie, da bujia jos, pune o bucata de furtun pe gaura bujiei bine etansat, si sufla in el in liniste. Daca scapa simtitor, poti auzi si unde, in toba (asculta altcineva)sau carburator . Asta pentru supape. In baie daca se aude, n-a mai ramas mult din piston. Poate n-o fi asa, mai ales daca nu bate.
Kanutza_77
14 Aug 2011, 22:34
Probleme pot fi din urmatoarele: Platina,rotor,capac delco,fise,bujie,supape,piston
Cabasse_tronic
15 Aug 2011, 06:18
chestia cu suflatu in cilindru mi se pare coool , fa un tutorial , film , ca ma intereseaza .
PH-06-BOA
15 Aug 2011, 10:38
Vrei sa-ti faci firma de suflatori? Dar sa-i asezi unul, in spatele celuilalt, in serie, sa faca presiune mare la iesire!
ator1967
15 Aug 2011, 14:57
Se pare ca am descoperit cauzele : capacul delcou fisurata in partea cilindrului nr 2 , un furtunas de la sevofrana rupt si platina impuscata (desi era noua si model Doduco). Totusi cand scot fisa de la bujie (cilindrul nr 2) se simte o foarte slaba micsorare a turatiei motorului. Cred totusi ca functioneaza cilindrul respectiv. Va multumesc pentru raspunsuri .
PS Oricum am scos aprinderea electronica si am trecut pe sistemul clasic + am schimbat bujiile ( am pus unele marca Equyem parca , la recomandarea unui vanzator care zice ca unele Dacii au fost livrate din fabrica cu modelul asta de bujii )
sebymesteru
16 Aug 2011, 09:09
Daca ai avut aprindere AT-01 probabil de la ea ti-a puscat platina,si eu am patit la fel si nu odata. Pune un AT-011 si o sa uiti ca ai aprindere la masina...
deceneu32
16 Aug 2011, 23:13
Supapa arsa!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.