Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Atentie la anvelopele resapate Insa Turbo!
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Piese auto - Dacia Duster
Dusty2010
Eu am cumparat un set de 4 anvelope tip Ranger (profil similar BFG) si iata ce am patit:
pe laterala uneia dintre anvelope (dupa 4-5000 km rulati) a aparut o “galma”.

Am scris distribuitorului/importator despre aceasta situatie si am revendicat garantia.
Raspunsul acestuia a fost ca procedura e urmatoarea: voi duce eu anvelopa la ei la depozit, vor face o comisie care in 30 zile va decide daca e acoperita de garantie sau nu si apoi imi vor da o anvelopa noua la care voi achita eu diferenta pentru uzura anvelopei schimbate...

Eu am facut urmatorul raspuns:
“aceasta procedura invocata de catre dvs. implica schimbarea de pe
masina a tuturor celor 4 anvelope pana cand veti solutiona dvs.
problema (30 zile) pentru ca nu pot rula (evident) cu 3 anvelope de un
fel si a patra (cea pe care o inlocuiesc sa v-o aduc) alt tip.
aceasta operatie inseamna o data 100 lei (sch anvelope+echilibrare
roti). Dupa ce dvs. veti solutiona problema (imi veti schimba
anvelopa) voi cheltui inca 100 lei ca sa pun din nou pe jante
anvelopele (cele 4) Insa turbo de la dvs.

Probabil ca uzura e de maxim 10% si deci voi mai plati catre dvs.
aprox 30-40 lei. Adaugand combustibilul consumat ca sa va aduc
anvelopa la dvs. si sa o iau inapoi (Chiajna-Popesti Leordeni dus
intors de 2 ori) adica aprox. 45-50 lei (8 litri de benzina pentru cei
80 km efectuati in total) voi ajunge la "frumoasa" suma de 280-290
lei!!!
adica aproape (daca mai punem 100 lei) cat o anvelopa Insa Turbo noua....!! “

la acest mail al meu ei mi-au raspuns ca “ma pot ajuta” vanzandu-mi o anvelopa noua si dupa decizia comisiei imi vor returna banii sau o alta anvelopa (poate vreau sa am si rezerva ca cele 4 de pe masina, ziceau ei).
Deci, ideea era sa mai scot eu din buzunar aproape 400 lei in conditiile in care eu nu am nici o vina ca anvelopa are un defect de fabricatie care a condus la aceasta situatie!
Am intrebat daca costul schimbarii anvelopei (pe ideea lor) si echilibrarea rotii va fi suportat de catre mine (ei au si atelier de vulcanizare si echilibrare) sau de catre ei, intrebare la care nu am mai primit nici un raspuns!

Trage fiecare ce concluzie doreste din aceasta intamplare!

Eu am decis ca nu voi mai cumpara anvelope resapate datorita acestei firme (sau a procedurilor ei de satisfacere a clientilor)!
cosmin_2300
Cea mai mare vină o ai că ai dat peste 10.000 de euro pe mașină și nu ai bani de anvelope noi wink.gif
Dusty2010
ba' anvelopele erau noi.... da' resapate nou! smile.gif
daca nu stii hai ca-ti spun eu cum e: iti doresti anvelope de off road (ca sa aiba priza, sa te ajute la drum dificil) insa totusi, in loc de 600 lei/buc te tenteaza sa dai 350 lei (profilul e aproape identic) ca la 4 bucati se simte!
eeeeeh, acum mai stau si mai pun bani la pusculita si imi iau originalele noi de la BF Goodrich in loc de Insa, Binsa, Dinsa chiar si Turbo! smile.gif
IRONICK
QUOTE(Dusty2010 @ 30 Aug 2011, 20:24)
daca nu stii hai ca-ti spun eu cum e: iti doresti anvelope de off road (ca sa aiba priza, sa te ajute la drum dificil)
Habar nu avea ce tipuri de anvelope sunt cele cumparate de tine cand a facut afirmatia aia.
sorin1983
in cel mai bun caz vei afla ca e din vina ta...ai dat intr-o groapa si de aia a aparut galma.
cosmin_2300
QUOTE(Dusty2010 @ 30 Aug 2011, 20:24)
ba' anvelopele erau noi.... da' resapate nou! smile.gif
*


Am înțeles ce spui, tu nu ai înțeles ce spun eu! Mi se pare de neconceput să dai 12-13000 de euro pe o mașină (sau cât naiba mai e acum Dastăru' tău) și să iei anvelope reșapate (mai ales în condițiile în care tu le vrei pentru off-road, deci vor fi solicitate)!
E "normal" ca alea să țină mai puțin (nu-i normal să facă gâlme în schimb, dar cum spunea Sorin, tot tu o să ieși vinovat că ai folosit anvelope de off-road în ... off-road).

QUOTE(IRONICK @ 30 Aug 2011, 23:13)
Habar nu avea ce tipuri de anvelope sunt cele cumparate de tine cand a facut afirmatia aia.
*


Iar te bagi în seamă? Știam perfect despre ce anvelope e vorba wink.gif
jay333
QUOTE(cosmin_2300 @ 31 Aug 2011, 08:09)
tu le vrei pentru off-road, deci vor fi solicitate
*


Cand stii ca ai toate sansele sa-ti tai un cauciuc in vreo piatra pe munte, tu ce ai prefera, o anvelopa de 600-700 lei sau una de 300 care face cam aceeasi treaba? huh.gif
IRONICK
QUOTE(cosmin_2300 @ 31 Aug 2011, 09:09)
Știam perfect despre ce anvelope e vorba wink.gif
Dupa ce ai cautat cu google.
cosmin_2300
Evident că una de 300 de lei, dar nu una reșapată ...
Ca o comparație evidentă, o anvelopă reșapată de iarnă costă 80-90 de lei pentru cazanul meu, una nouă costă 200 de lei. Le-am cumpărat noi. Dacă eu cu Cielo îmi permit să "arunc" 480 de lei la 4 anvelope, el cu mașină de peste 10.000 de euro ar trebui să-și permită fără probleme.

QUOTE(IRONICK @ 31 Aug 2011, 09:26)
Dupa ce ai cautat cu google.
*


Dooh, e logic! Nu am mașină de off-road!
Primul lucru a fost să caut pe net ce anvelope sunt (nu mai auzisem de anvelopele astea), deci lasă frustrările acasă wink.gif
gabylzr
Oricum cosmine cu tine nu o scoate omul la capat , tu nu recunosti niciodata nimic si ai mereu dreptate , ca sa nu mai zic de frustrari tongue.gif
EUGEN2008
Daca e cazul de facut pronosticuri ma bag si eu in seama cu 1-0 ptr vanzator. Dupa 29 de zile de analize epuizante verdictul va fii : vinovat! Garantia acopera doar eventuale explozii pe trenul de rulare sau exfolieri ale partii vulcanizate etc dar nicidecum o galma . Imi pare rau ptr setul tau descompletat dar mai mult ca sigur asa se va intampla. In schimb daca esti multumit de cauciucuri eu zic sa accepti varianta cu achizitionarea unuia nou cu posibilitate de stornare, macar asa ai iarasi setul complet. Bafta!
b76bgaarh
da galma nu a aparut dupa utilizare offroad?
Dusty2010
pai la intrebarea daca am dat in vreo groapa eu raspund: nu!
am dat in mai multe gropi ca doar de aia sunt anvelope pentru off road, nu?
ele ar trebui sa se "de janteze" in cel mai rau caz dar nu sa se "umfle"!
cosmin_2300
QUOTE(gabylzr @ 31 Aug 2011, 09:50)
Oricum cosmine cu tine nu o scoate omul la capat , tu nu recunosti niciodata nimic si ai mereu dreptate , ca sa nu mai zic de frustrari tongue.gif
*


Și tu de unde știi cum sunt eu de obicei?
Dispari!

QUOTE(Dusty2010 @ 31 Aug 2011, 18:22)
pai la intrebarea daca am dat in vreo groapa eu raspund: nu!
am dat in mai multe gropi ca doar de aia sunt anvelope pentru off road, nu?
ele ar trebui sa se "de janteze" in cel mai rau caz dar nu sa se "umfle"!
*


Ai dreptate la partea cu gropile, dar ultima parte este valabilă la anvelopele noi ...
Ai toate șansele să ți se spună că fiind reșapate nu ai garanție ... sad.gif
Acum, dacă tot ai dat banii pe ele, mai cumpără 2 anvelope noi (sau măcar una) și te bucuri de ele până la capăt!

Indiferent de ce alegi, succes!
b76bgaarh
tovarasu dusty... nu stiu cum sa iti zic: e defect de UTILIZARE.

bafta
dan75
Cauciuc NOU, de utilitara, aparut galma schimbat in garantie.Dar tot asa trimis la nu-s ce comisie si-n 10 zile returnat cauciuc nou plus de achitat diferenta pentru uzura.Era un cauciuc din ukraina ceva.
ydaniel
De INSA turbo in general lumea e multumita.si eu folosesc si sunt multumit.Alte resapate sunt mai slabe in materie de performante si sunt mai scumpe.Defecte pot aparea ,dar la ce am vazut eu in teren nu se distrug repede.
klaus
Anvelopele resapate nu sunt ale producatorului (baza). Poati avea anvelope de la continental, de la sava etc resapate sub aceeasi sigla.
Acu', cum ti-e norocul, daca ai 3 pirelli si o chinezarie, toate resapate, s-ar putea ca alea 3 pirelli sa nu faca galme, da' chinezaria da. Asta mai tine si de controlul de calitate a resapatorului.
sobolan
merg pe spate bine alea reesapate...pe fata nu sunt recomandate nici chiar de producatorul lor(ala care le reesapeaza)...
saddan
Si la cauciucurile noi e la noroc (exceptand garantia)... dar la cele resapate tine 100% de noroc, bafta sau cum s-o mai fi numind. Am citit ce a patit conationalul nostru cu acea galma. Parerea mea e ca in acest caz ar trebui citite conditiile de acordare a garantiei si daca se incalca drepturile consumatorului mers direct la OPC... abia asteapta si aia sa manance o paine. Cat despre "vina" de a cumpara cauciuce resapate... stiu pe cineva care si-a luat pe Santa Fe 4 bucati si nu a avut probleme cu ele.... si nu ca nu isi putea permite sa isi ia noi, dar asa cum a zis el.... daca se duc drek macar nu-i pare rau de banii pe care i-a dat pe ele. Acum sigur ca fiecare procedeaza in functie de buzunar si de ce-si doreste. Dar, cum nici o fapta buna nu ramane nepedepsita, fiecare isi asuma consecintele hotararilor luate.
Cu bine
Andyno
eu am luat la hilux Comtram Winter noi de iarna la 700 lei bucata...si dupa 1 saptamana a iesit galma.
am fost la firma si l am schimbat pe loc.
sorin1983
vredestein comtrac vrei sa zici. la ce firma ti l-au schimbat fara intrebari?
Andyno
numai stiu firma...dar firma era in spate la romexpo. au 4 ani
mariuscomx
Eu nu inteleg un lucru in tot email-ul pe care zici ca l-ai trimis lor.
Deci tu ai cumpart 4 cauciucuri reesapate ca sa le pui pe masina in principal pentru offroad.
Ti s-a busit unul .. nu conteaza din ce cauza.
Ce nu inteleg eu e de ce nu poti sa il inlocuiesti si sa il trimiti la garantie?
Din ce inteleg eu nu zici ca trebuie sa le inlocuiesti pe toate 4 ca in 3 cauciucuri nu merge masina.

Deci fac o recapitulare tu ai cauciucuri reesapate si iti pui problema daca descompletezi setul ? Acuma sunt ironic .. dar tu vrei cumva ca sa nu ai nici un cauciuc identic la masina.. nu de alta ca daca il inlocuiesti ai sanse sa fie 2 la fel smile.gif.

Asa 1 dar nu inteleg in offroad de ce ai nevoie ca toate cauciucurile sa fie identice. Te temi ca la 150 de km la ora sa simti mai tare masina sau ce?

Si in plus ce e asa mare chestie .. ai luat niste cauciucuri cu 3 lei sh (reesapatele sunt caucicuri sh chiar mai proaste ) pai daca luai cauciucuri noi din fabrica si ai fi dat pe un cauciuc cat costa tot setul tau ce faceai ? Tot timpul cand cumperi ceva exista posibilitatea sa fie stricat (in cazul tau nici macar nu stim daca chiar a fost stricat sau l-ai stricat)
cris06
E... o fi rezolvat omul problema de mai bine de un an! biggrin.gif
vladut88
toate cauciucurile trebuie sa fie de aceeasi marime (preferat acelasi profil si marca ) la o masina 4x4 ca altfel apar diferente de rotatie si poate face ceva "poc"
Leo0608
QUOTE(vladut88 @ 24 Dec 2012, 16:28)
cauciucurile trebuie sa fie de aceeasi marime (preferat acelasi profil si marca )
*


pe aceeasi punte excl.gif smile.gif
vladut88
ba conteaza foarte mult , daca ai cauciucuri diferite de ex mai mici pe fata sau spate , alea se invart cu viteza mai mare si apar diferente de rotatie
bobo77
Eu in discutia de aici nu vad sa fi pomenit cineva de o alta dimensiune, este vorba doar de marca si model diferit, cel putin eu asa am inteles...
Cristi1980
corect, dimensiunile sunt standard si la fel. Era vorba de profil si marca
alehandro69
Am si eu reesapate Insa turbo de iarna...pe 2 masini.....insa doar pe puntea spate...

Doamne fereste...inca nu am avut bubitze...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.