Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Twingo Facelift
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2
Modus
&feature=digest_refresh_sat

bobo77
Mie imi place si masina si reclama.
rtBK
daca nu aparea renault puteam sa pun pariu ca e un fratior mai mic a lui Juke
sorin1983
Imi place ideea lampilor separate
Fratzica
spatele e atat de urat incat nici in reclama nu il prea arata smile.gif
boga81
foarte chic din fata si interesant noul eleron spate... dar oricum, tot urat ramane privit din spate...
P-A-C-O
QUOTE(boga81 @ 12 Sep 2011, 12:26)
foarte chic din fata si interesant noul eleron spate...

eleronul ala se regaseste si pe ph1; acesta face parte dintr-un Kit aerodinamic pentru consumul acela de sub 100 grCo2/km wink.gif

iote-l: http://www.auto-buzz.com/salon-amsterdam-2...o-2-528343.html

PS: mai exact 94 gr CO2/km - in apr. 2011 acu' cre' ca l-au "manarit" pe la vre-un 70-80 blush.gif
IRONICK
Mare lucru, ala ajuta la desprinderea aerului de plafon si montanti. Problema este ca plafonul trebuie sa aiba un anumit arc de cerc pe care eleronul trebuie sa il urmeze si el.
Si Peugeot 207 Economique foloseste asa ceva.

user posted image

Eu ma asteptam la mai mult, nu doar o grila acoperita si un eleron. Sau procedeaza la fel cum a facut cu Clio 3 90g eco2? Cu mare fast au spus ce imbunatatiri au pus pe masina, dar in serie nu le-a avut niciodata montate.
P-A-C-O
in 2014 e asteptat si rezultatul aliantei Daimler AG - Renault: Noul Twingo / Noul Smart Fortwo, deja se fac teste de zor

[attachmentid=1627904642] [attachmentid=1627904643] [attachmentid=1627904645]
P-A-C-O
http://www.undressnewtwingo.com/
papa_mulo
Dragut dar parca prea Fiat500 din lateral.
Citeam mai demult ca masinile astea(twingo/smart) vor adopta solutia motor spate cu propulsie. Stiti cumva daca au pastrat ideea asta?

LE: am mai citit acum pe net si reiese ca au pastrat aceasta idee si asa vor iesi.
r_vlad
Poze -> Twingo - es.autoblog.com
[attachmentid=1627932266]
sorin1983
cred ca la un moment dat se vor cumpara doar sigle diferite...
IRONICK
QUOTE(papa_mulo @ 14 Feb 2014, 10:05)
Dragut dar parca prea Fiat500 din lateral.
*


Si la spate au copiat Volvo C30. Copy/paste ... copy/paste ...
r_vlad
Si ce voiai ? Sa copieze 1:1 spatele de la Super 5 Turbo de acum 20+ de ani sau crezi ca nu seaman deloc ?
[attachmentid=1627932270] [attachmentid=1627932272]
IRONICK
Nu te mai inflacara asa ca m-am luat de pretioasa marca Renault, nu neaparat la design, cat la solutia tehnica ma refer.

user posted image
balanel
Ce misto! Absolut genial! Chiar nu ma mai asteptam la acest producator, Renault, care n-a mai inovat nimic de ani buni, sa ma surprinda cu ceva.
Sa faca o masina cu solutia totul spate, cand pana si flatulentii de la BMW au inceput sa faca masini cu tractiune fata, este o idee absolut excelenta!
Sunt convins ca acest Twingo va fi masina preferata ale celor care se pricep si stiu sa aprecieze solutia tehnica respectiva, dar nu au bani sa isi ia una mai scumpa de gen.
Si, sincer sa fiu, imi pare foarte, foarte rau ca nu voi avea bani sa-mi iau aceasta masina. Sau poate cine stie, daca incep sa joc la Loto...
P-A-C-O
urmeaza versiunea SMART....
Squirrel
user posted image
Squirrel
QUOTE(r_vlad @ 14 Feb 2014, 13:04)
Si ce voiai ? Sa copieze 1:1 spatele de la Super 5 Turbo de acum 20+ de ani sau crezi ca nu seaman deloc ?
[attachmentid=1627932270] [attachmentid=1627932272]
*

Squirrel
P-A-C-O
20.06.2014: Intrebat daca motoarele 0.9 TCe produse la Mioveni echipeaza noul Renault Twingo si noul smart ForFour, oficialul Renault Nicolas Maure a raspuns evaziv si a zambit: “Nu, sunt motoare cu 3 cilindri”.
St
QUOTE
The Twingo uses a pair of newly developed three-cylinder engines. The first is a modified version of the existing 898cc TCe 90 unit developing 89bhp and 100lb ft, which is canted over at 49 degrees to maximise interior space. The second engine is a unit of the same capacity producing 69bhp and 67lb ft. Both will be mated to a five-speed manual gearbox at launch.


http://www.autocar.co.uk/car-news/geneva-m...-renault-twingo
slider2
dar daca au pus motorul in spate de ce n-au facut un portbagaj mai mic si in fata?
AndreiMR
Reducere de costuri smile.gif Iti dai seama ca trebuia amenajat acolo, o mocheta, o capota care sa se deschida pe bune...fiind o masina de oras oricum nu avea nevoie de portbagaj prea mare
papa_mulo
In fata e aproape plin de radiatoare, baterii, bidoane cu lichide etc...
b76bgaarh
arata mai bine smartu. sa vedem si diferenta de pret.
OVIDIUS
Mie mi se par la fel...Probabil Twingo o sa fie mai ieftin
P-A-C-O
marea dilema, pt. unii, va fi diferenta de cuplu/putere intre doua motoare "identice" (0.9TCe) excl.gif
madhorsefuzzy
Pai sunt doua versiuni una normala de 89CP (90CP la Smart) si una low de 69CP (71 la Smart). Eu asa inteleg.
papa_mulo
QUOTE(P-A-C-O @ 17 Jul 2014, 18:10)
marea dilema, pt. unii, va fi diferenta de cuplu/putere intre doua motoare "identice" (0.9TCe)  excl.gif
*



Nu bag mana in foc, dar cand am citit mai demult despre motorizarile lui Twingo intelesesem ca cel in jurul valorii de 70 cai nu e tce, e 0.9 aspirat.
argon
QUOTE(OVIDIUS @ 17 Jul 2014, 13:28)
Mie mi se par la fel...Probabil Twingo o sa fie mai ieftin
*



Sigur o sa fie mai ieftin pentru ca si Toyoia IQ e de 3 ori mai ieftina decat acelasi lucru cu alta sigla biggrin.gif
bucatzel
QUOTE(argon @ 18 Jul 2014, 14:21)


Biine dom'le, Aston Martinu' le-o "facut" pe astea ca o trebuit, nu ca o vrut. Parca le iesea o medie prea mare la productia de codoi, nu mai tin minte exact.
IsNa
Da, si oricum nu se vinde separat Cygnet-ul, doar ca breloc la un Aston adevarat. Adica... se vindea, ca s-a oprit circul.

La obiect: altundeva am citit ca vor fi 3 versiuni ale motorului: doua aspirate (~60CP, ~70CP) si una turbo, deja cunoscutul tce. Toate pe aceeasi cilindree.

Mie-mi place mai mult Reno-ul, Smart-ul nu mi-a placut niciodata.
Daaaar: mai zicea acelasi articol ca Smart-ul ar fi echipat si cu o transmisie dublu-ambreiaj. Sweeeet! wub.gif
b76bgaarh
http://www.motorauthority.com/news/1093393...rash-test-video

un prim crash test.
argon
Tipic, ca la primul Smart, dar au folosit senzori de decelerare? Ca degeaba ramane compartimentul pasagerilor intact, daca se depaseste un anume prag G, nu scapa nimeni..dar o sa arate de zici ca-i viu.


Pe la minutul 5.05 explicatia.
https://www.youtube.com/watch?v=9iKGfo1wmOM
P-A-C-O
b76bgaarh
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/re...ch-8527243.html

un mic test comparativ, twingo smart forfor
b76bgaarh
http://www.euroncap.com/results/renault/twingo/563.aspx

slab, pacat.
silviumc
QUOTE(b76bgaarh @ 3 Sep 2014, 13:15)

Nu e slab. EuroNCAP a schimbat relativ recent metodologia de testare.

Acum sunt incluse teste cum ar fi Autonomous Emergency Braking, sisteme care inca nu sunt prezente decat pe masinile mai scumpe. Vor fi introduse si pe masinile de volum, pana la urma, dar vor mai adauga ceva la pret.

Deci o masina care obtinea 5 stele pe metodologia veche, nu mai obtine tot atatea pe cea noua.

4 stele la Twingo este chiar foarte, foarte bine.
spy_oh_joy1389
Deci masina poate fi cumparata cu lane departure warning, dar nu a fost testat ca ei presupun ca nu se va vinde. Care e regula? Trebuie sa fie standard ca sa ti-l testeze si sa iei puncte?
r_vlad
"When a car has been nominated for testing, Euro NCAP asks the manufacturer for information about the best-selling variant and the fitment of safety equipment accross Europe. From this information the test variant is derived. In general, the test variant must have safety equipment fitted as standard. In exceptional cases, Euro NCAP allows optional technology to be fitted on the test variant, but only if the option is available on a high number of cars sold and only for a short introduction period."
Euro NCAP - The Car Selection Explained
b76bgaarh
masina e slaba si la protectia pasagerilor, 78%. panarama aia de airbag, cap torace, e cam degeaba la testul cu stalpul. pavilionul se indoaie. tetierele spate sunt degeaba.

decat de astea simple, daca vorbim de avertizare unghi mort, lane departure assist, cruise control activ, presafe etc iese cu minus.
spy_oh_joy1389
Asa e, dar vad ca si suratele au acelasi rezultat. Mai mult, celelalte nici nu au optional macar lane assistul.
Asta din ce zice ncap, ca nu m-am uitat la fiecare la lista de dotari.
espacern
Noul Twingo se pare ca este "inspirat" din R5 Turbo.....probabil se refera la propulsia spate!

@+
Squirrel
Poate doar la nivelul liniilor generale de design exterior.
b76bgaarh
http://www.turbo.fr/actualite-automobile/7...nault-twingo-3/

lupta cu "dusmanu" de clasa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.