PS: mai exact 94 gr CO2/km - in apr. 2011 acu' cre' ca l-au "manarit" pe la vre-un 70-80
IRONICK
12 Sep 2011, 20:41
Mare lucru, ala ajuta la desprinderea aerului de plafon si montanti. Problema este ca plafonul trebuie sa aiba un anumit arc de cerc pe care eleronul trebuie sa il urmeze si el. Si Peugeot 207 Economique foloseste asa ceva.
Eu ma asteptam la mai mult, nu doar o grila acoperita si un eleron. Sau procedeaza la fel cum a facut cu Clio 3 90g eco2? Cu mare fast au spus ce imbunatatiri au pus pe masina, dar in serie nu le-a avut niciodata montate.
P-A-C-O
30 Aug 2013, 21:24
in 2014 e asteptat si rezultatul aliantei Daimler AG - Renault: Noul Twingo / Noul Smart Fortwo, deja se fac teste de zor
Dragut dar parca prea Fiat500 din lateral. Citeam mai demult ca masinile astea(twingo/smart) vor adopta solutia motor spate cu propulsie. Stiti cumva daca au pastrat ideea asta?
LE: am mai citit acum pe net si reiese ca au pastrat aceasta idee si asa vor iesi.
cred ca la un moment dat se vor cumpara doar sigle diferite...
IRONICK
14 Feb 2014, 11:45
QUOTE(papa_mulo @ 14 Feb 2014, 10:05)
Dragut dar parca prea Fiat500 din lateral.
Si la spate au copiat Volvo C30. Copy/paste ... copy/paste ...
r_vlad
14 Feb 2014, 12:04
Si ce voiai ? Sa copieze 1:1 spatele de la Super 5 Turbo de acum 20+ de ani sau crezi ca nu seaman deloc ? [attachmentid=1627932270] [attachmentid=1627932272]
IRONICK
14 Feb 2014, 12:41
Nu te mai inflacara asa ca m-am luat de pretioasa marca Renault, nu neaparat la design, cat la solutia tehnica ma refer.
balanel
14 Feb 2014, 18:22
Ce misto! Absolut genial! Chiar nu ma mai asteptam la acest producator, Renault, care n-a mai inovat nimic de ani buni, sa ma surprinda cu ceva. Sa faca o masina cu solutia totul spate, cand pana si flatulentii de la BMW au inceput sa faca masini cu tractiune fata, este o idee absolut excelenta! Sunt convins ca acest Twingo va fi masina preferata ale celor care se pricep si stiu sa aprecieze solutia tehnica respectiva, dar nu au bani sa isi ia una mai scumpa de gen. Si, sincer sa fiu, imi pare foarte, foarte rau ca nu voi avea bani sa-mi iau aceasta masina. Sau poate cine stie, daca incep sa joc la Loto...
P-A-C-O
14 Feb 2014, 18:59
urmeaza versiunea SMART....
Squirrel
7 Mar 2014, 14:23
Squirrel
13 Mar 2014, 12:50
QUOTE(r_vlad @ 14 Feb 2014, 13:04)
Si ce voiai ? Sa copieze 1:1 spatele de la Super 5 Turbo de acum 20+ de ani sau crezi ca nu seaman deloc ? [attachmentid=1627932270] [attachmentid=1627932272]
Squirrel
19 Jun 2014, 10:45
P-A-C-O
20 Jun 2014, 11:10
20.06.2014: Intrebat daca motoarele 0.9 TCe produse la Mioveni echipeaza noul Renault Twingo si noul smart ForFour, oficialul Renault Nicolas Maure a raspuns evaziv si a zambit: “Nu, sunt motoare cu 3 cilindri”.
St
20 Jun 2014, 11:44
QUOTE
The Twingo uses a pair of newly developed three-cylinder engines. The first is a modified version of the existing 898cc TCe 90 unit developing 89bhp and 100lb ft, which is canted over at 49 degrees to maximise interior space. The second engine is a unit of the same capacity producing 69bhp and 67lb ft. Both will be mated to a five-speed manual gearbox at launch.
dar daca au pus motorul in spate de ce n-au facut un portbagaj mai mic si in fata?
AndreiMR
23 Jun 2014, 20:32
Reducere de costuri Iti dai seama ca trebuia amenajat acolo, o mocheta, o capota care sa se deschida pe bune...fiind o masina de oras oricum nu avea nevoie de portbagaj prea mare
papa_mulo
23 Jun 2014, 23:21
In fata e aproape plin de radiatoare, baterii, bidoane cu lichide etc...
Biine dom'le, Aston Martinu' le-o "facut" pe astea ca o trebuit, nu ca o vrut. Parca le iesea o medie prea mare la productia de codoi, nu mai tin minte exact.
IsNa
18 Jul 2014, 16:21
Da, si oricum nu se vinde separat Cygnet-ul, doar ca breloc la un Aston adevarat. Adica... se vindea, ca s-a oprit circul.
La obiect: altundeva am citit ca vor fi 3 versiuni ale motorului: doua aspirate (~60CP, ~70CP) si una turbo, deja cunoscutul tce. Toate pe aceeasi cilindree.
Mie-mi place mai mult Reno-ul, Smart-ul nu mi-a placut niciodata. Daaaar: mai zicea acelasi articol ca Smart-ul ar fi echipat si cu o transmisie dublu-ambreiaj. Sweeeet!
Tipic, ca la primul Smart, dar au folosit senzori de decelerare? Ca degeaba ramane compartimentul pasagerilor intact, daca se depaseste un anume prag G, nu scapa nimeni..dar o sa arate de zici ca-i viu.
Nu e slab. EuroNCAP a schimbat relativ recent metodologia de testare.
Acum sunt incluse teste cum ar fi Autonomous Emergency Braking, sisteme care inca nu sunt prezente decat pe masinile mai scumpe. Vor fi introduse si pe masinile de volum, pana la urma, dar vor mai adauga ceva la pret.
Deci o masina care obtinea 5 stele pe metodologia veche, nu mai obtine tot atatea pe cea noua.
4 stele la Twingo este chiar foarte, foarte bine.
spy_oh_joy1389
3 Sep 2014, 13:50
Deci masina poate fi cumparata cu lane departure warning, dar nu a fost testat ca ei presupun ca nu se va vinde. Care e regula? Trebuie sa fie standard ca sa ti-l testeze si sa iei puncte?
r_vlad
3 Sep 2014, 14:03
"When a car has been nominated for testing, Euro NCAP asks the manufacturer for information about the best-selling variant and the fitment of safety equipment accross Europe. From this information the test variant is derived. In general, the test variant must have safety equipment fitted as standard. In exceptional cases, Euro NCAP allows optional technology to be fitted on the test variant, but only if the option is available on a high number of cars sold and only for a short introduction period." Euro NCAP - The Car Selection Explained
b76bgaarh
3 Sep 2014, 14:06
masina e slaba si la protectia pasagerilor, 78%. panarama aia de airbag, cap torace, e cam degeaba la testul cu stalpul. pavilionul se indoaie. tetierele spate sunt degeaba.
decat de astea simple, daca vorbim de avertizare unghi mort, lane departure assist, cruise control activ, presafe etc iese cu minus.
spy_oh_joy1389
3 Sep 2014, 14:16
Asa e, dar vad ca si suratele au acelasi rezultat. Mai mult, celelalte nici nu au optional macar lane assistul. Asta din ce zice ncap, ca nu m-am uitat la fiecare la lista de dotari.