Tommi.
20 Oct 2015, 18:25
Ce frumoasa e , numarul ar trebui mutat sub bara in rest
. Felicitari !
sobolan
20 Oct 2015, 21:11
superba masina......superba !!! ceata trebuia s-o pui pe faza scurta.....asa cred eu ! ce becuri foloseste daciana ta? intreb si pentru mine sa-i caut si eu o pereche ! r2 ?
iulica89
21 Oct 2015, 11:47
E bara un pic troznita în zona cu pricina plus ca sunt doua găuri date. Mici dar sunt.
Cat despre ceata am doua becuri galbene 75x75 pe faza lunga pe care voi face ca la cea bleu instalație separata pentru ceata, dar pe becurile fazei lungi care nu au veun rol pe faza scurta. Ăsta ca sa nu fie pom de Crăciun...
Mulțumesc pentru aprecieri!
Frumoasa foc dihania. Felicitari!
iulica89
22 Oct 2015, 20:02
Multumesc Ov!
DACIOTUL_97
28 Oct 2015, 13:55
QUOTE(iulica89 @ 19 Oct 2015, 21:00)
De tras oi tras vinul
Felicitari pentru munca depusa.Arata super ! Sa te bucuri de ea !
razvan32
28 Oct 2015, 14:49
superba. imi place
iulica89
10 Nov 2015, 21:37
Multumesc!
Update:
Am gasit o aripa dreapta-un pic cam tarziu dar aia e[attachmentid=1628013607] [attachmentid=1628013610]
Ulei+vasilina=miere[attachmentid=1628013605] [attachmentid=1628013612]
Cica volan:[attachmentid=1628013606]
Avem si pompa adecvata pt franele ventilate:[attachmentid=1628013609]
Motorul "dumy" pt SIA:[attachmentid=1628013608]
Roti cica...
1310CL
15 Nov 2015, 18:40
Aia alba nu e a lu varu'tau cumva? o dezmembreaza?
Asteptam poze noi cu verziciunea.
sobolan
15 Nov 2015, 18:58
super-smecher volanul....de la ce masina e ? as cauta si eu unul compatibil,ce volane s-ar potrivi pe dacie fara modificari ?
STORMTROOPER
16 Nov 2015, 07:22
iulica89
17 Nov 2015, 18:51
Si mie mi-a placut modelul de volan(la asta al meu e de lucru). Asta alba era la remat si am luat aripa dreapta de pe ea. Nu mai vazusem de ceva timp aripa ok...
Si cam atat...
Rob3rto
30 Dec 2015, 21:16
sspoitoru
22 May 2016, 20:47
Singurul topic pt care intru pe aici si nici o noutate
iulica89
23 May 2016, 21:41
Noutati gen: 1310 km weekendul trecut - Satu Mare si retur. Masina merge impecabil, dar trebuie servisata ca o dacie gen reglat culbutori care ma dispera. Evacuarea de uzina e de kko, ma gandesc serios sa pun teava cap-coada si finala. Vopseaua se dovedeste a fi din ce in ce mai de kko prin prisma faptului ca e foarte prost aplicata, iar caroseria e valuri. Culmea e ca nu era in halul asta cand i-am dus-o - tipic romaneste.
sobolan
23 May 2016, 23:07
QUOTE(iulica89 @ 23 May 2016, 22:41)
ma gandesc serios sa pun teava cap-coada si finala.
apoi o sa te duruie la cap si parca scazi si din randamentul motorului....multi gandesc ca evacueaza mai repede si asta-i creste randamentul(logic asa ar fi si este) dar odata ce dai detenta jos gazele circula haotic prin teava aia....eu is patit,am facut odata greseala asta pe fosta dacie....
Daca vrei ceva cu cap pune-i accelerator de gaze in loc de detenta....se gaseste si nu e scump,asta ar fi un upgrade adevarat !!! eu am pe logan asa ceva din fabrica,unele loturi din recolta veche asa aveau
johnybic
24 May 2016, 13:59
. Culmea e ca nu era in halul asta cand i-am dus-o - tipic romaneste.
[/quote]
nu inteleg cum adica nu arata asa cand ai dus-o la ce te referi?
iulica89
24 May 2016, 14:57
Buna ideea cu evacuarea! Panourile caroseriei erau destul de drepte, dar prin procesul de slefuire/chituire a facut o groaza de valuri.
sorin105
24 May 2016, 15:40
QUOTE(iulica89 @ 24 May 2016, 15:57)
Buna ideea cu evacuarea! Panourile caroseriei erau destul de drepte, dar prin procesul de slefuire/chituire a facut o groaza de valuri.
Kit-ul si fibra lucreaza in timp,deaorece nu s-a respectat folosirea corecta a intaritorului(prea putin sau prea mult)
sobolan
24 May 2016, 20:45
Normal un panou stramb se indreapta la ciocan/sau ce scule necesita pana ce e aproape drept,chitul se pune subtire de tot.....apoi daca-i pui kit gros pe usa sa zicem si vine un destept si se rezema cu curu' gras pe ea e posibil sa-ti faca fisuri si in timp se umfla de la rugina,etc si cade jos.....
,am vazut pe undeva la televizor la un ferrari vechi ca indreptau panourile si apoi in loc de kit turnau cositor,avea ala o mala ceva si-l tragea pe loc,apoi iar slefuiau si dadeau kit gros cat 2-3 fire de par......asta da meserie....in romania nu stiu si n-am auzit de asa ceva.....
Am vazut fete de usa lovite si odata indreptate se cutau doar cat puneai un deget pe ele,aveau un efect de arc,apoi reveneau inapoi,nu stiu cum sa ma exprim,exact ca la un dop de Tedi,odata ce l-ai desfacut se umfla,cand apesi pe el se duce inauntru si ramane asa.......aia e meserie daca stii sa-i faci ventuze la cald,altfel unii o baga inauntru,pun kit si cica "merge si asa" si in cateva luni cade jos tot de la vibratii....
Inca ceva: fetele de usi nu se peticesc la dacie,de putut se poate dar nu vor tine mult,se inlocuiesc la nevoie....pe partile superioare ale aripilor se evita iar kit-ul.....
La tine mai e o explicatie : Poate era ondulata dar din cauza ca vopseaua e mata nu vezi,apoi dupa ce e vopsita si lucioasa si reflecta lumina devin vizibile si onduleurile ....
1310CL
24 May 2016, 22:47
@iulica89: Nu esti singurul care si-a vopsit dacia si peste un timp a inceput sa fie toata valuri,cunosc destui patiti si fiecare da vina pe altceva.
Iar cat despre toba,eu asa am avut la fosta dacie,evacuare stock si detenta scoasa(inlocuita cu teava inox) iar la final o toba finala noua si pot sa-ti confirm urmatoarele:
Era cutia in 4 viteze si pe langa raraitul care-l scotea pe toba finala in orice treapta la demaraj cand se apropia de 3000 rpm,cand mergeam constant 80-90 km/h se auzea permanent,ai impresia ca ai o oala sparta in portbagaj.
Nu cred ca mai e nevoie sa-ti explic cum facea in frana de motor unde ai toate sansele sa mai si bubuie destul de serios
Deci ca sfat mai bine cauti pe la remat,poate gasesti detenta de dacie din inox,la fel recomand si la final,o toba de inox cu site ,este mult mai silentioasa decat una noua si nu te tine masina cat tine toba.
Alex1300BV
20 Mar 2017, 21:09
tocmai m-am prins, datorita acestui forum, post 503, de ce aparatorile noroi spate - berlina pe care le-am cumparat
nu se potrivesc pe break-ul meu
https://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=221077&st=480Mai am aparatoarea de origine a break-ului: partea metalica e ok, dar cauciucul e uzat. Poate fac din cele 2, una buna.
Ce mai fac SIA si colega?
nu stiu de ce am eu impresia ca tu ai pus aparatori de fata
Alex1300BV
21 Mar 2017, 13:18
nu...
Ramân de parere ca sint de spate, pt berlina.
oricum, spate: are curbura dupa forma oalei rotii de rezerva.
sobolan
21 Mar 2017, 21:28
QUOTE(Ov @ 21 Mar 2017, 13:20)
nu stiu de ce am eu impresia ca tu ai pus aparatori de fata
asa si este...
Alex1300BV
22 Mar 2017, 00:45
sînt aparatorile din anuntul acesta:
https://www.olx.ro/oferta/lot-2-piese-dacia...html#71b2a091b6(si care eu credeam ca sînt "pereche") si vin pe spate.)
Alex1300BV
23 Mar 2017, 13:42
iulica89
28 Mar 2017, 09:42
Diferă și suporții la sorturi le de noroi pentru Dacia break.
Intre timp Dacia verde a făcut 30kkm cu brio, fără dureri de cap, într-adevăr motorul de 1.6 este cel mai potrivit pentru folosire zilnica. Poate și un 1.4 ar fi ok, dar 1.6-le are cuplu.
Ce nu îmi place și este cam incomod este poziția înaltă a pedalelor de frana și ambreiaj, pe care o voi remedia cu prima ocazie.
SIA este cu un picior în groapa datorita rugini excesive, dar nu as renunță încă la ea...
În rest am adunat piese cât pentru 3 mașini și sunt în căutarea unui break fără cusur, daciile sport fiind o opțiune cam riscanta având în vedere starea și prețul unora (mai ales după ce ajung la pasionati)...
Alex1300BV
28 Mar 2017, 10:30
La capitolul "break fara cusur", saptamâna trecuta, era un anunt pe ol
break, din 1991, 23000 km, tinut in garaj, ca nou, 2500 lei, jud BV, (anunt fara foto) nu stiu daca l-ai remarcat. a fost dezactivat rapid
imi pare rau
Alex1300BV
16 Apr 2017, 15:35
un break frumos
dar e departe, si sint detalii care ma mira
https://www.hasznaltauto.hu/auto/dacia/1310...onyoru-11380565Pozele sint prea mici ca sa imi dau seama daca a fost restaurat, sau doar mesterit pe la coltzuri...
Traducerea: De vanzare Dacia 1310TX in stare foarte curata. Nu are rugina, cu exceptia a catorva elemente are vopseaua originala. Unde a fost revopsita a fost pentru ca avea zgarieturi. Tinut tot timpul in garaj, iarna nu a circulat. Anul fabricatiei: luna a sasea 1988. ITP valabil pana in august 2017. Primul proprietar, 62000km. Interiorul ca nou. Tehnic in stare buna.
Alex1300BV
6 May 2017, 02:50
https://www.olx.ro/oferta/vand-dacia-1310-ID8qbcH.html#1700 lei. 1990. 111800 km....
E departe de a fi noua, dar cu niste efort, se poate pune la punct.
Nu inteleg de ce vânzatorul afirma ca e 1397 cmc, având in vedere bordul cu ceasuri de tip vechi.... ceva a fost modificat.
iulica89
6 May 2017, 08:07
Am vorbit. Masina nu este perfecta, dar sa vedem daca se va concretiza tranzactia. Problema e ca am doua pe plan local care sunt in stare foarte buna si as cam vrea sa le urmaresc pe acelea cand vor aparea la vanzare. Nu ma mai duc sa intreb ca de obicei creste mult pretul. Cand omul vrea sa vanda, mai poti negocia. Cand esti interesat...atata face.
PS: Noua coaja a lui SIA
6 May 2017, 14:18:
TEO:
6 May 2017, 14:19:
Si noul membru:(Spoiala originala in afara de aripile fata, un singur propietar etc...)
6 May 2017, 14:21:
Coaja in forma ei originala cu doar 7099km
6 May 2017, 14:27:
Si
DACIOTUL_97
6 May 2017, 14:30
Îmi pare bine ca SIA va renaște
TEO arata super cu canadele latite,frumos lucrat ! Sa ai spor !
Alex1300BV
6 May 2017, 18:09
Nu se prea intelege care este " noul membru:(Spoiala originala in afara de aripile fata, un singur propietar etc...) si care este "Coaja in forma ei originala cu doar 7099km" dar amândoua albele sint interesante.
iulica89
6 May 2017, 19:09
Cea fara numere e radiata de prin anii 90 dar a stat in conditii destul de precare, si cea cu MIH e cea pecare am luat-o.
6 May 2017, 19:45:
Usile pt. SIA
6 May 2017, 19:51:
Capote
6 May 2017, 19:55:
si
Alex1300BV
6 May 2017, 21:28
Si care are 7099 de km?
Si cea radiata e a ta?
Oricum, ma gândeam...sa ai 3 Dacii, si inca sa mai cauti, asta da pasiune!
DACIOTUL_97
8 May 2017, 21:39
Ai avut mare noroc cu usile.Foarte greu mai gasesti neatinse de rugina sau fara alte magarii=>reparatii de mantuiala.
Alex1300BV
9 Aug 2017, 12:30
Adrian Frigo
9 Aug 2017, 13:46
A mai fost pusă pe aici pe un topic la vânzare(nu mai găsesc topicul....),însă pozele și prețul(destul de prohibitiv,se pare
) erau un mare secret.....
iulica89
11 Aug 2017, 10:23
Eu i-am oferit maxim 4000 lei dacă masina era tipla. Gen fără lovituri, vopsea originala Etc.
El a zis ca se gândește la 7500 lei... Cineva care știa masina mi-a zis ca e departe de adevăr, e ușor atinsa în dreapta față și ca nu prea merita...
Alex1300BV
11 Aug 2017, 11:03
Eu i-am cerut poze, de curiozitate.
11 Aug 2017, 12:05:
Mie-mi place masina.
iulica89
5 Sep 2017, 06:22
Foaie verde șugubăț, dacă n-ai de lucru făț. ..
Alex1300BV
5 Sep 2017, 10:46
A ta noua?
iulica89
5 Sep 2017, 11:59
Da. Oscilez intre a o face 1310 cu 4 faruri sau a o păstra așa. E din 98 , proprietar o bătrânică ce a decedat acu 2 ani, 45kkm, originala cam peste tot, probleme cu rugina specifice, nu grave.
Alex1300BV
5 Sep 2017, 12:36
Felicitari!
eu "votez" pentru trecere la faruri ochelariste, montat bara fata & spate stil anii 1988-1989, plus spoiler, plus jante Canada, plus aparatori noroi spate
Nu stiu daca masca faza se adapteaza usor suportilor de far ochelaristi.
Adrian Frigo
5 Sep 2017, 12:55
QUOTE(Alex1300BV @ 5 Sep 2017, 13:36)
....plus aparatori noroi spate
Musai!
Iulică,eu zic să o lași așa,încearcă să o aduci în stare cât mai aproape de țiplă pentru că,deja,un CN3 bun a devenit cam rar....tocmai pentru că au fost proaste!Și plus de asta,nu mai ai încă 3 ochelariste?
sobolan
5 Sep 2017, 13:46
QUOTE(Adrian Frigo @ 5 Sep 2017, 13:55)
Iulică,eu zic să o lași așa,
desi e (parerea mea) cel mai urat model dacia, eu as lasa-o fix asa ca o sa ramana foarte foarte putine
Victor3001
5 Sep 2017, 21:08
La-so asa ca o sa fie mult mai valoroasa, ca orice CN defapt intretinut.
Alex1300BV
5 Sep 2017, 21:23
oricum e reversibil
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.