Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [CUMPAR] logan pe benzina 1,6 MPI, model facelift
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
cristian100
E greoi forumul asta insa incerc sa ma obisnuiesc.
Cumpar Logan benzina 1,6 MPI, an 2008-2009.
Masina trebuie sa aiba:
ABS, 2 airbaguri (min), aer conditionat, radio CD, servodirectie, geamuri si oglinzi electrice, 2 chei originale, toate actele (factura cumparare, carte de garantie, carte de intretinere, manual de utilizare, coduri de securitate, facturi referitoare la operatiile de intretinere).
Vreau o masina fara probleme tehnice si care sa nu fi fost implicata in accidente de niciun fel, iar pentru asta se va face un test intr-un service plus o inspectie de catre o persoana avizata.
Suma disponibila este de 4500 euro.

Stima

marius.tt
cam greu de gasit ce vrei tu..........
cristian100
La prima vedere asa se pare.
Pe autovit vad ca se cer si 6000-6500 euro pe un Logan din 2008 cu 60000 Km. Mi se pare ridicol de mult, in conditiile in care masina aia are 3-3,5 ani vechime si un rulaj de ~18000-20000Km/an.
Parerea mea este ca se cere cu 20-30% mai mult decat face. La banii astia iti iei un Astra Classic II din 2007, lejer.
Daca acum vreau sa iau un Logan Laureate cu motor 1.6MPI nou, adica ce sper eu sa gasesc sh, pretul ar fi de 6270 euro (cu vopsea metalizata), cu 3 tichete. Adaug 1000 euro pt cele 3 tichete, adaug 270 euro pt taxa poluare euro 5 (nu euro 4 cum ar fi masina din 2008) si imi iese un total de 7540 euro (TVA inclus). Nemaivorbind ca pot sa mai obtin o reducere de la dealer.
O Dacia de 3 ani rulata 20000 Km pe an, isi pierde cel putin 40% din valoare. Asta ar insemna ca pretul nu ar trebui sa fie mai mare de 4500 eur, in conditiile in care nu a avut incidente.
Asta este rationamentul meu si sunt absolut sigur ca este corect.
Din pacate, la noi atunci cand vrei sa vinzi masina iti este foarte greu din cauza ca nu ai cui sa o dai la pretul aparent al pietei. Atunci cauti alternative, dupa cum ar fi:
1) o vinzi unui samsar pt ca ala iti da banii fara probleme insa ti-i da la pretul corect al pietei sau chiar mai jos; nu trebuie sa il gasesti tu pt ca te gaseste el pe tine; astia au filiere iar daca pui un anunt pe net, in cateva minute masina e vanduta;
2) o dai la o firma ca avans pt o masina noua, prin buy-back, din nou evaluata la pretul real al pietei sau ceva mai jos.
Astfel, samsarul si firma traiesc in continuare, punandu-si ca profit acea diferenta de 20-30%.
Si in final, posibilul cumparator de sh, se ingrozeste cand vede cum stau lucrurile in Romania.
Ce bine ar fi ca cel ce vrea sa vanda o masina sa gaseasca un cumparator care sa ia masina pt el si nu sa o revanda. Astfel ar putea sa profite amandoi de un pret bun, scotand din schema intermediarii.
Din pacate asa stau lucrurile in Romania in multe domenii.
Oricum, eu am banii si nici nu ma grabesc. Suntem inca in criza (si ce criza se intrevede) si sunt curios daca peste 4-5 luni lucrurile vor sta la fel ca acum.
Posibil ca nici eu sa nu mai fiu dispus sa bag bani in masina.

Stima
romeodr
..nu te amagii...cu CRIZA...romanii nu au sa renunte niciodata la automobil..uita-te pe strazi si ai sa vezi..!!!
..plus ca industria auto si cea petroliera..sunt varful industriei mondiale..
..ei trebuie sa vanda noi sa cumparam...
..masini perfecte nu sunt..cele tehnic perfecte au un pret ff mare...un Logan si nou daca il ei, pot fi probleme..ff putine..fata de alte marci..dar te vei plictisi repede de el..
..cumpara-ti masina care iti place..viata este scurta..!!! blush.gif

..BAFTA..!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.