problema o am de cateva zile...nu stiu ce a apucat-o...2 ani nu am umblat la bujii, platina, fise, condesator..atunci au fost puse noi.
de la 2500 rpm cand bag piciorul tare in ea...incepe sa smuceasca, sa traga in suturi.
la relanti merge prefect...si motorul.
m am uitat la platina, e ok...bujii la fel, am miscat si de dercou..nimic.
sa umblu la carburator?
Desfal, eventual curata-l, dar problema ta reprezinta nivelul prea mic in CNC. Regleaza plutitorul si dupa testeaza daca mai face asa.
mi a umblat un mecanic la plutitor in urma cu 1 luna...a mers ok..l a reglat cu tigarea
)))
nikuniku
5 Oct 2011, 16:46
membrana pompa de spritz fisurata sau ciocu care pulverizeaza benzina infundat
DannY_SmekeruL
5 Oct 2011, 17:13
toata problema e in delcou (cand se face trecerea de la avansul vacumatic la cel centrifugal) schimba delcoul si o sa vezi ca merge ca inainte.
A patit asa un vecin .ii tragea in suturi dupa o anumita turatie (nu avea turometru, dar undeva pana in 2500 incepea nebuneala) si i-am schimbat delcoul si merge masina ca inainte, posibil sa ai arcurile de la centrifugal intinse sau chiar rupte,poti sa le schimbi si sa verifici,dar mai bine schimbi delcoul
aditza579
5 Oct 2011, 20:06
As fi cam de aceeasi parere cu @DannY_SmekeruL. Toata problemele vin de la delcou, care nu mai da avans la acea turatie. Bafta!
daca linistit cu masina e ok...dar mai e nevoie de 3500 rpm...am mai miscat de dercou si face mai putin.
alta problema de consum..70 km cu 10 litri?! cat e...13 la suta? mers normal si pe seara.
la cea pe injectie ma duc in 130 km cu 10 litri...dehh..si mai mult merge prietena cu ea.
cred ca problema este ca nu prea am folosit o...fac cam 3000 pe an cu ea.
panter1
6 Oct 2011, 00:07
asta e din reglaje.. avans, carburator.. E drept.. injectabila consuma mai putin cam in toate situatiile oras/drum intins.. dar e prea mare diferenta la tine.. Sa nu ai si ceva infranat.. daca mergi rar pistonase, etriere blocate.. etc..
dupa ce am mers cu ea prin oras si franari dese...rotile fata se incing ce i drept.. dar am impins o la liber si se impinge usor..si cu 2 degete.
DannY_SmekeruL
6 Oct 2011, 19:14
inca o data spun.schimba delcoul si o sa vezi ca ,consumul scade,mai poti schimba si jiglerul de sarcina din carburator (ala inclinat din CNC cu unul cu orificiul mai mic) posibil sa se fi majorat orificiul si da mai multa benzina. in orice caz trebuie reglata, nu are voie sa consume atat.
succes in rezolvarea problemei.
am sa fac o vizita pe la remat voluntari...ca tot sunt aproapte...bag benzina fara numar...parca am 3.0
Posibil : distanta la platine prea mare (platina sare la turatii mari)
: platina impuscata
: condensator obosit
: bujii vechi
: fise imbatranite
: apa in carburator /rezervor
Nu umbla in alta parte ca nu-i mai dai de cap.
Andyno
10 Oct 2011, 16:59
am si o problema la pornire...cald sau rece...
dau cheie...se invarte motorul normal, dar nu porneste...ca si cum nu ar avea scanteie..
si ce am mai obs...cand dau la automat 2,3 secunde si dau cheia la loc atunci da sa porneasca.
Kiraly
10 Oct 2011, 19:00
cheie contact.fix asa am avut si eu cand e pozitia de pornire nu face contact si nu ai scanteie.cand readuci in pozitia de contact atunci se intampla ca porneste uneori daca prinde...
Andyno
10 Oct 2011, 20:18
deci e contactul?
Kiraly
10 Oct 2011, 20:42
eu zic ca da...dar poti verifica daca ai scanteie cand dai la automat...
Andyno
10 Oct 2011, 21:05
am mai patit asa ceva acum 2 ani...scoteam prima fisa si nu dadea scanteie...am schimbat tot si si a revenit.
bobina, platina, fise, buji, capac derco si o baterie ...am omorat vro 2.
ma duc maine la un mecanic.
Magnum_Baracuda
11 Oct 2011, 09:52
problema carborator dereglat sau delcou ,alimentare insuficienta cu benzina in sarcina sau delcou dereglat ,vezi sa nu iti traga aer fals pe la talpa carburatorului si sa ai amestec slab in vapori de benzina
Andyno
11 Oct 2011, 15:28
astazi ma duc la mecanic la ora 5. sper sa o fac ca nu prea mai pot sa merg cu ea.
cand dau se plec moare motorul si debea o mai pornesc...si merge in suturi.
<span class='edit'>12 Oct 2011, 14:18:</span>
problema s a rezolvat
...platina era impuscata grav.
platina noua, condesator, capac dercou si un set de bujii noi...merge ca noua si am scapat si de rateuri.
si cand este rece dupa ce o pornesc..si o calc numai da rateuri.
ce a ramas nescchimbat este consumul...cam marisor...ce i pot face?
avansul tot si aprinderea este facuta la mecanic care se ocupa numai cu dacii...este mester bun.
panter1
12 Oct 2011, 14:26
sigur ai masurat consumul corect incat sa iti dai seama intr-un timp asa de scurt de la ultima reglare-reparatie ??
Andyno
12 Oct 2011, 16:26
si cum se masoara corect?
panter1
13 Oct 2011, 03:30
Te uiti pe computerul de bord
)) glumesc
pai sunt multe metode.. facut plin, resetat kilometraj, mers 100km prin oras sau afara si facut plin din nou.. si cat mai intra inseamna ca acela este consumul urban sau in afara localitatilor depinde pe unde mergi..
o alta metoda ar fi cu sticla.. pui sa traga pompa benzina din sticla de 2L si vezi cat mergi, apoi faci calculul..
alta ar fi cu becul de la benzina.. se aprinde pe loc drept bagi benzina, si vezi cat mergi pana se aprinde din nou si sta aprins.. si faci calculul..
mai trebuie luat in calcul si faptul ca daca pornesti dimineata, mergi 7 km timp in care abia s-a incalzit motorul si il opresti si mai pornesti seara cand iarasi s-a racit.. atunci va consuma mai mult.. de fapt.. orice masina ar consuma mult in coditiile astea pentru ca orice motor papa pana isi intra in ''mana''. Un matiz ca de exemplu in conditiile de sus date nu consuma mai putin de 8.5 - 9L in oras mai ales daca prinde si ceva aglomeratie.. Daca dacia ta scoate un 10-11 esti boier
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.