salut, detin o dacia 1310 L din 1997 bord CN, acum m-a mancat undeva sa vad eu cum fac sa se aprinda becul de avarie al combustibilului, si am constatat ca daca fac masa pe fierul ce tine contactul la circuitul acela de pe ceasuri, becul se aprinde cand pun contactul, ei bine... pana la urma a scos fum! acum am alte ceasuri, si nu merge decat turometru si apa bine, si cred ca si uleiul, cablu de KM e scos, nu intra, turometrul merge, ceasurile sunt diferite... sunt mai noi.. dar acum as dorii sa iau altele, lafel cum a avut ea inainte si sa le schimb, dar cu becul de benzina ce fac?:| am incercat si alte ceasuri, bineinteles toate de la remat... dar tot nu mergea benzina... si alti martori... vreun pui de electrician sau "profesionist" , priceput etc etc etc.. sa ma ajute sa achizitionez niste ceasuri corecte si sa mi le faca functionale? sau cel putin niste sfaturi? pe scurt.. nu se aprinde becul de benzina... cel putin nu se aprindea.. acum trebuie sa cumpar alte ceasuri... daca faceam masa la masca contactului (fier) se aprindea cand puneam contactul... ce sa fac? astept raspuns urgent va rog. cine e din pitesti e si mai bine :* multumesc anticipat.
Remus.
ag02cws
6 Oct 2011, 13:25
Stiu ca sunt doua fire la sonda de la rezervor: unul pentru acul de la bord si unul pentru bec. Probabil s-a desprins cel pentru bec. Nu pare a fi o problema la ceasuri.
pai am schimbat sonda.... tot asa am crezut si eu... dar nu e de la ea :|
bygy007
6 Oct 2011, 21:13
la rezervor ai 2 fire , cu o sirma le pui pe rind la masa dar cu contactul pus , la bec cind pui la masa se aprinde la nivel arata plin
degeaba, nu se aprinde
am explicat mai sus cum l-am facut sa se aprinda :| doar asa
bygy007
7 Oct 2011, 22:12
eu zic sa aduni toate bordurile si sa faci din toate unu bun daca a iesit fum sa nu se fi dus vre-un traseu sau mai poate fi potentiometrul de reglare a intensitatii , ceasul de apa si benzina functioneaza la 12V la fel si indicatorul de incarcare , este o sirma rezistiva (nichelina) imbracata in matase bobinata pe un bimetal
m-ai bagat in ceata... m-ai lamurit bustean.. am schimbat bordul dar acum nu mai merge nici acul
)
stabil777
8 Oct 2011, 07:28
Cu ceasurile m-am jucat si eu , chiar am inlocuit lamela cu nichelina cu o tablita ,e vorba la potentometru,dar acum doar joaca acu aiurea asa ca o sa iau un potentometru nou.
Incearca ceasurile la baterie fiecare bec sa fie in locul sau in locas si atingi cu firele,cele de sus 3 se aprind toate odata cind pui firele doar pe unu.
Eu montasem invers stecherele in ceasuri si mi se aprindea doar frina de mina!
Firele de la baterie cind incerci ceasurile le pui pe rind la fiecare dulie pe acele lamele,iar duliile sa fie bagate bine ca daca nu sunt originale ,celelalte merg greu de tot ,nu fac contact bine.
bygy007
8 Oct 2011, 22:00
deci bordul e ok ? esti sigur ca toate merg? ca sa te indrum mai departe
pune o poza cu spatele bordului tau si iti spun cum il poti verifica cu o baterie si citeva sirme
eu ma refeream de unde a iesit fumul
adica ceva de genul
deocamdata n-am cablu de date... fum a iesit de langa beculet... al 2-lea circuit de jos in sus...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.