Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 BR 40 YUL
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
BlackAlien
Salutari
Am facut acest topic, pe langa faptul ca vreau sa imi prezint masina, vreau sa ma ajutati sa scap de o problema.

Incep asa... Dacia 1310 din 83, motor de 1.4 cu chiuloasa de 1.6, RC 10.7, axa cu came 345/335, volanta de 200 usurata, aprindere electronica de VW, Carburatoare Solex C 40 ADDHE, pompa de benzina electrica.

Problema: Deci daca merg constant la ~2000 rpm, si o calc brusc, are o ezitare/intrerupere intre 2500 si 3500 iar apoi isi da drumu, si merge foarte bine pana la 7000, nu mai intrerupe deloc!
min 0:10

Nu mai stiu pe ce sa dau vina, ca am verificat aproape tot. carburatoarele leam mai avut pe masina inainte sa montez axa in bloc, si sunt reglate foarte bine si sincronizate.

Din date tehnice alea carburilor ele sunt jetate pentru motoare cuprinse intre 1.3 si 1.6 cmc deci aici ma incadrez, tinand cont si de faptul ca BUJIILE sunt caramizii!

Pompele de sprit au reglaj, problema e ca ele au fost reglate si pe debit mare, si facea la fel... acum sunt pe debit mic!

Astept orice parere!

16 Oct 2011, 11:18:
si alte poze
hyena
Bine ai venit si pe aici Sirius. Sper sa gasesti raspunsul.
4x4
Vezi jurnalul lui Muttley si el a avut probleme cu reglajul carburatoarelor, poate te ajuta cu ceva.

Ai reusit sa ii faci loc pentru un filtrul de aer?
BlackAlien
QUOTE(hyena @ 16 Oct 2011, 12:25)
Bine ai venit si pe aici Sirius. Sper sa gasesti raspunsul.
*



Multumesc! Aveam cont demult, dar abia acum mi-am prezentat masina.


QUOTE(4x4 @ 16 Oct 2011, 12:39)
Vezi jurnalul lui Muttley si el a avut probleme cu reglajul carburatoarelor, poate te ajuta cu ceva.

Ai reusit sa ii faci loc pentru un filtrul de aer?
*




Am vorbit cu muttley, a zis ca are si el aceeasi problema, dar nu e din cauza la carburatoare. am scris si mai sus ca leam reglat si sincronizat bine. deci motorul merge foarte bine in realnti cand e rece, la cald, nu scoate fum negru la pornire sau in turatie, decat ca intrerupe intr-un loc.

cam asa arata filtrul de aer. trompetele sunt imprumutate de la NIG o perioada
M.C.
Nu cumva ai vreo bujie care nu lucreaza bine in plaja aceea de turatii?
sobolan
adaug si eu o poza spion laugh.gif
BlackAlien
QUOTE(M.C. @ 16 Oct 2011, 16:57)
Nu cumva ai vreo bujie care nu lucreaza bine in plaja aceea de turatii?
*



Nu. Acum folosesc NGK BP6E cu filet lung cu distanta de 1.2 mm. Am incercat si niste bujii biskrem dealea si tot la fel facea... dar totusi ca sa scap de orice indoiala o sa primesc un set de bujii NGK la fel noi.


QUOTE(sobolan @ 16 Oct 2011, 17:18)
adaug si eu o poza spion laugh.gif
*



Mersi de poza!
hyena
QUOTE(hyena @ 16 Oct 2011, 12:25)
Bine ai venit si pe aici Sirius. Sper sa gasesti raspunsul.
*



stiu ca aveai cont biggrin.gif daca nu gasesti aici raspuns... slabe sanse
BlackAlien
QUOTE(hyena @ 16 Oct 2011, 20:03)
stiu ca aveai cont biggrin.gif daca nu gasesti aici raspuns... slabe sanse
*



de asta mie frica.... haideti cu idei!!!
florin1310
Cam aceeasi problema o am si eu si am tot schimbat diverse piese, am probat diverse dar singurul pe care nu l-am schimbat este delcoul...
BlackAlien
QUOTE(florin1310 @ 16 Oct 2011, 23:23)
Cam aceeasi problema o am si eu si am tot schimbat diverse piese, am probat diverse dar singurul pe care nu l-am schimbat este delcoul...
*



in ultima vreme mam gandit si la asta. sau sa fac un transplant de aprindere. o iau pe asta de golf si o trec pe o alta dacie care o am, si pe aia o pun pe a mea. dar momentan e frig tare la braila!
ydaniel
E clar ca aprinderea e cea care genereaza problemele.Ai nevoie de un delcou in stare cat mai buna(nou ar fi ideal) si de un stand de reglare pt ca avand motorul mai comprimat curbele de avans trebuiesc decalate.

17 Oct 2011, 20:10:
E clar ca aprinderea e cea care genereaza problemele.Ai nevoie de un delcou in stare cat mai buna(nou ar fi ideal) si de un stand de reglare pt ca avand motorul mai comprimat curbele de avans trebuiesc decalate.
BlackAlien
QUOTE(ydaniel @ 17 Oct 2011, 20:10)
E clar ca aprinderea e cea care genereaza problemele.Ai nevoie de un delcou in stare cat mai buna(nou ar fi ideal) si de un stand de reglare pt ca avand motorul mai comprimat curbele de avans trebuiesc decalate.

<span class='edit'>17 Oct 2011, 20:10:</span>
E clar ca aprinderea e cea care genereaza problemele.Ai nevoie de un delcou in stare cat mai buna(nou ar fi ideal) si de un stand de reglare pt ca avand motorul mai comprimat curbele de avans trebuiesc decalate.
*




Eu nu merg cu aprinderea de dacie. oricum e posibil ca astazi sa imi fi dat seama de problema.
POSIBIL din delco. prostia aia pe post de ruptor avea niste decupaturi si alea treceau prin dreptul unui magnet. si nu stiu cum alea erau prea aproape de magnet, si axul avand putin joc, acele decupaturi la o anumita turatie atingeau in magnet, dovada fiind faptul ca am gasit urme de zgarieturi pe interiorul acelui ruptor. si posibil ca atunci cand ajungea la o turatie mai mare se echilibra axul...

l-am demontat , lam facut salata, am vazut problema, am cautat o metoda stiintifica sa o rezolv, am pus mana pe patent... am apucat de alea, le-am tras in exterior si l-am montat la loc! biggrin.gif

Oricum, azi nu am avut timp sa o probez, asa ca maine o scot pe strazi...
bucatzel
Poi daca suspectezi aprinderea, vorbeste cu userul gotronic, ca a destul de experimentat la de-astea. Si la cat de laudat e senzorul ala inlocuitor de platina, poate merita sa treci la o aprindere produsa de el.

L.E. sorry, amu' am observat ca oricum tu ai alta aprindere.

BlackAlien
QUOTE(bucatzel @ 17 Oct 2011, 21:19)
Poi daca suspectezi aprinderea, vorbeste cu userul gotronic, ca a destul de experimentat la de-astea. Si la cat de laudat e senzorul ala inlocuitor de platina, poate merita sa treci la o aprindere produsa de el.

L.E. sorry, amu' am observat ca oricum tu ai alta aprindere.
*




nui nimic... sa vedem maine cand o probez pe strada. SPER sa fie asta cauza.

17 Oct 2011, 22:21:
Din lipsa de ocupatie va mai arata cateva "teste" cu masina!


&feature=related



This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.