Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1300 1974
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3
Executron
Copiez de la topicul Dacia 1300 Frantuzoaica cu mici completari.


In sfarsit, dupa 3 ani de asteptare si multe luni de stres datorita iminentei/posibilitatii intrarii in vigoare a legii privitoare la prima inmatriculare ce va fi universala (iar pt Dacia 1300 ar fi fost aproape prohibiitiva). Am reusit sa-mi achizitionez si eu o Dacie!

MENTIONEZ de la inceput ca nici nu ma gandesc sa concurez cu mai marii forumului (Danut, Victor 007, RemusRo, Ov ca sa mentionez dar cativa care imi vin in minte instant). Nu mi-am propus sa am o dacie reconditionata de la 0 si nu mi-am propus sa fie PERFECT originala dpdv istoric asa cum sunt multe pe forum (si care au tot respectul meu).

Stiu ca voi fi hulit pentru alegerea mea, DAR am ales sa iau o masina vopsita de altcineva (ACCEPTAND riscul de a fi coapta in unele zone sau reparatii facute NASPA) din urmatoarele considerente :

1. Nu am timpul necesar achizitionarii unei masini pe la 20-25 de mil care sa fie cu vopseaua originala, dar cu probleme (va spun sincer ca am cautat prin jurul bucurestiului si chiar nu am gasit acceptabile)... Ar fi inseamnat sa o ridic sa gasesc un atelier f. bun si oameni in care sa am incredere + STRES f. mare intre timp... Nu-mi permit ceva din natura profesiei. Am acceptat ca masina a fost COSMETIZATA, dar iarasi, nu mai am timp....

2. Mi-am luat o Dacia 1300 de care sa ma bucur, Doamne ajuta, 3,4 ani macar si apoi sa-mi reevaluez situatia.

Masina va merge 2-300 km pe an maxim, masina nefiind in Bucuresti neavand unde s-o tin aici.

3. Masina va sta 1 an acoperita, ca in poze, intr-o zona bine ventilata, urmand ca in urmatorul an sa construiesc un garaj bine echipat in care va sta.

4. Daca ma ajuta Dumnezeu voi continua visul meu si o voi vopsi in 2-3 ani neagra, toata, corectand atunci eventualele probleme cu rugine care vor aparea.

Din aceste considerente am ales o masina vopsita, concentradu-ma ca elementele mai greu de umblat la ele gen : aripi spate, lonjeroane, fuste etc sa fie in stare cat mai buna posibila.

---

Dupa ce am achizitionat-o (pretul a fost unul mediu, nici chilipir, dar nici exorbitant pentru ce mi-am propus) am cercetat mai atent zonele sensibile la dacie si pot sa atest urmatoarele (rācāind vopseaua pe alocuri unde era necesar sa ma asigur ce e sub chit).

Parti pozitive. Lonjeroanele sunt in stare f.f. ok, aripile spate/contraripile, in praguri spre spate s-a umblat, dar nu pare nimic grav. Cunosteam c-au fost interventii si la spate si nu par sa fie probleme.

Parti negative. La luneta spate s-a umblat si s-a sudat acolo un metal, nu e extraordinar, dar nici nu pot sa zic ca e urgent.

La ce vreau sa umblu la vara cand am timp : aripile fata/contraripi/zona imediat din spatele rotilor. Acolo observ rugina sub aripa si ma voi asigura ca e totul in regula/voi repara zona respectiva. De asemenea latura interioara a aripililor nu este bine vopsita (desi nu este ruginita) si trebuie s-o curat si sa-i dau cu niste grund apoi cu pensulica vopsea alba.

Cam atat.

P.S. Ah, pe parte mecanica sunt f. multumit, nici nu bate in gropi merge f. OK, furtunaraiele sunt schimbate, radiator OK, cutia merge f. frumos, motorul la fel (are nevoie de reglaj la carburator) asa ca din fericire nu mai umblu la ea momentan. Motorul este unul romanesc, are ceva km (peste 100 de mii) e facut o data (schimbat set) dar merge f.f.f. bine.

Pe termen mediu intentionez sa caut un motor frantzuzesc sa-l transplantez.

Cutia, din ce mi-a zis domnul care mi-a vandut-o e pe o frantuzoaica din 1971, deci cutia ramane smile.gif

Sub f. bucuros ca am reusit sa-mi iau in sfarsit masinuta de care ma pot bucura cand am timp sa merg si sa-mi aduc aminte de momentele cand mergeam cu tatal meu (care a decedat anul trecut fiind rapus de o boala).

Chestiuni de ornament care urmeaza a fi achizionata:

- bara fata lata
- ornamente fata schimbate
- ornament spate schimbat (sta putin cascat)
- recentrare bara spate
- embleme UAP pe aripi (lipiti cu banda dubla-adeziva, fara gauri in aripi)
- ochelari cu rama de inox

si altele.

P.P.S. Ah.. Si niste roti cu niste cauciucuri noi... Ca mi-e f. frica cu Victoria de 20 de ani


16 Oct 2011, 18:46:
Alte poze.

16 Oct 2011, 18:47:
Alte poze.
MuciX
Arata bine masina, s-o stapanesti sanatos. Ziceai ca nu o vei tine in Bucuresti, daca vei avea "acces rapid" la ea iti garantez ca in timp va ajunge cu multe repere originale. Nu te vei putea stapani, mai ales ca nu ai de gand sa o birjaresti.

Sa fie cu noroc, din poze imi place foarte mult masina.
BZN
Arata foarte bine, sa te bucuri cat mai mult de ea! Spor pentru ce va urma. smile.gif
Executron
Multumesc pt urari smile.gif

Nu masina sta intr-o comuna de langa Campina (pe langa DN1). Mi-as dori foarte mult s-o pot tine in Bucuresti insa conditiile nu-mi permit. Pur si simplu nu am garaj sad.gif
ydaniel
Nu-mi place ca are pompa de stropit parbrizul klaxcar,un model primiv de heblu,elice de plastic neagra facuta de vreun srl,pompa de benzina e chinezarie,nu ai un colier la furtunul de benzina,fisele sunt degradate,ai reductie pt termometru apa,cagula de la carburator e de redplast bv,ai servofrana,bujiile sunt Brisk,suportul la alternator e alb,filtrul de ulei e neschimbat de muuult,antigelul e f vechi si uzat,la termostat nu ai colier...imi plac capacele de la roti.Eu zic ca merita sa-i pui nr personalizat sa o aduci la nivelul iesirii din fabrica si sa o faci vehicul istoric.
Executron
Asupra detaliilor astea cu siguranta voi actiona, in timp.

Nu m-a interesat asa mult motorul pentru ca stiu ca ORI ii voi pune unul frantuzesc cu timpul ori ii voi pune unul romanesc, mai nou, caci voi avea o oportunitate sa cumpar o dacie din 1988 cu 20 mii km si i-l transplantez.

EDIT. Numarul e de la proprietarul anterior.

Va primi numar personalizat B-974-UAP (daca exista) sau altceva pe UAP. Nici nu se pune problema.

Cat despre vechiulul istoric cred ca aceasta realizare e destul de departe...
turbodxman
Frumoasa. smile.gif
Spor la restaurare. wink.gif
ydaniel
Pai de ce destul de departe?modificari mari nu sunt de facut,doar trebuie sa ai timp sa te ocupi de masina si cateva scule.Singura modificare care o ai de facut este desfintarea servofranei iar restul se pot face asa intr-o dupa amiaza.Anvelope 155/80/13 ai cateva marci,deci bani sa ai;iar in legatura cu aparatorile de noroi zic sa le montezi asa mai mult de frumuseste decat de utilitate.
Executron
Eh eu cand o fac vehicul istoric vreau sa fie BEC smile.gif

La motor e destul de mult de umblat sa fac rost de piese mai "de uzina".

Da, trebuie sa scot servofrana si imi pare rau pentru ca masina franeaza EXCELENT.
aditza579
Cred ca in sfarsit, visul despre care vorbeai de mult timp ti s-a implinit. Am fost si eu in pielea ta, si acest sentiment este de nedescris. Bravo si spor la treaba. Fa-o frumoasa, si cel mai important, originala.
1310CL
Frumoasa dacia,sa o stapanesti sanatos.

Dacie din 88 cu doar 20.000 km? wub.gif ma intreb cum arata oare? smile.gif
Executron
@adita Multumesc! iti spun sincer ca ieseam din casa si nu-mi venea sa cred ca e a mea... tot aveam sentimentul ca ”ce cauta masina asta in curtea mea ” smile.gif))

@1310 CL.

Nu arata asa bine cum ti-ai imagina. Masina a stat in garaj, dar tabla cred c-a fost f.f. proasta pentru ca aripile spate cum deja inmugurite, e gaura in zona rezervorului si zona lonjeroanelor e f.f. corodata... Chiar e o gaura p-acolo (masina era intr-un garaj).

Masina a avut un singur proprietar si kilometrajul e garantat (motorul arata NOU, fara scurgeri si interiorul e BEC!)... Tind sa cred ca tabla a fost f.f naspa.

Masina e a unei batrane si a avut ITP/asigurare pana in 2010...

17 Oct 2011, 14:28:
Asa ce nu-mi place la masinuta sunt caucuiurile 155/80... Mi se par mult prea inguste si fac masina sa arate disproportionata...

Sunt tentat sa iau niste 165/70 pe niste jante normale...
1310CL
Ce aiurea,am avut candva si noi in familie una din 88,dar nu tin minte sa fi avut probleme cu tabla,poate ca era adusa din Ungaria,si era facuta pt export.

Pacat de masina,macar motorul sa il iei !

Executron
Daca mai am ocazia o sa-i fac niste poze, insa nu prea te intelegi cu batrana care e proprietara...
Ov
QUOTE(Executron @ 16 Oct 2011, 19:59)
Pur si simplu nu am garaj sad.gif
*


nici eu n-am, dar mi-am inchiriat. Daca esti insistent poti gasi ceva la un pret decent. In plus, poate ai parcare subterana pe la munca si te lasa s-o tii acolo cateva luni (sa treci iarna) wink.gif

QUOTE(Executron @ 16 Oct 2011, 20:08)
Cat despre vechiulul istoric cred ca aceasta realizare e destul de departe...
*


Parerea mea e ca asta trebuie sa fie PRIMUL obiectiv. Nu ai de unde sa stii ce se va intampla mai tarziu; fa-o acum cat poti wink.gif


QUOTE(Executron @ 17 Oct 2011, 15:26)

Asa ce nu-mi place la masinuta sunt caucuiurile 155/80... Mi se par mult prea inguste si fac masina sa arate disproportionata...

Sunt tentat sa iau niste 165/70 pe niste jante normale...
*


sa nu faci prostia asta, o sa arate ca dracu'. O sa fie distanta mare intre cauciuc si aripa si masina o sa fie mai joasa. Arata perfect wub.gif cu astea cocotate si inguste
Executron
Am si eu nevoie de niste sfaturi, daca aveti cu privire la introducerea de ulei in praguri smile.gif

Cum v-am spus ca sunt novice orice sfat mi-ar fi de folos.

Daca vad ca nu ma descorc apelez la un mecanic, dar stiti cum e cu satisfactia lucrului facut personal smile.gif))

Am inteles ca s-ar face introducerea uleiului pe la oanele spate, pe langa aripa spage cu ajutorul unei seringi la capatul careia se afla un tub seva.
M.C.
Nu baga ulei uzat!
Este acid.
Baga ulei nou.
Dar,de ce vrei sa bagi ulei?
Nu bagi mai bine ceara?
Executron
Pai nici nu se pune problema sa pun ulei ars... Doar ulei nou...

Am auzit mai multe recomandari si m-am hotarat asupra uleiului, decat ceara smile.gif. Mi-e si mai usor decat ceara.
Andyno
e la moda acum cu ulei nou...ala ars e acid...acid pe dracu...unde a ti vazut ma voi sa rugineasca o dacie data bine cu ulei ars?

2xGI
Asa e nene Executron, mai bine ulei decat ceara.
uleiul balboteaza in praguri pana in partea superioara a pragului.
si ceara poate fi introdusa pana in partea superioara a pragului dar decat cu o scula dinaia profesionala ce nu se gaseste decat la service.
Ori ulei ori ceara, ai o Dacie frumoasa.
M.C.
Uleiul se va scurge din praguri
Ceea ce inseamna ca peste ceva timp va trebui sa repeti operatiunea.
Ceara nu se scurge
2xGI
Asta cam asa e, poate decat ceara sta acolo sa nu rugineasca pragul.
si pe langa faptul ca se scurge, mai arata si urat pe dinafara, ulei scurs.
nu e rau cu ulei nou, dar daca ai posibilitatea, dai cu ceara.
D-FENS
QUOTE(Executron @ 16 Oct 2011, 22:48)


Da, trebuie sa scot servofrana si imi pare rau pentru ca masina franeaza EXCELENT.
*




La faza asta m-as gandi de doua ori.
Executron
Bun dar procedura de introducere a uleiului in praguri mi-o poate clarifica cineva? smile.gif
2xGI
poate te ajuta
http://www.daciaclub.ro/protectie-anticoroziva-t20982.html
corbex
Nu s-ar putea baga in paguri un grund, tinute pline o vreme si golite? eventual in praguri preincalzite cu un d'ala profesional.
l@u
QUOTE(Executron @ 19 Oct 2011, 20:01)
Bun dar procedura de introducere a uleiului in praguri mi-o poate clarifica cineva? smile.gif
*



cand aveam Dacie infundam cu carpe toate gaurile din praguri inclusiv alea din fata si scoteam capitonajul stalpului central si prin gaura aia triunghiulara de jos turnam vasilina topita pana incepea sa curga si prin gaurile din spate.lasam un pic sa se raceasca si dadeam drumul prin fata sa curga ce nu se racea indeajuns

EDIT:uleiul ars este coroziv dupa o anumita perioada
ydaniel
Eu zic sa folosesti ceara!(daca nu stii cum te ajut eu icon_mrgreen.gif ) ceara nu miroase,e mult mai buna si mai ales nu arata urat!! daca totusi nu vrei ceara,iti dau eu gratis ulei ars rolleyes.gif
dobre
bai oameni buni, nu mai invatati omul la prostii! Ceara se aplica pe suprafetele de tabla noua, cand iese masina din fabrica, eu garantez ca in pragurile unei dacii de 40 ani este rugina superficiala, pai daca dai cu ceara peste este cum ai da cu vopsea, sub acest strat se dezvolta rugina; pe de alta parte, faptul ca nu stiu cine ar fi demonstrat ca uleiul ars este coroziv ar fi un lucru bun, acesta ar ataca acel strat de rugina mentinandu-se pe acea suprafata...recomand ulei uzat de motor!
Si felicitari, ai achizitionat o masina care arata intr-un mare fel...sper ca si a mea la care lucrez de 6 luni sa arate asa!
Executron
Multumesc de comentarii si de sfaturi tuturor!

Garantat e rugina in praguri in interior, e inevitabil caci sunt pragurile originale.

M-am uitat cu o lanterna pe sub aripile fata (evit sa le scot pana cand nu sunt sigur ca am timp sa le curat calumea) si clar se vede aceasta rugina de suprafata.

Proprietarul anterior, Marius (f. bine cunoscut pe forum) mi-a recomandat sa bag ulei NOU, fara ceara pentru ca se va forma o crusta sub care va sta umezeala (idem cu vaselina).

Deci cred ca asa voi proceda.

Mai astept si alte recomandari in special pe tehnici de introducere a uleiului. Eventual si cata cantitate ar trebui sa introduc si ce fel de ulei sa folosesc.

P.S. Am timp sa adun idei pentru ca o sa mai dureze 1-2 luni pana voi avea timp. Pana atunci sta la adapost sub acoperisul prelungit din prima poza. (e o zona f. buna pentru ca e curent puternic si nu sta deloc umezeala acolo).
STORMTROOPER
Felicitari pentru achizitie si sa o stapinesti sanatos, multi km fara probleme, sau ma rog sa o ai cit mai mult timp fara probleme si la anul sa te prezinti cu ea la intilnire.
Executron
Multumesc!

Sub rezerva dorintei de a mai primi informatii referitoare la ulei/ceara in elementele de caroserie vin cu alte intrebari smile.gif

1. Exista vreo posibilitate de reglaj alt portbagajului astfel incat sa stea mai apropiat de caroserie? Mi se pare putin ridicat in special in partea de langa luneta (a fost schimbat chederul deci probabil si din acest motiv). Se inchide incredibil de usor dar parca l-as vrea putin mai aliniat smile.gif

2. Ornamentul de la portbagaj. Ca sa nu-l scot degeaba. Acele cleme metalice se pot inlocui? Sau trebuie sa iau un ornament nou? Sta putin cascat in unele zone.
Markos
QUOTE(Executron @ 21 Oct 2011, 20:29)
Mai astept si alte recomandari in special pe tehnici de introducere a uleiului. Eventual si cata cantitate ar trebui sa introduc si ce fel de ulei sa folosesc.
*


roaga-l pe linkgica.
Executron
Noi achizitii dupa o raita la REMAT.

A. 2 stergatoare IPAS. Imi place cel mai mult ca si pe cauciucul de stergator scrie IPAS smile.gif . Atat stergatoarele cat si bratele sunt in stare, decenta in opinia mea.

B. Un far ELBA sub licenta CIBIE. L-am luat mai mult pentru spate caci am pe masina un CIBIE care e destul de curatat la interior smile.gif Oricum e OK farul.

C. 4 capace "testoase".... In stare OK, au nevoie de un polisat calumea si o curatare temeinca.

D. 2 Jante de 5.5 in stare OK, au nevoie si ele de o curatare f. atenta si apoi revopsire.

In mod incredibil la ditai rematul mi-a fost greu sa gasesc astfel de jante si sa nu fie extrem de ruginite/indoite/prea noi smile.gif
danut 69-71
QUOTE(1310CL @ 17 Oct 2011, 15:19)
Dacie din 88 cu doar 20.000 km? wub.gif ma intreb cum arata oare? smile.gif
*



Eu am una din 1975 cu 15 mii de km , inclusiv cauciucurile originale .
QUOTE(Andyno @ 19 Oct 2011, 20:49)
e la moda acum cu ulei nou...ala ars e acid...acid pe dracu...unde a ti vazut ma voi sa rugineasca o dacie data bine cu ulei ars?
*


Dragutule , uleiul ars are proprietati corozive .

@ Dobre .
Am dus ulei ars la laborator si acesta este rezultatul examinarii : (" Proprietati corozive / acid ")

@ Executron
Este foarte indicat sa bagi ulei in praguri dar nu este perioada foarte bine aleasa . Acesta lucrare se face in timpul veri deoarece uleiul pe care tu il bagi in praguri , de la temperatura din exterior , ii creste volumul uleiului si se formeaza vapori usurandu-ti munca si intrand prin toate ungherele .
Cum faci acesta operatiune ?
Simplu , rebuie sa obturezi cele 2 gauri suficient de mari de pe dublirile pragurilor ( le gasesti in interiorul masinii , una in fata si alta in spate ) si cele 3 orificii de scurgere de pe exteriorul pragurilor .

29 Oct 2011, 01:57:
Te mai poti inspira si de aici .

http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=2

30 Oct 2011, 01:51:
Au mai intrat ceva poze pe topicul lui Remus .
classicfan
Foarte faina. S-o stapanesti cu placere!
Executron
Am mai trecut pe la Daciuta smile.gif A primit si numere de inmatriculare noi. B-974-UAP smile.gif

Am vrut sa schimb antigelul si daca tot eram acolo... Am scos si radiatorul.. Si daca tot eram cu apa pe acolo.. Am scos si farurile sa fac curat.. radmasa.gif

Sunt foarte surprins cat de BETON e la tabla masina... Mi-era frica c-o sa fie probleme pe interiorul aripilor, in zona farurilor etc, dar e chiar f.f. tare. Si am fost surprins de grosimea tablei in general... D-aia a rezistat atat, e f. groasa! (mi s-a parut tare cand am scos scutul... Aveam un scut din 1984 de la o alta dacie in beci si asta din '74 e de 2 ori mai greu).

Chiar si unde vopseaua noua nu a fost aplicata corect (si se ia daca dai cu unghia), se vede Alb 13-le vechi care e in stare f. buna... smile.gif

Chestiuni constatate

- un ochelar fata este in stare f. ok si e din 1975, se potriveste f.f. bine. Unul din pacate e facut ulterior si materialul si finisajul e inferior. Deci trebuie sa caut un altul.

- un stop era pus stramb. L-am corectat, dar am observat ca unul din el nu e SEIMA ci romanesc. Trebuie sa caut un stop seima. stanga. Si dreapta ar trebui sincer, dar pot sa-l "peticesc" cu putin "spray crom" pe interior.

- am reusit sa rup T-ul ala de la calorifer.. de plastic... sad.gif trebuie altul.

- trebuie sa caut niste cleme pentru ornamente in stare mai buna...

E foarte mult de migala la ele... Si trebuie sa umblu si pe la mecanica (desi merge f. bine).

Cateva poze smile.gif Una si cu Passatul 1300 smile.gif

Scuzati calitatea, sunt facute cu telefonul.

P.S. Ah.. si pompa de apa e Klaxcar, din pacate... sad.gif Si cand ma gandesc ca i-am pus lu unchi-miu o pompa de apa Pulsor nou-nouta inainte sa i-o dau sad.gif
ydaniel
Cu pompa de apa:ori pui una buna acuma,ori mergi pana cedeaza actuala.
Executron
Tinand cont c-o sa fac f. putini km cu ea, ma indoiesc ca va ceda prea curand... problema de fata e elementul originalitate. sad.gif Accept una de prin anii 80, eventual.. dar una after-market si de calitate indoielnica.. e cam naspa sad.gif
aditza579
Daca motorul este bun si nu vei umbla pe la el, schimba acum consumabilele (ulei, filtru, garnituri, capac pompa, membrana pompa benzina, filtru benzina, filtru aer) si lasa-l asa, eventual o spalare si gata cu el pentru, zic eu, cativa ani.
Iulikk
De ce ai pus sigla de la 1300 pe passat?
danut 69-71
@ Executron
Felicitari , bine-i mai sade cu numerele alea . wub.gif
Sper ca constientizezi si tu ca este mult de munca pana sa o aduci la o stare cat de cat autentica , sa fie si pe gustul tau .
ydaniel
Sigla de 1300 pe pasat o are de mult timp.
remusro
Am si eu o intrebare: din poza de interior vad cotiera dintre scaune. Nu cred ca fie a masinii, daca ea e din 74. Nu ar trebui sa fie acolo, poate gresesc eu? Danut poate sa spuna mai precis.

Frumoasa masina. Mai e si alba ca a mea, mi-e drag de astea albe, au ceva special. fleur.gif

Si numarul ii sta bine, de obicei pe mine ma enerveaza numerele astea noi pe masini asa vechi, le strica fasonul. Dar asta e chiar f acceptabil!

tatimeu
cotiera e originala. Cel putin pe primele loturi de masini existau in dotare.
Ov
A pus cotiera ca-i place lui. In 74 nu aveau cotiere. Ma rog, nimic nu-i exclus la ce ciudatenii mi-au vazut ochii, dar in mod normal n-ar fi trebuit sa aiba. A mea e din iunie 72 si n-a avut cotiera.

Chiar sunt curios, ai atasat-o de scaunul original sau ai schimbat scaunul?
Executron
Hello! smile.gif Multumesc pt comentarii si impresii smile.gif

QUOTE
De ce ai pus sigla de la 1300 pe passat?


E de mult timp pe masina... Acum cativa ani cand imi doream o dacie dar nu gaseam... Am zis, initial in gluma, sa-mi pun pe passat o stema UAP si aia e smile.gif. Dupa aceea chiar mi s-a parut tare cum oamenii se mirau cand vedeam emblema cu vulturul in stanga si 1300 in dreapta asa ca am lasat asa smile.gif

QUOTE
Felicitari , bine-i mai sade cu numerele alea . 
Sper ca constientizezi si tu ca este mult de munca pana sa o aduci la o stare cat de cat autentica , sa fie si pe gustul tau .


Multumesc mult Danut. Sa stii ca si eu sunt innebunit dupa numere. Ma amuza cum a iesit 74 usor spatiat parca evidentiaza anul smile.gif

Am niste numere de inmatriculare tip vechi de la o dacia cumparata de taica-miu in 1990 de la ambasada SUA - 2-B-2750 si vroiam s-o pozez cu numerele insa cum n-aveam aparatul calumea cu mine.. Data viitoare. smile.gif

Vizavi de dificultatea restaurarii sa stii ca am constientizat din plin cand am inceput sa demontez la ea. Practic la fiecare reper, la fiecare surub era de lucrat. La absolut totul trebuie umblat, trebuie cautat piese mai bune, frantuzesti etc.

Dar o se desfasoare in timp aceasta cautare si perfectionare... Mie unul mi se pare o cautare placuta smile.gif

Cu atat mai mult iti apreciez acum munca pe care ai dus-o la masinutele tale smile.gif

Si cu atat mai mult sper ca ma vei ajuta si pe viitor cu sfaturi smile.gif

QUOTE
A pus cotiera ca-i place lui. In 74 nu aveau cotiere. Ma rog, nimic nu-i exclus la ce ciudatenii mi-au vazut ochii, dar in mod normal n-ar fi trebuit sa aiba. A mea e din iunie 72 si n-a avut cotiera.

Chiar sunt curios, ai atasat-o de scaunul original sau ai schimbat scaunul?


Nu cred c-a avut cotiera masinuta. Eu asa am cumparat-o, o sa-l intreb pe fostul proprietar care a pregatit-o pentru mine.

Scaunele oricum au fost schimbate cu unele mai vechi... Deci tind sa cred c-au venit cu scaunele!


-----

Vreau doar sa mai mentionez ca visul meu raman elementele de 69-71, chiar daca masina e 74, asa ca le voi pune DAR doar cele care pot fi usor scoase gen :

- ochelari cu rama aceea cromata in jur.
- steme UAP pe aripi (le voi lipi cu minimul de banda dubla adeziva putand a o scoate cand e nevoie.
- volan cu ornament tip Dacia 1100.
- lampi fata CIBIE (desi tind sa cred ca asa a venit masina, acuma avand ELBA noi...).

14 Nov 2011, 15:33:
Inca o Poza.

Trebuie sa incep cautarile pentru un ornament de portbagaj mai drept + cleme mai noi.

Bara spate e absolut BEC, dar trebuie s-o pun mai drept putin.

Si stopurile trebuie umblat la ele...smile.gif

Eheee... Multa treaba cum zicea si Danut smile.gif
remusro
Executron

M-am uitat atent, nu imi dadeam seama de ce numarul tau arata asa de bine. Acum inteleg: nu ai pus suport!

Ah, ce bine. Suportul ala arata oribil pe orice masina veche, zau.

Cand facuse restaurarea la a mea, Danut m-a intrebat la un moment dat daca vreau suport, si i-am zis "doar peste cadavrul meu!"

biggrin.gif
Ov
QUOTE(Executron @ 14 Nov 2011, 15:30)
- ochelari cu rama aceea cromata in jur.
- steme UAP pe aripi (le voi lipi cu minimul de banda dubla adeziva putand a o scoate cand e nevoie.
- volan cu ornament tip Dacia 1100.
- lampi fata CIBIE (desi tind sa cred ca asa a venit masina, acuma avand ELBA noi...).



1. poti sa pui doar ornamentele, asa am facut si eu smile.gif
2. se pune doar pe partea dreapta
3. si aici se pot schimba doar ornamentele, volanele in rest fiind identice. Si eu vreau icon_mrgreen.gif
4. cred ca cibie avea si a ta
Executron
QUOTE(remusro @ 14 Nov 2011, 15:44)
Executron

M-am uitat atent, nu imi dadeam seama de ce numarul tau arata asa de bine. Acum inteleg: nu ai pus suport!

Ah, ce bine. Suportul ala arata oribil pe orice masina veche, zau.

Cand facuse restaurarea la a mea, Danut m-a intrebat la un moment dat daca vreau suport, si i-am zis "doar peste cadavrul meu!"

biggrin.gif
*



Da remus... Suportul de numar (mai ales la o masina clasica ca daciuta mea/renault ta) nu are ce cauta... Strica totul.. E o chestie de plastic care strica imaginea.

Banda dubla-adeziva all the way... Cu o mentiune. A nu fi folosita INTENS... Nu 10 siruri cum fac unuii de nu-l mai scoti niciodata.

Sa zicem ca pe spate s-a rezolvat. Dar pe fata chiar nu stiu ce fac. Am auzit de la victor c-ar da bine cu un suport de numar de la Mercedes Cobra.. Altfel chiar n-am idei.

14 Nov 2011, 16:21:
QUOTE(Ov @ 14 Nov 2011, 15:46)
1. poti sa pui doar ornamentele, asa am facut si eu smile.gif
2. se pune doar pe partea dreapta
3. si aici se pot schimba doar ornamentele, volanele in rest fiind identice. Si eu vreau  icon_mrgreen.gif
4. cred ca cibie avea si a ta
*



1. Da, stiu si chiar am ornamentele, pt ca proprietarul anterior a fost destul de dragut sa mi le dea... INSA.

La ochelarul original din 75 se potrivesc BEC imediat. La cel neoriginal si ulterior nu se potrivesc bine DECI trebuie sa caut unul tot din acea perioada in stare buna SAU sa am 2 seturi smile.gif

2. Doar pe partea dreapta? sad.gif Eu vroiam pe ambele parti sad.gif Nu-mi place asimetria.

3. icon_mrgreen.gif

4. Am 2 sticle CIBIE luate de la REMAT in stare f.f. ok (una are rupta o urechiusa de prindere, din pacate sad.gif dar sper ca pot improviza ceva...

INSA... Eu as vrea TOT semnalul CIBIE, nu doar sticla... sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.