Salutare! Vreau sa va prezint "strumful" meu
Dupa un accident usor as putea spune am ramas fara masina pe care am resuscitat-o si in care am investit bani timp si pasiune timp de 3 ani de zile. A fost prima mea masina, acelasi model pe care am invatat sa conduc cand eram mic, masina pe care m-am perfectionat dupa ce am luat carnetul. Cu o tabla poroasta si un o mecanica impecabila mi-a fost alaturi la bine si de putinele ori la greu. Nu m-a lasat niciodata in drum.
Mai pe scurt am perdut unul din cei mai buni prieteni... cred ca acum e prima data cand ma gandesc cu adevarat si pot sa zic ca mi-au dat lacrimile Dar sunt atatea aminiri placute si destule piese prin care B 98 TEI o sa traiasca in continuare fie in noua mea masina fie in masinile altora.
Scuzati de introducerea trista acum sa ne inveselim:
Dacia 1310 TLX an 1986 din cate am inteles model de export,
in afara de partea din fata care a fost schimbata pt a trece la ochelari ingropati tabla este cea originala. Vopseaua nu este original dar a fost data in cuptor cu mult simt de raspundere.
Schimbat cu un 1,4 care a devenit 1,6, motorul, are o gramada de modificari:
interior bloc camiat
pistoane usurate
axa cu came r12 TS 264/270
camasi din teava de sonda
biele usurate
vibrochen usurat
volanta usurata
chiuloasa alezata,majorata cu arcuri si supape de cielo
ambrieaj nou
pompa ulei renault 18
Alte modificari
elemente suspensie noi rigidizate
bari stabilizatoare duble
planetare noi
anvelope 175/60/13 Goodyear fata si Pirelli spate
cutie viteze renault 18 5 tr
radiator nou suparfata marita+elecroventilator La buton
sistem franare nou
pompa monocircuit cu servo papuc
discuri,conducte,racorduri noi
tamburi breack
alternator cu 9dioede si releu bosch
delocou si anexe frantuzesti
scaune si banchete piele
bord cn
din fericire pt mine mai e mult de munca la masina mai ales la interior
masina mai are multe chestii de care fostul propietar nu a apucat sa imi zica dar incep sa le descopar