Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Etrier Asam srl
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Piese auto - Dacia Clasic
Pages: 1, 2
iulica89
Acum 2 ani am cumparat din magazin un etrier stanga fabricat de firma Asam srl.
Astazi cand sa plec cu masina am apasat de 2-3 ori pe pedaua de frana ca mi se paruse ca se lasase un pic...Am auzit o trosnitura si am ramas brusc fara frane...Motivul:SE RUPSESE ETRIERUL IN DOUA!!! Norocul a fost ca nu eram in trafic...
kiki90
zi ms ca ai scapat eu am patito si am ramas fara masina ...am ajuns cu roatele in sus de la un rahat din ala
G I M
Astea sunt piesele facute de Asam. Daca ai avea ceva bani si timp, cred ca ai putea intenta un proces impotriva lor, tinand cont ca e o piesa a sistemului de franare.
ghitza
Daca era piesa de RENAULT si se rupea atunci tot asa ziceai?eu zic ca la cat a dat pe el acum 2 ani trebuia sa te astepti la ceva.Dar noi nu putem sa ne permitem sa luam un etrier de uzina cu 200 si ceva de roni bucata ca asta e viata la noi si uite asa luat mai ieftin la juma da pret,eu de cand am masina asa ceva nu am vazut/patit,cred ca este un caz izolat
fullhouse
Sigur e caz izolat, si eu am etrieri Asam pe ambele parti, si de mai bine de 2 ani n-am umblat la ei.
maho
Daca mai ai bonul de magazin, du-te cu el MACAR la protectia consumatorului !
2xGI
QUOTE(fullhouse @ 19 Oct 2011, 15:07)
Sigur e caz izolat, si eu am etrieri Asam pe ambele parti, si de mai bine de 2 ani n-am umblat la ei.
*



si nu te pune pe ganduri pozele alea ??
treaba e simpla, o sa pocneasca si ale tale la fel, doar sunt ASAM nu ?? ramane de vazut cand ( nu iti doresc sa se intample, dar ....).
Ov
daca a pocnit unul asta nu inseamna ca o sa pocneasca automat toate. Dar, trebuie sa recunosc ca e prima oara cand vad asa ceva prin urmare pe masina mea prefer sa am unu' de 40'jde ani decat unul "nou" de asam
2xGI
pai ala de acu' 40 de ani a fost facut cu simt de raspundere, nu ca petardele astea ASAM.
poate s-a mai intamplat si la altii, doar ca nu stim noi.
iulica89
Si "noul" etrier de 25 ron doar protectia schimbata biggrin.gif :
kog
QUOTE(ghitza @ 19 Oct 2011, 13:34)
Daca era piesa de RENAULT si se rupea atunci tot asa ziceai?eu zic ca la cat a dat pe el acum 2 ani trebuia sa te astepti la ceva.Dar noi nu putem sa ne permitem sa luam un etrier de uzina cu 200 si ceva de roni bucata ca asta e viata la noi si uite asa luat mai ieftin la juma da pret,eu de cand am masina asa ceva nu am vazut/patit,cred ca este un caz izolat
*


pe dracu 200, aia de uzina sunt doar reambalati. Firma care ii fabrica se numeste PULSOR. Am impresia ca daca nu a falimentat, anul asta sigur e gata. In fine etrierii costau acum un an sau doi cam 60 de lei bucata. Nu am nici o problema cu ei
4x4
ASAM - bucsa coloana directie - 1 saptamana
ASAM - yale portiera - 1 luna

La cat de bine rezista piesele (vezi etrierul) ai spune ca sunt literalmente facute din cenzurat.
ghitza
pompa frana dublu circuit cu icp-2ani jumate si nu am treaba cu ea nici acum

19 Oct 2011, 19:41:
QUOTE(kog @ 19 Oct 2011, 19:13)
pe dracu 200, aia de uzina sunt doar reambalati. Firma care ii fabrica se numeste PULSOR. Am impresia ca daca nu a falimentat, anul asta sigur e gata. In fine etrierii costau acum un an sau doi cam 60 de lei bucata. Nu am nici o problema cu ei
*


pulsor-85 roni
uzina cica?-235roni
uite un exemplu http://www.bestautovest.ro/catalogsearch/r...r+frana+berlina
4x4
QUOTE(ghitza @ 19 Oct 2011, 18:39)
pompa frana dublu circuit cu icp-2ani jumate si nu am treaba cu ea nici acum
*



te rog mergi incet
ghitza
E ,acuma si tu nu baga toata in aceeasi oala ca nu e dracu asa de negru precum pare,mss de grija dar am dacie totusi nu BMW si nu sunt genu smile.gif ,ultima achizitie marca ASAM a fost platou de perii cu tot cu perii pentru electromotor tip scurt si merge ff bine ,si erau finisate bine
PH-06-BOA
Azi am pierdut multa vreme sa schimb un furtun de frana (10 lei), care are filetul mai mic cu 0 jumatate de mm, la ambele capete. La teava nu intra bercul iar insurubarea e foarte grea, mai sa rup teava, iar la etrier am tras cu doua degete de cheie (ma asteptam, dupa ce am masurat diametrul filetului, si comparat cu cel de la vechiul furtun), si sarit peste filet. Maine-l pun p-ala vechi , la loc. Va spuneam mereu, e o dovada de mare curaj (si risc), sa mai cumperi ceva, in Romania. Sansa de a da gres, se apropie , in opinia mea, de 80%.
Eu nu inteleg , de ce ati schimbat etrierul vechi. Aerisitorul daca se rupe si nu mai se poate scoate ce-a ramas, dati gaura alaturi si filetati la fel ca originalul, si il mai folositi la fel de mult pe cat a tinut pana cum, ca la interior nu se prea uzeaza. Daca nu mai are falcile paralele cu buza pistonului, se poate rectifica usor, pentru ca altfel, pistonul s-ar inclina cand iese mai mult (placute uzate), si nu se mai retrage, ramanand infranata.
tiaz
Salutare,

Ma cam sperie ce vad ca se scrie despre firma ASAM.
Eu am inlocuit tot sistemul de franare adica pompa de frana ICP, etrieri, repartiror spate, cilindrii de frana deoarece masina astat nemiscata 3 ani. Ideea e ca daca e sa patesc ceva am facturile si bonurile cu care am cumparat piesele iar montajul l-am facut in service autorizat.
Mie ambalajul si calitatea pieselor mi s-au parut ok, din acest motiv le-am si achizitionat. Cand le-am montat un mecanic mai in varsta imi spunea ca e curios sa vada daca da lichid pe la unul din sisteme, in special repartirorul. Spre surprinderea mea si a lui franele sunt beton, verificarea am facut-o atat pe standul de frane cat si pe traseu.
Nu trage stanga sau dreapta cand franezi, chiar sunt multumit. Au trecut aproape 6 luni de cand am facut operatiunea si totul e ok.

Bafta
ydaniel
ASAM cred ca e s.a. Multa lume cumpara piese facute de diverse srl-uri nestiind/neavand ce sa cumpere.NIci eu nu am mai vazut etrier rupt,dar am vazut etrier caruia i-a sarit toata zona filetata,parca fusese taiat cu plasma.Desi nici piesele considerate de uzina actuale nu sunt tocmai perfecte si nici ieftine -la final vei iesi mai bine/ieftin/sigur folosind piese de calitate.
La racoardele de frana sunt multe firme care fac asa ceva si calitatea este zero-zero,uni vecin i-a sarit din sertizare si era sa faca un accident.
Aveti mare grija ce piese cumparati si mai ales unde le veti folosi!!
Albert Einstein
Dragii mei, daca acceptati un sfat, sau mai curand o constatare facuta in timp: in 99 de cazuri din 100, mai ieftin inseamna mai prost, nimic altceva.

pret mic=costuri de productie mici=calitate slaba

Concluzia o trageti singuri unsure.gif
radu m
QUOTE(kog @ 19 Oct 2011, 18:13)
Firma care ii fabrica se numeste PULSOR. Am impresia ca daca nu a falimentat, anul asta sigur e gata.
*


pulsor a falimentat anu trecut s-a ales prafu de ce era colo
ATM
Calitate slaba, calitate slaba, sunt de acord, dar las-o dracu de treaba, oricat de slab ar fi, nu e permis sa ti se dezmembreze in drum. Din cate stiu , piesele astea, mai ales alea de siguranta, ar trebui omologate RAR, sa respecte un minim minimorum de cerinte. Si eu sunt de acord ca o piesa ieftina nu te poate tine cat o piesa scumpa si n-as fi zis mai nimic daca initiatorul se plangea ca i s-a rupt aerisitorul, ca "plange" lichid, ca i-a ruginit pistonasul sau i s-au ciupit garniturile...dar chiar sa se faca bucati-bucati...


Mai era mai demult pe forum o poza cu niste becuri din Cora care se umflasera de la caldura de zici ca erau baloane, n-am vazut de cand ma stiu asa ceva. Pun si etrierul asta pe lista, si Doamne-fereste sa vad mai incolo vreun post cu " mi-am luat coloana de directie sau nuca de volan ASAM si am ajuns cu ea in pom".
ydaniel
Una e srl-u pulsor mot din pitesti si una e sc pulsor sa scornicesti.
Lucian MC
Nu blamati calitatea pieselor asam,sincer 99% din piesele actuale sunt sub orice critica, ce sa facut initial in fabrica a fost sfant dupa nu va asteptati sa tina ceva la fel de mult si de bine,plus de asta conteaza si calitatea montajului ca sa va tina piesele : si aici ma refer strict la montarea corecta la rulmenti si piese ce necesita prese cu prese nu cu ciocanul. Oricum la tine posibil sa fi avut si o pana sarita altfel nu imi explic forfecarea care ai avuto acolo sincer. trebe vazuta si cauza nu doar sa rupt din cauza producatorului,daca era la putin timp dupa montarea piesei eram de acord,asa sunt multe variabile,si eu am cateva piese pe masina asam si sincer sunt multumit de ele in sensul ca nu am umblat la ele mai deloc. Chiar si aripile fata le am de ASAM si s-au potrivit la linie la fix pe o dacie sport ,fara ciocane fara nimic,ca dupa una din ele a vazut ciocaneala ca am atinso putin astai viata
G I M
Eu singurele piese pe care le am asam sunt cilindrii receptori de pe spate. Doar metalul, am schimbat garniturile si pistonasele. Le-am pus acum 2 ieri din simplul motiv ca altceva nu am gasit, aveam nevoie urgenta de masina, iar in fiecare dimineata gaseam balta sub masina. Cred ca am completat in vreo 2 saptamani un litru de lichid de frana. De atunci n-am mai avut absolut nicio treaba cu ele, insa nu am constiinta impacata mai ales ca a zis mai demult cineva pe forum ca i s-a crapat un cilindru de asam.
ydaniel
Probabil ca etrierul a fost lovit cu ciocanul ca sa intre pe pozitie.
asam=groaza=teroare...
aurelyan
Din surse interne am inteles ca majoritatea pieselor auto marca "Asam" sunt importate din China la preturi foarte mici, aici sunt doar ambalate.
kog
da, intr-adevar in china le fabrica
vladut88
Din filmul asam impachetat in cutie de uzina
BoR
Referitor la saboti, eu sunt pentru Fermit.
vladut88
Da , sau ferodo ca sunt mai ieftini ca fermitu , si sunt si de calitate
DROID MAN
nu se rup pur si simplu ...al tau sigur a avut o fisura ceva din fabrica
tynn
Eu am pompa de frana cu ICP ( de vreun an jumatate) si repartitor spate ( de mai bine de o luna), ambele de ASAM si se prezinta OK pana in prezent...
Adrian Frigo
Cândva la începuturi asam făcea piese cât de cât bunicele dry.gif În prezent ASAM=GUNOI(CHINA)=CEA MAI PROSTĂ CALITATE 251.gif 183.gif 022.gif ctc-ul lasă periculos de mult de dorit în privința elementelor de siguranță și culmea mai sunt și certificate RAR mad.gif ph34r.gif
DACIOTUL_97
Atata timp cat nimeni nu le zice nimic...
Adrian Frigo
Să-i ia 243.gif și pe ASAM și pe RAR!!!din moment ce eu folosesc să zicem un etrier cum e în cazul de față sau o conductă de frână care fac parte din sist.de frânare al mașinii deci elemente de siguranță și îmi crapă în mers și fac accident(doamne ferește)cine este de vină?asam că ,comercializează astfel de produse sau rar că le certifică???da știu că în lipsă de altceva trebuie să optezi și pt.așa ceva dar nu este bine gun3.gif nu cred că atunci când este vorba despre astfel de elemente ar trebuii să se facă rabat de la calitate...în concluzie ASAM=GUNOI.Personal NU recomand aceste produse excl.gif
tynn
Nici eu nu as lua piese de ASAM, problema e ca cele multe repere nu le mai gasesti de uzina ( ca nu se mai fabrica) sau, daca ai norocul sa gasesti, au niste preturi mai ceva ca piesele de import...
Cand am luat pompa de frana, aveam de ales intre ASAM si piesa de origine. Prima varianta 100 ron, a doua 200... Cum buzunarul nu mi-a permis varianta 2, am luat-o pe prima si dupa un an jumatate e OK.
De curand am schimbat repartitorul si furtunul de frana aferent. Piesa de origine nu mai gasesti nicaieri, deci am fost fortat sa iau ASAM (care iarasi a fost OK). Furtunul de frana era 10 ron ASAM, 40 ron de origine. Mi s-a parut mai mult decat exagerat 40 ron, asa ca am luat tot ASAM. Aici am avut putin de furca, datorita cotelor de la stuturi putin mai mari, insa am polizat putin si a fost OK.
Daca ne-ar da banii pe dinafara, probabil ca am fi renuntat de mult la tigaile noastre si ne-am fi luat macar Logan...
DACIOTUL_97
Totusi,ar trebui evitate piesele de Asam din categoria sistem de franare,etc.Siguranta pe primul loc intotdeauana.Eu personal nu folosesc produsele lor,deoarece cu chiu cu vai,imi gasesc piese de origine.
tynn
Daca e sa punem accent pe siguranta, ar cam trebui sa evitam Dacia 13xx, o relicva conceputa acum 50 de ani, care e zero la capitolul siguranta pasiva - in caz de accident te faci armonica... Eu am alta masina de drum lung, asta o tin doar de oras, unde una doua te loveste unul sau iti trage vreun vecin o cheie etc. Si o tin datorita intretinerii ieftine si a economiei la carburant, datorita instalatiei GPL. Insa daca incep sa iau piese de origine, deja nu mai renteaza sa o mai tin...Ca si pica destul de des una-alta, macar de-ar fi fost mai fiabile si piesele de uzina, poate ar fi meritat...
ydaniel
Salut colegule Tynn,am luat mai demult de la tine niste piese...
Din pacate gunoaie de piese asam-breckner-master sport-autospeed sunt pe toate drumurile.
IMi povestea un vecin ca la un furtun de frana asam,a plesnit sertizarea,era sa intre intr-o caruta.
CGDBZ
Din pacate piese bune nu prea mai gasesti pentru 13xx, numai petarde, de multe ori mai bune piesele folosite din dezmembrari decat unele noi. Cum spunea un coleg mai sus 13xx nu mai este o masina sigura in comparatie cu ce circula pe strazi. Si eu o tin ca a doua masina, de oras, dar totusi nu imi convine bataia de joc cu piesele de schimb. Indiferent de cat de ieftina ar fi o piesa ar trebui sa existe totusi un control al calitatii.
Nu cred ca acest lucru se intampla in vest cu piesele la masinile vechi.
nickyposmelo
Nu vreau sa influentez pe nimeni cu ce spun!
Am o Dacia Break si una berlina... breakul avea etriele renault si din curiozitate am apasat frana.... dupa cateva apasari s-a intarit frana iar apoi s-a auzit un POC..... si nu era ASAM era doar Renault smile.gif) Un etrier poate avea si defecte din fabrica biggrin.gif
DACIOTUL_97
Pai pe piata mai scapa si rebuturi.
owy_2010
QUOTE(CGDBZ @ 8 Apr 2015, 20:59)
Din pacate piese bune nu prea mai gasesti pentru 13xx, numai petarde, de multe ori mai bune piesele folosite din dezmembrari decat unele noi. Cum spunea un coleg mai sus 13xx nu mai este o masina sigura in comparatie cu ce circula pe strazi. Si eu o tin ca a doua masina, de oras, dar totusi nu imi convine bataia de joc cu piesele de schimb. Indiferent de cat de ieftina ar fi o piesa ar trebui sa existe totusi un control al calitatii.
Nu cred ca acest lucru se intampla in vest cu piesele la masinile vechi.
*


tin sa precizez ca eu am o dacie 1310, din 97, si nu am scapat o piesa de alte firme decat de firmele consacrate
merg cu ea zilnic si sunt fffff mandru de acest autoturism ,
nu am nici o problema, odata facuta o revizie ca la carte poti sa te bucuri de ea
precizez ca sunt daciot de vreo 15 ani, si am strans cewa piese de calitate, ba chiar am mai scos din stocul meu la bursa la vanzare, ca multe nu se mai potrivesc la masina asta, ailalta fiind ochelarista, pe care am casat-o wink.gif
dstdan
Initial si eu m-am ferit de aceste produse, si m-am orinetat spre LPR, dar ,,ghinion, scumpe si f. proaste, pompe frana ICP cu garnituri proaste din start- curge. Am returmat-o si am luat de ASAM, la risc, surpriza..frana f. buna, sper sa nu vorbesc intr-un ceas rau. Deci, se poate sa fie si bine ! 04.gif
Bicicleta galbena
Mda. Etrier (deci componenta a sistemului de franare) cu aerisitorul rupt la instalare. Mecanicul l-a montat cu grija, stia ce "bune" sunt, totusi s-a rupt. Multa felatie directorilor ASAM!
ydaniel
Etrieri buni se mai gasesc la Pulsor Scornicesti cat si la Pulsor mot Pitesti.
payty
pulsor mot Pitesti nu prea mai arata cum trebuie. am luat eu unul de curand si nu erau bine finisati, turnarea mai proasta decat acum cativa ani.

dstdan
M-am riscat, am castigat! 124.gif
Cilindru spate, servo frana si pompa dublu circuit cu ICP! de ASAM! placute fata BOSCH! rulate 250 km, aerisit de doua ori, in 2zile diferite, schimbat tot lichidul de frana cu DOT 4 tot BOSCH, cam 1l, cu tot cu recirculat, ptr. aerisire. Frana super buna.A, pompa de frana am luat de 22 mm, de Dacie Papuc, mai mare.
sorin1983
nu te grabi sa le lauzi smile.gif
dstdan
Colega sorin1983, nu ma laud tongue.gif , e o constatare a lucrurilor-faptelor.
Dupa ce se termina garantia lor, va anunt cu lauda biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.