Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Contact Dacia 1310
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Alin.G
Salutare!! si scuze daca s-a mai vorbit despre asta dar am cautat si nu am gasit nimic ..
Acum 2 saptamani dupa ce mersesem toata ziua cu masina, am vrut sa pornesc si de sub bord a iesit un fum alb care m-a speriat groaznic . excl.gif . Binenteles ca la a 2 a incercare masina n-a mai pornit , nu se mai aprindeau becurile din bord , nimic..
Am cumparat un contact nou de la ghereta din colt... pe care am dat 57 de RON. Toate bune si frumoase , masina porneste, insa in momentul in care imping cheia la maxim sa cupleze electromotorul , aceasta nu are nici o tendinta de revenire si trebuie sa o trag spre mine cu mana, fapt ce devine enervant ( am oprit asa motorul de vreo 3 ori).

Sa fie butucul prost din fabrica? (era nou) , sa fie stans prea tare cu acel surub de fixare?, sa fie cheile prea groase, late? sa incerc sa il repar pe cel vechi care a mers perfect pana in momentul respectiv? ( mentionez ca butucul vechi l-am desfacut si partea cu plasticul de care sunt prinse cele 4 fire , spre interiorul butucului , era topita in dreptul firului GRI) sad.gif .
lucifer
Du-te sa iti dea altul , daca mai ai bonul , eu am schimbat doua , la unul ieseau firele din papucii electrici , iar la al doilea agata cheia , vanzatorul mi-a spus ca sunt chinezesti si oricum a trebuit sa il ung nitel si pe actualul , cat despre cheie nu cred ca se poate face duplicat pentru ca pare a fi facuta prin stantare smile.gif
Alin.G
Din pacate nu mai am bonul.... am uitat sa precizez este fabricat de UAMT, si exact cum spui tu agata cheia.
N E S
Incearca altceva. Pastreaza butucul cel vechi dar du-te la magazin si cumpara doar partea cu cablurile. Te duci si ceri cablaj contact. Dupa care le montezi si incerci din nou. Am patit si eu asa dupa ce firul de plus de la electromotor imi facea masa cu placuta protectoare de deasupra lui. Am ars 3 cablaje. Ar trebui sa functioneze.
lucifer
UAMT scrie si pe al meu , dar cica nici macar la IASI nu e facut . Eu l-am uns cu spray pentru contact de motocicleta si acum pot spune ca merge OK .
Alin.G
LUCIFER:cum l-ai uns cu spray? l-ai desfacut sau ai pulverizat prin gaura pe unde intra cheia?


N E S: problema n-ar fi la cablaje ci la contactele din interiorul butucului ( acolo era putin topit plasticul acela negru in dreptul firului gri - practic in spatele papucilor spre interiorul butucului) daca le schimb cu cele de la butucul nou mai nimeresc eu toate arculetele p-acolo? huh.gif . Din cate am vazut cel desfacut de mine avea 2 arculete si 2 contacte de cupru cilindrice (ca 2 bucati de sama lungi de aprox. 1 cm) a caror pozitie nu o stiu.

Multumesc


N E S
Pai din cate stiu toate chestiile alea plus cablajul in sine nu au decat o singura pozitie. Oricum trebuie umblat cu grija mare ca sa nu pierzi ceva. Daca erai in Cta rezolvam amandoi.
lucifer
Spray-ul cu care am dat este identic cu cel de dat in yalele auto e de marimea unui spray paralizant si are un mustiuc care intra perfect unde intra cheia . Am pulverizat doar o data si am introdus cheia dupa care am rotit de cateva ori si acum se invarte ok .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.