Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ce spune aspectul bujiilor?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
kvant
Salutare! masina a mers 100% GPL (pompa benzina a fost dusa). La un moment dat nu s-a mai pornit deloc. Am desfacut bujiile. Una nr 1 ( cu cablu cel mai scurt) era plina de ulei carbonizat. Dupa ce le-am curatat am putut porni abia pe benzina (pe GPL nici vorba). Presupun, ca una din bujiile e arsa. Poate cineva dupa aspectul bujiilor sa spuna ce e cu motorul ( sau ce e de inlocuit) ? Help!
DACIA 1307, 2004 , motor 106-10, 1.6 injectie, GPL- Marini 88.
Mersi mult!
maho
[attachmentid=1627759413]
kvant
De aici inteleg ca lasa ulei ( la bujia nr 1) si am de inlocuit simering supapa... Alte pareri sunt? sad.gif Mersi anticipat!
Ov
ori simeringuri ori segmenti.
Tu cum ai numerotat bujiile in poze? in ce ordine adica?
stabil777
Ce bine era daca era tradus!.

Inteleg ca bujia trebuie sa fie buna ca acolo unde scrie in poza ,normal.

Cind mergeam pe benzina sau erau ude ,sau cu negru pe ele ,negru,negru, funingine.

Sper ca dupa ce merg pe gpl sa arate maronii -caramizii.

Deduc ca nu as avea probleme cu segmentii sau scaune supape ,sau nu zic bine?
kvant
Numerotarea bujiilor: in denumirea pozei am trecut numarul. Numarul unu am condiderat de la locul soferului - (este aia cea mai prajita) cea cu cablu mai scurt. Nu stiu daca asa este si tehnic sad.gif
krapcarasu
toate ar trebui sa arate ca 2-ul; 3 si 4 cam mananca ulei, 1 e dezastru. iti baga presiune in baie? Ai segmentii terminati la 1 cel putin
tiaz
QUOTE(krapcarasu @ 28 Oct 2011, 22:50)
toate ar trebui sa arate ca 2-ul; 3 si 4 cam mananca ulei, 1 e dezastru. iti baga presiune in baie? Ai segmentii terminati la 1 cel putin
*


Salut,

In mare parte am si eu aceeasi probema numai ca la mine ordinea cilindrilor cu probleme e inversa. Eu am verificat si baga presiune in baie. Epuratorul din carburator rasufla intr-un mare fel deci e clar ca nu e doar din simeringuri. Nu am facut test de compresie ca nu-i mergea compresmetrul mecanicului.smile.gif)

Intrebarea mea ar suna cam asa: Pe nedesfacute daca nu bate motorul(bolt de piston) pot sa-i schimb doar camasile + segmentii sau trebuiesc si pistoane.
Te intreb deoarece mecanicul unde am fost ma bate la cap sa-i cumpar set cu toate ca bolturile nu bat. Explicatia lui a fost ca atunci cand se uzeaza segmentii pistoanele se uzeaza si ele deoarece se freaca de camasa!!!! Asa sa fie????

Multumesc anticipat
krapcarasu
normal, dac tot desface motorul schimba tot setul, verifica si restul
kvant
proprietarul vechi de masina spune ca "motorul a fost segmentat cu 30 mii km in urma iar simeringuri supape sunt duse sigur". Care e sfatul, sa le mai segmentez o data la inlocuirea simeringurilor pentru orice eventualitate?
krapcarasu
schimba tot setul, nu te mai zgarci sa faci carpeli ca iesi mai scump
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.