Ei bine,am rezolvat si cu cutia pana la urma,m-a ajutat putin si tata socru la pilit dinti
, am reusit sa-i rezolvam cu o piatra abraziva montata pe bormasina si apoi cu o piatra de honuit dreptunghiulara pentru ca avea grad si pe lateralul dintilor. Am schimbat toate simeringurile,garniturile de etansare din hartie pe langa care am uns cu silicon rosu sa fie treaba treaba,strans totul la loc,montat cutia pe masina. La prima incercare imi venea sa plang,ramasese agatata intro treapta si nu mai cupla decat I-II-a si marsarier dar se bloca cutia.
. Am dat jos capacul spate e vre-o 3 sau 4 ori pana sa ma prind care-i spilu: cu furcile puse la liber,in momentul in care incercam sa remontez capacul,furca vitezei a V-a aluneca inauntru,practic intra intr-a V-a si asa ramanea. Pana la urma am cuplat a -IV-a,am scos limitatorul de cursa cu arc de la a V-a din capac ca nu-mi dadea voie sa misc cautatorul in pozitia necesara si asa s-a rezolvat. Treaba asta insa m-a costat cateva ore bune de chinuiala aiurea,de injuraturi in capul "inginerilor" de la Colibasi ca n-au putut pune la limitatorul ala si la surubelul cu bila si arc ce tine a-V-a in capac un cap de imbus ceva,nu de surubelnita de tanc,etc. Am lucrat la ea pana pe la 3 jumate noaptea cu tot cu remontat fuzete,planetare si etc. Concluzia finala: Daca ai bani,esti comod si ai sursa sigura, cumpara alta cand se strica,daca nu fa ca mine si desi volumul de munca e destul de mare,eu unul am ramas uimit ce cutie precisa am acum,asta chiar daca nici inainte s-o belesc
nu mergea chiar rau. Gata si cu asta,sa vedem ce mai urmeaza.....