Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia Berlina din 1985 @ peste 130 km/h
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4
c1p0
Vara asta am tot plecat prin judet cu Dacia unui prieten de-al meu.



Este o berlina din 1985, in 4 trepte, care nu este ingrijita mai deloc si care arata cam nasol. Faza este ca am prins cu ea, fara prea mari probleme putin peste 130 km/h, asta fara sa trepideze sau sa faca urat in vre-un fel, ceea ca m-a facut sa cred ca este o masina foarte reusita.



De amintit este ca desi arata jalnic, nu are decat 50.000 km. A stat in parcare o mare parte din timp.



Ma gandeam sa o cumpar si sa o aranjez putin, dat fiind ca se pare ca motorul este impecabil. Voi ce ziceti.



Ma gandeam undeva pe la 10.000.000 lei sa dau pe ea.



Deocamdata nu am banii, dat fiind ca sunt elev si ca abia mi-am luat permisul de vreo 2 luni jumate si deja il am la Politie de vreo 2 saptamani, din motive de dementa la volan. Oricum, urmez cursurile de reducere a termenului de suspendare de la 3 luni la 1 luna.



Nu cred ca este o problema sa strag banii astia, insa se merita???
c1p0
Fac cursurile alea si nu o sa mai merg ca dementu, da chiar imi place masina aia, si d-aia intreb, se merita??
alex
catapro, omul vorbea sincer si serios, chiar trebuie luat peste picior?
Valentine
daca spui ca la 130 la ora mergea bine ... si e citez o berlina neingrijita din 1985 pe care proprietarul o da la ceva de genu 10,000,000 lei, atunci eu nu o sa mai calc prin judetul tau.



No offence, eu conduc o berlina fabricatie 1999 (intretzinuta f. bine) si la 130 la ora deja simt ca pica toate balamalele la usi, si tu zici ca "merge ca unsa" ?! este clar ca ai o problema cu viteza ... :mad:
c1p0