doktor4carz
23 Oct 2012, 21:26
N-ai de ce.
Cât de troașcă, da...mișto. Dar și prețul a fost mișto...atât de mișto că dau în boala lu calache de câte ori îmi aduc aminte...
[attachmentid=1627845546]
turbodxman
23 Oct 2012, 21:48
Cum bine am intuit roscata a ajuns in Orasul Stalin.
bucatzel
23 Oct 2012, 22:12
QUOTE(ydaniel @ 23 Oct 2012, 21:10)
si mai ales cativa dintre fostii mei profi care m-au lasat restantier pe motiv ca de ce fac eu sport in loc sa vin la scoala
Io cred ca luam un levier in mana si ma duceam sa-i salut. Asa, cat sa-i vad cum se uita mai mult la levier, daca zboara spre ei au ba
ydaniel
23 Oct 2012, 22:20
Oricum am stat putin,am lasat 1301 si m-am dus spre gârlă.
ydaniel a-si dori sa stiu daca un ARO 244 se poate izola fonic si care varianta de motorizare a acestuia are un consum cat de cat rezonabil.
orice poate fi izolat fonic, e drept ca la Aro e ceva mai complicat dar departe de a fi si imposibil.
Mai toate motorizarile care au fost pe ARO au consumuri rezonabile (raportat la tipul si generatia lor) dar de departe cel mai oki dpdv consum este D127 (vestitul "Brasov") pe care nu prea ai cum sa-l convingi sa depaseasca 9-10 litri la suta indiferent de conditiile de exploatare (off road, asfalt, cu remorca in coada, etc) iar media lui universal valabila este de 8 litri / 100 Km. Problema la el este insa impozitul (are 3119 cmc) si faptul ca e campion la zgomot (si vibratii).
claudiu.manda
30 Oct 2012, 10:59
Cu impozitul se poate rezolva, il inmatriculezi ca utilitara si impozitul e semnificativ mai mic.
Multumesc tuturor pentru informatii. Daca a-si achizitiona un ARO doresc ca acesta sa porneasca usor. In armata am fost sofer pe un UAZ (benzina) si din cate imi aduc aminte, iarna trageam mai toate ARO prin parcul auto pentru a putea fi pornite.
QUOTE(claudiu.manda @ 30 Oct 2012, 10:59)
Cu impozitul se poate rezolva, il inmatriculezi ca utilitara si impozitul e semnificativ mai mic.
da si nu ..... inmatricularea ca utilitara nu e chiar usor de facut si nici ieftina, pentru modelul 244 cu atat mai complicat, iar mai nou vine la pachet cu ITP anual .... care ITP implica la randul lui ceva cheltiuieli "extra" oficiale.
QUOTE(12TRS @ 30 Oct 2012, 11:16)
Multumesc tuturor pentru informatii. Daca a-si achizitiona un ARO doresc ca acesta sa porneasca usor. In armata am fost sofer pe un UAZ (benzina) si din cate imi aduc aminte iarna, trageam mai toate ARO prin parcul auto pentru a putea fi pornite.
Intradevar la motorizarea D127 pornirea iarna este o provocare, eu am reusit sa ameliorez foarte mult problema avand instalatia electrica bine pusa la punct, bujia incandescenta functionala, electromotor mai performant fata de cel clasic (Iscria si costa cam 6-700 lei nou) iar daca se impunea (temperaturi mai scazute de - 10 grade) si un puf de sprei de pornire.
Oricum in calitate de posesor de ARO de mai bine de 8 ani de zile imi permit sa apreciez ca trebuie sa fii total dedicat acestei marci ca sa te bucuri si sa apreciezi masina la adevarata ei valoare .... nu e deloc o masina "comoda" si acum a devenit chiar scumpa de mentinut in stare buna de functionare (piese greu de gasit, calitate execrabila, etc).
Merced
30 Oct 2012, 17:38
Eu am lipsit putin, da' tin eu gresit minte ca ti se furase Aro-ul?
L-ai mai gasit?
nope ... dar am cumparat altul
Merced
30 Oct 2012, 18:25
Ma gandeam eu ca nu se intampla minuni in Romania...
QUOTE(tarzy @ 30 Oct 2012, 11:26)
Oricum in calitate de posesor de ARO de mai bine de 8 ani de zile imi permit sa apreciez ca trebuie sa fii total dedicat acestei marci ca sa te bucuri si sa apreciezi masina la adevarata ei valoare .... nu e deloc o masina "comoda" si acum a devenit chiar scumpa de mentinut in stare buna de functionare (piese greu de gasit, calitate execrabila, etc).
Din pasiune pentru acesta marca a-si cumpara aceasta masina. Cu ceva simt practic si insusirea unor cunostine mecanice adecvate acestui tip de automobil cred ca pot sa-l mentin intr-o stare aceptabila atat din punct de vedere mecanic cat si estetic. Piesele de schimb din ce spuneti vad ca sunt o problema.
Piesele de schimb sunt o problema la orice masina veche. Daca masina respectiva mai e si romaneasca atunci chiar ai dat de belea
Albert Einstein
28 Dec 2012, 22:12
Ca sa mai animam putin topicul asta, pun o poza cu stadiul actual.
Sper ca in primavara sa fie gata...Ydaniel abia asteapta sa se apuce de montaj
[attachmentid=1627859281]
turbodxman
28 Dec 2012, 23:26
A iesit
aleksanders
28 Dec 2012, 23:29
furia rosie
ydaniel
29 Dec 2012, 05:36
Abia astept sa vina primavara sa ma apuc de ea,dar pana atunci ma bucur de munte,natura si ski.
Sarbatori Fericite, si un An Nou plin de realizari si belsug!
Albert Einstein
29 Dec 2012, 18:00
Multumiri, la fel urez si eu tuturor!
30 Dec 2012, 14:44:
Inca o poza
[attachmentid=1627859515]
Albert Einstein
31 Dec 2012, 20:05
La Multi Ani!
[attachmentid=1627859774]
La multi ani si numai bucurii alaturi de cei dragi domnului ydaniel cu ocazia zilei de nastere!
Felicitari pentru pasiunea, rabdarea si daruirea cu care ''trateaza'' masinile.
ydaniel
21 Jan 2013, 21:57
Multumesc.
M-am mirat ca astazi a fost asa vreme calduroasa,desi suntem in luna lui gerar.
turbodxman
21 Jan 2013, 23:23
Nu-ti fa griji ca revine iarna in forta.
Nu e nevoie decat sa te uiti ce e pe la vecinii nostri din Occident.
Albert Einstein
21 Jan 2013, 23:59
QUOTE(ydaniel @ 21 Jan 2013, 22:57)
Multumesc.
M-am mirat ca astazi a fost asa vreme calduroasa,desi suntem in luna lui gerar.
...si n-ai avut de lucru
Lasa ca de maine se umple garajul
Inca odata La Multi Ani!
ydaniel
22 Jan 2013, 15:12
Astazi a revenit 72 uap de la vopsit!arata f bine masinuta!
Le multumesc tuturor care ne-au ajutat pana acuma
turbodxman
22 Jan 2013, 18:16
A iesit f bine dupa vopsire.
Albert Einstein
15 Feb 2013, 21:03
Se lucreaza...
Albert Einstein
22 Feb 2013, 17:42
Avansam...
[attachmentid=1627870802]
N-a plouat in Pantelimon? Mama ei de treaba ca nu mai vine caldura odata...
harby ;))
22 Feb 2013, 20:39
ce vopsea ati folosit si ce cod?
Albert Einstein
23 Feb 2013, 14:25
Producatorul este Lechler, culoarea este echivalenta lui Rosu 27, nu stiu insa ce cod are....
Albert Einstein
12 Mar 2013, 22:09
In curand la garajul Ydaniel...
[attachmentid=1627874693] [attachmentid=1627874694]
Leo0608
12 Mar 2013, 22:59
meserie daciile, bravo ydaniel !
ydaniel
13 Mar 2013, 18:27
Tare frumoasa sutica! merge f bine si zilele astea ma voi ocupa putin de ea:)
harby ;))
13 Mar 2013, 20:43
tare frumoasa 1100 ! ce an e ?
Cat a costat sutica ? caut si eu una demult .. dar nu am gasit ce-mi convine .
ydaniel
15 Mar 2013, 21:26
Pe prima pagina a cartii de identitate scrie:prima inmatriculare:26-08-1968 si pe a doua pagina scrie anul fabricatiei:1969.
Albert Einstein
15 Mar 2013, 21:51
Cred ca data primei inmatriculari e pusa la intamplare, in anul in care s-au introdus carti de identitate nu cred ca exista o baza de date cu istoricul fiecarei masini.
[attachmentid=1627875433]
cosstti
15 Mar 2013, 22:13
Felicitari pentru faptul ca mi-ati dat ocazia sa vad masinile pe care le admiram la varsta copilariei, masini dupa care intorcea capul multa lume la acea vreme.
Dacia 1100 a fost si masina de militie la vremea ei, a venit din urma destul de repede modelul 1300 care a avut aceeasi destinatie, dee'... masini performante la vremea lor care ma arunca in bratele nostalgiei.
Inca odata felicitari!
tunderbird
15 Mar 2013, 23:20
QUOTE(ydaniel @ 13 Mar 2013, 18:27)
Tare frumoasa sutica! merge f bine si zilele astea ma voi ocupa putin de ea:)
In asta intri mai usor sau tot asa de greu?
ydaniel
16 Mar 2013, 08:43
La fel de greu!
Te-am sunat dar vad ca ai telefon inchis,aveam-am nelamuri cu privire la 1100.
tunderbird
16 Mar 2013, 21:47
Numarul acela de telefon nu mai este valabil. Actualul meu numar de telefon se afla in baza de date RCR la care Dl. Dan Becheanu are acces.
Poate reusesc sa-mi fac putin timp ca sa-ti fac o vizita saptamana viitoare.
ydaniel
17 Mar 2013, 09:21
Eu te astept!Asta daca nu mai plec la ski
Accept donatii tip xerox de manuale de reparatii-intretinere R8-1100
ydaniel
24 Mar 2013, 15:57
Dacia 1100 este mult mai buna decat am crezut ,a fost o masina tare intretinuta si bibilita si ma bucura enorm faptul ca nu am de ''reparat'' dupa mecanicii in slapi
Totusi,masina a stat destul de mult timp si instalatia de racier a fost plina cu piatra ,care mi-a dat mult de lucru dar cu ajutorul nepretuit al tatalui meu am rezolvat-o.
Poze nu am deocamdata,dar cum ajung acasa le postez.
ar trebui desfacut radiatorul si curatat cu vergeaua
Daniele, un atelier serios si ieftin pentru a plana o chiulasa, unde gasesc?
ydaniel
24 Mar 2013, 22:12
Pai pt radiator,daca observ problem cea mai buna-varianta variant ar fi unul nou la Romradiatoare bv.
Ultima chiulasa care am dus-o la rectificat a fost la un atelier vizavi de fosta sticlarie,langa spitalul Malaxa.Pretul nu-l mai stiu ca am alergat mult atunci,dar a iesit bine.
Chiulase mai fac si la strungarie auto baneasa,in curte la romaero;au multe strunguri intr-un spatiu mic si acolo am bucsat si un bloc,pretu maricel.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.