QUOTE(Albert Einstein @ 30 Jan 2014, 21:34)
Pai a mea este un 12 CS....Ce cutie a avut?
Cutie romaneasca in patru trepte:cuplu conic 9x34.Data inceperii acestui tip de CV:1.06.1988.
<span class='edit'>4 Feb 2014, 12:09:</span>
QUOTE(Albert Einstein @ 30 Jan 2014, 21:34)
Mi-ar placea si un 11E sau 12E....
Daca stiti pe undeva dati va rog de veste....
Stim unul...Tot in Craiova!!!
L-am gasit asta-vara impreuna cu userii Carpati si YoKoMy de pe ClassicCarClub,in timpul unei vanatori foto pe strazile Craiovei:
Varianta E(=ENTREPRISE) a fost proiectata de francezi pentru competii sau transport marfa.
Din aceasta cauza unele repere difera fata de varianta obisnuita:
1.Scaunul pasager nu gliseaza fata-spate ci se ridica din podea cu totul,ajungand cu tetiera pana la parbriz.Are niste glisiere speciale.
2.Soferul este protejat impotriva marfurilor prin intermediul unui cadru de protectie si a unui gratar metalic:
3.Lipseste bancheta spate,finitiile de plastic din portbagaj precum si garnisajele spate,inlocuite de niste plastice si cartoane sumare:
Exemplarele produse pentru piata occidentala(1985-1991) au purtat denumirea de Citroen AXEL 11 ENTREPRISE-motor de 1129 cmc(tip G11/631)-6 cai fiscali in FrantaMotorul pentru AXEL 12 ENTREPRISE avea 1301 cmc(tip T/13-654)-7 cai fiscali in Franta.Aparitie:26.06.1984
Exemplarele romanesti CLUB 11 sau 12 ENTREPRISE au fost produse dupa 1993.Motorul romanesc pentru 12 E este de 1299 cmc(T13/653).Unele dintre ele nu aveau geamuri laterale spate(tabla):
<span class='edit'>4 Feb 2014, 12:54:</span>
QUOTE(Daciotul_98 @ 30 Jan 2014, 21:44)
5 trepte parca
Nu vorbi prostii daca nu te pricepi!!!!
Cate CS-uri ai condus?
<span class='edit'>4 Feb 2014, 12:59:</span>
QUOTE(12TRS @ 3 Feb 2014, 14:05)
Au fost si doua bucati O.11 E cu motor de O.Special. Poate deceneu32 stie mai multe despre aceasta varianta a Oltcit-ului. Cea din Bucuresti era bleu deschis si era fabricata cred in anul 1992.
Nu stiu,n-am vazut,n-am auzit,n-am citit!
Camioneta CS cu motor de SPECIAL?Adica 652 cmc?
In 1992?Nici nu se mai fabrica acest tip de motor.
Varianta pick-up a aparut in 1993 si lansata pe piata definitiv in 1994,dupa ce a fost omologata de RAR.
Nu te contrazic dar nici nu-mi vine sa cred.Sa pui un motor asa mic pe o camioneta?Asta se numeste submotorizare.Daca stii ceva,pune poze sau afla mai multe detalii.Multumesc!
<span class='edit'>4 Feb 2014, 13:02:</span>
QUOTE(ydaniel @ 3 Feb 2014, 19:00)
Filtrul de ulei de 1300 se potriveste la Oltcit,sau are alt pas la filet?
Filtru de Dacia 1300 pe OLTCIT?
Bineinteles ca nu se potriveste.ABSOLUT nici un reper!!
<span class='edit'>4 Feb 2014, 13:16:</span>
QUOTE(ydaniel @ 4 Feb 2014, 09:49)
Am inteles,multumesc si colegului care mi-a scris pe privat.
O sa fac un drum la Intreprinderea de Mase Plastice Buzau sa iau cateva filtre
Bati atata drum pentru un filtru de ulei?
Te duci la cel mai apropiat magazin de piese auto straine si cer filtru pentru Citroen AXEL-motor 1129 cmc(tip G11/631),motor 1299(tip T13/653) sau motor 1301(T13/654).
Daca nu figureaza AXEL-ul in cataloagele lor on-line,cere filtru pentru citroen GSA.Au acelasi motor ca Oltcitul.Gasesti tot ce vrei!