QUOTE(Dyda @ 12 Jul 2005, 07:10)
Fum alb mai inseamna si consum de ulei, adica segmenti ori sunt aliniati ( putin probabil ) ori sunt uzati + uzura cilindri = consum mare de ulei =fum alb ca coada esapamentului.
Consumul nu avea cum sa creasca in citeva zile, numai daca nu ai umblat la reglaje.
Probabil este prima ta masina si la inceput ai circulat mai incet, mai batrineste. ai capatat incredere in masina si in tine, ai aplicat un condus mai dinamic si este ceva normal sa apara si consum ridicat la acest stil de condus.
Nu ai spus date tehnice despre masina, an, motorizare , nr chilometri
Date tehnice:
Dacia 1310
Cm3: 1289
An fabricatie: 1984
Rulaj: aproape 72.000 Km
QUOTE(rtulea @ 12 Jul 2005, 10:55)
Ca sa nu ma sperii prea tare as vrea o lamurire din partea ta. Jumatatea aceea de centimetru (5mm) este deasupra nivelului minim de ulei de pe joja sau este de la capatul jojei. Nivelul trebuie sa fie intre cele doua repere ambutisate pe joja, nici sub nici deasupra. Daca este peste nivel surplusul intyra in camera de ardere si rezulta fum ca la trabant. Daca uleiul este ok atunci fumul provine de la uzura motorului.
acei 5mm sunt exact la capatul jojei, pana la repere.
Si cat despre stilul de mers de cand am luat-o nu am mers "batraneste" ... cum am mers cand am luat-o asa am mers si dupa micul "trip" de sambata ...