salutare dceneu32. ce mica e lumea scuze de offtopic
Markos
9 Sep 2012, 00:17
Cine-i propetarul Daciei Sport?
vis-a-vis
9 Sep 2012, 07:36
Vrei sa cumperi?
turbodxman
9 Sep 2012, 08:11
Frumoasa intalnire! Superba Sportiva!
Dragos BN-LIA10
9 Sep 2012, 23:28
Foarte frumoase masinile, felicitari posesorilor.
@ Salut vis-a-vis daca este de vinzare, m-ar interesa. Scuze Ov pentru Offtopic.
deceneu32
10 Sep 2012, 09:41
QUOTE(edy99 @ 9 Sep 2012, 00:15)
salutare dceneu32. ce mica e lumea scuze de offtopic
Salut Edy!!
razvan_89
12 Sep 2012, 17:34
frumos
Ov
18 Sep 2012, 09:14
Aseara am bagat niste zâzâ [attachmentid=1627837942] [attachmentid=1627837943]
hyena
18 Sep 2012, 09:17
a dat domnu? ai luat de la duplicolor ? app am pus pompa de la tine... nu am apucat sa merg cu ea
Ov
18 Sep 2012, 11:08
Am luat ceva zeama pensulabila din dedeman. Pt sobe (aurolac toata ziua)
corbex
18 Sep 2012, 11:28
Tocmai ti-ai vopsit certificatul de autenticitate.
Ov
18 Sep 2012, 11:37
se poate reface orice atata timp cat e conform cu originalul
turbodxman
18 Sep 2012, 12:45
Arata 10 times better acum. App de asta operatiune, pe care ma bate gandul sa o fac si la ale mele de mult timp, care e denumirea vopselei care rezista la temperaturi inalte, pe care a folosit-o si Danut la 12-le lui Remus (pe colectorul de evacuare)?
Ov
18 Sep 2012, 13:04
1000 de ani n-o sa-ti tina nicio vopsea acolo, dar sunt dispus sa repet la 2-3 ani aceasta operatie Eu am folosit popular denumita "lovitura de ciocan". Mai poti cumpara vopsele de etrieri. Eu trebuie sa iau una neagra pentru scutul termic al electromotorului.
si scutu' termic de la electromotor: [attachmentid=1627837994]
turbodxman
18 Sep 2012, 18:25
Multumesc pentru fotografii!
hyena
18 Sep 2012, 18:30
eu cu asta de la duplicolor am dat si ai vazut ca tine foarte bine... am mers cu masina merge pompa foarte bine si culmea nu mai curge ulei pe nicaieri
corbex
18 Sep 2012, 18:51
Erau niste vopsele care se foloseau la usile de soba. Si negru lucios si argintiu. O usa de soba se incalzeste puternic, e de presupus ca acele vopsele, sau emailuri, ce-or fi, rezista.
turbodxman
18 Sep 2012, 18:54
De bronzul pt sobe stiu dar nu il voi utiliza la colectorul de evacuare personal.
vis-a-vis
18 Sep 2012, 19:04
E dat cu bronzol?
Ov
18 Sep 2012, 20:39
Sa va bag sarma in nas tututor ca-mi faceti mizerie pe tarla (si nici nu pot selecta mai multe posturi o data sa le rad dintr-un foc ) !
Totusi, pentru motorul ala care e atit de curat si lucios, nu gaseai niste piulite noi? Cam cit mai ai pina sa poti zice ca e gata?
turbodxman
18 Sep 2012, 20:48
Rezultatul e simply De piulitele de cupru noi vroiam sa amintesc si eu (si cateva coliere noi pe alocuri).
corbex
18 Sep 2012, 20:50
La galerie trebuie de otel, cele de cupru nu rezista la cuplul de stringere necesar.
Ov
18 Sep 2012, 20:51
Piulitele de la galerie sunt tratate anti rugina O sa ramana negricioase asa cum sunt acum. Piulite "noi" mi-a fost teama sa pun ca nu stiu de care sa iau sa nu se buleasca la prima strangere si sa nu rugineasca in prima luna.
Colierele le curat pe masura ce ajung la ele. Unele sunt facute, altele nu. In orice caz, intr-un final vor fi doar coliere "originale", adica sistemul ala tampit de pe dacie cu coliere care se desfac de tot si se pot refolosi
Cat mai am pana zic ca e "gata"? Nu stiu, sper ca MULT timp de acu' inainte, nu de alta dar cea mai placuta parte pentru mine a acestui hobby este fix surubareala.
hyena
18 Sep 2012, 20:51
de ce trebuie sa fie totul nou pe o masina veche? piulitele alea imbatrinite au caracter
turbodxman
18 Sep 2012, 20:52
De otel bace Corbex. La o masina "veche" ai permanent ceva de facut, numai simpla intretinere iti consuma destul timp, energie si bani.
Filip
18 Sep 2012, 21:01
Arată "muncit" - îngrijit compartimentul motor, n-are nevoie de piulițe lucioase. Arată mai bine așa (e doar părerea mea).
Ov
18 Sep 2012, 21:24
asta e un filmulet pentru "cunoscatori": cum merge robinetul de caldura dupa ce a primit putina atentie
vis-a-vis
18 Sep 2012, 21:26
Vrajeala, i-ai scos tija
Ov
18 Sep 2012, 21:35
corect, apoi am scos robinetul impreuna cu caloriferul, l-am desfacut bucatele si l-am curatat (am spalat bine si caloriferul daca tot era afara), le-am pus la loc, am pus si tija la loc, am umplut instalatia cu apa+antigel si am facut filmuletul
ah, inainte de asta am "refacut" si radiatorul, adica desfacute lateralele, curatate circuitele de depuneri/rugina, reparat pe unde curgea, pus lateralele la loc, refacut lipiturile de la tuburile de admisie/evacuare, decapat complet de vopsea, degresat si revopsit
Albert Einstein
18 Sep 2012, 21:52
Nu apare numarul de inmatriculare in film, nu stiu daca e masina ta...
hyena
18 Sep 2012, 21:54
confirm eu cele vazute in filmulet
oricum se vede clar ca e OV in video dupa modul gratios in care rasuceste robinetul cu degetul mic
Ov
18 Sep 2012, 21:55
QUOTE(Albert Einstein @ 18 Sep 2012, 22:52)
Nu apare numarul de inmatriculare in film, nu stiu daca e masina ta...
nu-ti recunosti tablita de aluminiu de la bord ?
bucatzel
18 Sep 2012, 23:43
Cred ca ti-am mai spus si pe mess, se poate sa fie si doar de la antigel. Si la a mea, amu' ani buni, mergea robinetul doar daca aveai muschi. Cand am schimbat antigelul pe motiv de schimbat chiulasa, am pus unul de origine total necunoscuta, ca nu mi-a prea pasat ce avea taica-miu prin garaj, eram bucuros ca avea, si nu trebuia s-o mai iau la plimbare. De atunci, robinetul a mers actionat cu varful degetelor.
Ov
19 Sep 2012, 09:09
era o pelicula de noroi pietrificat in robinet (si probabil mai e si in restu' motorului ca doar nu s-o fi adunat tot fix in robinet )
corbex
19 Sep 2012, 09:14
Prin anii '70 oamenii erau convinsi ca antigel se pune doar iarna. Pe timp de vara orice fintina era buna.
turbodxman
19 Sep 2012, 10:06
Intre timp au mai progresat Unii utilizeaza acum si vara si iarna antigel de origine si apa distilata.
speedy82
19 Sep 2012, 20:53
Ca de obicei Ov-ul nu are liniste pana nu o face perfecta pe a lui Purcica. Si bine face. Apropos cred ca m-am prins care e faza cu „sarea” de la solutia de spalat. Trebuie limpezita foarte bine. Ceea ce inseamna ca in cel mai scurt timp o s ama prezint la o spalatorie sa o fac lac peste tot, sa nu am probleme. Spor la surubarit!
danut 69-71
20 Sep 2012, 07:00
QUOTE(corbex @ 18 Sep 2012, 22:50)
La galerie trebuie de otel, cele de cupru nu rezista la cuplul de stringere necesar.
La galeriea admisie/evacuare, saxofon, se folosesc doar piulite de cupru sau cuprate.
@ Ov, incet incet o faci mireasa.
Albert Einstein
20 Sep 2012, 07:15
Daca o face mireasa, o maritam cu Fiatul meu.... Ov, sa strangi zestre mare de piese pentru Purcica...
corbex
20 Sep 2012, 07:59
QUOTE(danut 69-71 @ 20 Sep 2012, 08:00)
La galeriea admisie/evacuare, saxofon, se folosesc doar piulite de cupru sau cuprate.
La masinile in care mi-am bagat eu nasul erau de otel. Da' o fi daca zici tu.
Ov
20 Sep 2012, 08:46
si astea ale mere pareau a fi tot de otel. Mai ales ca erau ruginite si din cate stiu eu cuprul nu rugineste (cel putin nu asa -> ci cocleste). In plus le-am lasat scufundate o zi intr-o solutie de convertit rugina (ceva de la nigrin) si le-am montat la loc innegrite (depunerea de la solutia respectiva -> o sare probabil)
pe de alta parte inainte sa le bag la baie, le-am frecat nitel pe o foaie de smirghel si parca erau rosiatice
speedy82
20 Sep 2012, 17:58
Si eu am la galerie tot piulite de cupru, desfacute fix acum saptamana.
turbodxman
20 Sep 2012, 18:03
La fel si in cazul 25-ului meu (tot piulite din cupru). Cum am zis de altfel, la inceput...
Ov
20 Sep 2012, 19:11
perfect atunci. O sa le scot si o sa le curat cu peria de sarma
ydaniel
21 Sep 2012, 18:44
Ovule era bine daca veneai la KCR,sa vezi murdarie dupa aia pe ea. Poti sa pui si piulite de inox.
Ov
22 Sep 2012, 20:35
Pam pam: [attachmentid=1627838761]
un nesperat loc 1 gr G
felicitari tuturor participantilor dacioti. Dacia 1100 a facut o figura foarte frumoasa si a castigat (ca si in ultimele editii ) raliul la general
Albert Einstein
22 Sep 2012, 21:06
Bravo! Felicitari!
anecula_08
22 Sep 2012, 21:28
Felicitari, v-am vazut azi in drum spre Comana, ati trecut prin satul in care locuiesc bunicii mei. Va admiram de la poarta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.