QUOTE(STORMTROOPER @ 12 Jul 2012, 18:56)
Acum ca ai facut rost de bara uite ce iti recomand:
Banuiesc ca bormasina ai
1 - faci rost de 3 discuri de pisla cu adaptor pentru montaj la bormasina
2 - faci rost de un flacon de polish din comert. Personal il recomand pe cel de la Sonax.
3 - la Kaufland gasesti o pasta de lustruit croame, pe care o achizitionezi.
Dai jos bara de pe masina si o speli bine cu degresant, atentie nu benzina, motorina sau lichid de frina. O usuci bine dupa care intinzi pe ea cu o cirpa niste polish in asa fel incit sa fie aplicat cit de cit uniform. Pui primul disc de pisla si te apuci la lustruit. Dupa ce ai curatat tot polish-ul intinzi cu o alta cirpa pasta de lustruit pe bara, la felin mod cit mai uniform. Schimbi discul de pisla, il pui pe al doilea si iei la lustruit la fel pina cureti toata pasta de pe bara. In final schimbi si discul asta il pui pe al treilea si ii dai o lustruiala de final. Rezultatul este beton. Spor la treaba si sa revii cu poze.
am o pasta pentru polish , in prima poza cu bara era mai mata , am dat cu solutia si si-a mai revenit , urmeaza sa frec pe ea mai calumea ca sa straluceasca mai bine (atasez niste poze cu pasta si cu efectul ei , bara de pe AR 05 UWW in pozele de mai jos)
am sa cumpar disc de pasla (am masina de polishat electrica )
QUOTE(iulica89 @ 12 Jul 2012, 20:25)
Trebuie sa ai mare grija cu polisharea!Am vazut la un coleg de forum un colt de bara care a fost polishat...Rezultatul=>matuire.Daca nu ai mai facut treaba asta, daca nu ai scule potrivite sau daca cine stie ce incurci o vei strica si este pacat de ea.
Din poze se vede ca nu e spalata(cel putin din prima poza) asa ca incearca ,cum a spus colegul, sa o degresezi(cu alcool tehnic ceva) ia o cutie de ceara pentru masina si aplica.Eu asa am facut si a iesit destul de bine.
Bafta!
PS:Da cu vaselina pe dedesubtul barii si sub tampoanele de cauciuc
am dat cu vaselina cand am montat bara , e un spray cu vaselina care il recomand , foarte bun
am schimbat pivotii si pe partea stanga , urmeaza sa mai schimb bucsile de la bascule si tiranti dupa care sa o duc la tinichigiu , sa o ung cu ulei pe sub si sa o dau o tura prin praf , sa caut niste cauciucuri pereche , toate jantele sa fie canda 5.5j si sa fie echilibrate , sa fac itp`u si asigurarea si sper sa ajung si la intalnirea nationala