Tommi.
10 May 2013, 12:54
Ce vrei cu motorul ala?
roby_1300_rap
10 May 2013, 20:50
harby ;))
10 May 2013, 22:01
Se lucreaza bine ! Spor mult !
Bitum d'asta am in garaj un sul

) , il folosesc la diverse , am pus in bena la Papuc dar la dacia 1300 nu merge .
95bogdi
11 May 2013, 20:08

)+10 May 2013, 23:01-->
QUOTE(harby

) @ 10 May 2013, 23:01)
Se lucreaza bine ! Spor mult !
Bitum d'asta am in garaj un sul

) , il folosesc la diverse , am pus in bena la Papuc dar la dacia 1300 nu merge .
ma gandeam sa dau cu antifon podeaua dupa care sa pun acel strat de bitum ca sa fie cat mai izolata...ca sa faca bine si la tabla...dar si la sunet...sa nu se auda asa tare zgomotul inauntru

inainte cand nu aveam nici o gaura in podea nici nu se auzea motorul
Cum recomandati antifonul ? cu pensula sau cu compresor ?
1310CL
12 May 2013, 21:24
Eu zic sa mergi pe metoda clasica,si anuma pensula,acoperi unele zone,unde jetu' de la compresor n-ajunge...

Acu ramane la aprecierea matale.
95bogdi
13 May 2013, 18:36
QUOTE(1310CL @ 12 May 2013, 22:24)
Eu zic sa mergi pe metoda clasica,si anuma pensula,acoperi unele zone,unde jetu' de la compresor n-ajunge...

Acu ramane la aprecierea matale.
ok...vedem
masina a ajuns la tinichigiu....
95bogdi
18 May 2013, 19:27
........
1310CL
18 May 2013, 19:58
Si capetele de la praguri le faci?
Poti trage mult si bine de peticu'asta daca dai un strat gros de teroson atat pe interior cat si pe exterior.
iulica89
18 May 2013, 20:29
Omu' e incapabil sa taie cu flexul? Mai bine o prindeai in pop-nituri decat ce macel a facut ala acolo.Se muleaza tabla dupa cea veche si se apoi se sudeaza-asta o faceai si tu in 2 ore.Pacat ca o macelaresti cu autogenul....
sspoitoru
18 May 2013, 20:52
"ie" scumpe, pânzele de flex...
95bogdi
19 May 2013, 01:40
QUOTE(iulica89 @ 18 May 2013, 21:29)
Omu' e incapabil sa taie cu flexul? Mai bine o prindeai in pop-nituri decat ce macel a facut ala acolo.Se muleaza tabla dupa cea veche si se apoi se sudeaza-asta o faceai si tu in 2 ore.Pacat ca o macelaresti cu autogenul....

nu e singura masina la care s-a taiat cu autogenul....o sa revin cu alte poze cand voi face si pe sub masina....nu o sa ramana sudura aia asa aiurea....
95bogdi
28 May 2013, 20:25
am terminat tot ce era de sudat....am avut o gramada de periat , pulverizat cu diluant toata tabla si lasat sa se usuce...dupa care am dat cu grund....
stau foarte prost cu timpul pentru ca am si scoala , si masina , si motor la care m-am apucat sa schimb piston , segmenti...alezare la cilindru....dar nu imi pare rau...
maine dau cu antifon
95bogdi
29 May 2013, 23:06
.........
am lucrat si la dacia galbena...s-a rupt telescopul...nu stiu cum dar s-a rupt tija...nu a fost incarcata masina...nu a fost fortata deloc...asta e...se mai intampla

daca i-as schimba usile la asta galbena ar fi mai buna ca aia rosie la tabla

toata tinichigeria a fost facuta in argon si au fost schimbate lonjeroane , contra aripi , oale , pod pedalier , aripi spate...
Tommi.
30 May 2013, 15:01
Aia rosie imediat ii gata , dupa aia te poti apuca de asta galbena

)
1310CL
30 May 2013, 18:10
In sfarsit bogdane

acuma poti dormi linistit o perioada buna de vreme

mai pasajul ala spate stanga sa ti-l faci la asta rosie,si e beton.
La asta galbena cat chit o pus fostul proprietar pe usa aia din spate?
Bafta pe mai departe !
Tommi.
31 May 2013, 14:42
Cred ca s-a mai ,,ingrasat" masina vreao 5 kg dupa ce a pus fostul proprietar chitul pe ea
95bogdi
1 Jun 2013, 23:19
QUOTE(1310CL @ 30 May 2013, 19:10)
In sfarsit bogdane

acuma poti dormi linistit o perioada buna de vreme

mai pasajul ala spate stanga sa ti-l faci la asta rosie,si e beton.
La asta galbena cat chit o pus fostul proprietar pe usa aia din spate?
Bafta pe mai departe !
da...o sa schimb eu anul viitor sau pe la sfarsitul verii pragurile ... acum nu pot pentru ca omul este foarte ocupat cu serviciul...dar nu sunt asa praf pragurile incat sa le schimb urgent
asta e singura problema la masina galbena ...ca e kitul ala..si asa ma zgarie pe ochi
QUOTE(Tommi. @ 31 May 2013, 15:42)
Cred ca s-a mai ,,ingrasat" masina vreao 5 kg dupa ce a pus fostul proprietar chitul pe ea

clar

deaia mi s-a si rupt telescopul
Pana una alta...am terminat si aripa spate la Daciotu Rosu...Maine vine acasa...
Scuterul a intrat si el in reparatii...
95bogdi
4 Jun 2013, 19:09
una alta...
roby_1300_rap
4 Jun 2013, 21:50
ai intarit si lonjeroanele ??? ca vad ca ai pus platbanda pe ele ?
95bogdi
10 Jun 2013, 14:58
QUOTE(roby_1300_rap @ 4 Jun 2013, 22:50)
ai intarit si lonjeroanele ??? ca vad ca ai pus platbanda pe ele ?

nu am pus nici o platbanda roby
am fost ieri la tuning show 2013 , Multumesc lui AR 18 MOS ca m-a rezolvat sa merg si eu pe circuit
roby_1300_rap
10 Jun 2013, 19:04
la aia incercuita ma refer

[attachmentid=1627891925] [attachmentid=1627891926] vezi acu diferenta ???
95bogdi
8 Jul 2013, 16:08
QUOTE(roby_1300_rap @ 10 Jun 2013, 20:04)
la aia incercuita ma refer

[attachmentid=1627891925] [attachmentid=1627891926] vezi acu diferenta ???
da...m-am uitat mai atent..cred ca e facuta asa de fabrica...ca nu e ceva ``home made`` ...
am inceput lucrarile la masina...m-am apucat sa schimb tirantii...bucsele la brate(iti rogi moartea cand le schimbi)
roby_1300_rap
9 Jul 2013, 19:00
trebe si eu alea sa le schimb , da dupa ce pun motoru sus le schimb
razvan_89
16 Jul 2013, 12:25
Frumoasa masina. De ce nu ii pui masca din asta? Ar da mult mai bine...(e doar o parere personala). Bafta!
STORMTROOPER
16 Jul 2013, 14:14
Pai probabil pentru ca ar trebui sa schimbe aripile de pe fata cu unele de 1300, si astea se gasesc destul de greu in zilele noastre. El avind aripi de 1310 acestea au alta forma in extremitatea din fata a caroseriei.
95bogdi
17 Jul 2013, 08:23
QUOTE(razvan_89 @ 16 Jul 2013, 13:25)
Frumoasa masina. De ce nu ii pui masca din asta? Ar da mult mai bine...(e doar o parere personala). Bafta!
nu prea ma pasioneasa

mai mult imi place cu masca groasa...mai nou toate au asa masca...rar vezi cu masca groasa

QUOTE(STORMTROOPER @ 16 Jul 2013, 15:14)
Pai probabil pentru ca ar trebui sa schimbe aripile de pe fata cu unele de 1300, si astea se gasesc destul de greu in zilele noastre. El avind aripi de 1310 acestea au alta forma in extremitatea din fata a caroseriei.
ar trebui sa schimb aripi , balamale la capota...nu ar avea rost....daca e sa mai iau o dacie aceea o sa fie un 1300...
am mai lucrat la masinuta.....am montat tot interiorul , portbagajul l-am vopsit , la sonda de benzina am pus silicon sa fie etansat mai bine si sa nu mai miroase...si pe suprafata am dat cu vopsea
ce mai am de facut la ea este : luneta , geamuri fata lateral , bucse spate si gata....in 3 septembrie ma inscriu la scoala de soferi si o sa conduc pe dacia 1310
95bogdi
19 Aug 2013, 17:08
s-a cam pus praful pe aici...vorbesc singur
bunataturi de pe dacie de export
Multumesc Raul Bod !
Sunt curios daca va fi vreo diferenta cu captuseala asta la capota...astept parerile voastre !
sspoitoru
19 Aug 2013, 19:11
nu e buna
cat vrei pe ea?
iulica89
19 Aug 2013, 20:31
Da' poze cu ele date jos nu ai? Sunt curios cum vine cea de la incuietoarea de la capota
QUOTE(95bogdi @ 17 Jul 2013, 09:23)
..mai nou toate au asa masca...rar vezi cu masca groasa

Poate invers, cele cu masca subtire (mai ales 1310) sunt tot mai rare.
95bogdi
21 Aug 2013, 16:43
QUOTE(iulica89 @ 19 Aug 2013, 21:31)
Da' poze cu ele date jos nu ai? Sunt curios cum vine cea de la incuietoarea de la capota

am facut o poza , sper sa fie alea de care zici tu...acolo unde vin alea 3 patrate ?
QUOTE(maho @ 19 Aug 2013, 21:55)
Poate invers, cele cu masca subtire (mai ales 1310) sunt tot mai rare.
nu...cele cu mascas subtire...sunt o gramada...uita-te la cele reconditionate...toate cu masca subtire...dar foarte putine reconditionate sau in stare buna cu masca groasa !
am terminat si cu portbagajul....mie imi place cum a iesit
1310CL
21 Aug 2013, 17:55
E bun materialul ala pt.oale,le protejeaza de zgarieturi/lovituri,si eu am pe break pe oalele spate,dar vezi ca tre verificat periodic acolo,ca din cauza condensului,apare rugina,daca e sa ti se duca oalele,se duc din exterior spre interior,mai rar invers.
In general 1310 tx,tlx,si 1300,nu au avut treaba cu oalele spate,mai rapid s-au dus cele de pe nova/supernova,solenza..oricum dpdv estetic arata mai misto cu ele .
95bogdi
24 Aug 2013, 02:26
QUOTE(1310CL @ 21 Aug 2013, 18:55)
E bun materialul ala pt.oale,le protejeaza de zgarieturi/lovituri,si eu am pe break pe oalele spate,dar vezi ca tre verificat periodic acolo,ca din cauza condensului,apare rugina,daca e sa ti se duca oalele,se duc din exterior spre interior,mai rar invers.
In general 1310 tx,tlx,si 1300,nu au avut treaba cu oalele spate,mai rapid s-au dus cele de pe nova/supernova,solenza..oricum dpdv estetic arata mai misto cu ele .

o sa ii pun arcuri de fata pe spate si o sa tai 2.5 spire...sa fie mai joasa..si atunci cred ca o sa am totusi probleme cu oalele...vor fi solicitate...dar na...se repara...oricum masina nu ramane asa...am in plan sa o folosesc 1 an sau 2 pana imi voi cumpara inca o masina...si aceasta o voi baga in garaj si o voi desface bucati....
dacia1310club2013
29 Aug 2013, 09:45
pentru tine bogdan
95bogdi
5 Sep 2013, 09:31
Urmare solicitarii dumneavoastra transmisa pe adresa de
e-mail a institutiei noastre si inregistrata cu numarul de
mai sus, va comunicam urmatoarele:
In Registrul National de Evidenta Auto, la numarul de
inmatriculare AR-02-UAN, nu este inmatriculat nici un
vehicul.
Pana in anul 1997 evidenta autovehiculelor inmatriculate se
tinea manual de catre serviciile de politie rutiera din
fiecare judet, iar dupa 01.01.1997 evidenta vehiculelor
inmatriculate se tine centralizat, la nivel national, in
sistem informatic.
Daca autoturismul a fost inmatriculat anterior anului 1997,
iar pana la data de 09.03.2006 nu a fost preschimbat
certificatul de inmatriculare, conform art.6 din OUG
nr.189/2005, inmatricularea este radiata de drept.
In sensul prevederilor legale in vigoare si mentionate mai
sus, pentru reinmatricularea respectivului vehicul, este
necesar sa solicitati (Serviciului Public Comunitar Regim
Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor Arad)
preschimbarea certificatului de inmatriculare a
vehiculului.
asta ce inseamna ? doar nu o sa platesc si timbrul de mediu ?
nu mah... ca ea e inmatrculata dar nu e in baza de date... e in "arhiva" te duci si ceri ce ti-au zis ei... preschimbarea certificatului de inmatriculare
95bogdi
5 Sep 2013, 10:25
QUOTE(hyena @ 5 Sep 2013, 10:44)
nu mah... ca ea e inmatrculata dar nu e in baza de date... e in "arhiva" te duci si ceri ce ti-au zis ei... preschimbarea certificatului de inmatriculare
deci doar talonul sa il schimb...asta nu ar fi mare lucru....dar...in talon si civ e fostul proprietar...Decedat...eu luand masina de la fata lui...scrie si in contractul de vanzare cumparare ca el mi-a vandut masina prin fata lui , la finante e pe numele meu....doar la RAR nu e...ar putea sa imi schimbe talonul daca nu e pe numele meu dar am contract de vanzare cumparare si alte cele ?
catalinSV
5 Sep 2013, 11:41
pai..timbrul de mediu se plateste odata cu schimbarea proprietarului..deci e destul de posibil ca daca proprietarul se schimba,sa platesti timbru de mediu,daca ai putea sa faci certificat tot pe vechiul nume,ai putea scapa de timbru...
N-auzi bre ca vechiul nume mort? Cum plm sa inmatriculezi masina pe numele unui mort?
catalinSV
5 Sep 2013, 17:55
am vazut ca-i mort,adica stiu asta de mult timp,dar ma gandesc ca se poate face "o magarie" incat sa se ia talon nou pe vechiul nume!
95bogdi
5 Sep 2013, 20:32
sper sa rezolv cumva ... ca nu vreau sa raman fara masina...sau sa iau alta dacie....
i-am facut niste cadouri daciutei...deoarce in curand vor fi 2 ani de cand e la mine

mersi matei
95bogdi
13 Sep 2013, 22:59
o masina donatoare

posibil ca cea galbena a mea sa o fac 1.4 si 5 viteze
la cea rosie imbunatatiri

azi am schimbat geamul pe partea stanga...am pus mai subtire....merge mai usor macaraua electrica

o sa pun punte cu tamburi mari pe cea rosie....
la acel ceas am 4 fire parca...care cum se leaga ?
megyes raul
14 Sep 2013, 13:50
Uite aici un tutorial de montaj al ceasului...
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=56224&hl= Sper sa iti fie de ajutor.
Despre masina 'donator' : Nu arata rau deloc

, dar sunt o gramada de piese bune pe ea
Spor la treaba!
95bogdi
16 Sep 2013, 20:28
QUOTE(megyes raul @ 14 Sep 2013, 14:50)
Uite aici un tutorial de montaj al ceasului...
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=56224&hl= Sper sa iti fie de ajutor.
Despre masina 'donator' : Nu arata rau deloc

, dar sunt o gramada de piese bune pe ea
Spor la treaba!
Mersi

o sa leg si ceasul

bag firele pe la cheder....
am dat jos puntea de pe CN....nu arata rau ferodourile...nu prea au uzura

si nici pistonasele nu curg....tre sa o fac calumea....bine ca am o punte rea in gradina sa ii pun la CN
1310CL
17 Sep 2013, 19:36
Planteaz-o-n curte poate faci crescatorie

si asa nu prea se mai gasesc
Imi place ca te tii de dacii !

numa'bine ! acus duc si eu break-u la AR !
95bogdi
17 Sep 2013, 19:59
QUOTE(1310CL @ 17 Sep 2013, 20:36)
Planteaz-o-n curte poate faci crescatorie

si asa nu prea se mai gasesc
Imi place ca te tii de dacii !

numa'bine ! acus duc si eu break-u la AR !
merge la remat in primavara....daca ai nevoie de piese pt CN vi la mine , si punem alta piesa rea in loc
95bogdi
19 Sep 2013, 19:05
ce ziceti ? mai merg ferodourile astea ? nu mi se par asa uzate...am zis ca , cumpar pistonase pentru ferodouri noi si pun puntea sus....am avut si un furtun nou

m-am apucat de curatat instalatia de racire...pompa de apa trebe schimbata....furtunele erau praf...la fel si corpul pompei de apa...punem radiator mai mare...masina nu a avut termostat ...sa ii pun ? cred ca , daca nu ii pun la iarna nu o sa am caldura in masina.....
cu actele ai rezolvat ceva?
95bogdi
24 Sep 2013, 14:58
QUOTE(Ov @ 20 Sep 2013, 10:27)
cu actele ai rezolvat ceva?
inca nu , oricum masina o sa fie cu actele facute , si daca trebuie sa platesc taxa de mediu..tot o inmatriculez....sau daca nu...o fac de VTM ceea ce costa mult...dar tot nu las masina

am schimbat pompa de apa , furtunele , am pus un radiator mai mare....paleta de plastic....insa am o intrebare...acum am fulia la pompa de apa mare....dar am luat de pe CN o fulie mai micuta....ajuta cu ceva?
iulica89
24 Sep 2013, 15:08
Cu fulia mica motorul se va raci mult mai bine - pompa se va invirti mai repede circuland apa prin sistemul de racire mai rapid. In practica e fix pix nu am sesizat nicio imbunatatire, eventual iarna mai patineaza cureaua pe fulia pompei de apa, se va incalzi mai greu iarna (rotatie mai mare, paleta nu raceste doar ventilatorul, va raci si partea dreapta a motorului), condens capac culbutori mai mult etc. Daca fulia este de uzina(nu bate) s'ar merita o conversie, dar cum am spus cu radiator mare si cu fulia mare nu vei avea nicio problema in ceea ce priveste supraincalzirea motorului (eventual daca ai GPL si chiulasa modificata poate dar nici asa).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.