dkrysty
14 Jul 2005, 14:53
Am inteles ca are legatura cu bobina printr-un fir care merge de la bobina si la aprindere. ce sa-i fac ca e enervant joaca aleatoriu. Trebuie vre-un condensator pus pe undeva ?
pls.
rtulea
15 Jul 2005, 07:40
Dupa ce ai montat aprinderea electronica ai decuplat firul care merge de la bobina la delcou? Daca da si daca motorul merge rotund inseamna ca electronica din ceasul tau are ceva probleme.
diaconuliviu
15 Jul 2005, 09:46
Ce fel de electronica?
Am avut o Malvina la care aleator imi sarea turometrul de nebun de la 2000 la 5-6000 scurt..masina se cam zguduia sub mine de credeam ca e carburator infundat sau apa in benzina. Ei, bine, era de la Malvina si de la apa - patrundea apa in ea, deci oarece scurtcircuite. Deci, vezi si aprinderea.
Edit: ai turometru original Dacia? sau din ala digital? ala e posibil sa trebuiasca legat la firul de platina. Adica pe tensiune de impuls joasa.
Exact asa face si masina mea de 2 zile. Aleator, sare turometrul de 1000 la 5000rpm, si se zguduie masina f.f. tare. Am Malvina. Liviu, pana la urma la tine ce a fost? S-a stricat Malvina? trebuie sa-l schimb? ce defect avea?
Multumesc
against
20 Nov 2006, 12:55
scuze de interventie, dar la mine ce dracu are? ca eu nu am aprindere electronica, si tot asa imi face.azi de dimineata, a batut recordul de zguduieli si curse anormale ale turometrului.ambele vin concomitent.mentionez ca am nova, desi nu ar conta...
daca aflati ceva, sa imi spuneti si mie, ca ii dau foc.anul asta a fost nefast.am mers cred 5 luni.restul lunilor a stat la reparat.
diaconuliviu
20 Nov 2006, 12:56
La mine sarea aleator turometrul dar insotit si de scuturaturi si uneori rateuri in esapament. Era de vina platina, pe care trebuia s-o curat foarte des. Am montat una ventilata pe care am aliniat-o cit mai bine (paralelism intre cea fixa si cea mobila) cu rezultat rarirea efectului. Solutia finala a fost inlocuirea platinii cu sistem Hall. Mergi pe Imbunatatiri CLT- Aprindere electronica si gasesti acolo solutia.
Ok, multumesc, am sa ma uit la platina. Oricum va trebui sa fac o "revizie" la delcoul meu, pentru ca am joc in ax, iar platinile nu sunt perfect paralele la mine.
Am patit-o si eu...intr-adevar sarea turometrul aiurea la cea mai mica apasare de acceleratie...pana la urma aveam cablul de masa slabit...ll-am desfacut curatat strans la loc si nu a mai facut...asta mi-am dat seama cand aproape nu mai aveam curent si era imposibil abia oprisem motorul...am miscat de el si mi-am dat seama de problema...dupa asta nu a mai facut nici turometrul figuri...deci e posibil si o masa proasta...sau platini reglate prost
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.