1mariusik
1 Dec 2011, 11:06
De fiecare data cand comut de pe gaz pe benzina pompa nu imi mai trage benzina,pentru a o porni pe benzina trebuie sa dau de fiecare data "la pompa" ca altfel nu trage benzina.Care poate fi cauza?Am instalatia Marini
krapcarasu
1 Dec 2011, 11:15
si la mine tot asa la marini, am avut mai demult zavoli si cand treceam de pe gaz pe benzina intai dadeam pe intermediar si nu oprea gazul pana nu apasam pe pozitia benzina
1mariusik
1 Dec 2011, 11:44
orare nu exista nici un remediu sa nu ma mai chinui mereu sa trag manual?
krapcarasu
1 Dec 2011, 12:16
un alt comutator, sau pompa electrica de benzina
1mariusik
1 Dec 2011, 12:40
ce tip de comutator imi trebuie?
sebymesteru
1 Dec 2011, 12:43
...sau daca ai electrovalva de benzina departe de carburator,o poti muta undeva mai sus,cum am mai vazut la un user pe aici,montata pe capacul de la culbutori si asa o sa ai pompa amorsata si pe trasu pana la carburator,cand comuti,iti va umple CNC-ul mult mai rapid. Dar totusi,de ce mai circuli pe benzina daca ai GPL? Eu merg pe benzina pana la primul peco,cand raman fara gaz,in rest merg exclusiv pe gaz...
1mariusik
1 Dec 2011, 12:51
acum ca a venit iarna pornirea o fac pe benzina
krapcarasu
1 Dec 2011, 12:53
sigur , folosim f rar benzina , dar e comod sa ai pompa electrica
Intreb si aici: bag pompa in tubul de la sonda sau exista alt capac?
PH-06-BOA
1 Dec 2011, 21:04
Cand treci de pe gaz pe benzina, nu te opresti in zona neutra ci treci direct pe benzina doua secunde, dai pe gaz ca motorul sa se tureze iar (acceleratia o ti in aceeasi pozitie), treci pe benzina din nou, si repeti faza pana ramane alimentata cu benzina. Asta cand esti pe loc. Daca esti in mers, dai la fel direct pe benzina, si daca nu treca pana se reduce viteza in aceeasi treapta, mai dai odata pe gaz sa mai prinzi putina viteza si iar pe benzina, si sigur a doua oara o ia, daca nu chiar din prima. Ideea e ca, distanta intre electrovalva si carburator e mare, electrovalva nu deschide total, returul e prea mare, pompa nu baga bine (cursa mica in cama, din garnituri prea groase). Punctul neutru, e pentru trecerea de pe benzinape gaz, sa stea in neutru pana se termina benzina din carburator, si apoi treci pe gaz.
Krapcarasu, tu esti baiat istet! Pompa electrica e costisitor de montat in rezervor, si nu cred ca n-ai deie cum s-o faci. Am mare incredere c-ai sa te descurci, dar eu n-as pune-o, nu de sila, ci de inutila. De 2 ani am pus vre-o 7-8 l de gazolina in rezervor, sa am si eu acolo, n-am folosit din ea un gram, si de un an merg cu becul aprins. Mai e ceva acum? Cand n-o ia pe gaz, de la minus 10-15 grade in jos, am un pet cu dop gaurit de 200ml, din care aprind si focul la gratar, si tot de atunci am si acum in el. Asa ca, daca rezervorul mi-a vanturat si evaporat atatia litrii, nu e mai bun un pet?
krapcarasu
1 Dec 2011, 22:24
e drept ca e prea mare si se evapora aiurea. O alta solutie e un rezervor de drujba(am) si alta pompa(nu am)
1mariusik
7 Dec 2011, 16:43
mersi BOA
tot marini am si eu si am rezolvat problema altfel...am schimbat pompa de benzina fiindca tragea aer( nu mult dar tragea) si am strins si schimbat, tot ce inseamna furtune, colier de brnzina. de atunci trece din mers pe benzina fara a fi nevoit sa opresc si sa dau la automat pina ajunge benzina din rezervor in carburator.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.