Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cum se numeste?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Nicu2
Spuneti-mi si mie cum se numeste suportul ala din poza si daca se gaseste de cumparat. Imi trage dreapta de vreo 2 sapt de cand am schimbat bucse brat inferior si eu am crezut ca e din cauza ca sunt noi, iar azi m-am gandit sa ma uit in stanga si uite ce am descoperit. Ajutati-ma putin ca sa nu imi mai zambeasca tipa de la piese auto cand incep sa-i explic ce am nevoie(la masina bineinteles, ca oricum tipa e cam in varsta biggrin.gif). Mersi anticipat tuturor!
P. S. Am cautat pe forum si nu m-am lamurit...o fi bara stabilizatoare ce se prinde de suportul acela? (Asta ca sa nu mai zica unii ca exista functia search si nu o folosim smile.gif)

Am mai pus o poza. Raspunsul e acelasi?
nikuniku
suport bucsi tirant stanga,asa arata in poze
mare atentie ca difera stanga de dreapta
alta data cind faci poze le faci pe pozitia piesei/ansamblului sa nu mai intoarcem monitoru sa ne dam seama despre ce este vorba
ghitza
NICU2:ca sa nu te complici ca nu merita cu datu jos si pus altu si cine il pune sa stie ce face,cauta o saiba mai mare cu gaura interioara cat sa intre filetu de la tirant si o sudeti acolo peste ce a ramas si nu mai ai treaba ,si te duci sa iti faca goemetria si gata treaba
CGDBZ
A patit si tatal meu la 1300 asta de la superbele noastre drumuri pentru care platim o multime de taxe. A incercat intai o reparatie cam cum zice colegu mai sus dar nu a tinut mult. A gasit suport tirant in comert dar cam prost calitativ, avea tabla mai subtire decat la cel de pe masina.
ghitza
La mine tine faza cu saiba de peste 6 luni
aditza579
Eu nus tiu daca se mai fac de Uzina dar nu m-as baza pe cele de Conex. Mai bine iei o tabla de 2 mm (sau de cat consideri tu ca este nevoie), pe care o gauresti la dimensiune si o sudezi acolo. Aia nu va avea moarte.
vallyyy
Exact asa s-a rupt si la mine.Asta se intampla acum 3 ani,am pus suport de conex(mi l-a sudat tinichigiul pentru o bere ) si uite ca si acum e in regula pe masina,chiar daca masina sta in paragina in curte de 2 ani,suportul nu a ruginit nici acum
ghitza
QUOTE(aditza579 @ 2 Dec 2011, 20:40)
Eu nus tiu daca se mai fac de Uzina dar nu m-as baza pe cele de Conex. Mai bine iei o tabla de 2 mm (sau de cat consideri tu ca este nevoie), pe care o gauresti la dimensiune si o sudezi acolo. Aia nu va avea moarte.
*



De ce sa se complice ?saiba de cat e?tot una e
Nicu2
Mersi de sfaturi tuturor. Maine v-a improviza tata ceva ca e bun la sudura si la improvizatii. Voi vedea cat tine si dupa aceea poate voi cumpara un suport.
Trebuie neaparat refacuta geometria rotilor? Nu de alta dar vin sarbatorile si nu prea ma incurca banii.
ghitza
Trebuie ca ii schimba goemetria putin si vei termina guma/ele
PH-06-BOA
Aveti exemple, traznet!
Fa cun zice Ghita, fa o saiba din tabla de 2,5 fa-i indoituri (pentru intarire) la marginea de sus si jos, sa copieze ce-a mai ramas din originala, dar la gaura o faci mai larg decat tirantul, ca trebuie sa intre pe ea distantierul de teava de la bucsi, plus ca trebuie sa aiba loc de pendulare in sus si jos, dupa cum o duce bascula superioara. Sudezi electric tot. Daca nu merge electric, inseamna ca n-ai de ce prinde. Bate bine rugina din jumatatea de gaura care-a ramas, vezi ce ramane curat, iar ce adaugi vezi cum o asezi, sa nu ramana jumatate de gaura de grosime mai mare, ca rupe des bucsa, o macina. Daca tai mai aproape de lonjeron si faci piesa dintr-o bucata in completare, e mai bine si usor de sudat. Nu te gandi ca nu tine, ca ei au pus doua table spate-n spate, sudate in cateva puncte, pe langa care poate intra orice, de rugineste. Tu daca o faci din una singura si groasa, o prinde si nepotii. Nu trebuie sa mergi la unghiuri la servis, ci reglezi acasa, la inceput pui piulitele sa prinda bucsile pe jumatatea filetului, vezi daca trage in vr-un fel, si daca trage dreapta, tragi tirantul mai in fata (sa micsorezi unghiul de fuga), si invers, trage stanga, unghi mic, adica bascula e prea in fata, si o impingi cu tirantul mai in spate. Deci, acea ureche, nu conteaza ca o pui cu 2-3 mm mai inainte sau inapoi, ca faci reglaj din piulite. As vrea sa cred c-ai inteles, si te descurci singur. Unde nu, mai intreaba . Orice varianta ai aborda , cineva iti va oferi sanse sa alegi, p-aici.
Nicu2
Acum am ajuns acasa si la o examinare cu lanterna vad ca batranul meu a facut treaba buna. A sudat electric (altfel nu stie si nici nu are scule) o tabla mai groasa pe suportul ramas, bineinteles dupa ce a batut cu ciocacnul toata rugina, si mi-a spus ca va tine mai mult decat un suport nou. Cu directia vad maine daca trage in vreo parte. Multumesc dle Nelu(daca imi permiteti sa va zic astfel) pentru indicatiile clare si precise. Maine va spun exact cum se comporta.
PH-06-BOA
Sa-ti fie de bine ! Asteptam !
Nicu2
Tragea putin dreapta si am tras tirantul mai in fata iar acum directia e buna(fata de cum era inainte, nu fata de standard, zic eu), dar azi am observat ca se incalzesc putin gentile pe fata. E normal? Mentionez ca nu folosesc frana excesiv pt ca circul 100% extraurban.
maho
Daca nu sunt fierbinti sa nu poti tine mana mai mult de 5 sec. pe ele, nu-ti fa probleme, deocamdata. Probabil sunt putin infranate, din cauza etrierilor. Poti verifica cat de infranate, ridicand partea din fata pe cric, si invartind de roti.
PH-06-BOA
Acum fiind rece afara, mai greu poti sa-ti imaginezi, cat de franata e si cat de greu merge din cauza uleiului din cutie, daca n-ai ceva experienta. La fiecare stop, oprire de orice fel, inainte cu 2-3m de a fi necesar sa fie oprita masina, ridica piciorul de pe frana, si vezi daca masina continua sa se opreasca, cam cu aceeasi intensitate. Daca la ridicarea piiorului, cei 2-3m ii face fara intentie de oprire, nu e franata. Daca la ridicarea piciorului, continua franarea cu aceeasi tendinta de oprire, ramane franata. Deci, cand e momentul de franare, apesi in intentia de a opri, dar inainte cu 2-3m de locul propus pentru oprire, ridici piciorul de pe frana si vezi daca continua sa se deplaseze fara a se opri, ca si cand ar impinge-o cineva. Asa nu e franata. Daca la ridicarea piciorului, continua oprire, si cand s-a oprit are o etopare cu putina revenire inapoi, sigur e franata. Sper ca am reusit sa descriu cat de cat, sa se inteleaga.

7 Dec 2011, 21:20:
In cazul cand ramane franata, cauza e de la garnituri umflate de la lichidul prost sau cauciucul garniturilor(trebuie schimbate), piston cu depuneri de oxid pe suprafata exterioara (trebuie curatat), placute uzate neparalel, ca si discul format conic, chiar si etrierul se poate "casca" la brate, si pistonul se inclina la franare, mai ales la subtierea placutelor si a discului, cand pistonul e nevoit sa iasa mult in afra, si se inclina dupa forma placutelor sau a discului, ingradind la retragere. Asta la roata. La pompa e alta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.