Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Modificare Pompa Delphi 1,5 DCI
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2
solan_1975
O imagine face cat o mie de cuvinte!!




Sunt filme facute de mine de-a lungul timpului !
Am detinut un Logan 1,5 dci si am avut toate problemele posibile!
Scurt si la obiect...bagati ulei 2T 50ml/10L motorina pentru prevenirea uzurii sistemului de injectie !
Anulati EGR indiferent ce masina aveti..la unele trebuie sa il opriti din soft !
Am mai atasat si ce au declarat cei de la Boch cu privire la motorina euro 5 vs euro2!!
Nu trebuie sa fiti ingineri ca sa vedeti uzura indusa de motorina euro 5!!

Editat de moderator: a fost eliminat filmul care nu avea legatura cu subiectul
rotnik
Nici un comentariu? Nu stiu de ce dar nu sunt asa surprins ...

In alta ordine de idei, cu toata consideratia pt. efortul depus de solan, decat sa faci modificari din astea mai bine nu mai cumperi asa o masina sau daca o ai o vinzi si-ti vezi de treaba. Traim totusi alte vremuri.
solan_1975
Da ...ce sa-i faci ...acum ies la iveala problemele de la loganuri !!
Ideea este ca se pot modifika pompele cu preturi foarte rezonabile(15-16mil) ...nu cat ati cer astia la reprezentanta...120 mil lei !!!
FRATELLO
Eu, dupa tot ceea ce am citit pe forumurile de profil, dupa ce TOTI cunoscutii mei au avut -deja- probleme cu injectoarele (unul chiar de 2 ori !) , sunt mai mult decat dispus sa fac aceasta modificare !
Am vazut ca o pompa de benzina de Logan este 115 lei. Dar...
-nu am inteles daca trebuie tot ansamblul pompei de benzina montat in rezervor ;
-am citit ca regulatorul acestei pompe limiteaza presiunea la 3,5 bar. Este suficient ?
-astept si alte opinii, pro si contra !
Cineva a facut aceasta modificare ? Stiti pe cineva care poate face "profesional" aceasta modificare ?
Multumesc !
solan_1975
Sunt suficienti 3,5 barr !
Repet ... marea problema nu sunt modificarile ci spalarea de span a rezervorului si a traseului de motorina!
ArtVandelay
Nu ca as fi sceptic, poate de o idee buna, dar daca era atat de simplu nu faceau cei de la delphi treaba asta de mult ?
johnnyone2009
Salut. Am Logan dCi si am exacte aceste probleme. Masina a mers perfect 5 ani , 95000 km si la un moment dat s-a oprit in mers.
La diagnosticare a aparut presiune redusa in rampa si mecanicul s-a apucat de reparat. Urgent a gasit 4 bucati injectoare defecte, dar nu a fost multumit nici de distributie, asa ca am schimbat prima oara kit-ul de distributie. Probabil trebuia, probabil nu, uzura nu era asa de mare, dar ...hai sa zicem....l-am schimbat ....550 lei ( kit distrib 400 lei si 150 lei manopera, acte desigur numai la piese ). A trecut la injectoare, pentru care dupa cum am spus le-a dat verdictul din ochi si m-a anuntat ca m-a costa 400 lei de injector reparatia. 1600 lei total plus manopera. Stiind ca un set de injectoare noi poate ajunge la 40-48 mil lei am zis ca hai...sa le reparam ... sa facem treaba. Dar injectorul 4 nu a vrut sa iasa....si s-a rupt in doua, si pana la urma a trebuit sa demonteze chiuloasa pentru a putea scoate injectorul pe cealalta parte....Alta manopera suplimentara plus garnitura de chiuloasa...dupa care ...a doua zi sa m-a anunte ca pompa de motorina este defecta si reparatia costa 1600 lei. Atunci am zis "Stop joc" . I-am rugat sa monteze totul la loc asa cum era ....ca nu se poate chiar asa....ori e pompa ,...ori e injectorul sau toate injectoarele...ori e distributia ....si cine stie ce mai urma....
Asa mecanici auto...sau schimbatrori de piese ...am mai intalnit in decursul vremii cu mai multe ocazii. Dar sti....zici ca sunt mecanici...sa-i lasi sa-si faca meseria...asa cum ti-o faci tu pe a ta...
Am mers la alt mecanic si am schimbat pompa de motorina cu alta SH la 600 lei, deoarece cea de pe masina mea era in ultimul hal de uzata. In interior nu mai avea nici o suprafata neteda....avea o uzura cam prea mare pentru 90000 km. Am cumparat un injector SH la 100 euro ( de pe o alta masina avariata) , am reparat alte doua injectoare si unul s-a curatat, am schimbat filtrul de motorina si am pornit masina. Acum am filtre de benzina pe furtune ( filter care se schimba foarte des ) in care se tot strange pilitura si masina merge prost. Citind articolul lui solan_1975 m-a bate gandul sa merg pe mana lui. Mai rau de atat nu are ce se intampla. Dupa care o vand.
bobo77
Binenteles dupa ce o pui la punct nu? ca doar nu vrei sa tepuiesti lumea...
mk2
Sper ca iti este clar ca tu nu te-ai dus la mecanic ci la tzepar. Daca te-ai fi dus la un service specializat pe probleme de injectie Delphi diesel, nu cred ca ai fi avut asemenea probleme.

De asemenea, sper ca iti este la fel de clar ca in cazul in care ti-a facut pompa span trebuie curatata TOATA instalatia de alimentare (rezervor, tevi, pompa, injectoare, etc). Degeaba pui filtre de benzina pe furtune. Daca spanul trece prin filtrul de motorina - care retine particule mai mici decat un filtru normal, va trece si prin filtrele alea de 2 lei.

Aceste lucruri ti le spun pentru ca si eu sunt unul dintre "patitii" cu pompele delphi. Singura rezolvare e schimbarea/reconditionarea pompei, schimbarea/reconditionarea injectoarelor, schimbarea filtrului de motorina si curatarea temeinica a instalatiei. Daca nu faci TOATE aceste lucruri, degeaba le faci, ca spanul va reveni.

As mai adauga, ca in videoclip autorul sustine ca spanul apare doar de la pompa de joasa. Cand au desfacut-o pe a mea se vedea ca beleaua e de la pompa de inalta, adica rotorul si bilutele alea care le arata spre sfarsitul videoclipului si despre care zice ca ar fi bine sa va uitati si la ele (piesa de "un milion trei sute").

Asa ca am impresia ca si chiar daca ii pui pompa de benzina, nu rezolvi problema decat pe jumatate, ca inalta va face si ea span.

Cat despre vanzare, ce sa spun, tipic romanesc. Hai sa aruncam pisica moarta in curtea vecinului, si sa speram ca nu se prinde ca i-am vandut o masina stricata.

PS. Poate te ajuta, aici e patania mea aici. Cand am facut-o eu era 24 mil reparatia cu totul, dar cand am mai trecut pe acolo acum 3 luni crescuse la 27 mil. De atunci am facaut aproape 6 mii de km si masina pare sa mearga ok.
sobolan
QUOTE(bobo77 @ 21 Dec 2011, 23:50)
Binenteles dupa ce o pui la punct nu? ca doar nu vrei sa tepuiesti lumea...
*



bine ca a spus macar,altii n-ar spune nimic sleep.gif
FRATELLO
Pilitura este facuta, in nenorocirea asta de pompa, si in partea de joasa si in cea de inalta presiune ?!? Inginerii care au proiectat-o ar trebui sa nu mai aiba dreptul de a profesa vreodata !!!
Deci degeaba se face "by-pass" la partea de joasa presiune... O pompa fara aceste "calitati" nu exista ?
mario1980
johnnyone2009 , incearca sa pui ulei 2T in motorina (ajuta la lubrifiere). Oricum, la tine este destul de clara treaba, daca spui ca se tot acumuleaza span in acele filtre... Nu ai nimic de pierdut, in schimb s-ar putea sa o mai duci cu bine o perioada.
C a t a l i n
Inginerii care au proiectat-o n-au avut în caietul de sarcini stipulată motorina euro 5.

Nu-i vina lor că Dacia vinde motorizări antice.
IRONICK
QUOTE(mario1980 @ 22 Dec 2011, 16:28)
johnnyone2009 , incearca sa pui ulei 2T in motorina (ajuta la lubrifiere). Oricum, la tine este destul de clara treaba, daca spui ca se tot acumuleaza span in acele filtre... Nu ai nimic de pierdut, in schimb s-ar putea sa o mai duci cu bine o perioada.
*
De la JASO FC in sus. Ca sa nu omori repede catalizatorul.
tvstar1
are dreptate @Catalin aceste pompe nu au fost proiectate pentru e4 si e5
flaviano
pompele delphi sunt foarte bune .motorina nu e buna ,solan nu a precizat toate aspectele inventiei lui care nu e a lui , am reparat renault dci si la 20000 km si la 300000 km au aceeasi slabiciune UNGEREA de cand folosesc mol nu mai am probleme ] sistemul delphi e foarte complex si sensibil . nu am vrut sa postez dar ma enervat solan . motoarele dci sunt foarte bune dar cand le cumperi nuti zice nimeni cum trebuie folosite .ddaca nai bagat motorina buna si din acelasi tip de peco nu rezista sistemul de injectie . daca lai terminat si sa dus vreun injector gindestete ca pompa ta e uzata de mult ..INJECTOARELE toti ziceti de ele trebuie sa mearga 1000000 de km pt ca la presiunea la care lucreaza minim 200 bar nu prea este frecare . motorina buna drum bun
freikorps
Are cineva idee unde si cine poate face acele modificari si operatiuni(curatare, pompa de benzina etc)? Din nefericire sunt atehnic si sunt in situatia de a reface cumva injectia la un 1.5 Dci
solan_1975
QUOTE(ArtVandelay @ 21 Dec 2011, 20:29)
Nu ca as fi sceptic, poate de o idee buna, dar daca era atat de simplu nu faceau cei de la delphi treaba asta de mult ?
*


Nu au nici un interes!!
Scopul este ca sa te agate la consumabile!!
O firma producatoare de masini este eficienta daca asi mai scoate inca odata pretul masinii in 10 ani !!
Deci trebuie sa-ti pice, altfel nu sunt eficienti!
Firma Mercedes cand a scos modelul Cobra era sa dea faliment...erau asa de bune masinile ca nu pica nimik la ele !!!

2 Jan 2012, 14:08:
FLAVIANO cred ca faci si tu discutii doar de dragul discutiei!!!
Pompa de joasa este cauza principala de producere pilitura.....pompa de inalte se uzeaza datorita pompei de joase ...ia gandeste-te putin daca bagi intr-o pompa motorina cu nisip sau pilitura cam ce se intampla?!? Poate sa fie si cea mai tare pompa din lume!!
Se vede clar ca ai urmarit fimul meu pe sarite altfel nu ai face asemenea aberatii...am specificat clar sa se verifice si celelalte piese daca sunt uzate si sa se inlocuiasca!!
Demult am inceput sa postez sa se adauge ulei 2T in motorina...mai precis 50ml/10l motorina !!o sa pun din nou testele facute de Boch...pe chestia asta au fost dati in judecata!!
Pentru cei care mai vin cu comenturi din scufita rosie sa adauge si niste filme facute care sa intareasca ceea ce spun...asa maka maka din gura si filozofi inchipuiti sunt satul!!
Daca va duceti la reprezentanta va ia 120 mil pe toata injectia + manopera...versiunea mai ieftina este sa cumparati totul de la turci...60 mil (multi o sa spuna ca nu pun turcisme pe motor....dar motoarele sunt facute la turci!!!)
Modificarea pompei de injectie nu am afirmat niciodata ca este inventia mea!!!! Am afirmat ca sunt inventator si am trei brevete de inventie!!!!
Am furat-o si eu am folosit-o , functioneaza, si am dat-o mai departe!!!
In partea de N-W a tarii aceasta modificare este la ordinea zilei....in Ungaria loganurile dci sunt modificate de noi ....si au deja 500000-600000Km!!!!
Repet...am trecut si eu prin cosmarul DELPHI...am bagat peste 120 mil...si tot nu functiona!!!
flaviano
solan da da nu imbrobodi lumea sti ca eu am facuto functionabila ... acolo in N V . si functioneaya perfect pentru cine intereseaza .si ai dreptate nu mai face pilitura ...dar se poate repara dci ul si in modul original pt cine intereseaza am facut citeva dar trebuie motorina buna ...SOLAN sunt curios ,ai folosit ulei 2 t dar tot ai topit pistonul .si ai postat atit da nai reusit so repari nici pe a ta . DECI PT CINE INTERESEAZA REPARATIA LA DCI TREBUIE FACUTA ASTFEL -CURATATI TOATE CONDUCTELE PRIN CARE TRECE MOTORINA ,alea de plastic de sub masina -DATI JOS REZERVORUL NEAPARAT (((((( NU DOAR IL STERGETI NU E SUFICIENT ---FILTRU OBLIGATORIU SCHIMBAT ---REPARATIE LA POMPA DE INALTA PRESIUNE SI VERIFICARE SUPLIMENTARA DE CINEVA CARE A MAI FACUT REPARATII ---REPARAT INJECTOARE ----DE PREFERAT SA SE FACA TOATE OPERATIUNILE DE ACEEASI PERSOANA SAU SERVIS PT CA POT APAREA PROBLEME LA CALIBRARI SI RESETARI ----- MENTIONEZ CA AM FACUT MULTE REPARATII SI MAM HOTARIT SA POSTEZ PT CA IMI VIN CLIENTII SI FAC COMPARATII INTRE CE FAC EU PRACTIC SI CE E PE INTERNET ...............LA TOATA LUMEA AN NOU FERICIT ...................... SOLAN am facut 500 e la masina ta nu mai recunoscut SFAT PT CINE CAUTA INVENTII SI MODIFICARI nu va hazardati nu e asa de simplu de modificat ,am modificat merge perfect e profii ,dar ,dar poate pe viitor o sa fac public pina atunci faceti ce am scris si va garantez ca o sa mearga bine pt nordul tarii sunt in baia mare
natalia
QUOTE(flaviano @ 2 Jan 2012, 19:17)
solan  da da  nu  imbrobodi  lumea  sti  ca  eu  am  facuto  functionabila  ...  acolo  in  N  V  . si  functioneaya  perfect  pentru  cine  intereseaza .si  ai  dreptate  nu  mai  face  pilitura  ...dar  se  poate  repara  dci  ul    si  in  modul  original  pt  cine  intereseaza  am  facut  citeva  dar  trebuie  motorina  buna  ...SOLAN  sunt  curios  ,ai  folosit  ulei  2 t  dar  tot  ai  topit  pistonul  .si    ai  postat  atit  da nai  reusit  so  repari  nici  pe  a ta  .  DECI  PT  CINE  INTERESEAZA  REPARATIA  LA  DCI  TREBUIE  FACUTA  ASTFEL          -CURATATI  TOATE  CONDUCTELE  PRIN CARE  TRECE  MOTORINA  ,alea de plastic de  sub  masina        -DATI  JOS  REZERVORUL  NEAPARAT        ((((((    NU DOAR  IL  STERGETI  NU  E  SUFICIENT          ---FILTRU  OBLIGATORIU  SCHIMBAT            ---REPARATIE    LA  POMPA  DE  INALTA  PRESIUNE    SI  VERIFICARE  SUPLIMENTARA    DE CINEVA  CARE  A MAI  FACUT  REPARATII      ---REPARAT    INJECTOARE        ----DE  PREFERAT  SA  SE  FACA  TOATE  OPERATIUNILE  DE  ACEEASI  PERSOANA  SAU  SERVIS  PT  CA  POT  APAREA  PROBLEME  LA  CALIBRARI  SI  RESETARI    -----  MENTIONEZ  CA AM  FACUT  MULTE  REPARATII  SI  MAM  HOTARIT  SA  POSTEZ  PT  CA  IMI  VIN  CLIENTII  SI  FAC  COMPARATII  INTRE  CE  FAC  EU  PRACTIC  SI  CE  E  PE  INTERNET    ...............LA  TOATA  LUMEA  AN  NOU  FERICIT    ......................        SOLAN  am  facut  500  e  la  masina  ta    nu  mai  recunoscut                        SFAT    PT  CINE  CAUTA  INVENTII    SI  MODIFICARI    nu  va  hazardati  nu  e  asa  de  simplu  de  modificat    ,am  modificat  merge  perfect  e  profii  ,dar  ,dar  poate  pe  viitor  o  sa  fac  public  pina  atunci  faceti  ce  am  scris  si  va  garantez  ca  o  sa  mearga  bine  pt  nordul  tarii    sunt  in  baia  mare
*




ce inseamna modul original? de ce nu spui ce a gresit solan in videoclip? ma intereseaza sa fac aceste modificari pentru ca am 140 mii cu masina si la o turatie de 1500 injectoarele incep sa bata (sa clantane). am verificat motorina din filtru daca am span(cu un magnet) si am vazut ca nu am. partea cu motorina din peco mi se pare expirata pentru ca sunt atatia care au bagat numai din peco si tot au patit-o. cat costa la tine aceasta operatiune?
Tossi
Daca nu ai span in instalatie repara injectoarele, vine iarna si s-ar putea sa nu mai porneasca daca zici ca, clantanesc.
flaviano
se numeste pilitura nu span . . si pun pariu ca ai daca clantane ..modul original l -am descris
rotnik
Faza cu clantanitul de relativa ... la toate dci-urile (cel putin pe care le-am ascultat eu) se aude un clantanit intre 1500 - 2000 la mers constant, daca treci prin turatiile astea accelerand mai sportiv nu se mai aude. Al meu clantane asa de aproape nou si inca merge.
Lord Hades
Pana acum parca era pompa de inalta presiune. Acum nu mai e asta?
Topicul e interesant, dar propunerea lui solan mi se pare cam fantezista.

Dacia face clar teste de anduranta. Ideea ca cineva vinde constient fiind ca produsul nu rezista la anduranta e aplicabila doar pt chinezisme. Sunt constient ca se mai triseaza pe ici pe colo, dar un gigant ca Renault nu are nevoie de reclama proasta, asta e clar. Daca se dovedeste ca au vandut cu buna stiinta produse slabe pot inchide cosmelia.

Eu suspectez mai degraba benzinarii romani decat pe Delphi si Renault. Poate la noi se circula cu o masina noua doar 10k pe an, dar in alte tari se fac 100k pe an. Aia ce ar trebui sa faca? Si acolo masinile sunt in garantie.

Pentru cei care doresc sa aplice recomandarile lui solan spor la treaba.
Personal ma multumesc sa disec filtrul de motorina cand il schimb si sa ma uit in el. In rest god help us.
klaus
Daca as fi intrebat, eu m-as uita pe contractul dintre renault si mercedes, cu furnizarea de motoare dci, ce conditii de calitate sunt stipulate acolo.
S-ar putea sa fie niste surprize...
P-A-C-O
pai din gama de motoare 1,5 dCi, nemtii nu le-au ales pe cele echipate cu sist. de inj. Delphi .... de ce oare?
flaviano
daca tot ai zis de nemti fordul nu e nemtesc ?la noi e motorina ne aditivata sa stiti am prieten ce a avut peco si stiu , aditivarea se face pt fiecare lot in parte ,din cite dci-uri am reparat nu era apa si mizerie foarte putina da multa pilitura ......eu zic ca e bine asa cu pompe delphi pt ca sunt ieftine reparatiile = 900 ron cand una bosch 2500 ron bagati de la mol ca e cea mai aditivata
Fyrestarter
A facut cineva de pe aici modificarea propusa de solan? As fii extrem de interesat...
Fyrestarter
Nimeni? Inseamna ca a ramas doar la stadiul de idee buna? smile.gif
rotnik
e cu siguranta o idee buna?
P-A-C-O
o idee buna ar fi in primul rand sa pui filtru de motorina de origine (asta daca sti de unde sa-l cumperi) iar in al-II-lea rand, asta asa ca sa poti dormi linistit noaptea, un al-II-lea filtru de motorina deasemenea de origine (cu toate ca nu prea e indicat, motivele sunt lesne de inteles)
cristic1982
QUOTE(P-A-C-O @ 6 May 2012, 14:58)
o idee buna ar fi in primul rand sa pui filtru de motorina de origine (asta daca sti de unde sa-l cumperi) iar in al-II-lea rand, asta asa ca sa poti dormi linistit noaptea, un al-II-lea filtru de motorina deasemenea de origine (cu toate ca nu prea e indicat, motivele sunt lesne de inteles)
*



Daca pune 2 filtre, ar putea pune si o pompa in rezervor (precum cea de la motoarele pe benzina) pentru a compensa pierderile de sarcina datorate celui de-al 2-lea filtru.
P-A-C-O
daca spuneam treaba asta cu "Electrical predelivery pump", peste ceva vreme erau acuzati baietii de la Renault ca au preluat ideea de pe forum si au implementat-o pe proiect wink.gif ... cazuri avem destule sleep.gif
klaus
lasa ca o dadeau cotita, ziceau ca au luat-o de la peugeot, ca aia asa au...
P-A-C-O
au si prefiltru in rezervor? blush.gif
Fyrestarter
Ideea e buna si stiu sigur ca e fiabila... Sunt masini modificate multe dar beneficiarii probabil se feresc sa recunoasca... Nu inteleg de ce... As face modificarea fara sa stau pe ganduri.
Club12TRS
E foarte buna ideea, apuca-te de treaba! Da' daca nu stii cu ce se mananca, apeleaza la cineva, nu te apuca sa demontezi.
cristic1982
QUOTE(klaus @ 6 May 2012, 23:02)
lasa ca o dadeau cotita, ziceau ca au luat-o de la peugeot, ca aia asa au...
*



Pai pe motoarele cu sistem de injectie Bosch montate pe Renault (M9R, R9M), cum este pompa?
Tot cu partea de joasa presiune in rezervor si cea de inalta presiune langa motor.
Oricum, va aparea asta si pe K9K (si implicit pe Dacia), intr-o buna zi.
klaus
om prinde si noi acea "buna zi", sau o lasam ca orizont de asteptare copiilor nostri, asa cum poporul astepta venirea americanilor dupa razboi?
atelier_strungarie
Daca doriti sa montati o pompa de alimentare suplimentara, "externa", folositi o pompa de alimentare de Laguna dci, ce se poate monta pe circuitul de alimentare chiar inaintea pompei de injectie mai ales ca nu este limitata in presiune, precum cele submersibile. este mai simplu de montat si "urca" cel putin 5.5 bari.
P-A-C-O
pai eu ce ziceam mai sus.... biggrin.gif
cristic1982
QUOTE(klaus @ 7 May 2012, 20:38)
om prinde si noi acea "buna zi", sau o lasam ca orizont de asteptare copiilor nostri, asa cum poporul astepta venirea americanilor dupa razboi?
*




QUOTE(P-A-C-O @ 10 May 2012, 06:18)
pai eu ce ziceam mai sus.... biggrin.gif
*


Pai ce masina are P-A-C-O?
P-A-C-O
raspund eu: o masina cu o motorizare ce nu va fi vreodata pe DACIA sad.gif (si nu ma refer la codificare)
Leo0608
QUOTE(cristic1982 @ 10 May 2012, 18:54)
Pai ce masina are P-A-C-O?
*


vroia sa zica motor 1.5 dCi 90CP
http://www.informatiiauto.ro/dacia-model-d...ice-mid693.html
Fyrestarter
Stie cineva unde gasesc Rotor pompa inalta, Rulment si role? Solan zicea de 130-180 de ron... Unde gasesc la pretul asta?
ionut onesti
multumim pentru materilul interesant
P-A-C-O
QUOTE(total @ 13 May 2012, 09:00)


penibil sa limitezi la 200Nm un motor ce scoate 220Nm, nu?! rolleyes.gif

si ca sa fim on-topic, pompa de inj. poarta emblema BOSCH si este utilzata de ceva vreme (in serie) pe autoveh. BMW blush.gif
marius.apintiliesei
Salut,

Am intrat aici pe forum deoarece am aceiasi pompa de injectie pe Megan-ul de 1.5 74 kw... si aceiasi problema cu pilitura magica pe care am rezolvat-o saptamana asta. Dat jos rezervor, coducte, curatate, reparat injectoare si schimbat pompa. Am mai postat pe reno.ro nelamuririle cu aditivul pentru sistemul de injectie.
Delphi chiar recomanda folosirea aditivilor, mi se pare si normal sa aiba totusi o ungere sistemul (pompa, injectoarele, conductele), motorina fiind prea uscata produce pilitira.
Uleiul pe care il recomanda Delphi este Texaco diesel + cu marca Delphi pe recipient, se gaseste la orice benzinarie sau magazin de piese si accesorii.
Cost 75- 100 RON recipient de 350 ml care folosit la un plin de 50l mentine sistemul de injectie 6 luni (cel putin asa spun cei de la Delphi oficial).

Pe link aveti si ceva documente de la Delphi.

http://www.reno.ro/Aditiv-pentru-sistemul-...el-t241818.html
P-A-C-O
QUOTE(marius.apintiliesei @ 28 May 2012, 15:44)
am aceiasi pompa de injectie pe Megan-ul de 1.5 74 kw.

este 1,5 dCi?

ce filtre de motorina ai pus pan' acu' pe masina? nedumerire.gif
marius.apintiliesei
Da motorul de 1.5 dCI, varianta de 74 de kw... oricum pompa de injectie e aceiasi ca si la Logan si multe alte modele Renault si nu numai biggrin.gif.
Am pus Mann pe masina ca filtru de motorina. Am avut acum curiozitatea sa desfac si sa caut acea pilitura in filtru, in afara de putina rugina, nu stiu de unde si alte particule mai mici n-0am gasit decat filtrul putin murdar.
Filtrele MANN sunt doar la carcasa cu numele, inauntrul lor filtrul este Delphi... o sa pun si poze, deci exclud filtrul ca si cauza dupa ce mizeria din pompa ajunge pe retur in rezervor, ma refer ca putin probabil sa mai strice ceva la pompa pilitura. Deci motorina curata, indiferent ca e de la canistra... problema ramane tot la pompa ca merge pe uscat nefiind atat de lubrifiata inauntru si macinandu-se in aproximativ 50.000 - 100.000 k. Aici ajung tot la aditivul pe care ei il recomanda si nu cred ca degeaba wink.gif...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.