Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND] Renault Megane Sedan 2007
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
segcm
Cum am scris si in titlu, imi vand masina personala:

Renault Megane 2007 sedan - IASI
1.6 16v , Euro 4, +GPL
cca 140.000km reali

- culoare albastru inchis metalizat
- echipare privilege (tapiterie bej textil+piele)
- 4 geamuri electrice cu impuls
- perdelute usi spate + luneta
- folie omologata cum e legal mai deschisa pe fata si mai inchisa pe spate (nu stiu procentajele de transparenta)
- cruise control / speed limiter
- ABS / ESP / ASR
- PDG cu scut metalic
- oglinzicu reglaj electric, pliabile electric
- oglinda interioara electrocrom
- mp3 player original
- buzunare in usile fata, buzunare in fata in podea in fata
- suport ochelari soare la sofer
- clima automata
- Senzor de ploaie si lumina
- cotiere fata / spate
- torpedo "refrigerat"
- omologare carlig tractare, roti de 15, 16, 17 si GPL in CIV

Masina are jante de AL pe 16" cu gume de iarna momentan.
In septembrie am schimbat alternatorul complet cu 1 nou valeo. Alternatorul vechi (il dau cu tot cu masina) are picata doar o dioda ceva de genul asta au zis aia dar cum eram IT aia nu se baga decat pe schimbat piesa completa. In august am schimbat kitul ambreiaj cu Valeo (ala vechi smuncea la cald)
Distributia schimbata la 122.000, Acum cu revizia mai se poate merge parca vreo 5000km. Afara faceam revizia la 15.000 cu elf 5W si de la schimb la schimb nu consuma nimic, nu e necesar sa se completeze.

Ofer ca bonus:
- Roti complete de vara cu jante de AL pe 16" (deci in total masina se da cu 9 roti complete cu jante originale de AL)
- rulmenti flanse amortizoare fata originali
- Senzor ax came
- roata rezerva cu janta de AL
- Husa roata rezerva
- Audio Conection Box 2 - original Renault - pot oferi si 3 stick-uri de 4gb cu muzica

Instalatia GPL pusa in Ianuarie la 125.000km Tomasetto Stag 300 - omologata cu mufa de umplere in aceeasi trapa cu aia de benzina.

Masina e foarte economica si pe GPL daca se merge pana in 100-110/h. Eu pe ruta Torino- Iasi am scos asa: mers legal cat scrie pe semne in Ro si pe autostrazi cu 120 si am scos asta vara 6.6% - afisat pe bord - exclusiv GPL. Acum 2 zile am venit acasa pe aceeasi ruta si am mers mai tare gen in tara m-am tinut dupa astia cu antene de TIR-isti pe masini si pe autostrazi cu 140-150 pe cruise - 7.8% afisat. La pretul pe suta de km cred ca se iese pe gpl sub 1.5dci.

Necesita schimbare amortizoare fata si bielete directie fata.
Cum stau in afara tarii peste 90% din timp, a fost rulata f mult afara doar in exterior - pt a merge la munca - cca 80 - 100km zilnic.

Defecte:
- manerul interior sofer decojit - e boala la "reno"
- manerul schimbatorului si al franei de mana e exfoliat lacul
- scaun sofer uzat - nu rupt
- barile usor zgariate (superficial) de prin parcari de la altii care nu stiu sa parcheze sau parcheaza pana ating alte masini

Motivul vanzarii: plec pentru o perioada lunga intr-o tara nordica si cum masina e inmatriculata in RO nu pot circula peste 90 zile acolo. Prefer sa imi iau ceva de acolo inmatriculata acolo.

Mai pe seara sau maine revin cu pozele

Pret f usor neg. 4999 EUR

Masina se da doar radiata nicidecum nu ma intereseaza oferte las ca te caut eu pt acte

Telefon 0743 506419[attachmentid=1627770035]
kum
Audio Connection Box-ul il vinzi separat?
dizzy
Ceva poze cu interiorul siportbagajul te rog?
dan22y
Cati proprietari sunt pe carte?
OvMov
De ce sub pretul pietei? smile.gif
Gabryel.GLN
Probabil ca din acest motiv este sub pretul pietei.
QUOTE(segcm @ 5 Dec 2011, 12:00)


Motivul vanzarii: plec pentru o perioada lunga intr-o tara nordica si cum masina e inmatriculata in RO nu pot circula peste 90 zile acolo. Prefer sa imi iau ceva de acolo inmatriculata acolo.


Telefon 0743 506419[attachmentid=1627770035]
*


segcm
QUOTE(OvMov @ 5 Dec 2011, 19:34)
De ce sub pretul pietei? smile.gif
*


Salut,

Consider ca nu este deloc sub pretul pietei. Pretul este realist.

kum - ACB 2 se va da cu masina.

dizzy - poze am pe un alt calculator. Daca nu il deschid, fac maine.

dan22y - Pe CIV cred ca eu sunt al-3-lea proprietar, prima firma de leasing cu care a luat-o fostul proprietar, apoi fostul proprietar , apoi eu.
rokos
aveti PM.
segcm
[attachmentid=1627770543] [attachmentid=1627770542] [attachmentid=1627770541] [attachmentid=1627770540] [attachmentid=1627770539] [attachmentid=1627770538]

excl.gif Iii rog pe cei ce au bani doar de Logan sa nu mai sune inutil. Pretul este scris mai sus si e f usor negociabil. Daca masina n-o dau pana plec ramane in parcare nicidecum nu o dau pe pret de Logan.

In august s-au mai schimbat discuri si rulmenti spate, placute spate, placute fata. Mai e luata de rezerva o bobina noua originala in caz de ceva la drumuri lungi. ph34r.gif

Am uitat sa specific ca are 8 airbaguri. Rezervorul GPL este toroidal montat in locul rotii de rezerva si are 56L brut.
anjelian
De ce a fost schimbat volanul??
ciprianeduard
Foarte corect pretul. Dar spalatorul de faruri e functional?
segcm
QUOTE(anjelian @ 7 Dec 2011, 21:12)
De ce a fost schimbat volanul??
*



Ca era exfoliat lacul de pe el - ca pe schimbator

Daca se crede ca a fost busita, demontam bara fata si se vede clar totul
segcm
La 5000 EURO cash masina se da exact asa cum se vede in poze, cu plinurile de benzina si GPL facute, 4 roti de iarna montate pe ea, alte 5 roti de vara (4 roti + rezerva), toate rotile sunt cu jante renault originale de aliaj; Cum in septembrie a picat alternatorul si s-a inlocuit cu unul nou, se da si alternatorul vechi la care tb schimbata o dioda (100-150RON de reparat), o bobina de inductie noua originala de rezerva, un senzor ax came nou de rezerva (eu le-am luat sa le am de rezerva la drumurile f lungi), Audio Conexion Box II original Renault USB si IPod / IPhone la comanda din sateletul din coloana volanului (a costat cca 650 RON parca), plasa pt bagaje portbagaj, rulmenti amortizoare originali Renault. Masina a avut xenon aftermarket si s-a ars un ridicator de tensiune cand eram in IT. Am montat inapoi halogenele si daca noul proprietar vrea kitul xenon vechi - fara probleme. 3 becuri H7 bune (1 era de rezerva) si 2 ridicatoare de tensiune (1 pare ars - costa cca.80RON). Cu acea ocazie nu am reusit sa aliniez perfect bara fata neavand sculele potrivite si fiind foarte frig.

La 4900 EURO se da fara plinuri si fara ACB II.
La sub 4900 sugerez cu caldura Logan si/sau altele.
segcm
UP

Tot anul asta schimbate tampon hidroelastic, tampon anticuplu, bucse bara stabilizatoare.
sebycopilu
salut. sper ca nu te stresez cu intrebarea...am vrut sa te intreb daca nu vinzi jantele separat ...mai ales ca mai ai o pereche? smile.gif
speedman
Daca tot vrei sa o dai, oare mai conteaza 100 - 200 e sub 4900? Nu spun ca masina nu merita banii pe care ii ceri doar ca la acel pret, romanu vrea sa negocieze fie si 100 de euro....plus ca cei care vor masini acum sunt 90% samsari..
o poti da fara jantele cu anvelope de vara..
bafta!
segcm
Nu m-am gandit sa dau separat un set de roti, mai ales ca astea de iarna abia le-am luat complete la 300EUR. Am bagat prea mult in ea s-o las sub 4900. Motorul trage perfect, nu consuma ulei de la schimb la schimb (fara sa exagerez, in 15000km cat tine o revizie, nu e necesar sa se completeze. Numai Instalatia GPL Tomasetto Stag 300 a costat in ianuarie 2700RON + 150omologarea (rezervor toroidal mare, cu cadru metalic rigid in locul rotii de rezerva. Ambreiajul in vara a costat cca 1800 RON, cca 400EUR alternatorul nou, discuri spate cu tot cu rulmenti cu coroana de ABS (peste 1000RON), bateria originala Renault si multe altele, toate numai anul asta. Sub 4900 n-o dau din principiu. Am fost sunat de destui geambasi nesimtiti ce nu-s capabili nici sa salute la telefon care o vroiau cu 4500 sau de baieti care o vroiau cu 4600-4800 ("ca atatia bani au"). Cine e interesat s-o cumpere am scris sus care e scorul, daca nu recomand autovit sa isi ia ceva similar fara gpl si echipare foarte slaba - manager la 80mii km cu peste 6000EUR. La 60-80k incep sa pice ambreiajul, discurile, si alte elemente care costa. Faceti voi calculele daca se merita ca la peste 6000 sa mai bagi inca bani in masina si sa fie echipata si slab. Nu stau si nu depind deloc de banii astia. Daca nu se da in 4900, ramane in parcare si gata. O s-o folosesc cand vin ocazional in tara.

Cine e interesat si are MINIM 4900 EUR sa vina sa o vada si daca ii place o s-o ia fara ACB si fara plinuri. La 5000 o dau cu plinuri si ACB. De astia care se uita ca e zgariata bara, ca de ce n-am spalat-o, ca nu are toti banii, ca is ruginite discurile de frana ... etc, ii sfatuie sa ma lase ca-s satul.
Cine vrea masina ok si sa negocieze - pretul pleaca de la 5300 si negociem ceva.
clr
A se considera un free up smile.gif

Sincer, nu-ti inteleg calculele.
Daca ai avut oferte de 4600-4800 de ce nu ai dat-o? Daca atatia bani au le pui in vedere ca le-o vinzi asa fara plin, fara un set de roti, fara ACB si asa mai departe. Iar pe urma iti vinzi separat ACB-ul si rotile si iesi la aceeasi bani. Deci pentru tine e tot aia.
Asa, o vei tine, iar masina se va devaloriza oricum. Iar peste timp o vei da poate sensibil mai ieftin.
Parerea mea e ca daca ai nevoie de a folosi ocazional o masina cand vii, cel mai avantajos pentru tine ar fi sa cauti un schimb cu o masinuta dintr-o clasa mai mica si evident mai ieftina. Asa, diferenta ti-o pui bine merci la banca pentru un "start" la o alta masina atunci cand vei avea din nou nevoie de o masina de zi cu zi. Altfel, banii aia se pierd oricum prin devalorizare. Sunt de acord cu tine ca e bine sa ai principii, dar parerea mea e ca acest prinicpiu iti va aduce pierderi in cazul de fata.
segcm
QUOTE(clr @ 11 Dec 2011, 14:30)
A se considera un free up smile.gif

Sincer, nu-ti inteleg calculele.
Daca ai avut oferte de 4600-4800 de ce nu ai dat-o?
*




Baietii o vor cu toate astea la pretul ala (cu tot cu roti, ACB etc). Plinurile deja le-am facut.In 4500 le sugerez Logan sau Golf /Passat TDI din 2001-2002 cu 80-90.000km si eu raman cu masina asta. La 5000EUR nu prea gasesti masina bine echipata si buna si de an si in toate mintile ei. Nu vorbesc de siguranta in cazul Loganului...
Am vazut masina ca a mea la taxi cu peste 400mii km si mergea perfect. Cine e pe principiul ca o masina trecuta de 100mii km nu mai are valoare sa nu caute decat pana la 40mii km.
A lua o masina la SH - tb sa se tina cont si de altele. Multe componente mecanice sunt deja uzate si tb inlocuite, crescand pretul initial. La asta deja am cam schimbat in mare cam ce era de schimbat. Sa nu se uite cat costa un kit complet de ambreiaj, discuri, placute, distributie, filtre, si altele + manopera de montaj care si aia costa destul de mult. La asta s-au cam schimbat deja multe. Fiecare isi face calculele cum vrea. Eu o vand cu pretul care mi se pare mie corect. Sacalii stau mereu la panda. Daca as lasa-o la un geambas cu 4500-4600, ala o curata fff bine, ii da km la 80mii, ii schimba mansonul schimbatorului si al franei de mana si o pune pe autovit cu peste 6000. Si s-ar gasi creduli care sa zica ca masina nu are decat km aia si s-o cumpere.
Cabasse_tronic
nu te supara pe mine ca te intreb.. dar bara fata de ce sta asa de urat? daca ai scbimbat volanul ca era tocit, il mai ai?? cu tot cu butoane si air-bag? daca da le vreau eu. astept PM. merci mult.
segcm
Din cate stiu fostul proprietar le-a schimbat cat era in garantie pe motiv de exfoliere. Nu ma intreba cum a facut sa schimbe in alta culoare si airbagul ca nu stiu. In garantie s-a schimbat si compresorul de AC ca era din lotul ala cu problema la rulment.

Bara sta aiurea ca am demontat-o singur in IT pt prima data si nu am stiut so pun bine la loc (la prinderea laterala vedeam camergea in gol filetul ca nu nimerisem prinderea din aripa). Se arsese un ridicator de tensiune xenon aftermarket si nu aveam acces pe la pasajele rotilor, astfel am dat bara si farurile jos am pus inapoi halogenele si am montat-o la loc. [b]Se stie ca le megane farurile au corp comun si cu suportii de bara. Dand si farurile jos nu am stiut asta decat cand montam la loc. Dar cum era foarte frig si era dupaamiaza am preferat sa las asa si sa reglez farurile dupa semnele facute cu o creta pe un zid.[/b] Trusa de surubelnite de o aveam era de la magazin de chinezi (1€), iti dai seama ce completa era ca torxuri nu erau masura aia La prinderile cu torxul de 20 mi-a zis un tip de la reno ca am insurubat torxul pe langa gaura de prindere aripa de asta sta asa deplasata cativa mm. Am scris si mai sus, daca exista cumva dubii de accident, demontam bara, o ridicam pe elevator etc.
segcm
UP
segcm
UP
pustiull
sincer ma faci sa imi vand masina si sa mai pun o diferenta:( in cat timp iti trebuie banii?
segcm
In principiu angajatorul tb sa imi ia pe 5 sau 6 ian biletul de avion. Daca nu se da pana atunci, ramane in parcare.
clr
Sau lasi procura notariala cuiva din familia ta sa o poata vinde daca ai client care nu are banii pana pleci tu wink.gif
Cezar01
QUOTE(clr @ 11 Dec 2011, 15:30)
A se considera un free up smile.gif

Sincer, nu-ti inteleg calculele.
Daca ai avut oferte de 4600-4800 de ce nu ai dat-o? Daca atatia bani au le pui in vedere ca le-o vinzi asa fara plin, fara un set de roti, fara ACB si asa mai departe. Iar pe urma iti vinzi separat ACB-ul si rotile si iesi la aceeasi bani. Deci pentru tine e tot aia.
Asa, o vei tine, iar masina se va devaloriza oricum. Iar peste timp o vei da poate sensibil mai ieftin.
Parerea mea e ca daca ai nevoie de a folosi ocazional o masina cand vii, cel mai avantajos pentru tine ar fi sa cauti un schimb cu o masinuta dintr-o clasa mai mica si evident mai ieftina. Asa, diferenta ti-o pui bine merci la banca pentru un "start" la o alta masina atunci cand vei avea din nou nevoie de o masina de zi cu zi. Altfel, banii aia se pierd oricum prin devalorizare. Sunt de acord cu tine ca e bine sa ai principii, dar parerea mea e ca acest prinicpiu iti va aduce pierderi in cazul de fata.
*


Subscriu, are perfecta dreptate.
Mai ales Renault pierde repede la pret. Posteaza anunt pe autovit, adauga un 5-10% peste pretul pe care-l vrei si NEGOCIAZA.
In plus, sunt convins ca nu te ajuta la vanzare faptul ca tot scoti in evidenta ca nu e Logan!
Hai, ca poti, succesuri!
segcm
" In plus, sunt convins ca nu te ajuta la vanzare faptul ca tot scoti in evidenta ca nu e Logan!
Hai, ca poti, succesuri! "

Daca suna oameni care nu au bani decat de Logan SH (3500-3900), nu ti se pare normal sa specific si pe forum sa nu mai sune. Si crede-ma ca Loganu' e la mare distanta de Megane din mai multe puncte de vedere. Nu totul se rezuma doar la costuri de intretinere (poate in cazul tau - da)


Hai lasa-ma nu mai da tu sfaturi cum sa-mi vand "fieru'". Poate ai alte "trebi".

"ia vezi, poti?"
segcm
Schimbate amortizoarele fata + flansele + rulmentii amortizor + bielete directie + unghiuri. Nu mai face nici un zgomot.

Recent am facut Iasi - Barlad si retur incarcat - mers legal. A luat 6.6% GPL. Eu zic ca e super ok ca si consum.

5200 FIX
99AIM
Sigur nu dai jantele Tuxedo cu anv de vara?ce bine ar sta pe Clio 3....asa poti sa mai lasi si din pret si sigur o dai,astept raspuns pe MP.
segcm
Nu o "descompletez". Daca nu o dau completa, raman cu ea si o sa am nevoie de toate rotile.


Se da spalata, cu plinurile facute cu fix 5200 Euro.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.