george.cristian
12 Dec 2011, 09:44
salutare. am o dacie 1310 nush exact din cat este (88 parca) de aia cu 4 faruri ).Setul motor a fost reconditionat acum 4 ani. Dupa ce l-am reconditionat am mai mers cateva luni dupa care mi-am luat alta si pe aia nu am mai folosit.o zi de zi decat de 2-3 pe luna. Acum porneste bine la rece cum dau de cheie a si pornit, dar cand se incalzeste motorul nu mai vrea sa porneasca deloc decat inpinsa . Bateria invarte motorul destul de bine dar nu vrea ea. Am incercat cu alta bobina de inductie pentru ca cea veche am vazut k se incinta rau(nush dc) si am crezut k aia este problema dar nu a fost asa. Si cea noua se incinta tot k cea veche. Care este problema?
( masina este cea din poza de profil)
BennyORWO
12 Dec 2011, 22:52
Nu are compresie,deci trebuie schimbat set sau macar segmenti.
george.cristian
13 Dec 2011, 15:52
nu cred ca asta este problema
Ia incearca sa tii apasata la max. acceleratia (la pornirea cu motorul cald).
george.cristian
15 Dec 2011, 13:52
nu porneste nici cu acceleratia la podea:(
pavel_daniel
15 Dec 2011, 16:26
Salut.Roaga pe cineva sa de-a la automat si in acest timp verifica daca ai tensiune de alimentare pe bobina in perioada cat se da la automat.Cel mai probabil e contactul cu cheie defect.Daca e asa,gasesti de schimbat doar partea electrica a contactului.Succes
Pai la rece zice ca-i porneste usor...
Kiraly
15 Dec 2011, 18:17
a se verifica daca ai scanteie in momentul cand dai la automat...
george.cristian
16 Dec 2011, 15:10
QUOTE(pavel_daniel @ 15 Dec 2011, 16:26)
Salut.Roaga pe cineva sa de-a la automat si in acest timp verifica daca ai tensiune de alimentare pe bobina in perioada cat se da la automat.Cel mai probabil e contactul cu cheie defect.Daca e asa,gasesti de schimbat doar partea electrica a contactului.Succes
Daca ar fi probleme cu contactul nu crezi k nu ar porni nici la rece? :-/
catalinxx
20 Dec 2011, 20:47
da nivelul mai mic la benzina din carburator.aceeasi problema am avut si io si s-a rezolvat.
george.cristian
21 Dec 2011, 17:24
QUOTE(catalinxx @ 20 Dec 2011, 20:47)
da nivelul mai mic la benzina din carburator.aceeasi problema am avut si io si s-a rezolvat.
multumesc mult pentru sfat. Dupa ce am mai reglat-o putin merge bine.
adi8yo
26 Dec 2011, 17:35
de la nivelul pre mare din carburator nu porneste la cald... am patit-o si eu.
george.cristian
27 Dec 2011, 12:07
multumesc pt sfaturi! sarbatori fericite!!
razvan_n
10 May 2013, 19:24
Aceeasi problema o am si eu. Nu stiu cand voi avea timp sa demontez carburatorul. Pana atunci, poate cineva sa detalieze fenomenul? Ce se intampla acolo cu nivelul benzinei atunci cand e cald fata de pornirea la rece?
De ce reporneste foarte bine dupa cateva minute de functionare? Nu are timp sa se umple acel bazin din carburator?! As vrea sa inteleg bine fenomenul inainte de a surubari...
Multumesc!
Vezi aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2449907si aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2201494In principiu, tinerea apasata a pedalei de acceleratie (la max.) la pornirea la cald ar trebui sa rezolve problema.
razvan_n
10 May 2013, 23:09
Multumesc, Maho!
Explicatia lui Minel este putin cam complicata pentru un ne-mecanic ca mine... Am ajuns insa aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vapor_locksi lucrurile s-au mai clarificat un pic...
Sa inteleg ca daca nivelul benzinei in camera de nivel constant este mai mic, este mai putina benzina care se evapora, mai putini vapori, deci scap de ei mai repede...
Imi amintesc ca in urma cu mai multi ani, aceeasi masina nu facea figura asta... sa fi fost intr-adevar alt reglaj la carburator?
Am sa incerc si sa micsorez distanta flotorului, de la 7.6mm cat are acum.
Sa tin pedala la fund atunci cand functioneaza demarorul, sau inainte de a rasuci cheia - ajuta la ceva?
Da, ajuta, "cheia" nu va mai fi asa lunga; apesi si tii apasata pedala de acceleratie, dai la demaror, iar cand porneste eliberezi progresiv pedala.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.