Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Berlina injectie - fum esapament
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
roland
Salut.

Am o problema recenta la Dacia mea pe injectie (din 2000).

Cateodata, la relanti, scoate putin fum gri-albicios. Cand motorul e cald. Totodata, daca o accelerez brusc (scoasa din viteza) scoate putin fum alb, la fel si la decelerare.

Mentionez ca nu consuma ulei (ar fi fum negru-albastrui), nu consuma lichid de racire (nu a scazut apa din borcan deloc de cateva luni de zile), nu face bulbuci in vasul de expansiune, motorul si masina merg super ok (ca de la mama lui).

Ce poate sa aiba? Un coleg imi spunea si ca e posibil ca aerul sa fie cu prea multa umezeala in el (cu ploile astea) si sa bage aer cu apa in motor si de-acolo sa fie fumul alb (ceea ce e posibil, fumul alb fiind de la apa).

Please help. Nu am gasit cu search-ul nimica asemanator, daca totusi este, m-ar ajuta un link.

Multumesc,
Roland.
cristimm
Daca merge bine las-o in pace. Totusi verifica filtrul de aer.

Ov
e mult prea cald afara ca sa scoata fum alb (condens) din cauza apei din benzina. Io zic sa verifici cu MUUULTA grija evolutia apei din borcan' ca sunt sanse MAJORE sa fie (deocamdata doar putin) ciupita garnitura de chiulasa.
roland
QUOTE(Ov @ 18 Jul 2005, 17:55)
e mult prea cald afara ca sa scoata fum alb (condens) din cauza apei din benzina. Io zic sa verifici cu MUUULTA grija evolutia apei din borcan' ca sunt sanse MAJORE sa fie (deocamdata doar putin) ciupita garnitura de chiulasa.
*



Ok, multumesc. O sa verific nivelul apei sa vad ce face. Garnitura de chiulasa o schimbasem de ceva vreme (din cauza garniturilor de la camasa cilindrii) dar nu ma deranjeaza sa o schimb iarasi, mai ales ca supureaza putin ulei pe partea de sub bujii (doar foarte putin).

Alte cauze nu pot fi? Mai stie cineva ceva?
cosmin206
Du-te la un mecanic bun sa-ti STRANGA cu o cheie dinamometrica suruburile de la chiulasa.Din cauza "lasarii" garniturii,ea fiind noua,suruburile si-au mentinut vechea strangere care este insuficienta acum.Asa este la DACIA.Si cand se "face" motorul,dupa un timp se revine la mecanic pentru strangerea suruburilor ce aseaza chiulasa pe garnitura.Apa nu-si modifica nivelul in vasul de expansiune datorita usoarei slabiri a garniturii de chiulasa.
Repet,du-te la mecanic si restrange suruburile.La un mecanic bun fiindca trebuie stranse cu o cheie dinamometrica si egal.Asta este efectul la tine,d-aia apare fum alb uneori la esapament.
Cu stima,Mares Cosmin wink.gif
roland
Multumesc. Ar putea fi o idee. Garnitura a fost stransa la montare, dar si dupa 500km, deci deja de 2 ori. De obicei, daca si dupa asta are probleme cred ca se schimba mai bine cu alta. Dupa a dua strangere scapa putintel ulei deci as putea sa ma gandesc la o noua schimbare, etc...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.