Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: roata infranata
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
catalinxx
Salut!Am o mica mare problema, am schimbat placutele de frana pe fata si acum o roata se infraneaza.Se infraneaza mai tare,apoi mai putin si iar mai tare, oricum nu e constant ca se simte.E la roata dreapta si nu ma trage intr-o parte. Discul de frana se incalzeste de iti arde pielea.
Are cineva idei?
ghitza
Ai probleme de la etrier mai exact pistonasu si garniturile,schimba garniturile si daca e nevoie si pistonasu
Minel
Dupa cum descrii tu , as miza si pe disc "ovalizat " ....


Bafta !
catalinxx
e posibil sa fie de la garniturile de la etrier ca aia mare care il imbraca e rupta si poate blocheaza. oricum o sa o rup de tot sa vad daca mai blocheaza.
Axll
aia mare e garnitura de praf...mai bine ai da jos pistonul, schimbi garniturile si cu ocazia asta vezi daca ai si discul oval ( ceea ce e foarte posibil )
PH-06-BOA
Daca inainte nu ramanea franata, fa o proba cu doua leviere la piston, si daca intra usor in etrier, scoatel prin pedalari, dar nu detot, curata-l imprejur si unge-l pe exterior, cu aceleasi leviere il bagi inapoi, dar de tot, incecand sa ti etrierul cat decat pe pozitia de lucru, pentru a nu fi nevoie sa faci aerisire. Pune un subler pe disc, nu pentru a-l masura, ci pentru a vedea daca are fetele paralele. Daca nu le are, la franare, pistonul se ingradeste (ramane inclinat, mai ales la placutele uzate , cand el iese mai mult afara) si nu se mai poate retrage. Daca la leviere merge greu, iar la apasarea pedalei cu etrierul nemontat nu se vede tendinta pistonului de a se retrage la eliberare, inseamna ca e garnitura umflata sau particule fine din ea, intra intre piston si cilindru, si il caleaza. Deci, garnitura moale din cauza cauciucului prost si lichid la fel, intra ca o pana intre piston si cilindru. Nu prea se vede cu ochiul liber, si de aceea o sa spuneti ca-s nebun, nu are cum sa incapa intre ele. Puneti lupa, si o sa vedeti. Placute uzate neparalel nu e cazul, ca inteleg ca-s noi. Mai poate fi si buza pistonului cu uzura trapezoidala (cea care apasa pe placuta. In acest caz, pistonul bagat pe strung si refacut fata dreapta. Nici etrierul nu e sfant, si el poate sa aiba uzata conic, partea de contact cu placuta (cei doi pinteni, pot fi dati pe spate putin).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.