Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane Classic Diesel Expression - bagasem divort
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
Axe
..... ne iubim mai ceva ca-n prima zi si am retras actele !!! blink.gif
Jurnalul asta trebuia deschis cam din prima zi in care m-am inregimentat aici dar niciodata nu-i prea tarziu ! Dupa cum unii dintre voi stiti deja, am incercat sa o schimb cu ceva mai mic de oras de multa vreme dar cunoscand istoricul masinii si numarul real de km nu am fost de acord cu cateva preturi oferite de unii cumparatori. Masina asta nu-mi gresise cu nimic si nu aveam sau nu am de gand sa o vand ca pe-o tabla ruginita si hamalita din targ, doar asa, pentru un moft. Respectivele subiecte pe care le-am inchis se afla aici si aici
Le-am inchis pentru ca a devenit prea evident ca nu ne mai putem vinde masinile oameni buni datorita taxelor nesimtite, nimeni nu se gandeste ca masina pe care o cumpara azi cu eforturi si transpiratie, vom mai lua un c-c-t pe ea peste ceva vreme ca inventeaza astia ceva legi, taxe, cotizatii, japca etc.
Hmmm, cum spuneam, masina asta nu gresise cu nimic dar am gresit eu: nu am schimbat la timp cureaua de distributie si POC, s-a rupt desi cu doua zile inainte o verificasem si arata ca din cutie ! Mda, avea putini km dar trecuse de 4 ani, deci, un sfat de la patzitu': schimbati-le la 3 ! wink.gif
Azi a plecat spre un service de mare prestigiu(nu fac reclama), reparatia va fi asa cum merita, ca la carte, urmeaza si alte imbunatatiri, eventual niste jante mortale care sa-i schimbe infatisarea, se pare ca drumurile sa-mi ridic pensia le voi face tot cu ea, deci trebuie sa fie ok, sa nu lase un biet batran in drum. Asa arata "Cobra Argintie" la cei 12ani si 95.000km:
turbodxman
Se tine bine, inca, "batranica" tongue.gif pt varsta ei smile.gif
Markos
Arata super, pentru varsta ei.

Axe, cureaua aia a fost facuta pe vapor, n-are voie sa crape dupa 4 ani sub nicio forma.
C a t a l i n
QUOTE(Axe @ 6 Jan 2012, 20:53)
nu am schimbat la timp cureaua de distributie si POC, s-a rupt desi cu doua zile inainte o verificasem si arata ca din cutie ! Mda, avea putini km dar trecuse de 4 ani, deci, un sfat de la patzitu': schimbati-le la 3 ! wink.gif
*



Sau mai bine cumpărați motoare cu distribuție pe lanț, astfel evitând și profesionalismul service-urilor autohtone, și piesele contrafăcute.
Alex4u
QUOTE(C a t a l i n @ 6 Jan 2012, 22:00)
Sau mai bine cumpărați motoare cu distribuție pe lanț, astfel evitând și profesionalismul service-urilor autohtone, și piesele contrafăcute.
*


wub.gif wub.gif
zanzie
QUOTE(Axe @ 6 Jan 2012, 21:53)
..... ne iubim mai ceva ca-n prima zi si am retras actele !!! blink.gif

Asa arata "Cobra Argintie" la cei 12ani si 95.000km:
*


Pai atunci eu va doresc iubire vesnica icon_mrgreen.gif si multi kmp fara probleme.

Baga si km facuti cu biclele, asa cred ca se dubleaza aia 95000km.
slider2
@axe nu vreau sa fiu rau si nici nu vreau sa ma intelegi gresit. am avut si eu un megane 1 break 1.6 16v. foarte ok masina, am fost multumit de ea, dar devenind veche a trebuit s-o schimb. cam asta ar fi si povestea ta pe scurt. ce ai gresit tu a fost ca ai tinut prea mult la pret. iti stiu anuntul de vanzare de cand l-ai pus. nu bag masina ta in aceeasi oala cu cele din targ, adica manarite, lovite, sau mai stiu eu ce. dar totusi ai cerut mult peste pretul pietei. te inteleg ca era masina ta, ca era intretinuta, ca erau km reali, dar asta este. eu am vandut meganeul acum 1 an cu 3150 euro in provincie. in bucuresti n-am reusit s-o dau in 3 luni. pana n-am lasat la pret n-am facut nimic.
Axe
Va multumesc pentru interes baieti smile.gif si va astept cu alte multe comentarii referitoare la imbunatatiri, intretinere, oferte de alte componente si consumabile, am eu o presimtire ca topicul asta se va intinde pe multi ani de-acu-n colo wink.gif
QUOTE(Markos @ 6 Jan 2012, 21:58)
Arata super, pentru varsta ei.

Axe, cureaua aia a fost facuta pe vapor, n-are voie sa crape dupa 4 ani sub nicio forma.
*


Cureaua este(era Conti) si arata foarte bine, cu doua zile inainte am schimbat cureaua la accesorii si intinzatorul. M-am uitat lung la ea, am pipait-o pt ca ma gandeam sa o schimb(stiam povestea cu curelele garantate doar 4 ani) dar la felul cum arata si avand doar vreo 40.000, am zis sa o las in treaba ei. GRESEALA, aviz amatorilor.
Ma rog, asta e, chiar daca s-au stricat acum si alte piese, se repara, nu-i un capat de tara, e facuta de mana omului.

QUOTE(C a t a l i n @ 6 Jan 2012, 22:00)
Sau mai bine cumpărați motoare cu distribuție pe lanț, astfel evitând și profesionalismul service-urilor autohtone, și piesele contrafăcute.
*


Si lanturile se rup la un moment dat, ce-i drept mai greu si nu-s afectate de trecerea timpului.

QUOTE(zanzie @ 6 Jan 2012, 22:42)
Pai atunci eu va doresc iubire vesnica  icon_mrgreen.gif  si multi kmp fara probleme.

Baga si km facuti cu biclele, asa cred ca se dubleaza aia 95000km.
*


Multumesc, facand un calcul sumar, depasesc 20.000km/an cu bicicleta pe cand cu masina fac vreo 7000 !

QUOTE(slider2 @ 6 Jan 2012, 22:49)
@axe nu vreau sa fiu rau si nici nu vreau sa ma intelegi gresit. am avut si eu un megane 1 break 1.6 16v. foarte ok masina, am fost multumit de ea, dar devenind veche a trebuit s-o schimb. cam asta ar fi si povestea ta pe scurt. ce ai gresit tu a fost ca ai tinut prea mult la pret. iti stiu anuntul de vanzare de cand l-ai pus. nu bag masina ta in aceeasi oala cu cele din targ, adica manarite, lovite, sau mai stiu eu ce. dar totusi ai cerut mult peste pretul pietei. te inteleg ca era masina ta, ca era intretinuta, ca erau km reali, dar asta este. eu am vandut meganeul acum 1 an cu 3150 euro in provincie. in bucuresti n-am reusit s-o dau in 3 luni. pana n-am lasat la pret n-am facut nimic.
*


Stiu si eu treaba asta insa eu doream sa o vand doar cu juma' de gura ! icon_mrgreen.gif
As fi dat-o cu un pret justificat starii ei dar nu cred ca m-a crezut cineva cand spuneam ca are doar km astia. Daca un client hotarat ar fi avut certitudinea ca are doar 95k, iti spun eu ca ar fi platit cei 500-700E pe care ii ceream eu peste "pretul pietei". Oricum pe o masina manarita luata ieftin, data inapoi de la 275.000 la 75.000, mai arunci poate si 2000E in primii ani schimband diverse piese uzate.
In plus, km masinii asteia sunt facuti pe autostrada, daca o pun pe A2 la centura si-i zic diiiiiiiiiii, pot sa inchid ochii pana la Constanta ca stie drumul singura ! radmasa.gif
O masina rulata afara pe sosea, este cu mult mai "noua" la anumite subansamble decat una coapta in intersectii, crede-ma wink.gif

LE:stie cineva cu exactitate cat ar fi taxa pt masina mea ?
C a t a l i n
QUOTE(Axe @ 7 Jan 2012, 06:48)
Si lanturile se rup la un moment dat, ce-i drept mai greu si nu-s afectate de trecerea timpului.
*



La câți Km ai parcurs pe an cu mașina asta nu ajungeai să vezi lanț rupt înainte să scapi de ea.
Ampt
QUOTE(C a t a l i n @ 6 Jan 2012, 22:00)
Sau mai bine cumpărați motoare cu distribuție pe lanț, astfel evitând și profesionalismul service-urilor autohtone, și piesele contrafăcute.
*


Nu distributia pe curea ar fi problema, ci profesionalismul service-urilor autohtone si piesele contrafacute !
La numarul acela de kilometri si la perioada de timp de 4 ani, nu ar fi avut voie sa cedeze sub nici o forma !
Daca ar fi fost montata prost, ceda mult mai repede, asa inclin sa cred ca numai originala nu a fost sad.gif (vezi si postul lui Markos) !
C a t a l i n
Atunci pe viitor să cumperi mașină cu 2-3 curele de distribuție.
argon
Deci n'o mai dai, in Romania merita s-o ti cu toate ca intoxici lumea, dar daca traiai in Germania, de exemplu, nu te lasau aia prin nici un oras cu ea..diesel euro 2 primeste calificativ nasol, poluator major.
Ampt
QUOTE(C a t a l i n @ 7 Jan 2012, 09:32)
Atunci pe viitor să cumperi mașină cu 2-3 curele de distribuție.
*


Depinde de unde le cumperi si unde le schimbi ! wink.gif
Cum romanul este un bun afacerist si le stie pe toate, cumpara si curelele de distributie la promotie sau superpret ( sindromul comertului de zi cu zi ) si le mai schimba si la nea' mecanicul din spatele blocului (meserias frate, bunicul lui a lucrat la Opel in perioada interbelica, a crescut de mic printre motoare si uleiuri).
De cele mai multe ori, acesta este raspunsul ! smile.gif
cdadan
QUOTE(Axe @ 7 Jan 2012, 06:48)
LE:stie cineva cu exactitate cat ar fi taxa pt masina mea ?
*


"taxa auto 2012" si-ti da gogu link catre un calculator. E bun ala de pe patru tuningi.
slider2
QUOTE(Axe @ 7 Jan 2012, 06:48)
LE:stie cineva cu exactitate cat ar fi taxa pt masina mea ?
*



era pe la bursa de vanzare un 1.9dci din 2003 si calculase cineva la ala taxa ca fiind 2300 euro. probabil ca si la tine este asemanatoare.
Axe
Discutam cu mecanic de la service renault si mi-a spus ca a schimbat cu mana lui distributie la megane cu piese originale si dupa o luna a venit omul iar cu cureaua rupta !!!!!!!!!!!!!!!!! blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif
Alt taximetrist cu una luata din targ, la fel, s-a rupt imediat ! Deci ce naiba, daca-i ca la 6/49 ce sa mai zici ?!
zanzie
De-aia e bine cu distributie pe lant.
Ampt
QUOTE(Axe @ 7 Jan 2012, 10:41)
Discutam cu mecanic de la service renault si mi-a spus ca a schimbat cu mana lui distributie la megane cu piese originale si dupa o luna a venit omul iar cu cureaua rupta !!!!!!!!!!!!!!!!! blink.gif  blink.gif  blink.gif  blink.gif
Alt taximetrist cu una luata din targ, la fel, s-a rupt imediat ! Deci ce naiba, daca-i ca la 6/49 ce sa mai zici ?!
*


Mecanicii cu pricina au folosit așa ceva la montarea curelei, când au tensionat cureaua mai exact ?!
C a t a l i n
Așa a rămas piulița aia și după ce ai plătit?
adip
QUOTE(Axe @ 7 Jan 2012, 18:41)
Discutam cu mecanic de la service renault si mi-a spus ca a schimbat cu mana lui distributie la megane cu piese originale si dupa o luna a venit omul iar cu cureaua rupta !!!!!!!!!!!!!!!!! blink.gif  blink.gif  blink.gif  blink.gif
Alt taximetrist cu una luata din targ, la fel, s-a rupt imediat ! Deci ce naiba, daca-i ca la 6/49 ce sa mai zici ?!
Din categoria ""fiecare cioara isi lauda puiul": Sonata model 2006, folosit exclusiv ca taxi in Singapore si Malaysia, peste 550000km facuti fara sa se umble la lantul de distributie.
Ah, dar stai, se stie© ca Hyundai nu-i masina, nici n-are rost s-o pomenim in discutie...
Axe
QUOTE(Ampt @ 7 Jan 2012, 12:34)
Mecanicii cu pricina au folosit așa ceva la montarea curelei, când au tensionat cureaua mai exact ?!
*


Nu stiu ce aparat ai pus tu acolo dar daca lucreaza la o reprezentanta renault cat muzeul Antipa cred ca aveau habar cum se pune o distributie. Inclin sa cred ca totusi calitatea curelelor e indoielnica, indiferent de unde provin sad.gif

QUOTE(adip @ 7 Jan 2012, 12:58)
Din categoria ""fiecare cioara isi lauda puiul": Sonata model 2006, folosit exclusiv ca taxi in Singapore si Malaysia, peste 550000km facuti fara sa se umble la lantul de distributie.
Ah, dar stai, se stie© ca Hyundai nu-i masina, nici n-are rost s-o pomenim in discutie...
*


Depinde cine pomeneste, eu stiu ca hyunday, daewoo si kia dintre cele ciuciungheze sunt masini foarte bune.
cdadan
QUOTE(Axe @ 7 Jan 2012, 10:41)
Discutam cu mecanic de la service renault si mi-a spus ca a schimbat cu mana lui distributie la megane cu piese originale si dupa o luna a venit omul iar cu cureaua rupta !!!!!!!!!!!!!!!!!
*


Interesant e ca nu am auzit de curea rupta la o masina noua. Alea montate in fabrica respecta niste conditii minime. Sunt convins ca o multime de petarde sunt vandute ca piese de origine, pe o gramada de bani.
C a t a l i n
Păi și cum eviți asta, faci revizia la fabrică?
cdadan
Pe piata se gasesc si piese de calitate cat de cat buna. Alegi un producator cu referinte si cumperi dintr-o sursa de incredere. Pe urma, cu piesele in portbagaj, mergi sa le schimbi in reprezentanta sau unde crezi de cuviinta.
Daca mergi ca berbecul la dealer, primesti chestii ieftine la preturi umflate. Foarte putine repere se gasesc doar pe "original", iar dealerii cumpara tot de la importatori, cautand de obicei pretul minim (care aduce profit maxim).
C a t a l i n
Nu-i mai simplu cu lanț-ul? rolleyes.gif
Ampt
QUOTE(adip @ 7 Jan 2012, 12:58)
Din categoria ""fiecare cioara isi lauda puiul": Sonata model 2006, folosit exclusiv ca taxi in Singapore si Malaysia, peste 550000km facuti fara sa se umble la lantul de distributie.
Ah, dar stai, se stie© ca Hyundai nu-i masina, nici n-are rost s-o pomenim in discutie...
*


La asiatici, distributia pe lant este chestie de traditie !
Nu uitati cate biciclete sunt acolo ! wink.gif
Axe
QUOTE(C a t a l i n @ 7 Jan 2012, 13:35)
Nu-i mai simplu cu lanț-ul? rolleyes.gif
*


Daca esti un om foarte ambitios cred ca o poti trece pe lant ! icon_mrgreen.gif
hitman1234
QUOTE(C a t a l i n @ 7 Jan 2012, 13:35)
Nu-i mai simplu cu lanț-ul? rolleyes.gif
*



A trecut si Honda la lant? smile.gif
BZN
Daca cureaua aia a mai stat si-n raft la vanzare alti 4 ani, e si normal ce s-a intamplat.
Laurentziu83
QUOTE(C a t a l i n @ 7 Jan 2012, 14:35)
Nu-i mai simplu cu lanț-ul? rolleyes.gif
*


La motoarele 1.3 diesel de Fiat poti avea surpriza sa se rupa lantul inainte de 100 de mii de km, asa ca nu vad afacerea. O curea de distributie in schimb poate sa tina lejer peste suta de mii de km daca sunt facuti in maxim 4-5 ani (chiar daca ea e garantata 60 de mii).

Cat am lucrat la reprezentanta n-am avut nici o masina la care sa se fi schimbat distributia la termen si sa se fi rupt de la sine putere.
C a t a l i n
La câte Dacii de pe forumul ăsta s-a rupt lanțul de la distribuție? Că de Dacii-Renault cu distribuții pe curea ruptă e plin!
zanzie
Lasa-l bre, ca vorbeste si el mai mult din cartile lu' tolstoievski. biggrin.gif
Laurentziu83
Cataline, multi scriu pe forumuri ca li s-a rupt distributia, dar putini scriu si cauza, dupa care arunca cu noroi ca sunt piesele proaste si mecanicii nustiucum.

@zanzie: nu-i nici o problema daca nu te pricepi, dar e mai bine sa stai in banca ta. wink.gif
argon
QUOTE(slider2 @ 7 Jan 2012, 11:16)
era pe la bursa de vanzare un 1.9dci din 2003 si calculase cineva la ala taxa ca fiind 2300 euro. probabil ca si la tine este asemanatoare.
*



Numai ca a lui e dti, nu dci, deci euro 2, taxa vreo 3500 de euro huh.gif
Axe
Astia cu taxa din ce am auzit o mai balmajesc ceva vreme, poate o balmajesc si o lasa dracului ca prea au sarit calul.
Abia astept ziua de luni, sper ca nu le ia mai mult de-o zi sa scoata chiulasa si sa vedem care sunt pagubele. Eu tot sper sa nu fie nevoie s-o schimb ci doar sa o planez, asta poate imi recomanda cineva in bucuresti un utilaj adevarat ca am vazut intr-un service, respectiva freza avea joc in ax si aia planau de zor cu ea pe principiul "merge si asa" !
mk2
QUOTE(argon @ 7 Jan 2012, 17:33)
Numai ca a lui e dti, nu dci, deci euro 2, taxa vreo 3500 de euro  huh.gif
*


Eh, o nimica toata, doar 4600 E.
Gabryel.GLN
Mie cu calculatorul de pe 4tuning mi-a dat 2727E(1999-2000) si 3580E(2000-2001). Care calculator e mai bun?
romeodr
apropo de cureaua de distibutie rupta
am mai auzit un caz,cand a schimbat cureaua de accesori,s-a uitat la cea de distributie,si mai mergea
si peste un timp,nu mult...s-a rupt cea de distributie

sa fie o legatura de cazualitate??
Axe
Probabil nu trebuie sa te uiti la ea ca se deoache ! radmasa.gif
Lasand gluma la o parte, curelele nu au sau nu ar trebui sa aibe trecuta data fabricatiei pe ele ?
Ma bate chiar gandul sa comand doar cureaua direct la fabricant, asa macar stiu ca este noua chiar daca transportul dureaza.
espacern
QUOTE(Axe @ 8 Jan 2012, 09:12)
Lasand gluma la o parte, curelele nu au sau nu ar trebui sa aibe trecuta data fabricatiei pe ele ?
Ma bate chiar gandul sa comand doar cureaua direct la fabricant, asa macar stiu ca este noua chiar daca transportul dureaza.

Toate piesele originale/de calitate au inscrise data fabricatiei(in limita dimensiunilor).
Producatorii nu vand piese la bucata,cauta un distibuitor bun/serios.
Eu lucrez cu Autonet pentru piese si niciodata nu au fost probleme.

@+
C a t a l i n
Sau la Bursă, că văd că e coadă la piese cu 10% reducere. radmasa.gif

tribunul
QUOTE(espacern @ 8 Jan 2012, 10:51)
Toate piesele originale/de calitate au inscrise data fabricatiei(in limita dimensiunilor).
Producatorii nu vand piese la bucata,cauta un distibuitor bun/serios.
Eu lucrez cu Autonet pentru piese si niciodata nu au fost probleme.

@+
*



Poate sunt situatii cand data de fabricatie/expirarii este trecuta pe bax si nu pe bucata, iar magazinul nu comanda intodeauna un bax ci comanda si la bucata.

Deci, e posibil ca nu toate piesele de origine/calitate sa aibe inscrise data fabricatiie pe fiecare produs.
ydaniel
QUOTE(C a t a l i n @ 6 Jan 2012, 22:00)
Sau mai bine cumpărați motoare cu distribuție pe lanț, astfel evitând și profesionalismul service-urilor autohtone, și piesele contrafăcute.
*


Cea mai buna distributie e cea pe pinioane rolleyes.gif
b06fcn
Arata bine masina, daca tot o faci sa o tii - fa-i si pragul ala de pe dreapta (ca tot am ramas majoritatea potcoviti cu masinile din dotare).
La capitolul imbunatatiri, eu am facut urmatoarele la a mea si le poti face si tu fara costuri mari - poti schimba lucasurile portocalii cu unele albe de Logan, arata mai bine, tetiere tip virgula de megane hatch de Franta, cotiera originala (asta implica ceva bricolaj la scheletul scaunului, sa-i sudezi suportul), spalatoare de faruri (am pus un tutorial la aria Megane 1), volan si schimbator de viteze in piele (urmeaza si frana de mana la mine), geamuri electrice spate daca nu cumva le ai deja si cam atat. Ah, daca chiar vrei, punte spate cu discuri, singura schimbare fiind doar aspectul si sentimentul ala viril ca ai placute la toate rotile, mai ales cand te duci la vulcanizare sa schimbi rotile si se uita alti proprietari de Megane 1 Classic cu ciuda ca tu ai discuri pe spate...
Si, punctual la intrebarea ta ref. la planat chiulasa, un atelier bun de prelucrari mecanice este in zona de nord a Bucurestiului, pe strada Biharia, in incinta unde are sediul si Sodexho Romania.
Axe
QUOTE(espacern @ 8 Jan 2012, 09:51)
Toate piesele originale/de calitate au inscrise data fabricatiei(in limita dimensiunilor).
Producatorii nu vand piese la bucata,cauta un distibuitor bun/serios.
Eu lucrez cu Autonet pentru piese si niciodata nu au fost probleme.

@+
*


Pe curea au loc sa treaca data din 10 in 10cm, dar este trecuta direct pe curele sau la anumite firme, cum e ?

QUOTE(tribunul @ 8 Jan 2012, 10:02)
Poate sunt situatii cand data de fabricatie/expirarii este trecuta pe bax si nu pe bucata, iar magazinul nu comanda intodeauna un bax ci comanda si la bucata.

Deci, e posibil ca nu toate piesele de origine/calitate sa aibe inscrise data fabricatiie pe fiecare produs.
*


Le voi lua pe toate direct de la renault din reprezentanta

QUOTE(ydaniel @ 8 Jan 2012, 18:33)
Cea mai buna distributie e cea pe pinioane rolleyes.gif
*


Da, la ceasuri ! icon_mrgreen.gif

QUOTE(b06fcn @ 8 Jan 2012, 20:05)
Arata bine masina, daca tot o faci sa o tii - fa-i si pragul ala de pe dreapta (ca tot am ramas majoritatea potcoviti cu masinile din dotare).
La capitolul imbunatatiri, eu am facut urmatoarele la a mea si le poti face si tu fara costuri mari - poti schimba lucasurile portocalii cu unele albe de Logan, arata mai bine, tetiere tip virgula de megane hatch de Franta, cotiera originala (asta implica ceva bricolaj la scheletul scaunului, sa-i sudezi suportul), spalatoare de faruri (am pus un tutorial la aria Megane 1), volan si schimbator de viteze in piele (urmeaza si frana de mana la mine), geamuri electrice spate daca nu cumva le ai deja si cam atat. Ah, daca chiar vrei, punte spate cu discuri, singura schimbare fiind doar aspectul si sentimentul ala viril ca ai placute la toate rotile, mai ales cand te duci la vulcanizare sa schimbi rotile si se uita alti proprietari de Megane 1 Classic cu ciuda ca tu ai discuri pe spate...
Si, punctual la intrebarea ta ref. la planat chiulasa, un atelier bun de prelucrari mecanice este in zona de nord a Bucurestiului, pe strada Biharia, in incinta unde are sediul si Sodexho Romania.
*


Nu vreau sa umblu inca la prag ca este asa de ani buni, vopseaua nu a sarit deci nu-i pericol de rugina.
Ce-i bre alea "lucasuri" ? smile.gif Faza cu cotiera este tentanta la drum lung dar daca implica suduri si alte bazaconii nu ma bag. Prefer ca lucrurile sa ramana ca la fabrica, sunt adeptul lucrurilor utile, al imbunatatirilor care aduc un plus major de functionalitate, altfel, mai bine asa cum au fost facute de francez. Discurile pe spate ar fi o reala imbunatatire pentru cei care umbla 4-5in masina, nu-i cazul meu, la mine bancheta spate e inca virgina !!! icon_mrgreen.gif Geamuri electrice am dar nu le folosesc pt ca iarna e frig iar vara merg cu condish !
marksman
QUOTE(argon @ 7 Jan 2012, 09:36)
Deci n'o mai dai, in Romania merita s-o ti cu toate ca intoxici lumea,  dar daca traiai in Germania, de exemplu,  nu te lasau aia prin nici un oras cu ea..diesel euro 2 primeste calificativ nasol, poluator major.
*



Ai uitat sa mentionezi ca te laudai cu non-euro al tau care iesea mai bine ca euro 2 fabricate la Mioveni.
b06fcn
@ axe : lucasuri = semnalele din aripi, le vine numele de la fabricant - Lucas...
Ref la cotiera, ai dreptate cu originalitatea, de aia si trebuie sudura, ca masinile cu cotiera din fabrica au ceva in plus la scaun, suportul pe care sta cotiera...
zanzie
QUOTE(Axe @ 9 Jan 2012, 06:20)
Prefer ca lucrurile sa ramana ca la fabrica, ...

Fa-i bre tiuning cu aripioare, spoilere si luminite mov prin masina, ca-i pacat de ea. sad.gif
argon
QUOTE(marksman @ 9 Jan 2012, 09:17)
Ai uitat sa mentionezi ca te laudai cu non-euro al tau care iesea mai bine ca euro 2 fabricate la Mioveni.
*



Nu se compara diesel cu benzina. Benzina euro 2 in Germania are voie oriunde, placheta verde, diesel euro 2 nexam.
Axe
Se pare ca am scapat ieftin: chiulasa nu are nimic, doar 5 supape strambe !
Deci set supape, simeringuri si o mana de cuzineti smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.