GeorgeB
20 Oct 2003, 17:46
bun , dupa cum spune si titlul.
a costat 6.750.000 si l-am cumparat de la c&c . a venit sigilat in cutia lui cu tot ce ii trebuie . pb a fost faptul ca este pt golf IV si nu prea mi-au trebuit toate piesele .
sunetul pana la 3000 rpm si mers linistit nu este diferit, DAR la accelerari bruste parca se trezeste o bestie adormita. super misto sunetul. o sa pun si poze asta seara.
Pentru 6.750.000 iti "urlam eu frumos" cand aveai peste 3000rpm
QUOTE
Pentru 6.750.000 iti \"urlam eu frumos\" cand aveai peste 3000rpm
!
da mai alex dar tu nu esti bestie adormita!
dar daca oi fi... esti treaza!
MMihai
20 Oct 2003, 20:55
6 750 000 .... cam multicel mai GeorgeB
ia spune in cat faci suta acum? cum se simte ... cai in plus ceva ... ca la pretul asta .. astept pozele
Apropos de pret, pentru kit de admisie directa la R21 mi-au cerut 70 de Euro cu TVA inclus. Sunt filtrele sport care le vinde Mach 1 (Green Air parca le zice).
ouch... scump hobby-ul tau de meloman de motoare de DSN.
Cam scumpicel filtru dar daca asta era damblaua ta te inteleg.
GeorgeB
21 Oct 2003, 07:53
am avut de ales intre boxe pe spate si filtru de aer k&n direct .
am ales zgomotul sport ....
se simte un pic , dar oricum se infige mai tare. suta nu stiu in cat este acum.
...Roadrunner...
21 Oct 2003, 10:34
Iti dai seama ....dupa ce ai dat atitia bani ...normal ca ti se pare ca se infige mai rau ...Oricum ...mai muilt de 4-5 cai n-ai cistigat cu tot cu evacuarea din inox ...
GeorgeB
21 Oct 2003, 13:23
nu conteaza... eu ma bazez pe efectul placebo. dc ma supar zic ca am si turbo, dar nu-l pornesc decat atunci cand ma dau cu porsche urile
...Roadrunner...
21 Oct 2003, 13:29
Pai ....atunci mai bine iti luai boxe .....parerea mea.....
GeorgeB
21 Oct 2003, 13:32
:cry: nu se bucura nimeni pt mine ??? :cry:
hai ma ca este demential sunetul ...
...Roadrunner...
21 Oct 2003, 13:36
Sergiu
21 Oct 2003, 13:48
QUOTE
nu se bucura nimeni pt mine ???
Eu ma bucur! Felicitari... Te si invidiez putin...
Si eu vroiam sa-mi pun, dar la pretul celor de la c&c, mai bine zic pass... Plus ca de K&N am auzit ca nu prea ajuta la putere... De curiozitate, pe cand pozele? Unde este montat? Tot langa baterie?
Pentru cei tare hotarati - relansez o provocare: cum facem o priza de aer rece (adevarata)? Cum se rezolva cu apa de ploaie?
GeorgeB
21 Oct 2003, 14:12
ok , cu pozele pb este ca nenorocitu' meu de calc de cand a umblat sora-mea / maica-mea pe el cat am fost eu in franta, face figuri ciudate si drept urmare nu recunoaste nici camera si nici scanerul care sunt ambele pe usb. flash penul il recunoaste. asa ca trebuie sa dau de tata cu laptopul lui sa fac un mic trafic de pe camera pe flas pen si apoi pe calcul meu.
e montat central ... chiar pe gaura. o sa vedeti si voi unde este un pic de rabdare pana diseara. pozele le am dar nu am cum sa le transfer pe calcul meu :x
Anonymous
21 Oct 2003, 16:21
Nu te supara,dar io zic ca nu ai 85 cp.e prea mult.Io zic un 82-83 maxim.Pt ca io am catalizator
dat jos,toba mica data jos,toba mare sport Powerful.Am filtru K&N si buji sport,ulei Castrol formula RS
si tot n-am 85 cp..Mi-a condus masina un pilot de raliu adevarat si a zis ca are in jur de 85 cp...
Tu la esapamentul din inox creca ai toba mica si caltalizator...Pilotul ala are o Nova de 130 cp..
GeorgeB
21 Oct 2003, 16:24
este efectul placebo...
despre mine vb aici.
Io zic sa ramanem la subiect ca iar ajungem la: 5 cai ca sunt bine dispus azi, 10 cai ca il cunosc pe un tip cu un BMW, 10 cai ca m-a sunat prietena, total 100 cp
GeorgeB
21 Oct 2003, 16:29
asa este bine ?
GeorgeB
21 Oct 2003, 18:13
uite poza.
Julien
21 Oct 2003, 18:28
ma bucur pt. tine, dar mai tare ne-am bucura daca ne-ai da-o sa o incercam
glumeam... felicitari
Bai George, tu ai acum SuperNova cu ciuperca ?
Mai pe un site din Ungaria am vazut un filtru asemanator la pretul de vreo 2.000.000 lei. Era ceva de firma Mangnum sau asa ceva. Aveau si filtru rotund, cel care intra in suportul de pe DSN. Ziceau ca trebuie spalat la vreo 30K km cu o solutie spreciala, un spalat costa cam 500.000 lei.
MMihai
21 Oct 2003, 21:03
QUOTE
Btw, kitul de admisie directa, se monteaza in asa fel incit sa fie la distanta fata de orice sursa de caldura, tocmai pentru a trage aer rece. Daca tu ti-ai pus filtrul acolo, parerea mea e ca mai bine trageai un furtun din toba de esapament si-l bagai in filtru. Incearca sa ii faci un traseu duin ceva si sa izolezi tot traseul(inclusiv filtrul) de caldura motorului. daca ma uit mai bine, ai putea sa faci astfel incit sa izolezi filtru chiar asa cum e. Trebuie vazut
.... asa e, dar nu prea vad cum poti sa il izolezi si cu ce :? eu zic ca e destul de bine pus, daca mai ii faci ceva inseamna sa improvizezi si nu prea cred ca e bine nici asa :roll:
GeorgeB
21 Oct 2003, 21:09
mai bine de atat nu am gasit pozitie. chestia este ca "ciuperca" sau "felinarul" este destul de mare . asa ca asta a fost cea mai buna pozitionare. acum , dc vedeti si voi vreo alta pozitionare posibila va rog sa-mi spuneti. ma gandeam sa fac cumva sa-i vina mai mult aer de afara , dar nu stiu cum. am montat un tub in plus , dar nu stiu dc face vreo diferenta.
Sergiu
22 Oct 2003, 08:14
QUOTE
mai bine de atat nu am gasit pozitie. chestia este ca \"ciuperca\" sau \"felinarul\" este destul de mare . asa ca asta a fost cea mai buna pozitionare. acum , dc vedeti si voi vreo alta pozitionare posibila va rog sa-mi spuneti. ma gandeam sa fac cumva sa-i vina mai mult aer de afara , dar nu stiu cum. am montat un tub in plus , dar nu stiu dc face vreo diferenta.
Sunt posibile cateva variante:
1. se poate pune filtrul langa baterie (nu zic ca al tau, dar altele asa se pun, tot de c&c montate). Dezavantaj: daca ai o crapatura pe conducta de aer (sub presiune scazuta), iti intra aer nefiltrat. Totusi, kit-urile mai scumpe asa sunt. Si filtrul se si pune intr-un izolator termic, se aduce o conducta de aer de afara.
2. Pui o conducta cu gura spre directia de mers. Asa o sa-ti sufle aer rece pe filtru. Asa zice si K&N sa montezi. Poate mai ii faci un soi de ecran pe partea opusa a conductei (aici vorbim de capatul cu filtru al conductei), vezi si tu cum pozitionezi sa ai aer rece din toate partile (pana la urma era buna la ceva cutia aia de filtru de aer).
Dezavantaj la conducta de aer de afara - tragi mult praf, eventual si apa. Problemele astea trebuie rezolvate... Sincer, n-am idee cum, de asta tot intreb si eu de priza de aer rece, daca se baga cineva. Pe capota sau pe aripa.
Anonymous
23 Oct 2003, 09:49
George, la citi bani ai dat, trebuia sa-ti dea si aerul care sa-l respire motorul tau prin filtrul ala . Pentru praful din Ro, mai ales din Buc. unde te-nneci de fum si praf -vara mai ales - filtrul ala e cel mai bun lucru sa-ti bati joc de motor. Daca vrei sa te dai artist fo 5000km, merge, ca pun pariu cu tine ca dupa 10,000km motorul tau e surcele cu filtrul ala.
cristimm
23 Oct 2003, 21:43
GeorgeB sa il stapanesti sanatos si poate ne mai impartasesti ceva impresii. Se simte diferenta?
GeorgeB
23 Oct 2003, 21:50
in primul rand motorul are alt zgomot ... mult mai frumos in sarcina. in mers normal nu se aude nimic special . de simtit ca sa fiu sincer se simte cam de 3 000 000 lei .. hai 4 000 000. adica se simte ceva, oricum trege mai bine decat o supernova normala. ii mai lipseste un cip de 9 cp si kitul este complet
Anonymous
24 Oct 2003, 10:26
Si dupa ce kit-ul este complet vezi cui o vinzi. Dar pina o vinzi, felicitari si acceleratia la fund !
GeorgeB
24 Oct 2003, 17:43
deci victime : 323 F 1.6 , si vectra 1.6 cat cuprinde ... ahhhhh si febletea mea : skodele octavia 1.9 tdi 90 cp ...
Wolfmark
24 Oct 2003, 21:26
GeorgeB
24 Oct 2003, 21:29
nu prea cred . dar mai stii?
djtzeava
25 Oct 2003, 20:54
acum k ai filtru sport si toba inox (de care o sa imi trag si eu cat de curand k originala care are 2 ani incepe sa cam cedeze in plus mai scot si catalizatorul)in cat timp iti atinge suta iar vit. maxima care e acum dupa modificari?
MMihai
25 Oct 2003, 20:57
Nu cred ca are vreo legatura cu viteza maxima si oricum nimeni nu a dat blana sa vada cat duce pentru ca nu a avut curaj, eu mai mult de 170 nu i-am dat si nici nu intentionez ... pedala aveam (4800rpm) va dati seama
MoneyTalks
26 Oct 2003, 00:28
QUOTE
eu mai mult de 170 nu i-am dat si nici nu intentionez ... pedala aveam (4800rpm) va dati seama :twisted:
Eu nu imi dau seama
Anonymous
27 Oct 2003, 10:32
Bai George ce ti se mai inmultesc caii aia...In fiecare zi iti fata cite o iapa cite un minz vesel si dragut...
GeorgeB
27 Oct 2003, 10:41
care ca si zic acolo ca este efectul placebo....
caii pe bune sunt trebuti sub ... dahhhh
aviasol
27 Oct 2003, 10:43
PUNE SI TU O POZA SA VEDEM SI NOI MINUNATZIA DE SUB KAPOTA
GeorgeB
27 Oct 2003, 10:44
am pus poza !!! dc te uiti pe o pagina / doua mai in spate
Anonymous
27 Oct 2003, 11:05
Hai trece si tu pe bune 78, nu fii pescar... Ca am si eu esapament facut la borla si am testat-o si eu fara filtru de aer deloc numai cu o plasa sa nu intre tintarii si tot nu merge ca un MINI ONE cu care am avut onoarea si deosebita placere sa fac citiva km week-end-ul asta...
Anonymous
27 Oct 2003, 11:07
Si MINI-ul este de 90 hp (BMW ) si cam la fel de greu...Aia masina...
B0GD4N
31 Oct 2003, 18:39
GEORGE - exact cum l-ai montat? zi-mi pas cu pas
eu auzisem ca nu se poate ca trage aer fals nu stiu pe unde asa ca n-am mai incercat...
GeorgeB
1 Nov 2003, 09:02
se scoata vechiul filtru
asta nou trebuie prins cue ceva pt ca pe suportul lui se prinde cablul de acc
asa ca eu l-am prins cu niste soricei.
si se insurubeaza colierul cu care vine filtru pe buza de la suport...
asta este tot. dureaza mai mult scosul vechiului filtru decat montatul astuia nou
djtzeava
1 Nov 2003, 22:59
QUOTE
Nu cred ca are vreo legatura cu viteza maxima si oricum nimeni nu a dat blana sa vada cat duce pentru ca nu a avut curaj, eu mai mult de 170 nu i-am dat si nici nu intentionez ... pedala aveam (4800rpm) va dati seama :twisted:
eu mai tot timpul ii dau blana am curajul cel mai mult am mers cu benzina de 95 cu 178km dar nu am insitat k m i sa bagat unul in fatza si tot cu 95 cu masina fulll 175 km k mai mult nu a vrut ,ma rog bla bla mai george si in cat timp atinge 100 acu cu atitia cai ??? si iarasi obesia mea care ii e vit max acu P.S sant curios
si teava cu aer de la filtrul nou in ce intra? poate pare stupida intrebarea:) dar nu vad in poza aia si stiam ca nu se poate face
djtzeava
2 Nov 2003, 02:29
hai k incerc eu sa iti arat cu o poza
GeorgeB
2 Nov 2003, 22:59
un pic offtopic:
azi am avut drum inafara bucurestiului -> benzina shell 95 (cea mai groaznica imputiciune de spalatura de picioare) pana la 140 a mers cum a mers , pana la 160 a urcat mai greu, dar de acolo in sus nu mai urca, eram in a V -a la vreo 3300 de ture si nimic, dar nimic ma ... nici o miscare ... de fapt o duceam in a IV pana la 140 si acolo dadeam a V si ma rugam de ea... mama ei de benzina
cenzurata... cand am avut omv 98 a mers 170 fara pb si acum nu trece de 160
Edited by Marty
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.