Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Rabla 2012
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
P-A-C-O
QUOTE(ziare.com @ 13 Jan 2012, 18:20)
Programul Rabla revine in februarie
Ministrul Mediului si Padurilor, Laszlo Borbely, a declarat, vineri, la postul public de radio, ca o noua sesiune a Programului 'Rabla' va demara, cel mai probabil, in luna februarie, in aceleasi conditii ca in 2011.

"Programul 'Rabla' va continua in acest an. Noi deja am inceput demersurile. Va continua in aceeasi forma si se va pastra legatura cu acele REMAT-uri partenere care vor primi masinile. Sper ca in luna februarie sa pornim, din nou, programul 'Rabla' in aceleasi conditii, adica 3.800 de lei un voucher pentru o masina mai veche de zece ani predata", a afirmat Borbely.

Potrivit bilantului MMP, publicat in data de 20 decembrie 2011, programul 'Rabla', alaturi de 'Casa Verde', si alocarile financiare pentru domeniul impaduririlor si cel al apararii impotriva inundatiilor au reprezentat punctele importante ale ministerului.

Astfel, anul trecut, a fost alocata, in doua etape, suma de 456 milioane de lei pentru scoaterea din uz a 120.000 de autovehicule. La data de 19 decembrie 2011, au fost casate 116.641 de autovehicule, iar pe baza tichetelor au fost achizitionate 39.216 masini noi, din care 15.005 din industria autohtona. mai mult

Potrivit datelor din septembrie 2011, peste 108.000 de autovehicule mai vechi de 10 ani au fost casate și s-au cumpărat în jur de 26.000 de autovehicule noi.
[attachmentid=1627779074]



argon
Bun bun, cu taxa asta noua va avea un succes nebun programul.
asgard1955
Problema este ca romanul nostru de rand e plin de figuri nemtesti in cap si decat un logan nou mai bine o nemteasca premium "seven" -hand. Cum sa se dea el mare in fata vecinului cu dacie ???
Ei daca nu vrea de buna voie masini noi, va fi obligat de noua lege sa le cumpere.
Mie personal situatia mi-a fost favorabila si am reusit sa imi cumpar masina pe care am dorit-o, pot sa spun ca am masina ideala pentru mine. Cati pot spune asta?.
Stiti vorba aceea : "fericiti sunt cei care se multumesc cu putin" si necajiti sunt cei care viseaza la masini scumpe nemtesti si nu si le pot permite. Problema e in mintea si orgoliul fiecaruia. Ca sa nu o mai lungesc, daca nu imi luam duster, logan era masina mea chiar si chel daca de altceva nu aveam bani, e o masina facuta in Romania si e noua.
Si ca sa evit comentariile, nu ridic dacia in sclavi, duster desi e scump e perfect (pentru mine) si il apreciez pe Ironick si pe ceilalti care scot in evidenta punctele slabe si negative ale masinilor dacia astfel incat dacia sa nu isi bata joc de cumparatori, oricum o face dar i se mai taie astfel elanul.
argon
QUOTE(asgard1955 @ 14 Jan 2012, 12:58)
Problema este ca romanul nostru de rand e plin de figuri nemtesti in cap si decat un logan nou mai bine o nemteasca premium "seven" -hand. Cum sa se dea el mare in fata vecinului cu dacie ???
Ei daca nu vrea de buna voie masini noi, va fi obligat de noua lege sa le cumpere.
*



Nu prea vad nici o tentativa de obligatie. Ignorand pretul de achizitie, si gandindu-ne strict la taxa, ia spune tu de ce si-ar lua romanu' nostru un Logan nou, euro 5 1.6 cu taxa 266 de euro, cand la un Golf 4, sau Astra, sau Focus sau ce o fi, din 2001 sehah din Germania tot cu motor de 1.6 taxa e 220 de euro!
akileon
26000 masini noi la un maxim de 3 vouchere = 78000 masini casate, restul pana la 108000 sunt pierderi? au ramas cu voucherele?
asgard1955
QUOTE(argon @ 14 Jan 2012, 12:01)
Nu prea vad nici o tentativa de obligatie.   Ignorand pretul de achizitie, si gandindu-ne strict la taxa, ia spune tu de ce si-ar lua romanu' nostru un Logan nou, euro 5 1.6 cu taxa 266 de euro, cand la un Golf 4, sau Astra, sau Focus sau ce o fi, din 2001 sehah din Germania tot cu motor de 1.6  taxa e 220 de euro!
*



Asa e, nu e nici o obligatie decat ca sa strans putin lantul la revanzarile interne pentru masinile inmatriculate inainte de 2007. Care e durata de utilizare a unui golf din 2001 si a unui logan nou din momentul cumpararii pana ajung ambele la casare ?
Eu nu zica ca romanul sa isi ia logan sa isi ia ce marca vrea dar eu sunt pentru masinile noi.

In legatura cu voucherele au pierdut oamenii care au tinut de pret. Ministerul mediului nu a pierdut nimic pentru ca nu le-a decontat. Eu de exemplu am luat anul trecut in aprilie cu 1500 lei/buc, 2 vouchere.
Sudsemnatu
Ca sa nu mai zic de toti romanii, care aveau de gand sa isi ia o masina noua dar acum nu le mai pot vinde pe cele din dotare? Vindeam masina cu 3000, ma costau 1000 cupoanele si restul de 2000 ii dadeam avans. Acum..mai vinde daca mai ai ce. Ca doar nu sunt cretin sa imi fac credit la banca..si sa tin doua masini in fata blocului.
Si chiar daca mi-as face credit, tot masina SH mi-as lua.
PaulT
QUOTE(asgard1955 @ 14 Jan 2012, 11:58)
Problema este ca romanul nostru de rand e plin de figuri nemtesti in cap si decat un logan nou mai bine o nemteasca premium "seven" -hand. Cum sa se dea el mare in fata vecinului cu dacie ???

*



Sigur, unica diferenta intre un Logan nou de vreo 9-10,000EUR si un sh de orice alta provenienta (ca nu sunt doar germane), de valoare asemanatoare, este reprezentata de figurile din capul romanului de rand.. radmasa.gif A, si bineinteles, nevoia de a te da mare. Beton.. ce sa mai comentezi la asa ceva..
C a t a l i n
QUOTE(Sudsemnatu @ 14 Jan 2012, 12:49)
daca mi-as face credit, tot masina SH mi-as lua.
*




Cea mai bună afacere! wacko.gif
dizzy
Iete cum ne face onor guvernul bine cu forta.
Le doresc celor care mi-au anulat valoarea masinii sa aibe parte de binele de mi l-au facut ei mie.
asgard1955
QUOTE(PaulT @ 14 Jan 2012, 14:29)
Sigur, unica diferenta intre un Logan nou de vreo 9-10,000EUR si un sh de orice alta provenienta (ca nu sunt doar germane), de valoare asemanatoare, este reprezentata de figurile din capul romanului de rand..  radmasa.gif  A, si bineinteles, nevoia de a te da mare. Beton.. ce sa mai comentezi la asa ceva..
*



Adica, vrei sa zici ca nu sunt romani care isi cumpara masini sa se dea mari? De as avea un euro pt fiecare mi-as putea lua Veyon poate.
Aici e o confuzie si fiecare ia din exprimarea mea ce ii place. Exista romani care din punct de vedere financiar chiar nu isi pot permite o masina noua, fie ea si logan si normal ca isi cumpara o masina second.
Eu ma refeream la clasa aceea de romani care nici macar nu s-au urcat sau au condus o dacie logan si ridica second-handurile, in special nemtesti in slavi.
Una din diferentele dintre un logan nou si o masina second hand de 10000 eur este ca masina aceea poate fi chiar din 2001. Cand va avea sa zicem loganul 10 ani, cati ani va avea masina aceea straina? , sau probabil ca nici nu va mai exista. Cat va fi intretinerea la acea masina in cei 10 ani si cat va fi la o masina noua.
Tot ce am spus mai sus oricum este partial valabil, masina second este o loterie uneori castigatoare, alteori necastigatoare.
Sudsemnatu
QUOTE(C a t a l i n @ 14 Jan 2012, 15:38)
Cea mai bună afacere!  wacko.gif
*



Cea mai buna normal....ca pentru o masina noua ai nevoie sa iei din banca 10.000 de euro..iar pentru un SH 4000. Ia tu 10.000 in conditiile in care mai ai o masina pe care nu o poti vinde.
C a t a l i n
Când faci credit pt o mașină nouă, acea mașină e automat asigurată. Cineva de aici de pe forum avea o berlină veche, a făcut împrumut, a luat o coajă de Fiat Brava parcă, la vreo 2 săptămâni a intrat unu' în el, daună totală, nu mai are mașină dar plătește încă rate.

Succes!
argon
Si respectivul nu a auzit de asigurari? Ori RCA-ul vinovatului, ori daca nu avea, FPVS, nu ramane nedaspagubit oricum.
C a t a l i n
Prin FPVS a luat niște bani, dar nici pe departe cât să acopere datoria.
PaulT
QUOTE(asgard1955 @ 14 Jan 2012, 16:36)
Adica, vrei sa zici ca nu sunt romani care isi cumpara masini sa se dea mari? De as avea un euro pt fiecare mi-as putea lua Veyon poate.
Aici e o confuzie si fiecare ia din exprimarea mea ce ii place. Exista romani care din punct de vedere financiar chiar nu isi pot permite o masina noua, fie ea si logan si normal ca isi cumpara o masina second.
Eu ma refeream la clasa aceea de romani care nici macar nu s-au urcat sau au condus o dacie logan si ridica second-handurile, in special nemtesti  in slavi.
Una din diferentele dintre un logan nou si o masina second hand de 10000 eur este ca masina aceea poate fi chiar din 2001. Cand va avea sa zicem loganul 10 ani, cati ani va avea masina aceea straina? , sau probabil ca nici nu va mai exista.  Cat va fi intretinerea la acea masina in cei 10 ani si cat va fi la o masina noua.
Tot ce am spus mai sus oricum este partial valabil, masina second este o loterie uneori castigatoare, alteori necastigatoare.
*



O masina sh la 10,000EUR poate avea si cateva luni. La clasa la care ne referim probabil ca au intre 1 si 2-3 ani. Masini obisnuite, clasa cu Loganul, din 2001, nici nu viseaza sa ajunga in zona lui 10,000eur. Nu neg existenta unora care isi iau masini pentru a "impresiona", sau care denigreaza Dacia fara a fi avut contact cu vreuna, dar afirmatia ta a fost extrem de generala. Iar in termeni generali, este o afirmatie eronata. Pe mine personal nu ma pasioneaza sh-ul, nu am luat niciodata, dar in general e bine sa fii fair in afirmatii.
ydaniel
Parca ziceau ca maresc valoarea tichetului.Toti care au scris mai sus au dreptate,e si o mare categorie de oameni care desi vor masini noi nu au bani de ele si s-ar fi bucurat la un sh romanesc sau strain de cativa ani vechime decat o taraba ambulanta.
bubu782001
asgard1955 as vrea sa iti spun ceva.
Respect ideea ta, cu privire la o masina noua. Dar ce te faci cand vine un "Huidu" din fata si tu te aflii in Logan? Te asigur ca jegu ala nemtesc SH te ajuta sa mai poti petrece si urmatorul Craciun. Daca esti in Logan, o rezolvi cu "cimitirol".
tribunul
QUOTE(C a t a l i n @ 14 Jan 2012, 20:55)
Când faci credit pt o mașină nouă, acea mașină e automat asigurată.

Automat in primul an, apoi ... daca vrei.
Daca-i credit auto.
smailmiami
QUOTE(asgard1955 @ 14 Jan 2012, 11:58)
Problema este ca romanul nostru de rand e plin de figuri nemtesti in cap si decat un logan nou mai bine o nemteasca premium "seven" -hand.

Prietene, cand vorbim de masini nemtesti, vorbim de VW, Audi, MB, BMW, nu ?. Se poate compara VREODATA o masina din asta sh la capitolul siguranta, confort si dotari cu un Logan ?! Da-l dracu de Logan, ma bucur ca se produce la noi, dar este o masina foarte urata, foarte inconforabila si in care ai un sentiment de siguranta care tinde spre zero. Prefer un sh nemtesc fata de un Logan nou oricand si nu ca sa ma dau mare, ci pentru ca-mi dau seama de diferenta uriasa dintre marcile astea si Dacia.
T.rac3Er
problema e alta.
romanismele nu ne dau pace. ce treaba are capra vecinului nu am sa inteleg.
ah, daca cineva iti scoate ochii si iti intra in spatiul tau legitim cu exuberanta si comportamentul ui atunci ai dreptul sa ii dai inapoi ceva, dar nu sa prejudeci in gol.
da intr-adevar se pot extrapola niste comportamente pe baza unor evenimente trecute, dar in cazul de fata, cand vorbesti de achizitia unui produs, de ce te legi de altul.
o masina nou nu reprezinta nimic fata de una veche. autoturismul nu este un bun de lux, ci o necesitate de transport. cu atat mai mult in ziua de azi, a vitezei. cu ce drept ingradesti dreptul altuia la libertate. poluarea.
c0@ie, cand tu, minister al mediului ai pierdut pentru romania miliarde de euro din tichetele alea de poluare vi mie si imi ti predica pentru poluare?!
toti angajatii relevanti din conducerea tarii care aveau ca responsabilitati acest proiect ar trebui dati afara si in plus obligati la plata unor despagubiri uriase, cu cat gradul de responsabilitate e mai mare. de ce? din multe motive, incepand de la neindeplinirea sarcinilor de servici cu pierdezi dezastruoase pentru tara. si se poate merge si mai departe, pana la tradare, avand in vedere jocurile politice globale.

dar, revenind, comparand cilindree echivalente, din diverse norme euro, diferentele de la o norma la alta sunt mici comparabile cu pragurile de taxare percepute.
multi sunt cei care isi permit masina noua, dar se feresc de deprecierea uriasa prin folosirea unor masini sh. cu un kilometraj mic, cumparate la mana a doua se pot cumpara cu 10-20% mai ieftin decat noua.
omul e expus si predispus la sentimente si resentimente, asa ca si posesorul de logan se poate lauda la el la sat, precum si cel cu golf tdi de acum 30 de ani, precum si cel care nu are nimic dar se lauda cu bunul "prietenilor"/apropiatilor sai
asgard1955
Scuze pentru ca exprimarea mea a fost prea generala, o mica parte din romani se incadreaza in ceea ce am spus eu. Referitor la masinile second, sincer mi-as fi dorit un ML 270 an fabricatie 2001 sau apropiat, il puteam achizitiona la banii de duster, dar mi-am facut niste calcule si nu aveam nici o sansa sa il intretin, asa ca decat o masina mai adevarata ma multumesc cu dusterul. Dacia tot timpul va fi cu multi ani in urma masilor nemtesti si asta pentru ca asa vrea renault. E adevarat, deprecierea la o masina noua e groaznica.
La cum a venit Huidu cred ca nici daca era S-classe in locul loganului nu e sigur ca scapau ocupantii S-ului. E vorba de o ciocnire plastica in care masa conteaza si conteaza de asemenea zona de impact. Pasagerii din ML sunt mult mai sus. Poti ciocni un Ml cu un tir si o sa vezi ca cel mai probabil nu scapa nimeni din ML in timp ce soferul tirului e nevatamat.
IsNa
QUOTE(asgard1955 @ 14 Jan 2012, 13:58)
Problema este ca romanul nostru de rand ....
*



Iara polemica asta obostita nou vs. sh?

Mie mi se pare ca nu-i de fapt nicio problema:
"Astfel, anul trecut, a fost alocata, in doua etape, suma de 456 milioane de lei pentru scoaterea din uz a 120.000 de autovehicule. La data de 19 decembrie 2011, au fost casate 116.641 de autovehicule, iar pe baza tichetelor au fost achizitionate 39.216 masini noi, din care 15.005 din industria autohtona"

Se pare ca aproape toate tichetele disponibile au fost date ca premiu de casare si toate tichetele date au fost folosite pt. cumpararea de masini noi (calculand 3 tichete la o masina).

Sistemul si-a gasit clienti si a functionat. Destui altii au ales sa cumpere sh. Nu vad nicio problema.
diesel_power
Credeam ca aici se vorbeste despre Rabla 2012, nu niste cotete SH.
T.rac3Er
o mica corectie as face.
pretul tichetului este teoretic. cine nu isi cumpara masina noua distrugandu-si masina veche nu va vedea in vecii vecilor acea suma. ceea ce este aberant.
pentru ca el de fapt daca distruge o "rabla" si nu mai cumpara alta masina nu mai polueaza in plus si ar trebui premiat, nu dezavantajat de specula privata a unei piete suspecte (a tichetelor de rable)
IRONICK
QUOTE(smailmiami @ 15 Jan 2012, 03:10)
Prietene, cand vorbim de masini nemtesti, vorbim de VW, Audi, MB, BMW, nu ?. Se poate compara VREODATA o masina din asta sh la capitolul siguranta, confort si dotari cu un Logan ?! Da-l dracu de Logan, ma bucur ca se produce la noi, dar este o masina foarte urata, foarte inconforabila si in care ai un sentiment de siguranta care tinde spre zero. Prefer un sh nemtesc fata de un Logan nou oricand si nu ca sa ma dau mare, ci pentru ca-mi dau seama de diferenta uriasa dintre marcile astea si Dacia.
*
Da, sunt de acord. Masinile alea sunt mult mai bune, dar cate sh-uri functioneaza in parametrii si sunt intretinute cum trebuie? Ca pe strada sunt numai funigene reparate cu piese de la dezemembrari.
Sudsemnatu
QUOTE(C a t a l i n @ 14 Jan 2012, 20:55)
Când faci credit pt o mașină nouă, acea mașină e automat asigurată. Cineva de aici de pe forum avea o berlină veche, a făcut împrumut, a luat o coajă de Fiat Brava parcă, la vreo 2 săptămâni a intrat unu' în el, daună totală, nu mai are mașină dar plătește încă rate.

Succes!
*


cine te opreste sa iti asiguri Casco masina luata SH...pentru o prima de asigurare mult mai mica?!

La o masina noua pot sa am o prima si de 1000, pe cand la una SH...se injumatateste wink.gif
C a t a l i n
Se înjumătățește o sulă!

Un Logan nou de 10 mii n-are primă CASCO dublă față de un BMW sh de 10 mii. Ci invers.
Tossi
Eu sunt de parere ca pentru a stimula intr-adevar vanzarea de masini noi ar fi trebuit sa faca tichetul de valoarea a 3 rable(3x3800lei) evitand astfel multe polemici privind noua taxa de prima inmatriculare/poluare sau cum ii mai zice...3000 euro la revanzarea unui megane/logan/etc., pre 2006, mi se pare aberant...
Sudsemnatu
QUOTE(C a t a l i n @ 16 Jan 2012, 16:50)
Se înjumătățește o sulă!

Un Logan nou de 10 mii n-are primă CASCO dublă față de un BMW sh de 10 mii. Ci invers.
*



hai ca le compari si tu ...fix cum vrei..ca sa cada tot asa!

Pai de ce sa compar eu Logan de 10.000 cu BMW sh de 10.000. Eu compar logan de 10.000 botezat in 2012 cu Logan SH made in 2007..care costa 4000 si are o asigurare casco raportata la valoarea lui de piata.
Ideea e ca ..acum cu noua taxa nu te mai arde sa iti vinzi masina...si sa iti iei alta noua...si o sa iti iei tot SH..ca sunt mai ieftine.
Cypher4laguna
jalnic, ce sa zic. macar sa fi ridicat valoarea unui tichet.

sau daca ar fi acceptat 5 tichete in loc de doar 3 ca anul trecut as fi fost tentat sa le fac o vanzare. asa...
dandee
nu 5, macar 4, dar asa....
Squirrel
Las' că merge și cu 3, dată fiind noua taxă de înmatriculare/poluare.
Bacu
mai stie cineva ceva cand incepe programul rabla 2012? dupa ceva cautari second hand, cred ca incep sa ma indrept incet dar sigur spre una noua, pana acum nu am gasit decat rahaturi...
P-A-C-O
QUOTE(Bacu @ 17 Feb 2012, 12:28)
mai stie cineva ceva cand incepe programul rabla 2012?

ti-e frica sa te inscrii pe dacia.ro? frustrat.gif
nu mai scapi de ei odata ce se anunta inscrierile pentru programul RABLA!... te gasesc astia si-n gaura de sarpe laugh.gif

Bacu
biggrin.gif serios, asa sunt? e o idee, o sa incerc si asta. smile.gif
b76bgaarh
bacule de ce mai astepti rabla? sunt o multime de masini stoc 2011 la super preturi.
Bacu
pai si ce daca, mi-ar strica inca 6000 lei reducere? biggrin.gif nu cred ca o sa iau de pe stoc, ca eu vreau una cu mai multe dotari, si pe stoc nu se gasesc d-astea.
bobo77
Daca dealerul vrea iti poate gasi o astfel de masina, nu se poate in toata tara sa nu fie una.
edv_ro
Cei care isi cumpara o masina apeland la credit au doua variante:

1. credit de nevoi personale, caz in care, intr-adevar, banca nu te obliga sa asiguri masina, iar in caz de eveniment (eventual dauna totala) achiti reparatia din buzunar (sau ramai fara masina) dar mai ales platesti ratele in continuare.

2. credit auto (dedicat achizitionarii unui autoturism), caz in care banca te obliga sa platesti CASCO pe toata perioada creditului.

Aceasta a doua varianta este de preferat datorita unei dobanzi mai mici cat si a unei prime CASCO mai mici. Procentul CASCO este ceva mai mic, fiind parte a unei intelegeri dealer-banca-asigurator.
wanderer
Sudsemnatu: ti-ai facut calculul taxei aplicabile la masina ta? Doar daca ai Euro 3 este o taxa atat de mare incat sa descurajeze vanzarea. Si, din cate stiu eu, aplicarea noii taxe s-a amanat pana in 2013, deci limitarea care apare este ca anul acesta ar cam trebui sa aiba prioritate la vanzare masinile cu Euro 3 ( ma refer la prioritate la oferta de pe piata, nu de cine stie ce regula legala).
In continuare modul de aplicare al acestei taxe de poluare/revanzare/adunare de bani de vile pentru diversi sau cum s-o mai numi ramane tembel si de nedorit. Ca orice alta taxa, dealtfel, caci toti ne-am dori un univers fara taxe. Dar...sa zicem merci, (inca) nu au gasit formula prin care sa ne gatuiasca de tot. Speram sa nici nu o gaseasca.

Catalin: nu trebuie sa te referi la un caz particular ca fiind o regula generala. Persoana respectiva nu si-a facut casco.."bafta" (prostia?) lui. Cazuri sunt multe de discutat...stiu si eu persoane care au dat 9000 de eur pe o masina (nici nu conteaza daca sh sau noua) plus taxe si costuri aferente unei masini, cu care au facut 1-2000 de km in cativa ani...tot prostie se numeste.
Sau cazuri de SH excelente, care si-au meritat banii din plin vs masini noi (inclusiv germane) la care au picat gramezi de piese in primii ani de functionare. Daaa...la cele noi ai garantie, dar stai prin service-uri, si poate nu tot ce pica este recunoscut de garantie.
Sau cazuri de SH-uri la care s-a luat teapa mare. Si tot asa...cazurile particulare pot continua.

Ce trebuie sa iei in calcul cand iti iei o masina este o suma de cazuri generale si particulare: cat te costa cumpararea, cat te costa taxele, ce variante de achizitie ai, cat te costa intretinerea, ce dotari vrei, cat de bine il cunosti pe ala care iti poate vinde un SH, cat rahat ai mancat cand erai mic (da, da, si asta conteaza mult, si la masini noi, si la SH), cati bani de combustibil ai, cata liniste sufleteasca iti mai ofera siguranta masinii actuale vs. stilul tau de mers si vs cat de des o folosesti, samd samd samd. Si in final oricum te alegi tot cu o cheltuiala, caci masina nu este o investitie niciodata...diferenta sta doar intre o cheltuiala mai mare, sau mai mica.

Revenind la programul rabla: eu sunt bucuros ca exista. In urma cu cativa ani eram afumat permanent de rable care circulau pe sosele, precum si de sute de locuri de parcare pline de gramezi de gunoi - caci masini nu se mai puteau numi. Imi este un pic teama de ce se va intampla de la anul incolo...sper ca cea mai mare parte a posesorilor de masini cu motoare sub euro 4 sa le vanda anul asta, daca vor sa le vanda, altfel...in vreo 2 - 3 ani o sa ma intorc la acea situatie. Dar, pana una alta, bine ai venit, program rabla 2012! smile.gif
ukel
Am o dilema si poate ma ajutati voi..

Am facut contract undeva la inceptului lui martie pe masina cu pret normal fara un termen de livrare clar (nu ma grabesc sa ridic masina). dealer-ul imi zice la data contractului: mai ai rabdare sa intre rabla. conta pe faptul ca oficial se vor putea lua tichete pana la sfarsitul lunii numai ca s-a prelungit ca naiba programul.

ma suna dealer-ul azi si imi spune: vino in saptamana 26-30 martie sa refacem contractul sa prindem si rabla insa vino cu 7000 lei la tine pentru tichete. mie mi-ar ramane diferenta pana la 11400 lei. el se ocupa de tot (inclin sa il las pe el sa se ocupe, stiu ca macar sunt sigure tichetele).

ce nu inteleg eu:

ok, semnez alt contract ca sa prindem rabla. nu cer masina acuma ci undeva pe 15 aprilie ca sa avem timp. cum poate el insa sa imi ceara banii de rabla cand abia pe 3 aprilie incepe distributia de tichete (si nici macar pe 3 ca dureaza ceva zile cu afm-ul sa livreze). de ce vrea banii pe rabla inainte. sa am incredere in el ?

Multumesc frumos

PS: nu imi cereti numele dealer-ului va rog...
b76bgaarh
cam mult 7000 lei. eu am dat pe 3 tichete 4200 lei, luate de la amici si colegi de forum. daca luam de la dealer negociam un pret mult mai bun.

bafta.
Cypher4laguna
Ti-a cerut cam mult. Pe piata le-ai gasi la 4500 doar ca trebuie sa alergi tu sa negociezi tu etc. Eu i-as zice ca mai mult de 5000 nu pot sa-i dau pe 3 tichete.

7000 e cam samsareala pe fata.
ukel
aici nu e vorba de pret (4200 poate la vara ca acuma sunt mai scumpe) ci de faptul ca imi cere banii saptamana viitoare cand nimeni teoretic nu are in mana tichete pentru rabla 2012. oare ii este frica ca vin eu cu alte tichete si vrea sa fie sigur ? cum sa ii dau eu banii daca el nu are tichetele ?

later edit:

am primit acum 1 minut mesaj ca vorbim de tichete in saptamana 9 -15 aprilie. probabil ca nu are deocamdata nici el siguranta lor si asteapta sa vada ce si cum....
Cypher4laguna
Teoretic nu are cum sa-ti traga teapa. Jobul lui e pus in pericol daca face ceva aiurea si lucreaza la un dealer serios. Si daca si ofera contract pt servicii de banii astia sau contract la pretul mai mic al masinii cu 11400 atunci tu esti acoperit.

Dar totusi 2000 sunt un salariu.
Ampt
Simplu, îi spui că-i dai banii atunci când are tichetele !
Și nu ar strica să mai negociezi prețul, că nu te costă nimic ! wink.gif
ukel
multumesc pentru sfaturi. am sa rediscut si suma ceruta, mai ales ca acum am timp si spatiu...
cenumevrei
M-am inregistrat azi asa ca, bine v-am gasit!
La acest moment am urmatoarea nedumerire pt. elucidarea careia va cer ajutorul.
Am achitat ieri avansul pt. un renault symbol start.
Vreau sa cumpar 3 tichete remat (cand va incepe vanzarea lor).
Dealerul cu care am discutat a spus ca, impreuna cu cele 3 tichetele, vanzatorul trebuie sa prezinte de fapt si dosarele care cuprind anumite documente, in plus el va verifica similitudinea dintre datele inscrise pe tichet si cele din documentele aflate la dosar, dar, nu si autenticitatea tichetelor (aceasta se va face la Adm. Fondului pt. Mediu, daca am inteles eu bine).

1 Ce documente (dosar) trebuie sa imi dea vanzatorul impreuna cu tichetele?
2 Ce anume ar putea sa nu fie ok. in documente-tichete?
3 Mai e si negocierea impreuna cu vigilenta referitor la persoana-vanzator.
Squirrel
S-a deschis sezonul…de astăzi joi (5 aprilie 2012)…
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.