QUOTE(mozzart @ 10 Feb 2012, 17:56)
Nici o instalatie de GPL nu este potrivita pentru SLZ !!!!!!!!!!
Acest motor a fost conceput sa functioneze pe benzina.Dealtfel consumul de 6% mediu nu este deloc ,mare
Nu era vorba de consum. Era vorba de pretul mediu per kilometru. Consumul pe GPL este practic acelasi, plus minus zero virgula ceva la suta. Vorbim strict de costurile /km. Benzina costa 5.5, iar gpl-ul costa nici 3 lei/litru. Gandeste-te ca ar costa benzina 3 lei litrul, nu ti-ar conveni? E cam acelasi lucru, numai ca intervine necesitatea montarii instalatiei de gpl si a rezervorului, o investitie care costa aproximativ 2000 lei, dar care, conform unor calcule facute de je, se amortizeaza dupa aproximativ 11.500 km. Detalii
aici.
QUOTE(mecanicosu @ 10 Feb 2012, 19:11)
Din cauza voastra cu consumu vostru cu tot
eu mia m luat solenza si stiti ce nu consuma 6 % consuma Intre 9-12%
In oras iar In afara orasului consuma 8% asa ca nu mai vb minciuni mai sunt si altii care va cred
Fara suparare asta e ADEVARU.
Hai sa o luam incetisor. In primul rand, cu riscul de a fi blamat, eu nu cred ca o solenza poate consuma sub 5 litri afara, nici in cele mai ideale conditii. Eu nu am reusit sa scot niciodata sub 5.5 litri, si fara nici un pic de modestie, pot sa spun ca masina este pusa la punct cum era acum 10 ani cand nu avea nici 2 ani.
In conditii normale, de zi cu zi, pe timp de vara, in afara orasului sau cum se mai spune prin alte parti, "extra-urban" solenza/super nova consuma 5,3 ... 6 %. Diferentele pot aparea din cauza numarului de pasageri, bagajelor din spate, conditiilor meteo, stilului de sofat, vitezei medii, etc.
In aceleasi conditii normale, pe timp de vara, in oras, masina consuma intre 6,5 pana la 8...8.5%. Evident conditiile difera... oras mai aglomerat sau nu, semafoare mai multe sau nu, blocaje in trafic sau nu, etc.
Ei bine pe timp de iarna putem adauga inca 1...2 pana la 3 litri in plus la fiecare suta de kilometri parcursa. Mai ales ca iarna avem obiceiul de a sta pe loc cu motorul la relanti, cand asteptam pe cineva, sau cand dam zapada dupa masina. Mai patinezi un pic, mai prinzi o portiune cu gheata, toate astea se aduna. Iarna pana sa ajunga la temperatura optima de functionare, motorul consuma mult mai mult.
De cand au inceput temperaturile de -10 grade eu am medie de 10.5%, si ma apropii de 11% in oras. Asta tinand cont ca vara in oras nu sare de 8, si in afara orasului tot vara, nu sare de 5,8.
Iar am facut post kilometric.