Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Inchidere geamuri din telecomanda cheie
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Rigor
Salut,
As dori sa imi instalez inchiderea automata a geamurilor atunci cand blochez masina. Nu am alarma si nu vreau sa imi pun. Cred ca foarte multi ar dori sa aiba asa ceva, nu sunt singur care uita, mai ales acum vara, geamul deschis sau scoate cheia si da sa plece apoi isi da seama ca are un geam deschis...baga cheia...apasa buton...asteapta sa se inchida. E frustrant mai ales cand te grabesti. mad.gif
Apreciez orice sfat, tutorial sau ajutor.
Multumesc anticipat.
cata181
QUOTE(calmar @ 24 Jul 2005, 12:33)
Salut,
As dori sa imi instalez inchiderea automata a geamurilor atunci cand blochez masina. Nu am alarma si nu vreau sa imi pun. Cred ca foarte multi ar dori sa aiba asa ceva, nu sunt singur care uita, mai ales acum vara, geamul deschis sau scoate cheia si da sa plece apoi isi da seama ca are un geam deschis...baga cheia...apasa buton...asteapta sa se inchida. E frustrant mai ales cand te grabesti. mad.gif
Apreciez orice sfat, tutorial sau ajutor.
Multumesc anticipat.
*


Daca esti din Bucuresti, incearca la Tornado in Vitan. Ei au niste module de inchidere geamuri, dar nu stiu daca merg fara alarma. Pe prv. o sa iti dau nr. de tel de acolo.
tazzz
vezi ca s-a mai pus problema...sunt niste module de comanda care sunt activate in momentul armarii si trimit curent la geamuri ca sa le inchida wink.gif

costa in jur de 1 milion parca...oricum da-i SEARCH!...
Rigor
Multumesc,
am primit mesajul dar nu prea ma ajuta ca sunt din Iasi. O sa ii contactez sa vad daca au modul de vanzare.
Pana atunci ramane deschis subiectul.
dexter1973
Daca gasesti asa ceva prin Iasi, m-ar interesa si pe mine... eu is din Suceava.... ar merita sa trag o fuga ....
djvibecmc
Are cineva montat asa ceva... cu sau fara alarma? sa vedem si noi cum merge...
Buttercup_t3o
salut.eu mi-am montat cu alarma si un "modul de ridicat geamuri". De fapt el este format din 2 relee montate in circuitul geamurilor,care au fost si ele legate la baterie,astfel,le pot actiona si fara cheie in contact. Cand armez alarma(+ inchidere centralizata) se ridica si geamurile. Dar vreau sa imi iau si un modul de ridicat geamuri, care ii mai "avansat"
thesys
Ce intelegi prin mai "avansat"...??
inafara de a ridica geamurile, ce poate sa mai faca?
smile.gif
sunt curios, ca vreau sa-mi implementez si eu un astfel de modul...


QUOTE(th3o @ 26 Jul 2005, 09:07)
Dar vreau sa imi iau si un modul de ridicat geamuri, care ii mai "avansat"
*


Buttercup_t3o
pai,daca este ceva ce impiedica ridicarea geamului,nu forteaza motorashul; alimenteaza geamurile doar 30 secunde dupa armare
Rigor
Colegi forumisti, imi place sa aud ca v-ati montat si merge bine. Pe noi ne mai intereseaza sa stim de unde l-ati luat si cum se monteaza, FARA ALARMA.
Pe mine chiar nu ma intereseaza alarma deloc, am casco... sa plateasca astia daca mi-o sparge careva, nu vreau sa stau noaptea sa pazesc masina si sa dezarmez cand trece vreun caine pe langa ea sau bate vantu prea tare.
Buttercup_t3o
da,ca bine zici calmar.
mie mi-au spus de la service ca nu se poate conecta acel modul doar la inchiderea centralizata,pentru ca aceasta din urma nu stie sa dea semnal pentru inchiderea geamurilor. Alarma stie acest lucru,adika trimite impuls timp de 30 sc sau 3 sec,in functie de cum doresti.
peace
mariancd
Eu l-am montat fara alarma. Comanda de ridicare a legat-o electricianul la firul de la actuatorul usi soferului. In momentul in care primeste curent sa se inchida, primesc si geamurile curent sa se ridice ...
Buttercup_t3o
interesant,dar oare cum stie inchiderea centralizata sa alimenteze cu curent actuatorului atata timp cat sa inchida si geamul??
Twinsen
De asta se ocupa modul respectiv. El primeste un impuls de la actuatorul usii si apoi da 30 de sec curent la geam-uri.

QUOTE(th3o @ 28 Jul 2005, 14:12)
interesant,dar oare cum stie inchiderea centralizata sa alimenteze cu curent actuatorului atata timp cat sa inchida si geamul??
*


Rigor
QUOTE(mariancd @ 28 Jul 2005, 11:57)
Eu l-am montat fara alarma. Comanda de ridicare a legat-o electricianul la firul de la actuatorul usi soferului. In momentul in care primeste curent sa se inchida, primesc si geamurile curent sa se ridice ...
*



Si merge bine?
Si te simti multumit?
Ma bucur sa aud, acum ma duc sa beau o bere in cinstea ta!!! mad.gif POATE GASESC SI EU UNDEVA MODULUL ASTA CA COLEGII DE FORUM DOAR SE LAUDA CA AU.


Si ca idee, nu imi place de loc domeniul electric sau electronic si nu stiu prea multe, dar cu toate astea pot sa garantez ca se poate. Trebuie un +12V permanent care sa alimenteze independent de circuitul principal, ca asta se intrerupe cand scoti cheia, si sa temporizeze alimentarea. Daca nu as fi asa de tamp in ale electronicii l-as face eu. Astia care cred ca nu se poate fara alarme sa posteze la topicul cu alarme ca acolo se poate.
Buttercup_t3o
modulul il gasesti la mai multe firme, dar de cate ori am intrebat,nu il aveau pe stok huh.gif
da poti incerca aici www.storeonline.ro www.nettrading.ro www.datasilvergroup.ro

Iar despre motatul lor fara alarme, eu zic ce mi s-a spus,pentru ca nici eu nu sunt cu electronica tongue.gif
frontEND
am montat azi asa numitele module.. sunt doar niste amarate de relee.. in targ la vitan.. dureaza 20 minute ...costa un milion jumate... functioneaza fara probleme si fara alarma
naturall
1,5 M mi se pare cam mult ptr niste amarate de relee.

Stii cumva cum le-au montat, la ce le-au legat?
Cat a costat montajul ?
cutu
Stie cineva daca in usile din fata exista 12V fara a fi pus contactul??? Treaba asta ar simplifica enorm acel "releu"
Buttercup_t3o
fara sa pui contactul nu merg. Trebuie sa iti tragi de la contact un fir pana in usa cu 12v permanent,de la baterie.
Buttercup_t3o
si mie mie se pare cam mult 150 RON pentru atat...eu cu atat mi-am montat si alarma si "modulele" astea
Rigor
In mod normal nu ar trebui sa fie, dar cred ca se poate trage pe acelasi canal folosit pentru inchiderea de la buton.
Chiar e mult 150 lei!!!
Pana la urma sunt cateva relee, nimic special.
frontEND
Nu consider ca a costat atat de mult. Nici nu au deschis capota de la motor. Au legat niste fire smile.gif de contactele de la geamuri. Intai se inchide geamul din drapta si dupa aceea cel din stanga... am dat 150 ron pt. ca am montat la ei si deschiderea de la porbagaj ai au facut-o impecabil (peste firul care era deja izolat in cauciuc au adaugat un strat de izolier de genul celui din fabrica, iar butonul l-au pus foarte discret) la amandoua lucrarile am 1 an garantie
Buttercup_t3o
ok,pai sa-ti functioneze bine atunci ,si sa te bucuri de comfort tongue.gif
pana la urma,ce conteaza banii?? biggrin.gif
Rigor
QUOTE(frontEND @ 3 Aug 2005, 12:40)
Nu consider ca a costat atat de mult. Nici nu au deschis capota de la motor. Au legat niste fire smile.gif de contactele de la geamuri. Intai se inchide geamul din drapta si dupa aceea cel din stanga... am dat 150 ron pt. ca am montat la ei si deschiderea de la porbagaj ai au facut-o impecabil (peste firul care era deja izolat in cauciuc au adaugat un strat de izolier de genul celui din fabrica, iar butonul l-au pus foarte discret) la amandoua lucrarile am 1 an garantie
*


150 lei cu tot cu materiale si montaj pentru inhidere geamuri si deschidere portbagaj? Sau numai manopera? Detaliaza te rog.
IRONICK
QUOTE(frontEND @ 3 Aug 2005, 12:40)
(peste firul care era deja izolat in cauciuc au adaugat un strat de izolier de genul celui din fabrica
*



Probabil ca era termocontractant.
frontEND
150 ron cu tot cu montaj ... daca ajuta pot spune ca releele sunt vision ...daca vreti pot pune un scan cu fisa electrica pe care am primit-o odata cu certificatul de garantie ,cutia releelor si cartea lor de vizita...
naturall
pai atunci nu mai este asa de mult 1,5M pt geamuri + portbagaj

important e insa ce stiu sa faca releele acelea adica daca au si o protectie la suprasarcina, temporizare samd pentru a nu iti stresa prea
mult motorasele de la geamuri.

ar fi util sa pui scan-urile acelea
frontEND
poate nu m-am exprimat corect: 150 ron inchidrea geamurilor si 60 ron inchidere portbagaj
preturile includ piese + manopara
uitati si schema...
Xplode
Am auzit ceva, dar nu stiu cat de adevarat este. O sa verific luna asta. Cineva care lucreaza la uzina mi-a zis si o sa ma duc sa-i vad masina sa ma conving. Calculatorul are multe functii neactivate. Printre acestea sunt si deschidere portbagaj din cheie si ridicare geamuri din cheia de fabrica, dar si alarma (cica mai trebuie doar goarna).Toate astea se fac din calculator cica.
Mi-e greu sa cred toate astea, dar o sa ma duc sa-i vad masina si o sa ma conving. Dar asta pe la sfarsitul lunii ca acum toata uzina e in concediu, iar eu am treaba sa imi repar tapiseria care eeste arsa cu o tigara si mor.
Off-topic: A propos stie cineva unde gasesc o bucata de material de 15/100cm identica cu cea a tapiseriei originale? Ca nu prea as face un drum pana la Pitesti pt o bucata de material.
vis-a-vis
Miroase a poveste.
Daca avea functiile astea, cred ca iti mai bagau putin mana in buzunar si o scoteau pe piata si cu dotarile respective.
Xplode
Sau poate e luat de pe altceva calc fara sa mai modifice mult in el. Poate pe viitor vor baga si astfel de optionale, ca stii ce au zis francezii...ca tot timpul vor auce modificari.
Repet am auzit doar, dar astept sa vad la Pitesti.
marianrec
QUOTE(Twinsen @ 28 Jul 2005, 17:16)
De asta se ocupa modul respectiv. El primeste un impuls de la actuatorul usii si apoi da 30 de sec curent la geam-uri.
*




Daca ar da curent motoarelor pt ridicarea geamurilor 30 de sec. sigur le-ar arde f repede. Pe langa relee in acele module mai sunt niste senzori de curent care simt cand motorul este fortat (a terminat cursa) si opresc alimentarea motorasului
dydycom
din pacate ridicarea geamurilor din uch nu este posibila.......butoanele sunt cele care fac oprirea geamului can ajunge la capat de cursa......poate nenea klaus sa ne lamureasca ce se mai ascunde in uch
SabaTL
http://www.datasilvergrup.ro/
aici gasesti un modul de ridicare a 2 geamuri
pretul ....... 500.000 lei ROL (eu zic ca-i bun)

modulul respectiv sesizeaza can geamul este ridicat complet din sarcina motoarelor, si opreste curentul. Nu trebuie sa-ti faci probleme ca arzi motoarele.
Danco
Bai fratilor, uite aici idee: se cumpara cateva butoane cu impuls (pentru geamuri) cate unul pentru fiecare geam de actionat. Pret total sub cei 500 Klei de mai sus. Se ia semnal de la inchiderea centralizata si se duce la butoane (aici trebuie o adaptare, poate niste diode, un tranzistor ceva, trebuie desfacut butonul si vazut ce semnal vrea pentru comanda, dar sunt sigur ca e simplu) si s-a rezolvat si problema limitarii la supracurent. Am s-o fac eu dupa ce vin din concediu, daca nu se gaseste altcineva inainte.
Mano
QUOTE(Danco @ 12 Aug 2005, 10:04)
Bai fratilor, uite aici idee: se cumpara cateva butoane cu impuls (pentru geamuri) cate unul pentru fiecare geam de actionat. Pret total sub cei 500 Klei de mai sus.
*


Modulul de 500mii e pentru 2 geamuri. Nu cred ca butoanele cu impuls sunt mai ieftine de 250mii bucata (sau poate gresesc?)
In orice caz modulul in mod sigur are si el protectie la suprasarcina iar montarea lui presupune aceleasi operatiuni ca cele pentru butonul cu impuls (adica ai nevoie de un semnal puls pentru comanda si un +12V pentru inchidere geamuri).
klaus
QUOTE(Xplode @ 5 Aug 2005, 17:45)
Am auzit ceva, dar nu stiu cat de adevarat este. O sa verific luna asta. Cineva care lucreaza la uzina mi-a zis si o sa ma duc sa-i vad masina sa ma conving. Calculatorul are multe functii neactivate. Printre acestea sunt si deschidere portbagaj din cheie si ridicare geamuri din cheia de fabrica, dar si alarma (cica mai trebuie doar goarna).Toate astea se fac din calculator cica.
Mi-e greu sa cred toate astea, dar o sa ma duc sa-i vad masina si o sa ma conving. Dar asta pe la sfarsitul lunii ca acum toata uzina e in concediu, iar eu am treaba sa imi repar tapiseria care eeste arsa cu o tigara si mor.
Off-topic: A propos stie cineva unde gasesc o bucata de material de 15/100cm identica cu cea a tapiseriei originale? Ca nu prea as face un drum pana la Pitesti pt o bucata de material.
*


Intr-adevar UCH-ul are iesire pentru claxon/alarma (neutilizata) si 2 iesiri pentru deschidere usi (din care doar una este utilizata). De asemenea are intrare pentru contactor centura (probabil ca sa bipaie doar o scurta perioada, nu tot timpul) neutilizat.
O sa incerc sa verific iesirile, sa vad ce fac...
In ceea ce priveste ridicarea geamurilor, eu nu am gasit de unde ar putea sa faca acest lucru.
Comandarea butoanelor cu impuls, in opinia mea comporta oarece modificari (mentinerea alimentarii lor si dupa scoaterea cheii din contact asta una, si 2. verificarea pe ce se face intreruerea in butoanele cu impuls, pentru ca daca nu se face la masa trebuie pur si simplu un releu extern, alimentat prin diode - ca sa fie alimentat doar in cazul coborarii actuatoarelor, nu si la ridicarea lor - ca sa faca contact intre cele doua contactoare ale touch-ului butonului de ridicare geam, si releul sa fie actionat de alimentarea actuatoarelor. Dar atunci, ce te faci cand apesi butonul din bord de inchidere usi? Se pornesc si geamurile la deal...)
Parerea mea este ca cea mai eleganta solutie este utilizarea unui contactor de ambiance pe usa soferului (cred ca nu e contactor propriu-zis, ci este un actuator cu 5 fire), si in momentul in care se inchide cu cheia sa se inchida si geamurile.
Zic si eu, ca nu-s chiar de meserie...
Danco
Atunci cand se inchid usile din telecomanda, pe langa comanda de inchidere clipesc si avariile. Atunci cand se inchid usile din butonul din bord avariile NU clipesc. Cu un circuit simplu care detecteaza cele 2 conditii si da o comanda impuls catre butoane, eventual prin cate o dioda la fiecare ca sa nu se incurce, se rezolva.
Bineinteles ca trebuiesc alimentate de la un +12V permanent, doar ele, nu si butoanele existente in bord.
Buton cu impuls am luat eu din Vitan (Emil) cu 120.000 desi citeam pe aici ca s-au gasit si cu 50.000. Cu prima ocazie cumpar unu si fac experiente pe el, am eu un feeling ca semnalul de comanda e o masa sau un +12V, problema e ca trebuie sa intri in el cu un contact. Dar il disec eu. Problema mea e timpul.
klaus
Am studiat niste scheme de la clio...
Acolo geamurile cu impuls sunt comandate prin butoane populare de catre UCH, motiv pentru care probabil ca se poate face pe acel UCH ridicarea automata a geamurilor la inchiderea usilor.
Problema este ca aceasta comanda trebuie facuta printr-un circuit mai de forta, iar mufa de forta de la UCH-ul loganului cea mare cu mai putin pini) este complet folosita (nu este folosita iesirea de stergatora spate si a doua iesire de inchidere usi), deci nu prea mai exista iesiri de forta din UCH. Clio are doi conectori de forta, nu unul ca la Logan.
Plus ca circuitul de geamuri electrice la logan este total independent.
concluzie: ma indoiesc ca UCH-ul de pe logan are functie de ridicare geamuri la inchidere. Mai degraba cate o modificare electrica mica non-standard a circuitului (cum e cea propusa de danco)
Stavreschi
In mod special pentru Klaus !!

Până la urmă se poate sau nu realiza inchideerea geamurilor dupa oprirea masinii din butonul de pe cheie... ?

Cu montarea unui modul sau nu, nu conteaza neaparat asta !! Întreb asta ca unul care pentru operatia asta am sa ma adresey altcuiva, si sa pot sa ii explic ce vreau.... biggrin.gif

excl.gif excl.gif
revin cu un lucru pe care am uitat sa îl specific: NU MĂ INTERESEAZĂ MONTAREA UNEI ALARME, deci fără alarmă....
klaus
Da, de principiu se poate. Cu butoane cu impuls (preferabil sa fie alt circuit decat cel existent) si cu o preluare de curent de pe circuit de undeva ( eu as lua de la actuatoare pentru a avea tot timpul faza preluata prin dioda doar la inchiderea usilor, sau cu actuator cu comanda la usa soferului de la Ambiance).
marksman
QUOTE(Xplode @ 5 Aug 2005, 18:45)
Am auzit ceva, dar nu stiu cat de adevarat este. O sa verific luna asta. Cineva care lucreaza la uzina mi-a zis si o sa ma duc sa-i vad masina sa ma conving. Calculatorul are multe functii neactivate. Printre acestea sunt si deschidere portbagaj din cheie si ridicare geamuri din cheia de fabrica, dar si alarma (cica mai trebuie doar goarna).Toate astea se fac din calculator cica.
Mi-e greu sa cred toate astea, dar o sa ma duc sa-i vad masina si o sa ma conving. Dar asta pe la sfarsitul lunii ca acum toata uzina e in concediu, iar eu am treaba sa imi repar tapiseria care eeste arsa cu o tigara si mor.
*



Da-mi voie sa nu cred.

1. Deschiderea portbagajului din cheie. Unde conectezi comanda pentru actuator? Din ce buton dai comanda? pentru ca pe telecomanda din cheie ai 2 butoane: inchis si deschis...

2.Ridicarea geamurilor din cheie. Asta e mai plauzibil, trebuie sa se contorizeze timpul in care cheia e tinuta "pe pozitie" in broasca. Dar avand in vedere ca odata cu taierea contactului geamurile nu se mai ridica, posibil sa fie si asta un neadevar.

3.Alarma. Asta e cel mai plauzibil, deoarece UCH are informatii despre inchiderea/deschiderea usilor (inclusiv portbagajul - eu ma miram de faptul ca am usile inchise si martorul aprins... nu inchisesem portbagajul). Totusi, unde se monteaza sirena ?

Daca ai posibilitatea, verifica.
klaus
Pai sa va comunic ce am verificat eu...
1. Alarma existenta in UCH, cu functionare intermitenta (merge cca 2 secunde goarna, se opreste 2 secunde, iar porneste. In timpul asta intra in functiune si semnalizarea de avarii. Toate astea din UCH (in care mai trebuie lipit 1 tranzistor, 2 condensatoare si o dioda). Alarma se armeaza odata cu inchiderea din cheie si se dezarmeaza cu deschiderea din cheie. Pana acum functioneaza f. bine. Alarma porneste la deschiderea unei usi cu contactor.
2. Deschiderea portbagajului din cheie - exista si functioneaza f. bine, la a doua apasare a cheii pe butonul de deschidere (prima apasare deschide usile, si la a doua apasare intr-un anumit interval de timp (setabil...) se da impuls de + pentru actuatorul din portbagaj. Montat si functioneaza f. bine.
Pentru ambele variante trebuie setate prin iterfata cele doua facilitati (1. pus pe enable internal alarm - external alarm este enable din fabrica de ex, 2. setata perioada de timp in secunde intre cele doua apasari pe butonul de deschidere - default este 0 si nu functioneaza).
Faza cu geamurile pana acum nu s-a confirmat.
Cu ocazia asta am pus pe enable si buzzerul pentru centura, ca poate imi voi pune contactor pe centura...
Un alt lucru interesant la dl. UCH este posibilitatea montarii unei antene externe, astfel incat telecomanda cheii sa aiba raza mai mare de actiune (in speta un fir mai lung care sa intre pe pinul corespunzator din UCH, adica nu cine stie ce chestie electronica...)
JAC
1. Alarma existenta in UCH, cu functionare intermitenta (merge cca 2 secunde goarna, se opreste 2 secunde, iar porneste. In timpul asta intra in functiune si semnalizarea de avarii. Toate astea din UCH (in care mai trebuie lipit 1 tranzistor, 2 condensatoare si o dioda). Alarma se armeaza odata cu inchiderea din cheie si se dezarmeaza cu deschiderea din cheie. Pana acum functioneaza f. bine. Alarma porneste la deschiderea unei usi cu contactor.
2. Deschiderea portbagajului din cheie - exista si functioneaza f. bine, la a doua apasare a cheii pe butonul de deschidere (prima apasare deschide usile, si la a doua apasare intr-un anumit interval de timp (setabil...) se da impuls de + pentru actuatorul din portbagaj. Montat si functioneaza f. bine.
Pentru ambele variante trebuie setate prin iterfata cele doua facilitati (1. pus pe enable internal alarm - external alarm este enable din fabrica de ex, 2. setata perioada de timp in secunde intre cele doua apasari pe butonul de deschidere - default este 0 si nu functioneaza).


Si cum se face asta? As vrea tare mult sa stiu! Mai ales daca ai ceva poze!?, sau trebuie mers la cineva specializat??
marksman
QUOTE(klaus @ 20 Aug 2005, 00:56)
Pai sa va comunic ce am verificat eu...
1. Alarma existenta in UCH, cu functionare intermitenta (merge cca 2 secunde goarna, se opreste 2 secunde, iar porneste.  Toate astea din UCH (in care mai trebuie lipit 1 tranzistor, 2 condensatoare si o dioda). Alarma se armeaza odata cu inchiderea din cheie si se dezarmeaza cu deschiderea din cheie. Pana acum functioneaza f. bine. Alarma porneste la deschiderea unei usi cu contactor.

Unde anume trebuie lipite piesele astea si ce tip/valoare au?

QUOTE(klaus @ 20 Aug 2005, 00:56)
2. Deschiderea portbagajului din cheie - exista si functioneaza f. bine, la a doua apasare a cheii pe butonul de deschidere (prima apasare deschide usile, si la a doua apasare intr-un anumit interval de timp (setabil...) se da impuls de + pentru actuatorul din portbagaj. Montat si functioneaza f. bine.
Pentru ambele variante trebuie setate prin iterfata cele doua facilitati (1. pus pe enable internal alarm - external alarm este enable din fabrica de ex, 2. setata perioada de timp in secunde intre cele doua apasari pe butonul de deschidere - default este 0 si nu functioneaza).

...iar actuatorul de portbagaj se conecteaza in punctul....

QUOTE(klaus @ 20 Aug 2005, 00:56)
Faza cu geamurile pana acum nu s-a confirmat.
Cu ocazia asta am pus pe enable si buzzerul pentru centura, ca poate imi voi pune contactor pe centura...
Un alt lucru interesant la dl. UCH este posibilitatea montarii unei antene externe, astfel incat telecomanda cheii sa aiba raza mai mare de actiune (in speta un fir mai lung care sa intre pe pinul corespunzator din UCH, adica nu cine stie ce chestie electronica...)

Care e pinul respectiv?

PS. Daca informatiile sunt contra cost, negociem pe PM biggrin.gif
klaus
Pentru alarma si deschidere din cheie, avand in vedere necesitatea utilizarii de soft specific prin interfata, luati legatura cu qgabi ( http://www.daciaclub.ro/index.php?showuser=9013 )
Pinul de antena este A10 de pe mufa cu multi pini
Danco
QUOTE(klaus @ 19 Aug 2005, 23:56)

2. Deschiderea portbagajului din cheie - exista si functioneaza f. bine, la a doua apasare a cheii pe butonul de deschidere
*



Sa inteleg ca ai facut-o? Amanunte: ai legat actuatorul direct la un pin in UCH (si care pin?) sau curentul nu e suficient si ai intercalat releu? Bineinteles dupa ce ai activat soft functia in UCH, am prins ideea.

Ce stii de a doua iesire de inchidere centralizata: ce semnale da si cand, odata cu comanda actuatoarelor de inchidere din usi?
IRONICK
QUOTE(klaus @ 20 Aug 2005, 22:02)
Pinul de antena este A10 de pe mufa cu multi pini
*



@klaus sti cumva daca se poate monta o antena acordata ? ( coaxial + antena ) Stiam ca frecventa este in jur ~ 432 MHz. Sau ma insel ? Se poate proiecta o antena pe 50 sau 75 ohmi cu castig bun pentru o raza mai mare de actiune. Chiar si un dipol (care are castig zero dB ) este mai bun decat un fir ordinar. Polarizarea nici nu mai conteaza in situata de fata. ( ma refer la polarizarea undelor nu la cea a firelor ). Poate chiar si un pre ( cu un raport s/z foarte mic ) imediat dupa antena.
Rigor
Am facut comanda de modul astazi la datasilvergroup. Au promis ca maine soseste coletul. Va dau de stire dupa ce il montez.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.