Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: problema ...posibil dop gheata
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Probleme tehnice - Dacia Duster
fritzih
VA ROG PUTIN AJUTOR
Salutare ! poate sa ma ajute cineva cu o idee despre ce problema ar putea fi si ce as putea face ? este vorba de un duster 1.6 benzina
Azi de dimineata am pornit masina fara probleme am mers pana la serviciu 10-15 minute dupa care am oprit masina (afara -16 grade C) . dupa 4 ore am vrut sa pronesc motoru, a pornit dar dupa 10-15 secunde s-a oprit si nu mai vrea sa porneasca . am bagat masina in garaj si am bagat si o aeroterma care cat de cat incalzeste. dupa 5 ore de stat in garaj am incercat iar cateva chei dar degeaba
CE AR PUTEA FI SI CE POT FACE?[U]
multumesc
vallyyy
Nu ca as fi vreun expert dacia-renault,dar nimeni nu poate ghici ce are masina,cauta pe cineva si fa-i o diagnoza,in special ca e benzinara(astea nu ar trebuii sa fie asa problematice iarna precum dieselurile)
free_fiber
Electromotorul invarte?
Mai recunoaste cheia?
Benzina mai ai? - intrebare pe bune - stiu ca astea 4x4 au rezervor mai stramb si nu circula 100% corect carburantul p-acolo.
N-ai un prieten cu interfata de diagnoza?
fritzih
electromotorul invarte ! cand dau cheie incearca sa porneasca ,invarte dar nu porneste
benzina am juma de rezervor
fzoli
bujiile ai verificat ?

fritzih
nu le-am verificat ...pt k nu prea ma pricep ..de scos le scot dar nu stiu c sa urmaresc la ele sad.gif
fzoli
SCOATELE SI VEZI SA NU FIE PLINE DE ULEI SAU ALTCEVA ELE NORMAL TREBE SA FIE FIECARE IN PARTE USCATE SI ARSE BINE, CURATELE CU smirghel FRUMOS PE FIECARE IN PARTE SI INCEARCA ASA SA PORNESTI ITI PUN SI POZA SA VEZI CUM NU TREBE SA FIE BAFTA
free_fiber
Da' masina nu mai este in garantie? Zic ca ar fi pacat sa mesteresti tu la ea cand poti sa te duci la service gratis...
fritzih
multumesc frumos pentru indicatii si poze .
astept sa vina un mecanic de la asistenta dacia sa se uite la ea.
e in garantie dar la mine in oltenita n-am service dacia sad.gif(
nu mai vine nici mecanicu sad.gif(
cielo99
Posibil sa nu recunoasca cheia.Uita-te daca iti clipeste becul rosu din bord cand dai la automat.
fritzih
are cineva idee unde se gaseste cititorul de turatie la duster benzina ?
IRONICK
QUOTE(fzoli @ 2 Feb 2012, 23:58)
SCOATELE SI VEZI SA NU FIE PLINE DE ULEI SAU ALTCEVA ELE NORMAL TREBE SA FIE  FIECARE IN PARTE USCATE SI ARSE BINE,  CURATELE CU smirghel FRUMOS PE FIECARE IN PARTE SI INCEARCA ASA SA PORNESTI  ITI PUN SI  POZA SA VEZI CUM NU TREBE SA FIE  BAFTA
*
Vezi ca asta nu este berlina, mai usor cu sfaturile.
fritzih
am observat ca dupa ce incerc s-o pornesc, dupa ce iau contactu se aude pe conductele de benzina cum se intoarce benzina in rezervor...ceea ce nu s-a mai auzit
IRONICK
Pentru ca inca ai dop de gheata.
fritzih
am incercat si cu o aeroterma pusa exact pe conductele de benzina, a incalzit acolo putin dar tot degeaba
fritzih
s-a rezolvat la adras ... CRED CA AM INTRAT IN ISTORIA DACIA CU PROBLEMA AVUTA ...domnii de la adras s-au crucit si s-au minunat , au zis ca n-au intalnit asa ceva si nici nu credeau ca e posibil...dar va las sa va daca ghiceste cineva de ce nu pornea masina ?
fzoli
conductele erau infundate cu mizerie sau bujiile sau fisele???? zi ca is curios deja smile.gif rolleyes.gif
StefanT
Super tare. Era posedata, de unde dracu sa stie cineva?
vladut88
ai bagat motorina

















Nu ne mai fierbe ,ce a fost? laugh.gif laugh.gif
fritzih
un dop de gheata destul de mare pe toba intre catalizator si toba finala, si zona cea mai inghetata era exact la coturile alea ciudate
bobo77
Tu ai ghicit inca din titlul topicului...ce sa mai esti un adevarat oracol.
bygy007
da dar problema este ca nu se gindea la teava aia
cielo99
Adevarul e ca am intalnit la Dacia 1300 dop de gheata pe teava dintre tobe.Si nici ai nu voia sa porneasca, si ne-a luat 2 zile sa ne dam seama.
Din cauza drumurilor scurte se aduna condens si ingheata.
IRONICK
QUOTE(fzoli @ 5 Feb 2012, 18:27)
conductele erau infundate cu mizerie sau bujiile sau fisele???? zi ca is curios deja smile.gif  rolleyes.gif
*
Ai si tu un fix.
Squirrel
Între timp s-au inventat mobilele, portabilitatea…pe când alții inventează…dopurile de gheață…
fritzih
sincer acum mi-e cam frica sa nu recidiveze tinand cont de ce temperaturi se anunta si mai ales ca vineri o sa plec la cota 1400 unde noapte cred ca or sa fie pe putin -20 grade .
tinand cont ca si toba finala si catalizatorul sunt foarte jos si foarte descoperite posibil sa reapara acel dop de gheata sad.gif.
ce parere aveti ? ce sfaturi imi puteti da ?
suchea
aceeasi problema o am si eu in momentul de fata.

ca "fix" am lasat motorul pornit 5 min cu sonda de oxigen scoasa, degeaba

am sa incerc sa ma bag sub ea si sa desfac colierul de dupa racordul flexibil, sa vad ce gasesc;
cielo99
fritzih@Daca faci un drum ceva mai lung (20-30 km) se cam duce condensul si nu mai are ce ingheta.
suchea@ Asteapta sa se incalzeasca putin si dupaia mergi ceva mai mult si se desface.Daca ai desfacut sonda de oxigen, gazele calda au iesit pe acolo si nu au ajuns la dopul de gheata.Daca poti intra sub masina vezi care e cel mai jos punct al esapamentului si incalzestel cu o lampa cu gaz.
fritzih
@ cielo99 sper sa se duca condensul
@ suchea singura posibilitate e sa incalzesti teava eventual cu un feon si in 5 minute ai pornit-o
cielo99
Sau foloseste o lampa de genula asta:
[attachmentid=1627785512]
roland
As avea o intrebare...

Am Logan, inainte am avut berline 1310.
Iarna pe frig (a se citi -20) obisnuiesc sa merg pe drumuri scurte, abia daca incalzesc motorul complet cand ajung la destinatie. Asta e, mers la scoala cu copilul apoi la job. La pranz la fel. Seara la fel. Deci, drumuri scurte.
Nu am adunat niciodata atata apa in traseul de evacuare incat sa inghete. Si nici n-am auzit pe cineva cu dop de gheata acolo.

Cum se face totusi ca ti-a inghetat in traseul de evacuare? Daca n-a pornit inseamna ca era complet obturat traseul, inseamna ca era ochi de apa. Cum e posibil?
bobo77
Si eu m-am intrebat acelasi lucru, dar am zis sa nu mai postez sa creez un nou flame.
fritzih
QUOTE(roland @ 9 Feb 2012, 16:36)
As avea o intrebare...

Am Logan, inainte am avut berline 1310.
Iarna pe frig (a se citi -20) obisnuiesc sa merg pe drumuri scurte, abia daca incalzesc motorul complet cand ajung la destinatie. Asta e, mers la scoala cu copilul apoi la job. La pranz la fel. Seara la fel. Deci, drumuri scurte.
Nu am adunat niciodata atata apa in traseul de evacuare incat sa inghete. Si nici n-am auzit pe cineva cu dop de gheata acolo.

Cum se face totusi ca ti-a inghetat in traseul de evacuare? Daca n-a pornit inseamna ca era complet obturat traseul, inseamna ca era ochi de apa. Cum e posibil?
*


asa am zis si eu ca e imposibil, dar tinand cont ca in acea zi am pronit masina acasa si pana la birou am facut 5 minute dupa care masina a stat oprita 4-5 ore. in aceste ore afara termometru arata -20 dar era viscol foarte puternic deci temperatura resimtita era deja sub -40 si pe langa asta mai si ningea puternic si tin sa mentionez ca am avut-o parcata si intr-un loc unde se produce un curent puternic care te darama de pe picioare. la duster 4x4 cotul final al tobei este foarte jos fata de restul nefiind acoperit de nimic deci tot viscolul a batut direct in toba. (asta am stat si am gandit dupa ce am aflat de ce nu pornea)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.