Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Camasa piston crapata
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Lucian MC
Ce pot sa fac daca la un motor de 10000 km de cand e facut i sa crapat o camasa de sus pana jos. Ce pot face deoarece sunt incepator in ale motoarelor si motorul mi l-a facut un unchi in bacau care se pricepe foarte bine la asta. Pot folosi segmentii actuali daca schimb camasile toate ? Garniturile trebuie schimbate mort copt sunt sigur de asta dar ce miar mai trebui cumparat? Am desfacut azi tot inafara de pistoane si vibrochen deoarece nu ma pricep si nu vreau sa stric ceva inainte de sti. Daca tot umblu la motor vreau sa iau si chiuloasa la puricat. Cum pot sa dau jos supapele sa le curat ca observ ca sunt inegrite si sunt depuneri pe ele si as vrea sa le curat. Planul chiuloasei este ok l-am verificat si as vrea sa stiu cam ce si cum as putea face. Gasesc in comert cate o camasa de piston de achizitonat noua sau trebuie sa cumpar alt set motor/sau alt set de camasi?
raul93
schimba decat camasa ca merge. am patito si eu si am schimbat decat camasa sparta fara sa schimb segmenti.
Lucian MC
Chiar nimeni nu se pricepe la chestiile astea?
PH-06-BOA
Dar tu, n-ai vazut ca cineva ti-a raspuns cu ceva foarte intelept? Schimba camasa si, ai facut motorul. Ce treaba ai sa demontezi supapele? Vrei sa-ti faci de lucru? Curata-le acolo unde vezi ca e calamina, in rest n-ai treaba. Demonteaza numai biela cu piston si camasa care-i sparta, fara sa le misti pe celelalte, si schimba doar camasa, cu una cat mai putin uzata. Atata tot.
iordache ionut lucian
De ce vrei sa umblii la supape?1 ca sa le verifici poti sa pui benziba in quluasa si vezi pe unde curge, daca nu curge nu ai de ce sa umblii la ele. in pius ai avea nevoie si de o presa pt supape . Cum a crapat camasa la piston ? setul motor a fost nou?
Lucian MC