Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: o intrebare ...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
ANdR
salut, sunt nou pe acest forum si detin o dacia 1310 din 93, intrebarea mea suna cam asa, am facut trecere la 4 prezoane, pe spate tamburi renault fuego si acum vreau sa fac pe fata, maine trebuie sa ridic niste flanse si sunt cam dubii, flansele nu au guleru ala de centrare, este vreo problema daca nu au acel guler? si pe interiorul am auzit ca trebuie sa aiba niste gauri pentru cele 6 suruburi, aceste flanse au doar o scobitura, merg montate pe masina? daca da astept niste raspunsuri de la voi si la ce riscuri ma supun daca montez aceste flanse pe fata .
freddybb
posteaza o poza cu flansele, sau mergi cu o flansa cu trei gauri si le compari, ar trebui sa fie identice, ai sa-ti dai seama atunci sigur seama
ANdR
astea sunt pozele
4x4
O intrebare... Merita sa iti risti viata pentru un prezon in plus?
bv-08-fgm
Depinde de cu sunt centrat, in rest par ok cum arata. wink.gif
barbus
QUOTE(ANdR @ 5 Feb 2012, 12:01)
salut, sunt nou pe acest forum si detin o dacia 1310 din 93, intrebarea mea suna cam asa, am facut trecere la 4 prezoane, pe spate tamburi renault fuego si acum vreau sa fac pe fata, maine trebuie sa ridic niste flanse si sunt cam dubii, flansele nu au guleru ala de centrare, este vreo problema daca nu au acel guler? si pe interiorul am auzit ca trebuie sa aiba niste gauri pentru cele 6 suruburi, aceste flanse au doar o scobitura, merg montate pe masina? daca da astept niste raspunsuri de la voi si la ce riscuri ma supun daca montez aceste flanse pe fata .
*




QUOTE(4x4 @ 05 feb 2012,13:43)
O intrebare... Merita sa iti risti viata pentru un prezon in plus?


Eu mi-as pune problema de trecere la urmatorul ITP.Oricum nu merita pt 1 prezon care oricum nu are ce cauta pe acea dacie.
Black%Snake
QUOTE(barbus @ 5 Feb 2012, 23:55)
Eu mi-as pune problema de trecere la urmatorul ITP.Oricum nu merita pt 1 prezon care oricum nu are ce cauta pe acea dacie.
*




La urmatorul ITP se folosesc jante de tabla cu capace de plastic puse si nu se uita nici dreak cate prezoane ai tu acolo. Sa-si faca probleme daca schimba motorul sau face alte modificari radicale la masina. Flansele arata foarte bine, au o grosime corespunzatoare asa ca nu isi pune viata in pericol.
Poate a uitat sa scrie dar flansele sunt provizorii pana face si pe fata trecerea la 4 prezoane cu mecanica de papuc dizel.
daniel.vaduva
QUOTE(Black%Snake @ 6 Feb 2012, 14:59)
La urmatorul ITP se folosesc jante de tabla cu capace de plastic puse si nu se uita nici dreak cate prezoane ai tu acolo. Sa-si faca probleme daca schimba motorul sau face alte modificari radicale la masina. Flansele arata foarte bine, au o grosime corespunzatoare asa ca nu isi pune viata in pericol.
Poate a uitat sa scrie dar flansele sunt provizorii pana face si pe fata trecerea la 4 prezoane cu mecanica de papuc dizel.
*



Papuc diesel nu are 5 prezoane?
[attachmentid=1627785584]
SiloS
Are 5x100.

Pentru a trece la 4x100 se pastreaza o gaura si se dau alte 3.
br17rfg
Si pana la urma te duci sa ridici flansele de la posta sa le-am trimis degeaba???
SiloS
Au ajuns la posta?
Avand in vedere situatia meteorologica e posibil ca flansele sa fie sub nameti.
br17rfg
Sunt la posta de vinerea trecuta...
br17rfg
Mi-au venit flansele inapoi si baiatu se pare ca si-a inchis telefonul sau ma rog si-a schimbat cartela....daca vrea cineva 2 flanse in stare buna sa dea un pm....
anghelcatalin1992@yahoo.com
QUOTE(4x4 @ 5 Feb 2012, 13:34)
O intrebare... Merita sa iti risti viata pentru un prezon in plus?
*


ei cred ca daca au un prezon in plus sunt mai in siguranta , masinile straine pe flansa pe langa gaurile pt prezoane mai au si un guler care centreaza janta si care reduce fortele care le suporta prezonul , acel guler poate tine janta in cazul in care pierzi 1sau 2 prezoane , in cazul falanselor acestea in cazul in care sa slabit un prezon foarte repede se vor slabii si e cam nasol .
bv-08-fgm
anghel nici macar nu ai inteles de ce umbla multi dupa trecereain 4 prezoane.Ea nu se face doar de dragul de a avea 1 prezon in plus blink.gif
djboss
Si eu am trecerea la 4 prezoane,tot prin flanse,ale mele flansele au acel guler de centrare ,eu am trecut la 4 prezoane pt a pune diferite modele de jante pe masina.Uni trec la 4 prezoane pentru a imbunatati franarea,altit rec pt as schimba jantele(cum sunt eu).Eu unu nu am avut probleme
GL 01 NJL
Cei care o fac o fac pentru aspect nu pentru altceva.
radu_
ce va tot cenzurati pe voi de frica cu falnsele astea? daca sunt echilibrate bine nu au ce sa pateasca. Sau ce credeti ca butucul in 3 prezoane de dacie nu tot din otel e facut?

Si daca tot ii vorba de paranoia,nu stiu cum puteti sa va incredeti viata intr-un jeg de rulment care tine tamburu pe spate?
anghelcatalin1992@yahoo.com
QUOTE(djboss @ 10 Apr 2012, 13:42)
Si eu am trecerea la 4 prezoane,tot prin flanse,ale mele flansele au acel guler de centrare ,eu am trecut la 4 prezoane pt a pune diferite modele de jante pe masina.Uni trec la 4 prezoane pentru a imbunatati franarea,altit rec pt as schimba jantele(cum sunt eu).Eu unu nu am avut probleme
*


daca flansele tale au guler ne prezinta nici un pericol , in cazul in care flansele nu au acel guler reprezinta un real pericol pentru pasagerii acelui automobil . iar referitor la jantele in 4 prezoane nu vad care este diferenta la franare daca pui tot anvelope 165/13 , in cazul in care pui jante late si implicit anvelope late inteleg care este diferenta la franare . cat despre aspect da chiar arata masina mai bine cu jante cu 4 prezoane .
ovy_geo93
QUOTE(anghelcatalin1992@yahoo.com @ 28 May 2012, 20:48)
daca flansele tale au guler ne prezinta nici un pericol , in cazul in care flansele nu au acel guler reprezinta un real pericol pentru pasagerii acelui automobil . iar referitor la jantele in 4 prezoane nu vad care este diferenta la franare daca pui tot anvelope 165/13 , in cazul in care pui jante late si implicit anvelope late inteleg care este diferenta la franare .    cat despre aspect da chiar arata masina mai bine cu jante cu 4 prezoane .
*


dar,fuzeta fata de 1310 are guler? nu are....si nu este niciun pericol...aia care tin janta pe guler cu inel de plastic(pt centrare),crezi ca ii mai ajuta in caz de ceva acel guler?

Acel guler este pt a tine janta pe pozitie,pana pui tu prezoanele...atatsi unele marci straine,in 4 piulite(cu prezoanele in fuzeta ca la dacie) nu au guler,gen toyota sau mazda;modele vechi
aditza579
Dacia nu are guler pentru ca centrarea jantei se face din piulite, pe conul acela. D-aia sunt vitale piulitele. La alea straine, iti garantez eu ca gaura de centrare din janta este fix din acelasi material ca intreaga janta (aliaj de aluminiu sau magneziu/fier). Iar gulerul de centrare din acelasi material din care este confectionat si butucul, pentru ca fac corp comun, adica din fier. Nu stii ce vorbesti.
bv-08-fgm
Si la masini straine se face tot pe baza de con centrarea rotilor.Cel putin la mine asa are .Si multe modele am vazut cu acelasi sistem.
ovy_geo93
nu am vazut pana acuma niciun prezon fara con de centrare,indiferent de marca

Cu conul de centrare,iti dau un exemplu des intalnit: sa pun jante de opel pe vw,la opel este gaura de centrare mai mare,si se pun inele de centrare,de cele mai multe ori de plastic....si bag mana in foc ca,50% dintre masini straine folosesc inele de centrare,cel putin care au achizitionat jante SH;si daca ar fi din fier,de la vibratii,ar sarii,in caz de doamne fereste...,ca nu e prins in niciun fel de janta,doar se introduce in gaura de centrare,si apoi pe gulerul de pe fuzeta/tambur/butuc

user posted image


edit: aditza579 eu vorbeam de inelele de centrare,care se introduc in gaura jantei ,in caz in care este prea mare....nu de gaura de centrare in sine,normal ca este din acelasi material ca janta,doar e o gaura....

Deci,cu ce te mai ajuta acel inel de plastic in concluzie? doar sa iti tina janta pana infiletezi prezoanele,pt ca strainezele au prezoane,nu piulite
aditza579
Da tinere stiu ca se centreaza pe conul piulitelor indiferent de modelul de masina sau de cum e prinsa (prezoane/piulite). E, de inelele alea de centrare eu nu stiam, eu m-am referit la cele ale jantei, care ajuta la centrarea jantei pana la prinderea acesteia. Ma rog, te descurci si fara acele inele de plastic, pentru ca tot se centreaza janta, pentru ca se face pe con, nu?
ovy_geo93
exact,si tu cand o centrezi pe conul prezonului,ce rol mai are acel guler? nici unul,daca ramane spatiu intre con si gaura de centrare a jantei,la fel si cu inel de plastic,nu iti mai pui baza deloc in acel guler,decat pt centrarea jantei pana pui prezoanele


Nu cum s-a zis,ca in caz ca ramai in 2 prezoane,te ajuta acel guler...alea deja sunt povesti,deci folositi linistiti acele flanse fara guler,nu am auzit pana acuma pe nimei sa il fi salvat acel guler
bv-08-fgm
Si la mine are guler de palstic,dar ala e egal cu zero,adica centrarea in sine se face tot prin prezoane,chiar daca roata vine pe cota pe acel guler de plastic.
lars_andrew
As avea si eu o intrebare in legatura cu jantele si trecerea pe 5 prezoane ca la dacia papuc...
Deci, dacia mea e pe 3 si vreau sa-i fac un upgrade si anume sa o trec pe 5 prezoane. Se poate sa aduc de pe dacia cu 5 prezoane pe a mea? trebuie trecut prin ceva modificari mari, costisitoare?
Nu prea ma pricep... de asta va intreb pe voi.

Multumesc anticipat!
uponten
Da o ,,cautare,, pe forum s-a discutat mult..ai ceva de modificat si de investit financiar, de pe la dezmembrari. Se merita? tehnic probabil ca da, da e omologat RAR?
maho
QUOTE(uponten @ 6 Jun 2016, 11:54)
Se merita? tehnic probabil ca da

Si care ar fi avantajul, sau "upgrade-ul", la o dacie veche? Ce-ar oferi in plus?
bucatzel
QUOTE(maho @ 6 Jun 2016, 12:22)
Ce-ar oferi in plus?
*


Opt prezoane.

Si diverse moduri creative de a-ti bate capul cu RAR-ul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.