razvan32
6 Feb 2012, 19:27
sa incepem cu inceputul. azi am fost la masina din semnatura si am vrut sa ma duc la peco sa iau benzina. inainte sa plec ma duc sa verific busonul de la rezervor. bag cheia in buson imping in ea si surpriza, nu vrea sa se duca pana la fund. incerc sa rotesc cheia in stanga si in dreapta si nu merge.deci nu pot sa deschid busonul. stau un pic si ma gandesc ca s-a facut gheata inauntru.
am stat si am incercat vreo 30 minute. in ruptul capului nu vrea.
ce trebuie sa fac sa pot sa deschid busonul? cum scot gheata?
folosesti un spray de dezghetat sau torni niste apa fierbinte peste el. Scoti busonu, il iei in masina cu tine, pleci la peco si alimentezi (faci si tu full-ul ca peste o ora, ozi, doua, iar ingheata si te chinui
). Spor la treaba.
Cu spary de dezghetat yale,pulverizezi de 2 ori si astepti 5 minute si gata
cel mai simplu daca nu ai la indemana nici un spray pune un prosop pa buson si apoi toarna apa calda, oparita de care ai la indemana
dupa aia punel la uscat si ungel cu ceva
motorina de preferat ca ulei sar putea sa sa intareasca si sa ai iar surprize:)
razvan32
7 Feb 2012, 19:31
am reusit. am luat spirt si am pus intr-o siringa si am pus in gaura unde intra cheia.
am stat vreo 2 minute si am bagat cheia. surpriza. a mers.
am luat vaselina si am bagat in gaura sa mearga mai usor.
sper sa nu se mai intepeneasca.
nu se va intepeni cu vaselina doar ca va trebui cateva zile sa ai un servetel sa stergi cheia
incearca sa bagi cu seringa ulei de motor si nu o sa mai inghete, si dupa ce ai scos busonul ungel bine sipe el. in zona unde gliseaza.
Poti incerca cu siringa si antigel.
Daca esti in drum poti incerca incalzirea cu respiratia (sufli in yala), cu o cheia sau alt metal bagat in yala si incalzit cu bricheta, te urinezi pe el (la propriu, daca esti in camp si nu ai de unde apa calda) etc.
Orice metoda de incalzire ajuta, in general.
razvan32
9 Feb 2012, 18:42
se poate inchide. s-a rezolvat
frumos ar fi sa spui si ce metoda ai folosit
bucatzel
10 Feb 2012, 17:21
Pai... A spus
QUOTE(razvan32 @ 7 Feb 2012, 19:31)
am reusit. am luat spirt si am pus intr-o siringa si am pus in gaura unde intra cheia.
am stat vreo 2 minute si am bagat cheia. surpriza. a mers.
am luat vaselina si am bagat in gaura sa mearga mai usor.
sper sa nu se mai intepeneasca.
eh, am citit doar ultimul post
de regula functioneaza, dar de data asta am dat gres
problema pe care o am nu e tocmai legata de topicul de fata, dar ca sa nu mai deschid altul pt o problema simpla, postez aici:
Am cumparat un buson nou de UAMT (gasit cu greu)
problema e ca nu e ventilat si se face presiune in rezervor. Probabil e din cel pt injectie.
Imi poate spune cineva cum il pot modifica?
Sau macar o poza cu un buson model ventilat. Ma refer la cel negru de plastic. Dacia mea e din 96, CN3. Daca imi aduc aminte, parca erau niste gaurele la interior, in partea opusa locului pe unde intra cheia.
N-as vrea sa aplic tratamente barbare dand gauri aiurea in capac ca se evapora benzina fara sa merg cu masina. E vreu supapa, ceva?
Pe cel vechi nu il mai am ca a fost furat. Au incercat sa imi ia benzina din rezervor dar din fericire aveam doar vreo 3-4 litri.
ghitza
27 Aug 2012, 08:11
fara gaura nu scapi
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.