gamerul
7 Feb 2012, 12:03
Deci va zic din start ca nu ma pricep la mecanica , am problema cu toba mai exact s-a uitat cineva sub ea si mi-a zis ca e varza toata si nu merge nici macar sudata , problemele in afara de cele sonore mai sunt ca imi baga gaze in masina daca am usa sau geamul deschis , am gasit
Toba mijloc si
Toba finala in total vreo 180 de lei , le iau bine ? astea sunt tot ce imi trebuie ? am vazut ca sunt la vanzare si coliere pentru toba , cate imi trebuiesc ?
Multumesc celor care ma pot ajuta.
nu te apuca sa cumperi pana nu vezi ce ai defect cu adevarat ,ai putea sa te interesezi cat costa sa iti faci o evacuare de inox :X cel putin toba finala o gasesti la dezmembrari cu cateva sute ce mi si nu sa compara cu mizerile care le gasesti in magazine
Maskatu
7 Feb 2012, 12:29
Sa recomanzi cuiva sa cumpere o toba sh, este ca si cum ai recomanda unei persoane care vrea sa isi inlocuiasca uleiul, sa puna unul sh, ca doar gaseste un ulei rodat maxim 5000 km....
Tobele din link sunt de conex sau ceva asemanator. Te tin 3-4 ani in functie de noroc si de ce baltoace iei pe drum. Daca nu ma insel ai nevoie de 2 coliere. Unul intre finala si intermediara, si unul intre intermediara si toba de la catalizator. Iti recomand sa inlocuiesti si suportii aia de cauciuc sau cum le spune. Sunt 6 la numar.
gamerul
7 Feb 2012, 14:40
mersi pentru info, am sa fac comanda.
pai sa vedem aia de inox nu rugineste ar un sunet mai frumos oricum asta e parerea mea acum el cumpara ce vrea
doar un colier in fata la catalizator.....ia unu nou ca cel de pe masina sunt sanse mari sa se rupa.
cumpara toba noua nu te complica cu tobe de inox si alte labareli prea multi bani incat sa merite.....la dezmembrari nu isi arunca nimeni toba de inox stai linistit... si ce o sa gasesti sunt aceleasi mizeri de conex.
Eu sunt foarte multumit de traseul Stelco, din tabla aluminizata.Il am pe masina din 2008. Am vazut ca se gasesc inca in targul Vitan.
Nici eu nu as lua de la dezmembrari. Chiar daca vizual arata ok, sitele din interior pot fi foarte ruginite.
Claudiu35
8 Feb 2012, 00:17
Am si eu aceeasi problema, adica trebuie sa schimb traseul complet (solenza euro 2). Aici in Constanta exista ambele tipuri de tobe: atat cele de Conex cat si cele Stelco despre care se spune ca ar fi dintr-o tabla aluminizata. Nu stiu daca mai exista si alti producatori. Interesant ar fi daca cineva ar putea face vreo comparatie intre ele, insa e putin probabil ca cineva sa le fi avut pe amandoua in mana si eventual sa le fi sectionat ca sa vada exact diferentele. Despre cele Stelco nu stiu absolut nimic insa despre cele de Conex, un vanzator de aici din Constanta sustinea ca ar avea tabla dubla, ca un fel de camasa (ma refer la toba in sine si nu la teava) dar nu stiu cat e de adevarat. M-ar mai interesa si o varianta de inox insa din ce am vazut pe aici pe forum evacuarile celor de la Borla erau de tip sport, adica cu diametre mai mari ( pe 50 sau chiar mai mari) iar pe mine ma intereseaza strict pe diametrul original. Nu stiu daca s-au fabricat de inox pe diametrul original si am mai inteles ca cei de la borla nu mai mai fac deloc evacuari pentru solenza si supernova. Daca gresesc poate ma corecteaza cineva cu informatii mai proaspete si poate chiar si cu preturi.
SERGIULICA04FUX
8 Feb 2012, 10:23
tobele de la stelco is ff bune, stiu multi prieteni care au de vreo 4 ani pe sn-uri si pe slz
Claudiu T.
8 Feb 2012, 13:01
Eu am de aproape 2 ani toba de mijloc si finala de conex si sunt multumit.Se comporta destul de bine.Trebuie schimbate toate colierele, cu siguranta nu le mai poti folosi.
De cand am masina, de 2 ani, nu am apucat sa montez si alt fel de esapament de alta firma si nu pot sa-mi dau cu parerea si de alte firme.Eu sunt multumit de conex.
QUOTE(Claudiu35 @ 8 Feb 2012, 00:17)
Am si eu aceeasi problema, adica trebuie sa schimb traseul complet (solenza euro 2). Aici in Constanta exista ambele tipuri de tobe: atat cele de Conex cat si cele Stelco despre care se spune ca ar fi dintr-o tabla aluminizata. Nu stiu daca mai exista si alti producatori. Interesant ar fi daca cineva ar putea face vreo comparatie intre ele, insa e putin probabil ca cineva sa le fi avut pe amandoua in mana si eventual sa le fi sectionat ca sa vada exact diferentele. Despre cele Stelco nu stiu absolut nimic insa despre cele de Conex, un vanzator de aici din Constanta sustinea ca ar avea tabla dubla, ca un fel de camasa (ma refer la toba in sine si nu la teava) dar nu stiu cat e de adevarat. M-ar mai interesa si o varianta de inox insa din ce am vazut pe aici pe forum evacuarile celor de la Borla erau de tip sport, adica cu diametre mai mari ( pe 50 sau chiar mai mari) iar pe mine ma intereseaza strict pe diametrul original. Nu stiu daca s-au fabricat de inox pe diametrul original si am mai inteles ca cei de la borla nu mai mai fac deloc evacuari pentru solenza si supernova. Daca gresesc poate ma corecteaza cineva cu informatii mai proaspete si poate chiar si cu preturi.
Eu am originala Cowell finala si Conex intermediara, am luat conex pentru ca aveam nevoie urgent de masina si nu am gasit altceva. Aia conex nu s-a potrivit la fix la dimensiuni, s-a chinuit mecanicu de l-au gasit dracii ca sa o monteze oke, astfel incat sa nu bata.
Ca producatori mai exista Borla.
Deci NU conex, asam, autospeed, dragonu' rosu.
EDIT: Incearca la Casa de Cultura, in Constanta. Sigur vei gasi acolo ce te intereseaza.
QUOTE(Claudiu35 @ 8 Feb 2012, 00:17)
Am si eu aceeasi problema, adica trebuie sa schimb traseul complet (solenza euro 2). Aici in Constanta exista ambele tipuri de tobe: atat cele de Conex cat si cele Stelco despre care se spune ca ar fi dintr-o tabla aluminizata. Nu stiu daca mai exista si alti producatori. Interesant ar fi daca cineva ar putea face vreo comparatie intre ele, insa e putin probabil ca cineva sa le fi avut pe amandoua in mana si eventual sa le fi sectionat ca sa vada exact diferentele. Despre cele Stelco nu stiu absolut nimic insa despre cele de Conex, un vanzator de aici din Constanta sustinea ca ar avea tabla dubla, ca un fel de camasa (ma refer la toba in sine si nu la teava) dar nu stiu cat e de adevarat. M-ar mai interesa si o varianta de inox insa din ce am vazut pe aici pe forum evacuarile celor de la Borla erau de tip sport, adica cu diametre mai mari ( pe 50 sau chiar mai mari) iar pe mine ma intereseaza strict pe diametrul original. Nu stiu daca s-au fabricat de inox pe diametrul original si am mai inteles ca cei de la borla nu mai mai fac deloc evacuari pentru solenza si supernova. Daca gresesc poate ma corecteaza cineva cu informatii mai proaspete si poate chiar si cu preturi.
Stiu sigur ca pana acum un an pe site-ul Romcat-Borla exista in oferta traseu complet de inox Supernova-Solenza E2 la dimensiunile celui original, de 45. Pretul era mai mare, dar in conditiile in care vrei sa tii masina mai multi ani consider ca merita. De altfel, exista in acest sens si topicuri mai vechi la sectiunile ''Imbunatatiri Supernova si Solenza''.
RomeoNica71
8 Feb 2012, 19:51
Atentie la cei cei care inlocuiti evacuarea cu tobe de Conex,nu se "pupa"cum trebuie la catalizator,si dupa o zi doua incepe sa urle.O spun din propria experienta,acu doi ani dupa ce am schimbat tobele ( cu connex) vreo doua luni am schimbat in fiecare saptamina colierul si solutia de etansare tobe,ca urla de-o lua dracii.Solutia:colier din doua parti, cu doua suruburi ,ca o brida.Cred ca era made in Belgia,oricum nu am mai avut probleme de atunci,si am facut vreo 20 mii de km.
Maskatu
9 Feb 2012, 21:03
Am intermediara si finala conex de 3 ani jumate' si nu urla absolut nimic. Singura problema ce o am este la finala, unde sunt sitele, a inceput sa rugineasca in partea de jos si s-au format cateva gaurele. Dar tinand cont ca sunt conex, 3-4 ani ca si medie de exploatare, este mai mult decat decent. Cat despre potrivit depinde si de noroc. Eu imi aduc aminte ca nu s-a chinuit mecanicul mai mult de o ora sa le puna.
PS. M-am uitat prin evidentele mele, si acum 3 ani jumate' erau 85 bucata (intermediara sau finala), de conex.
si eu am 4 ani cu finala si intermediara tot de conex.... finala-i varza acuma si trebuie sa o schimb, am gasit la 108 lei, si eu sunt destul de mutumit sa zic asa:D
se poate face ceva la toba adica revopsita/grunduita incat sa tina mai mult sau nu rezolv nimic ca o revopsesc eu cu altceva... si sa dau o gaura in toba incat sa iasa condensu? ce recomandati?
Claudiu35
11 Feb 2012, 21:38
Am revenit cu câteva informații. Am reușit sa găsesc în Constanta (la Casa de Cultura cum spunea Iulikk) traseul complet la 330 lei (175 intermediara+155 finala), piesa de origine. Aveau și de Conex la vreo 220. Diferența ar fi ca cele "originale" ar avea tabla mai groasa după spusele vânzătoarei. Având în vedere ca mașina e fabricație 2004, adică ... m-au ținut aproape 8 ani cele originale, în proporție de 90% ma voi orienta spre acest traseu de evacuare. Intre timp am cautat sa vad dacă mai exista Romcat Borla și cu mare greutate am dat doar de un număr de telefon pe un site și atât (http://www.bizoo.ro/firma/borlaromcat). In rest cam nimic oficial de la ei ( ma refer la o pagina oficiala de prezentare, cu produse, preturi, eventual un catalog online...) dar poate nu am știut eu sa caut sau și-or fi schimbat denumirea sau... Voi încerca luni sa dau un telefon și sa întreb de curiozitate dacă mai au sau dacă mai produc asa ceva pentru solenza și pe la ce preț. Asta în varianta ca mai găsesc pe cineva sau ca mai e valabil acel telefon. Voi reveni cu amanunte.
puiu82
12 Feb 2012, 09:52
Tobele 'de origine' sunt facute tot de Borla.
Vezi ca userul Vladd zicea ca si-a comandat tobe de la ei de curand.....
Bafta!
uscatu83
13 Jul 2012, 18:12
Eu am pe masina tobe cowell asa scrie pe ele, fabricate in 2005 dar au fost puse pe masina in 2006,au aproape 70 de mii de km facuti si pana acum am o gaura in cea intermediara pe care am astupat-o si cea finala s-a retezat teava chiar de la intrere in toba,dar nu de rugna, cred ca nu a fost sudata bine, dar in rest arata bine tabla la ele. mai tin lejer doi ani. Deci daca credeti ca faceti economie cu conex care tine trei ani, eu zic ca e mai bine sa luati originale.
GrOzOy
14 Jul 2012, 10:14
Ale mele sunt borla...luate de 3 ani si arata ca noi si acum. Daca ma mai duc inca pe atat sunt multumit.Numai bine!
i96nds
15 Jul 2012, 20:26
Eu am SLZ dar tobele sunt la fel ca la DSN. Am luat niste tobe de Brasov - 85 lei bucata in Vitan, Bucuresti. Nu mai stiu exact numele firmei - parca ceva ce incepea cu S.
Mie mi se pare ca toba finala face un zgomot uruit destul de neplacut si intra intr-o rezonanta dubioasa pe la 3500 rpm.
Sa vedem cum se comporta in timp - dar cred ca va fi un comportament proportional cu pretul...
Daca cineva stie unde se mai gasesc tobe "de origine" - care mie mi-au placut mult, atunci sa zica si aici.
Multumesc.
emil_t
15 Jul 2012, 21:22
stelco ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.