vespukci
11 Feb 2012, 16:03
Salutare
Am o problema, la automobilul de mai jos, in mers dupa vreo 15 km, am oprit masina, cu motorul pornit, si s-a aprins bercul la ulei. Ciudat este, ca daca accelerez se stinge becul. Ulei am la nivel normal, nu inteleg de ce se aprinde, doar la relanti.
Ceva idei?
Merci
Lucian MC
11 Feb 2012, 17:30
Ori ai un ulei prost si vechi ori cel mai probabil linia iti este varza. Cati km are motorul?
Kanutza_77
11 Feb 2012, 18:16
Nu este culmea, ci este normal ca atunci cand motorul este turat sa aiba presiune...(In oarecare masura)
schimba uleiu si ai sa scapi de probleme
christyanx
11 Feb 2012, 21:19
De aceeasi parere,schimba uleiul..
vespukci
11 Feb 2012, 23:32
Merci de sfaturi. Problema era benzina in ulei, am schimbat uleiul, acum totul este in regula!
ghitza
11 Feb 2012, 23:34
e in regula??nu ti se pare ca nu are ce cauta benzina in ulei ,eu zic sa ii faci test de compresie si sa te gandesti la segmentare
vespukci
11 Feb 2012, 23:37
Eu ma gandesc ca e din cauza socului. Mentionez ca eu in fiecare dimineata, ca erau -15 grade, ca erau -28 grade, cea mai scazuta temperatura de aici, am pornit masina, la prima cheie, fara nici o problema, doar ca eu o tineam accelerata la 2000 incontinuu, si ma gandesc ca e aci e problema, ORI merg cu socul tras incontinuu, vezi topicul de injectie, ca am postat acolo intrebarea referitoare la acest lucru.
Merci.
benzina in ulei:-? ar putea fi 2 probleme.1 garnitura la pompa de benzina ar o fisura ceva si iti baga ulei in baie,si a 2 motoru scapa compresia si o baga in baie,iti va creste si nivelu de ulei pa joja.acum ca iai schimbat uleiu nu strica sa verifici macar garnitura de la pompa de benzina si sa schimbi uleiu iar
ghitza
12 Feb 2012, 16:14
Vezi ca vbesti prostii,el are pompa in rezervor nu pe bloc
din cate stiu io pompa de benzina in rezervor o are doar alea pa injectie si el odata ce zici ca trage socul e clar masina e pa carburator:)
ghitza
12 Feb 2012, 17:26
Ai citit primu post?citeste si vezi ca zice de masina din semnatura si vorbeste de socu automat ceea ce alea pe carburator nu au
12 Feb 2012, 18:29:uite sa nu zici ca is mai destept
http://www.daciaclub.ro/dacia-injectie-t90...ml#entry3320471 postu 5764
vespukci
12 Feb 2012, 22:04
Masina este pe injectie, imi cer scuze daca am fost neclar!
O sa vad cum se comporta de-acum, sa vad daca mai baga benzina in ulei.
Merci pentru idei!
mecanick_maverick
13 Feb 2012, 10:38
QUOTE(vespukci @ 11 Feb 2012, 22:32)
... benzina in ulei, am schimbat uleiul, acum totul este in regula!
Esti foarte sigur cä e totu în regula ? Benzina în ulei e moartea cuzinetilor , o mai tineai si la 2000 cu motor rece ...
bashtalu
3 Apr 2012, 14:13
va deranjez si eu cu o intrebare, de ce imi oscileaza acul de la presiunea de ulei? vreun contact imperfect?
nu se aprinde becul nici in mers nici in stationare, e dacie pe carburatie
multumesc,
ps: unde se afla sonda respectiva?
da poate fi un contact slab pe traseul de la sonda la ceas,iar sonda se afla pe langa pompa de benzina iar cea de langa filtru de ulei iti aprinde becu de la ulei.sonda de ulei este mai mare decat cea pentru bec.
dacia98
4 Apr 2012, 20:34
Salut, si eu am o ptoblema cu becul de ulei. Cand pun contactul nu se mai aprind becurile de apa si ulei+semnul exclamarii
Dar cand dau jos firul de pe sonda (langa filtrul de ulei) si pun pe masa -(corp alternator)se aprind....-chestie citita pe forum
Deci care o fii problema???
STORMTROOPER
4 Apr 2012, 20:48
iei frumusel o cirpa uscata scoti papucii de la sonda de ulei/apa atit cei de pe chiuloasa cit si papucul de la sonda de ulei din dreptul alternatorului si ii stergi frumos. Nu face contact pe undeva de aia ai problema asta.
nikuniku
4 Apr 2012, 21:02
dacia98 sonda de bec infundata cu mizerie sau sparta in interior deci alta sonda de bec,merge pusa de logan 1,4 si se mai taie din lungimea filetului cam 2-3 mm
mecanick_maverick
4 Apr 2012, 21:03
Bulbu' si-a dat duhul , schimbä-l .
bygy007
4 Apr 2012, 21:47
pune firu ala de la sonda la masa si vezi daca se aprind becurile , daca se aprind 99% posibil sonda defecta
pcostica
4 Apr 2012, 22:56
QUOTE(bashtalu @ 3 Apr 2012, 15:13)
...de ce imi oscileaza acul de la presiunea de ulei?...
oscilatia presiunii apare la uzura cuzinetilor de pe palierul arborelui cotit.
Bafta!
dacia98
5 Apr 2012, 19:40
Nu a trebuit sa schimb sonda ca astazi dintr-una s-au aprins becurile....Dar am o poveste mai lunga despre instalatia electrica:
In ianuarie in cateva ore mi s-a dus bateria(poate greseam) .....nu a mai avut curent....Am schimbat releu regulator, dar tot n-a vrus sa se mai incarca....Si cam de atunci nu mi s-au mai aprins becurile....Ieri am miscat firul mai subtire de pe borna plus a acumulatorului (fostul proprietar probabil l-a rupt si este legat....)Deci acolo unde este legat am miscat din greseala.Dupa care am impins masina fiindca cum v-am mai spus si inainte nu mai aveam curent.....Asta dimineata zic ca incerc sa-o pornesc de pe accumulator si surpriza:a pornit la un sfert....Dupa masa o pornesc iar si acum cand am pus contactul s-au aprins becurile....
Voi ce parare aveti? A fost problema acolo la borna..Poate este legatura intre sonda si aceste ???
mecanick_maverick
5 Apr 2012, 23:31
Deci , in postarea anterioara
QUOTE(dacia98 @ 4 Apr 2012, 19:34)
Salut, si eu am o ptoblema cu becul de ulei. Cand pun contactul nu se mai aprind becurile de apa si ulei+semnul exclamarii
Dar cand dau jos firul de pe sonda (langa filtrul de ulei) si pun pe masa -(corp alternator)se aprind....-chestie citita pe forum
Deci care o fii problema???
simptomele descrise de tine erau complet diferite ... daca spuneai de la inceput ca ai instalatia de rahat te trimiteam la electrician , daca iti ia foc masina o sa dai vina pe noi .
Nu trebuie sa platesti milioane , cauta si tu un unchi , vár , prieten care sa stie cu ce se maninca electricitatea auto - sa-ti faca o revizie completa a instalatiei si asa poti preveni multe neplaceri si cheltuieli inutile .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.