Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Difuzor de aer
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Imbunatatiri - Dacia Solenza
razvan01
Salut, dupa cum spune si titlul, vin cu o intrebare. Se poate monta difuzor de aer (pt bara spate) de Logan pe o Solenza? Atasez si poza sa stiti mai bine despre ce este vorba.
Astept raspunsurile voastre,

O zi buna!
GR 03 ZUG
QUOTE(razvan01 @ 12 Feb 2012, 16:00)
Salut, dupa cum spune si titlul, vin cu o intrebare. Se poate monta difuzor de aer (pt bara spate) de Logan pe o Solenza? Atasez si poza sa stiti mai bine despre ce este vorba.
Astept raspunsurile voastre,

O zi buna!
*



Salut! Nu cred ca merge pt ca bara difera acolo jos unde ar tebui sa-l pui....
Florin27
Uita-te aici http://www.daciaclub.ro/Prezentati-solenze...ml#entry3299697
marius80_eugen
La ce foloseste ? Se lipeste , se capseaza , se prinde in holsuruburi ?
razvan01
QUOTE(Florin27 @ 12 Feb 2012, 16:45)


Merci de link, cu toate ca nu am inteles mare lucru, parerile fiind impartite, o sa mai astept si alte variante.

QUOTE(marius80_eugen @ 12 Feb 2012, 17:12)
La ce foloseste ? Se lipeste , se capseaza , se prinde in holsuruburi ?
*



Nu stiu daca chiar ajuta la ceva, eu il vreau strict din punct de vedere estetic, mi se pare ca scoate bara din monotonie. Pe unde am mai citit am inteles ca se poate prinde in holsuruburi sau lipi cu un fel de mastic.
GR 03 ZUG
Nu stiu daca merge lipit cu banda dublu-adeziva...sunt unele de Bison foarte bune...

(sper sa nu se considere ca fac reclama la Bison)
razvan01
De cea de la Bison auzisem si eu, insa cred ca ar tine mult mai bine cu holsuruburi.

Nu mai are nimeni nicio parere?

PS. ZUG de unde din GR esti? Intreb aici pentru ca inca nu pot da PM
interlagos89
Salut,cu siguranta Nu se potriveste cel de logan,iar cel de la AG-20-UAU vine la fel de urat prins cum o sa te 'sfatuiasca' el.Singura solutie este sa iei unul si sa il modifici.Cam asa a iesit la mine,tu pti sa-ti lasi mai multe nervuri.
Maskatu
Cum naiba sa se potriveasca? Loganul are spoilerul mai mare, plus alta curbura, alta forma. Ori cumperi una si o modifici, ori nu mai pui deloc, din considerente vizuale.
marius80_eugen
Ce porcarie a putut sa iasa la SLZ aia ! Daca e bara troznita mai zic sa o "tunezi" , altfel sa te manace rau de tot ca sa o faci asa .
Uitati-va daca vreti la modele de la alte masini care au din fabrica , parca Mitsubishi avea , nu la Logan ! Acel difuzor ar trebui sa imparta aerul de sub masina in linii drepte pentru stabilitate si pentru a scade presiune de sub puntea spate la viteze mari .
Ca la noi si chiar LGN ramane pur estetic , e alta treaba , dar si estetic arata oribil . Poti face orice cu fibra de sticla , dar cat rezista de la vibratii , de la temperatura in zona evacuarii de la oscilatii datorita curentilor de aer ... e alta treaba . Apoi nu uitati ca acele zone mai ajung si prin stalpi si garduri de parcari , prin nameti de zapada , mai sunt atinse de alte bari de la alte masini si din fabrica toata acea portiune nu are nici un punct de fixare pe tabla , nici nu se compara cu bara fata care are o gramada de puncte de fixare si pe bara si sub .
COSMIN-uau
pentru cine vrea sa vada niste poze asa ca idee
Andyno
053.gif mester frate !!
GR 03 ZUG
QUOTE(razvan01 @ 14 Feb 2012, 00:18)
De cea de la Bison auzisem si eu, insa cred ca ar tine mult mai bine cu holsuruburi.

Nu mai are nimeni nicio parere?

PS. ZUG de unde din GR esti? Intreb aici pentru ca inca nu pot da PM
*



Salut, sunt din Adunatii Copaceni... tu?
IRONICK
Iar vorbesti tampenii mai mari decat tine.
QUOTE(marius80_eugen @ 24 Feb 2012, 08:43)
Acel difuzor ar trebui sa imparta aerul de sub masina in linii drepte pentru stabilitate si pentru a scade presiune de sub puntea spate la viteze mari .
*
Curgerea filara se face pentru impiedicarea turbulentelor si evacuarea cat mai rapida a aerului de sub masina. Si asta pe langa unghiul pe care trebuie sa il aiba cu solul, pentru destinderea lui. Asta inseamna un lift negativ, adica apasare, nu scaderea presiunii pe punte.
QUOTE(marius80_eugen @ 24 Feb 2012, 08:43)
Poti face orice cu fibra de sticla , dar cat rezista de la vibratii , de la temperatura in zona evacuarii de la oscilatii datorita curentilor de aer ... e alta treaba . Apoi nu uitati ca acele zone mai ajung si prin stalpi si garduri de parcari , prin nameti de zapada , mai sunt atinse de alte bari de la alte masini si din fabrica toata acea portiune nu are nici un punct de fixare pe tabla , nici nu se compara cu bara fata care are o gramada de puncte de fixare si pe bara si sub.
*
Ce vibratii suplimentare sunt acolo? Si ce caldura? Ca aerul se evacueaza si din dreptul esapamentului. Zone calde sa fac doar daca se inchide totul ermetic. Si ce oscilatii sunt acolo? Sunt cumva rude cu armonicele?

Uite un exemplu de unghiuri in functie de caroserie:

[attachmentid=1627790024]

Mult mai multa documentatie/poze se gaseste pe topicul dedicat.
interlagos89
QUOTE(marius80_eugen @ 24 Feb 2012, 08:43)
Ce porcarie a putut sa iasa la SLZ aia ! Daca e bara troznita mai zic sa o "tunezi" , altfel sa te manace rau de tot ca sa o faci asa .
Uitati-va daca vreti la modele de la alte masini care au din fabrica , parca Mitsubishi avea , nu la Logan ! Acel difuzor ar trebui sa imparta aerul de sub masina in linii drepte pentru stabilitate si pentru a scade presiune de sub puntea spate la viteze mari .
Ca la noi si chiar LGN ramane pur estetic , e alta treaba , dar si estetic arata oribil . Poti face orice cu fibra de sticla , dar cat rezista de la vibratii , de la temperatura in zona evacuarii de la oscilatii datorita curentilor de aer ... e alta treaba . Apoi nu uitati ca acele zone mai ajung si prin stalpi si garduri de parcari , prin nameti de zapada , mai sunt atinse de alte bari de la alte masini si din fabrica toata acea portiune nu are nici un punct de fixare pe tabla , nici nu se compara cu bara fata care are o gramada de puncte de fixare si pe bara si sub .
*


Calmeaza-te.
1.n-a spus nimeni ca ofera ce zici tu acolo
2.in felul asta la mine nu se mai vede suportul ala de la roata de rezerva
3.cu temperatua evacuarii si oscilatii vb din carti
4.daca pt tine bara spate serveste drept parapet de dat in stalpi si garduri esti tare wink.gif

28 Feb 2012, 23:00:
Chinezaria aia de pe capota ta,tare frumoasa mai e
Maskatu
Cine si-a pus pe solenza asa ceva, banuiesc ca nu a pus din considerente fizice, adica chiar sa indeplineasca rolul de "difuzor aer". In primul rand pentru ca este pentru ca acel deflector sau difuzor, cum masa ii zice, este pentru alt model de masina, si in al doilea rand pentru ca trebuie montat intr-o anumita pozitie.

Mai mult ca sigur si la logan este frectie la picior de lemn. Imi pare o chinezarie ieftina cumparata din vitan. Rolul este mai mult ca sigur unul "vizual".
IRONICK
QUOTE(interlagos89 @ 28 Feb 2012, 22:59)
Calmeaza-te.
*
Ce ai facut tu si AG-20-UAU, nici macar design nu se numeste. De util, nici vorba. Ce a incercat marius80_eugen sa explice, nu are nici o legatura cu realitatea.
QUOTE(Maskatu @ 28 Feb 2012, 23:11)
Rolul este mai mult ca sigur unul "vizual".
*
In cazul de fata, nici atat.
wasko_666
Arata urat montat acolo.chiar nu ii inteleg rolul.nici macat vizual nu arata bine, parca este "luat cu toporu".
jaaL
Da' poate ca mai sunt unii si cu alte gusturi smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.