Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: nu merge pe gaz decat cu socul tras
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ilieaxx
baieti,iar am nevoie de ajutorul vostru,ca sa va explic problema,trag socul dimineata pornesc pe benzina,astept sa se incalzeasca motorul,o trec pe gaz,si pur si simplu nu se accelereaza,tremura se balbaie,reusesc sa accelerez normal pe gpl doar daca trag socul la maxim,precizez ca pe benzina merge normal
Kiraly
Ai debitul mic pe gaz si ai mai multe variante: reglaj prost, filtru infundat, vaporizator defectat. Prima data incearca reglajul
ilieaxx
ok,o sa incerc astazi
sebymesteru
eu zic prima oara sa te uiti la filtru,daca pana acuma a mers,reglajul ala nu se duce de pe o zi pe alta. Uita-te la filtrul GPL-ului,mai ca sigur e infundat. Daca nu-i ala te poti gandi la o defectiune a plamanului si mai apoi la o problema de reglaj(asta daca nu ai umblat la reglaje inainte sa inceapa sa-ti faca figura). Grija mare la O-ringul care vine intre tabla care tine filtrul si piesa de intrare a gazului in filtru,eu am bulit acel O-ring fiindca nu mi-am dat seama ca avea buza iesita de sub profilul unde trebuia sa stea in mod normal. Daca o prinzi asa si apuci sa o strangi,se deformeaza si nu va mai etansa in veci. Spor la treaba!
ilieaxx
fiindca am avut probleme cu pornirea am umblat la toate reglajele va dati seama,dati-mi si mie un link cu metoda lu domnu nelu de a curata filtrul la gaz va rog
PH-06-BOA
Daca stutul de gaz e montat prin gaura in carburator, sub clapeta de soc, faptul ca tragi socul la pornire pe benzina, a strambat talerul de aluminiu de la membrana, si nu mai lasa membrana sa deschida supapa de gaz. Cine te pune sa pornesti pe benzina, si sa tragi si socul? Asa ai auzit , stiu, la servis. Ideia e ca, nu vine gaz la apasarea acceleratiei. Lipsa gaz in butelie, filtru infundat (demonteaza niplul de la iesire spre plosca, pui contactul si vezi daca vine cu presiune, sau cel de la intrare in plosca, ca-i mai usor), ori o valva care nu inchide bine, nici nu se deschide bine. Daca astupi filtrul de aer, atat cat sa nu se opreasca motorul si turezi, daca mrge bine, inseamna ca nu trece gazul de unul din obstacolele descrise pana acum. In final, regleaza tija de sarma de la soc, sa se tureze putin motorul, inainte de a se inchide clapeta pana la jumatate din cursa. Deci, turand din soc la 2000 de ture,clapeta socului sa fie doar la jumatate inchisa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.