Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intrerupere
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
cik83
Salut! Am trei probleme cu Dacia mea din '86. Cand merg pe drum drept pana sa fac in jur de 5 km merge in suturi cu cat o accelerez mai tare, iar in urcare mai mereu. Am schimbat carburatorul acum cateva luni, si nu am avut probleme de genul asta pana acum 3 saptamani. Am avut aprindere tranzistorizata din aia rosie si a mers foarte bine, dar am dat-o jos de 3 sapt. crezand ca este din ea. Motorul este facut de vreun an dar nu am mres mai mult de 6000 km, merge foarte frumos la relanti.
A doua problema ce o am mai de mult, de vreo 2 ani, este ca la relanti motorul trepideaza dar merge rotund. daca accelerez dispare trepidatia.
A treia problema o am in mers atunci cand accelerez mergand chiar cu a-IV si iau piciorul de pe acceleratie, maneta schimbatorului se misca si se aude un zgomot ca si cum a sarit un bolovan in podea. Sper sa nu va enervez mai mult decat sunt eu. mad.gif
argon
La prima problema cauta cu search, ca e plin de probleme de genul asta, curata carburatorul, sita, CNC, avansul, platina, capsula de vacuum..pot fi multe, dar daca zici ca numai de putin timp face asa, poate e mizerie in carburtor.
Problema 2, ai turometru? daca nu urechea e buna, insuruba putin surubul de la clapete de relanti, poate e prea mic, eu o tin intre 900 si 1000 rpm, ca la 800+-25 cum e in carti trepideaza si la mine, la 950 merge perfect.
Si la problema 3, nu prea ma pricep la cutii, dar nu suna bine ce zici tu...
gattoman
Sal.Pentru a doua problema am o intrebare: cum adica la relanti motorul trepideaza dar merge rotund???Verifica aprinderea, delcoul, capac delcou, fise, avansul.Pentru a treaia problema cred ca tre sa te bagi putin sub masina si sa verifici daca cutia de viteza e prinsa in toate suruburile daca sunt la locul lor si daca sunt stranse bine.Verifica si starea tampoanelor si sa nu fie rupta traversa care tine cutia.Vezi ca sunt doua tipuri de traverse : din doua bucati si dintr-o singura bucata.Ai grija la ce te uiti.Spor la lucru biggrin.gif biggrin.gif
cik83
Salut! Cu intreruperea cred ca am rezolvat-o. Era de la capacul de delcou. S-au oxidat contactele si carbunele era mancat si nu facea contact decat in niste puncte de pe suprafata lui.
Referitor la a doua problema, motorul merge bine dar se simte o trepidatie la volan si la caroserie. Daca il turez dispare aceasta trepidatie.
Iar la a treia problema, m-am uitat dedesupt dar totul este in regula. E posibil sa fie din cauza ca este cablul de ambreiaj strans. Cum pot sa imi dau seama daca cablul este intins cat trebuie. Multumesc! smile.gif
argon
Pai vezi punctul unde prinde ambreiajul, daca e prea sus in cursa pedalei e strans cablul, daca prinde jos e destrans, tre sa fie cam pe la mijjoc.
Pentru problema 2 ai marit relantiul? ca e prea mic, si deaia trepideaza.
Regleaza-ti avansul initial la 0 grade, si pune relantiul la 900-950 rpm, nu ar trebui sa mai trepideze.
Devils
Pentru a treia problema ...nu poate fi decat de la:
1. traversa
2. tampoanele de la traversa uzate sau rupte
3. tampoanele de la motor uzate (sau unul dintre ele rupte).

PS: mai poate fi si de la toba (poate bate pe undeva pe vreo bara sau se loveste de podea ...nu strica sa verifici)...acum cu miscarea schimbatorului ...depinde cat este de mare ca si asa fara nici o problema din care am enumerat mai sus tot se misca putin
Uncle-Sam
sandman, nu ma pricep eu prea bine, dar daca ambreiajul e strans nu tine jos? Si daca e destrans nu tine sus?
rtulea
daca se desface din piulita de fixare a cablului atunci se mareste cursa libera a pedalei => ambreiajul tine jos si vice-versa. Atentie: exagerarea desfacerii cablului va duce la eliminarea completa a cursei ambreiajului => ambreierea nu va mai avea loc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.