Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: cred ca sa dus ambreiajul
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
kiki90
cine poate sa imi spun si mie ce se intampla cand se duce ambreiajul....presupun ca asta ar fi problema mea....cand plec de pe loc tremura rau ....pana plec...si in mers daca o acelerez mai tare creste in turatii dar nu ...acelereaza pe masura pe care apas pe aceleratie ...tin sa spun ....ca am cam fortat-o cu frigu asta nu pornea si am tras-o cam mult incercand sa o pornesc si nu am reusit ...acum cand avenit caldura asta a pornit fara prb ....in schimb a aparut problema de care vorbeam
ArtVandelay
da
vallyyy
Daca pe turometru se vede clar ca urca in ture brusc(ca si cum ai tura in gol) e clar ca e dus ambreiajul
kiki90
si nu mai pot sa il strang putin ...pe la volanta....nush ....doar schimbat remediez problema?
sebymesteru
de strans nu prea mai ai cum sa il strangi,eventual,daca acum ai cablul ambreiajului foarte strans,fara joc,incerca sa-l mai slabesti,din piulita de sub parghia de pe cutie unde sta prins cablul. Daca tot asa iti face,ai 2 variante: fie dai jos motorul sau cutia si schimbi discul,fie aplici metoda d-lui BOA,care consta in introducerea unor pene de clincherit de 1-1,5,taiate triunghiular si bagate prin gaura de vizitare a ambreiajului intre ferodou-ul discului si suportul de tabla al discului. Maresti putin spatiul acela mentionat cu o surubelnita ascutita bine si introduci penele unse cu poxipol sau ceva asemanator. Lasi sa se usuce si mai apoi vezi ce face. O perioada te va tine sigur,asta in functie de cum folosesti ambreiajul,desi e recomandat ca macar la primavara sa il schimbi de tot. Si eu am aceeasi problema,dar la mine discul s-a dus de tot,am sa incerc metoda asta ca sa pot ajunge macar pana la un garaj cu ea,sa nu trebuiasca sa ma apuc in fata blocului de scos motorul si alte alea. Daca ai nelamuriri,arunca un ochi pe-aici http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=219981&hl= , la postul 7. Sa ai spor si noroc!
PH-06-BOA
Daca tremura la plecare, e placa sparta. Fiind rece afara, placa prea oteloasa (materialul din care e facuta diafragma), a crapat. N-are nimic comun chinuitul la plecare, cu ce e la tine. La apasarea ambreiajului, placa se departeaza numai in locul unde e sparta, fisurata diafragma. Pentru a te convinge, pe aceeasi fereastra de punere la punct, privesti cand cineva apasa pedala, sa vezi la ce distanta se departeaza placa de volanta, elibereaza si rotesti de elicea ventilatorului pana vezi urmatoarea fanta spre placa si te uiti si la ea sa vezi daca se departeaza tot atat, si asa pana dai roata odata cu volanta. O sa vezi ca intr-o parte se departeaza si 1mm, iar in alta nici nu se observa ca s-a departat cand apesi ambreiajul. Asta in cazul cand e crapata diafragma (se spune placa). In cazul asta n-ai ce sa mai prelungesti. Jos motorul si schimbi placa. Explicatia trepidatiilor la plecare si patinarea, ar fi: fiind crapata intr-o parte, la apasarea pedalei se departeaza doar pe o parte a diametrului placii, iar cealalta parte diametral opusa, ramane putin apropiata, ce face sa agate putin discul, intrand si greu in viteza. Pedala e mai moale ca inainte, ce inseamna ca discul nu mai e strivit, strans cu aceeasi forta, ce face sa patineze la efort.
Seby, baga pene fara grija si fara sa decupezi in fereastra, ca e loc. Cu un patent cu cioc bagi placutele de clingherit, in timp ce cu o fasie de tabla de 1mm sau chiar surubelnita mai ingusta, ti departate placile. Sigur te va scoate din iarna, numai sa nu fie la nituri.
sebymesteru
Ms nelu,aia ma rog si eu,sa nu se fi dus niturile...sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.