mihu67
22 Feb 2012, 13:10
As dori de la toti forumistii ceva pareri despre modificari la loganul mcv dci, daca si care ar fi dupa voi modificarile necesare pantru a putea avea un loganel 4 ori 4. Eu unul cred ca ar trebui schimbata cutia de viteze si puntea spate. In schimb as pune o cutie de logan duster 4 ori 4 diesel(cred ca se potriveste) puntea de spate de la acelasi duster iar cardanul deja are in caroserie tunelul format. Ce perere aveti, merge cum spun????
bucatzel
22 Feb 2012, 13:13
Si daca nu merge, poti oricand sa mai iei un pic la pila pan' se potriveste.
Nu mi-i mie foarte clar ce faci cu mosorul de la frana de mana in schimb...
1) Cauti matale o punte spate in H cu diferential si planetare de pe o masina care asa ceva. Nu stiu care ar fi, dar tu cauta. Duster nu are punte spate, are suspensie independenta pe spate.
Te rogi sa aibe acelasi raport in grupul spate cu ce ai tu nevoie la a ta
2) Cauti matale o cutie de viteze cu iesire catre spate, probabil de duster
3) Bricolezi un arbore catre spate.
4) Montezi, te chinui
Sau esti intelejent si vinzi ce ai, mai pui niste bani si iei una facuta de fabrica.
IRONICK
22 Feb 2012, 13:19
QUOTE(dizzy @ 22 Feb 2012, 13:18)
Pardon?
De ce vrei 4 ori 4, e cimitirul in deal si nu trage bine cu coparseul?
Aveam la vanzare un papuc 4 ori 4 dublucabina. Era si diesel.
Incearca sa adaptezi o transmisie de U650. E ieftina si foarte fiabila. Apoi, cu cauciucurile potrivite dai praf la orice Duster, pe orice teren.
bradone
22 Feb 2012, 14:49
U650 are puntea spate mai groasa, asta e mai bun, poate fi adaptat tot trenul de rulare
http://clujnapoca.olx.ro/vand-tractor-univ...0-iid-245447141
Pai la ala e exact ca la duster. Eu ii dadeam o solutie mai ieftina si mai eficienta.
P-A-C-O
22 Feb 2012, 17:36
QUOTE(mihu67 @ 22 Feb 2012, 13:10)
loganul mcv dci, daca si care ar fi dupa voi modificarile necesare pantru a putea avea un loganel 4 ori 4.
daca alti au putut, cu siguranta poti si tu
bobo77
22 Feb 2012, 23:00
Si eu care ziceam ca nu prea mai avem subiecte de discutat
Leo0608
22 Feb 2012, 23:09
de ce nu pui man mecanica de aro 244 , ai maneta separat ptr 4x4 ... pfoaaa, super tractiune, nu pocnitori
mihu67
23 Feb 2012, 08:48
In afara de P-A-C-O care a dat macar o foto cit de cit apropiata de ceea ce doresc sa fac, in rest multumesc tututor celor ce m-au "invatat de BINE". De altfel asa cum s-au exprimat inteleg ca atit le sunt si cunosttintele de mecanica. Tuturor,
Cu stima,
Iti urez succes!
Sa ne tii la curent cu ce faci, poate faci si un tutorial.
Ca pari foarte hotarat.
Inca nu a fost mutat la cafenea?
zanzie
23 Feb 2012, 11:27
QUOTE(mihu67 @ 23 Feb 2012, 09:48)
In afara de P-A-C-O care a dat macar o foto cit de cit apropiata de ceea ce doresc sa fac,
Ma nene, acum fara misto. Tu-ti dai seama cat costa modificarea asta? Mai bine cumperi direct Duster.
bucatzel
23 Feb 2012, 17:15
Pai de ce sa-si ia duster? Are deja tunelul, ii mai trebuie doar o luminita la capat, sa poata alinia cardanul.
QUOTE(mihu67 @ 22 Feb 2012, 13:10)
cardanul deja are in caroserie tunelul format
Da, si sa taie din puntea H ca sa poata sa-l treaca...
Sau sa faca prinderi pe caroserie pentru o suspensie independenta.
Apoi da-i cu cutia, da-i cu cardanul, da-i cu suspensia, da-i cu diferentialul spate, da-i cu planetarele, da-i cu porfuzeta, da-i cu sistemul de franare nou-nout.
O bagatela.
Asa la ochi, cu vreo 10-15 lei treaba e gata.
Dupa care suna ceasul si se trezeste.
IRONICK
23 Feb 2012, 17:51
Nu franarea nu are treaba, se schimba doar fuzeta. Planetare gaseste el de la alta masina. Avand in vedere ca si la Duster cardanul este stramb, eu zic ca are sanse de reusita.
cosmint26
23 Feb 2012, 17:58
Eu as zice ca mai usor ar fi de adaptat ceva de pe Scenic1 sau Kangoo 4x4.
P-A-C-O
23 Feb 2012, 21:06
QUOTE(zanzie @ 23 Feb 2012, 11:27)
Ma nene, acum fara misto. Tu-ti dai seama cat costa modificarea asta? Mai bine cumperi direct Duster.
la Renault a costat cateva sute de mii de euro, insa acum cand majoritatea pieselor se produc in serie, pretul este mai accesibil
N-a costat sute de mii, dar cateva zeci cu siguranta.
P-A-C-O
23 Feb 2012, 23:30
un prototip costa peste o suta de mii
Maskatu
23 Feb 2012, 23:45
Tutorial modificare Logan Dci in 4x4 (varianta scurta):
Pasul 1: Se pune anunt in geam in care se ofera spre vanzare loganul.
Pasul 2: Se asteapta un potential cumparator.
Pasul 3: punctul a)Cu putin noroc potentialul cumparator apare; punctul b ) Se stabileste pretul masinii.
Pasul 4: Se fac actele de vanzare-cumparare cu noul propietar.
Pasul 5: Se pune o diferenta de 5-6 mii de euro peste banii luati de pe logan.
Pasul 6: Se cumpara una bucata dacia duster 4x4.
Pasul 7: Acum masina dumneavoastra beneficiaza de transmisie 4x4.
Mult succes!
QUOTE(P-A-C-O @ 23 Feb 2012, 23:30)
un prototip costa peste o suta de mii
Prototipul o fi costand, dar aici discutia era doar despre suspensia spate cu anexele de tractiune 4x4
gabylzr
24 Feb 2012, 07:05
QUOTE(Maskatu @ 23 Feb 2012, 23:45)
Pasul 5: Se pune o diferenta de 5-6 mii de euro peste banii luati de pe logan.
Pasul 6: Se cumpara una bucata dacia duster 4x4.
Nu ii ajung bani cum spui tu ca dusterul e masina scumpa
Maskatu
26 Feb 2012, 17:02
Este mai ieftin si practic. Piesele si manopera necesara sunt mult mai scumpe.
QUOTE(Maskatu @ 24 Feb 2012, 00:45)
Tutorial modificare Logan Dci in 4x4 (varianta scurta):
Pasul 1: Se pune anunt in geam in care se ofera spre vanzare loganul.
Pasul 2: Se asteapta un potential cumparator.
Pasul 3: punctul a)Cu putin noroc potentialul cumparator apare; punctul b ) Se stabileste pretul masinii.
Pasul 4: Se fac actele de vanzare-cumparare cu noul propietar.
Pasul 5: Se pune o diferenta de 5-6 mii de euro peste banii luati de pe logan.
Pasul 6: Se cumpara una bucata dacia duster 4x4.
Pasul 7: Acum masina dumneavoastra beneficiaza de transmisie 4x4.
Mult succes!
Sau din banii de pe dric isi ia in loc de Duster cu gluma aia de 4x4, un Samurai SH si va avea 4x4 cum nu va avea neam de neamul Daciei vreodata, si poate-i raman si bani
P-A-C-O
26 Feb 2012, 18:16
QUOTE(mihu67 @ 22 Feb 2012, 13:10)
Eu unul cred ca ar trebui schimbata cutia de viteze si puntea spate.
In schimb as pune o cutie de logan duster 4 ori 4 diesel (cred ca se potriveste) puntea de spate de la acelasi duster iar cardanul deja are in caroserie tunelul format.
QUOTE(klaus @ 23 Feb 2012, 23:51)
Prototipul o fi costand, dar aici discutia era doar despre suspensia spate cu anexele de tractiune 4x4
[...] si cablaj iar cand spun "cablaj" cred c-am spus tot
mihu67
29 Feb 2012, 10:57
Dragii mei nu va mai fortati creierasul ca sa debitati numai inadvertente. Spre deliciul unora am studiat un Duster azi...sincer nu cred ca este o mare problema in a construi un Logan 4 ori 4. Si desigur nu va arata cu U650cum spun unii.
Cit mai multa stima,
Nu uita sa treci pe aici sa ne arati cum ai relizat lucrarea.
Leo0608
29 Feb 2012, 13:36
QUOTE(mihu67 @ 29 Feb 2012, 10:57)
Dragii mei nu va mai fortati creierasul ca sa debitati numai inadvertente. Spre deliciul unora am studiat un Duster azi...sincer nu cred ca este o mare problema in a construi un Logan 4 ori 4. Si desigur nu va arata cu U650cum spun unii.
Cit mai multa stima,
vorba la un tinichigiu-vopsitor la care mi-am reconditionat o masina veche acum ceva ani
"se merita?"
de banii aia care ii bagi, mai bine o vinzi pe a ta, mai pui si iti iei direct duster .. plus ca e gata omologat 4x4
nu mai ai batai de cap cu rar-ul mobil si cu politia si cu itp-ul
noroc!
gabylzr
29 Feb 2012, 13:38
Nu te agita ca oricum nu o sa faca nimic .
Esti rautacios.
Omul are cunostinte, are disponibilitati de timp, are bani, e tocmai persoana potrivita pentru asa ceva.
D-aia a si intrebat pe aici daca se poate, pentru ca stie foarte bine ce inseamna si nu e dificil, nu ati citit?
Zice in clar "nu cred ca este o mare problema in a construi un Logan 4 ori 4".
Daca va spun ca o sa-l faca...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.