The Lord
22 Feb 2012, 20:43
Am si eu o problema, fiind zapada, frig, masina intepenita, in locul ei de parcare... Scosesem bateria sa o incarc, iar dupa ce am montat-o inapoi am pornit masina sa o incerc. Problema mea e am turato vreo 3-5 secunde si vazusem in oglinda fum alb si incepuse sa se simta un miros ciudat de ars, imi puteti spune care ar putea fi cauzele?
nikuniku
22 Feb 2012, 20:52
The Lord,,,zapada, frig, masina intepenita, in locul ei de parcare.,,,, ,,,,Problema mea e am turato vreo 3-5 secunde si vazusem in oglinda fum alb si incepuse sa se simta un miros ciudat de ars,,,,,
inainte de a porni masina asigurate ce teava de esapament este LIBERA si nu este in zapada,pe ideea,,,las ca vine gaze fierbinti si se topeste zapada,,,e nu este asa gazele de esapament intra in masina,,,dar masina mea este etansa,nu intra apa,,,da nu intra apa dar intra gaze de esapament.poate fi si mertan gazu tot intra,si apoi vedem la tv ca un sofer a murit axfisiat in masina cu gaze de esapament
asa ca fiii atent ca poate ai copii de crescut
The Lord
22 Feb 2012, 21:02
OK, teava de esapament nu era acoperita, mirosul venea clar de la motor din partea dreapta de langa sofer
nikuniku
22 Feb 2012, 21:08
atunci poate fi abur de la motor,ca fiind frig afara a facut bruma pe el si de caldura se ,,dezgheata,,si el ,astea ar fi variantele
The Lord
22 Feb 2012, 21:12
Bun dar cu mirosul, am citit niste variante cum ca ar putea fi uleiul amestecat cu antigel, iar in cel mai rau caz sa ars garnitura de chioulasa
ghitza
22 Feb 2012, 21:12
ai deschis capota sa te uti imediat ce se intampl acolo?e miros de ars sau de abur ,tptusi spre linistea ta verifica instalatia elecrtrica vizual cel putin
The Lord
22 Feb 2012, 21:15
Era clar miros de ars, am deschis capota imediat, apoi dupa 1 ora am venit sa verific din nou, mirosul inca persista
bygy007
22 Feb 2012, 21:19
sa nu fie de ferodou de la ambreiaj
The Lord
22 Feb 2012, 21:23
Daca ar fi ferodoul, ce ar fi de facut? Mirosul ar putea disparea dupa un timp?
bygy007
22 Feb 2012, 21:24
da dispare in timp , cezi cum stai cu ambreiaju in timp
nikuniku
22 Feb 2012, 21:49
The Lord laso frate ca nu are nimic masina,a pornit repede,ai stat cu masina pe loc si ai turato?
daca totusi ai dubii pornesteo si laso cu capota ridicata si stai afara langa ia
si uitete la motor cum merge frumos si round,garnitura nu se arde singura stand in parcare
The Lord
22 Feb 2012, 21:52
Da exact, MS oricum...
anghelcatalin1992@yahoo.com
26 Feb 2012, 18:00
uitate mai bine la instalatia electrica , eu am patito din cauza la un conductor vechii caruia ia crapat izolatia si a dat la masa si instantaneu masina sa umplut de fum iar izolatia firului sa topit si sa mai topit si izolatia de la alte fire , norocul meu ca nu sa aprins , cand am ajuns acasa ( cu masina tractata ) si mam uitat sub bord mi-am pus mainile in cap, vreo jumatate de ora mia luat sa repar beleaua
ciuca2
26 Feb 2012, 20:24
Exact asa am patit si eu,in legatura cu mirosul de ars si fumul alb.
Explicatie: Masina fiind inghetata,inclusiv radiatorul pentru caldura,cand incepe aantigelul sa se incalzeasca,emite un mirso asemanator cu cel descris de tine. Fumul alb este defapt condens care intra in habitaclu, mai ales pe sub bord.
Acum nu stiu daca asta este explicatia si in cazul tau,dar la mine asa a fost.
ciuca2 pai odata ce sitemu de racire e inchis ermetic nu ai cum sa simti mirosu de atigel incalzit nu???trece mirosu prin radiator sau furtune???.cum sa intri fumu de la motor pa langa bord inautru,doar daca ai teava de evacuare sparte sau vreo neetanseitate pa undeva.mirosu paote sa fie de la ambreaj cum uleiu din transmisie e cam congelat pa vreme racoroasa,si cum zici ca ai acelerato putin sar putea sa ti-o fi patinat ambreaju putin.
ciuca2
27 Feb 2012, 18:28
Fiind frig afara eu aveam robinetul deschis de la radiatorul de incalzire. Acel radiator are legatura directa prin niste orificii pe sub bord si spre parbriz.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.