culturism
23 Feb 2012, 23:54
am o problema cu sistemul de racire....am plecat cativa km si am vazut ca apa e foarte crescuta....mi-am dat seama ca nu mai am apa..., am completat cu antigel si pornesc motorul si turez masina si tot crestea temperatura, apoi am deschis robinetul dintre calorifer (radiator interior) si motor si nu curgea nimica, ce sa intamplat si ce solutii imi dati?
sebymesteru
24 Feb 2012, 00:25
suna a garnitura de chiuloasa puscata...:|
markko
24 Feb 2012, 06:27
Sa nu fi uitat vreun carton in fata radiatorului, acum vremea s-a mai incalzit putin .
culturism
24 Feb 2012, 08:52
am carton dar nu e problema ca se incalzeste ci de ce nu curge la robinet, nu circula apa deloc.
recinalcol
24 Feb 2012, 09:15
Daca nu ai nimic infundat,si ai antigel,nu are cum sa nu curga.
Daca zici ca ai ramas fara apa in motor si apoi ai completat,ai nevoie de o aerisire.
culturism
24 Feb 2012, 15:46
ma gandesc sa nu fie infundat radiatorul, pompa , termostatul...ori depuneri de materii calcaroase sau alte gunoaie...( cand am incercat sa aerisesc nu curgea nimik...tot circuitul e blocat)....alte idei?
sebymesteru
24 Feb 2012, 17:09
QUOTE(culturism @ 24 Feb 2012, 16:46)
ma gandesc sa nu fie infundat radiatorul, pompa , termostatul...ori depuneri de materii calcaroase sau alte gunoaie...( cand am incercat sa aerisesc nu curgea nimik...tot circuitul e blocat)....alte idei?
Radiatorul nu se infunda dintr-o data ci treptat,pompa asemenea iar termostatul..ala se poate intradevar bloca pe inchis si atunci iti face probleme. Poti sa incerci sa-l scoti si sa vezi cum se comporta. Nu ne-ai spus cum ai ramas fara apa. O poti pierde fie pe la racorduri neetanse,furtune fisurate sau cu pori, radiator cu pierderi,etc. Mai poti sa o pierzi prin cilindrii,daca ai garnitura de chiuloasa puscata,caz in care iti scoate fum alb la evacuare,sau prin baie caz in care ti se mareste nivelul la ulei si ti se face spuma pe joja,sus pe capacul la culbutori si muci in galbuii in carburator pe la furtunele de la epurator. Cam asa sta treaba...
culturism
25 Feb 2012, 08:20
nivelul e mai ridicat la ulei dar spume nu are, si nici apa pe joja nu am observat, acum o sa ma apuc de ea...si o zic mai multe detalii la ce voi gasi....multam de ajutor
anghelcatalin1992@yahoo.com
25 Feb 2012, 10:44
incearca sa o aerisesti
culturism
25 Feb 2012, 14:36
am rezolvat...era de vina termostatul..sa blocat si ramasese in circuit blocat...am luat termostat de pitesti
anghelcatalin1992@yahoo.com
25 Feb 2012, 17:58
si functioneaza corect ?
eu am termostat de pitesti pe masina si deschide haotic la vreo 50-60 grade celsius
nikuniku
25 Feb 2012, 18:39
anghelcatalin1992@yahoo.com==ghinionu tau,mai sunt si rebuturi care intra pe piata la vanzare
mecanick_maverick
26 Feb 2012, 02:10
QUOTE(culturism @ 25 Feb 2012, 13:36)
am rezolvat...era de vina termostatul..sa blocat si ramasese in circuit blocat...am luat termostat de pitesti
Dacä în locul termostatului o sä pui un dop tot o sä ai circulatie de apä pe radiatorul de încälzire ( cu robinetul deschis desigur ) si prin motor , deci aia cu termostatu' blocat e apä de ploaie .
Cä va fierbe motorul e altä poveste , dar termostatul nu închide circuitul de la caloriferul interior ...
sebymesteru
26 Feb 2012, 18:42
nu-l inchide,dar daca pierde apa pe undeva,termostatul fiind inchis,circuitul nu mai poate comunica cu vasul de expansiune ca sa compenseze pierderea
. Oricum acolo e ceva ciudat,apa aia nu se pierde asa de florile marului,mare minune daca radiatorul de incalzire nu pise apa pe undeva...
termostatu ca sal probezi il pui la fiert pa aragaj impreuna cu un termometru peste 100g,ca sa vezi la cate grade iti deschide:)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.