Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [CUMPAR] DACIA 1300-1310, ACTELE IN REGULA
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
DORTMUND
Va salut! Caut o Dacie care sa indeplineasca urmatoarele conditii: actele sa fie ok, deci sa o pot transcrie pe numele meu imediat, sa nu necesite interventii la caroserie-vopsitorie(cel putin nu imediat..) si sa fie la un pret cat mai mic!

Anul de fabricatie, kilometri sunt absolut irelevanti pentru mine(si pentru o Dacie clasica, dupa parerea mea...), ma intereseaza starea actuala a masinii, eventualele probleme mecanice nu ma sperie, eu avand deja foarte multe piese noi, ramase dupa vanzarea unei alte berline, in urma cu ceva timp.

Astept ofertele voastre, de preferat si cu poze, aici sau pe mailul:

trabantus1972@yahoo.com

Va multumesc anticipat si va doresc o saptamana cu mult soare!!
DORTMUND
Am gasit 2 Dacii dar mai astept putin, poate apare si ceva mai bun, nu neaparat mai ieftin! Vreo oferta mai tentanta?!... wub.gif
Andyno
dacia mea ...cea alba din 99...vezi poze cu ea pe la ''poze cu daciile noastre''

pret...in jur de 2800 lei.
nsmoga
mie imi place masinuta asta. si la vremea respectiva i-am urmarit topicul restaurarii
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=235125&hl=
DORTMUND
Mersi mult pentru link, i-am dat chiar in dupa-amoaza asta pm pe forumul 4tuning.ro! Astept cu banii in portofel, la 1500 RON o iau pe loc!!

Iar despre cum am eu grija de masini...istoricul tranzactiilor anterioare e graitor!!

E ok si cea de 28oo RON dar desi isi merita banii, e pur si simplu prea mult pentru mine!

9 Mar 2012, 07:12:
Cea albastra, din linkul trimis de nsmoga, nu se mai vinde, mi-a dat pm propietarul! ma bucur pentru el, era si pacat dupa atata munca, mai ales ca a iesit foarte bine masinuta!!

Caut in continuare... blush.gif
cristeacosmin