Nu speriati omul, ca nu-i chiar asa complicat. Dai jos cutia de acte, te pozitionezi langa scaunul din dreapta, iei o lanterna si te uiti in partea stanga, acolo o sa vezi acea capsula. Pornesti motorul, dai comanda sa intre aerul pe aeratoarele centrale si vezi cum reactioneaza capsula. Daca nu face nimic atunci opresti motorul, scoti furtunasul de la baza ei, bagi altul in loc si creezi vacuum, adica tragi cu gura din furtun. Ar trebui sa observi ca tija capsului se retrage inauntru si acolo ramane, asta daca este buna capsula.Daca nu functioneaza o poti ori reconditiona ori schimba, s-a mai scris pe undeva metoda de reconditionare. Daca acea capsula functioneaza corect, si totusi nu actioneaza cu motorul pornit cand e data comanda, atunci ori distribuitorul de vacuum e defect, ori nu ai vacuum de la servo. Si asta se poate verifica de la furtunul care intra dinspre compartimentul motor spre habitaclu. Cu motorul pornit verifici existenta vacuumului, schimbi acea supapa unisens de langa servo,etc. Sper ca m-am facut inteles
Aaa, uitasem, demontatul capsulei mi s-a parut destul de usor, cu o surubelnita fina si incet, a iesit in 2 minute.