Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme incalzire bord CN
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
daddy_dj
bordul e de CN si prin cele doua guri de aer de pe consola centrala nu intra aer deloc(nici rece nici cald)...cand misc maneta care schimba locul de intrare al aerului nu se intampla nimic, cred k e rupt cablul...totusi intra aer pe le picioare si la parbriz.. dar ce pot face k sa intre aer si prin gurile din centrul bordului? va rog sa.mi dati vreo idee cum sa rezolv.. si clapita care inchide/deschide e deschisa si tto nu intra
ghitza
te apuci si schmbi supapele de vacum posibil si distribuitorul
pojarel18
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4812
Citeste atent si o sa te lamuresti.
libarca
Cel mai probabil e decat supapa din centru daca merge pe celelalte pozitii.Ori o repari,ori o schimbi,conform cu cele din link-ul dat!Indiferent de alegere,ea trebuie demontata.Aici trebuie sa ai tarie de caracter,degete curajoase,rabdare multa si repertoriu larg la injuraturi!Spor la treaba!
daddy_dj
e posibil sa fie de la pompa servo de la frana? sa nu faca vacuum? ca aud daca ascult cand motorul e pornit un fasait in zona aceea, iar daca opresc motorul, o secunda-doua dupa se aude fasaitul
Nextclub
Nu are treaba cu pompa servo! Intradevar vidul este luat de pe furtunul ce duce in servo.Daca se aude fasaind 100% e sparta capsula.Iti spun din propria experienta ca e foarte migalos de schimbat...ai nevoie de maini delicate si nervi de otel.
fullhouse
Nu speriati omul, ca nu-i chiar asa complicat. Dai jos cutia de acte, te pozitionezi langa scaunul din dreapta, iei o lanterna si te uiti in partea stanga, acolo o sa vezi acea capsula. Pornesti motorul, dai comanda sa intre aerul pe aeratoarele centrale si vezi cum reactioneaza capsula. Daca nu face nimic atunci opresti motorul, scoti furtunasul de la baza ei, bagi altul in loc si creezi vacuum, adica tragi cu gura din furtun. Ar trebui sa observi ca tija capsului se retrage inauntru si acolo ramane, asta daca este buna capsula.Daca nu functioneaza o poti ori reconditiona ori schimba, s-a mai scris pe undeva metoda de reconditionare. Daca acea capsula functioneaza corect, si totusi nu actioneaza cu motorul pornit cand e data comanda, atunci ori distribuitorul de vacuum e defect, ori nu ai vacuum de la servo. Si asta se poate verifica de la furtunul care intra dinspre compartimentul motor spre habitaclu. Cu motorul pornit verifici existenta vacuumului, schimbi acea supapa unisens de langa servo,etc. Sper ca m-am facut inteles tongue.gif
Aaa, uitasem, demontatul capsulei mi s-a parut destul de usor, cu o surubelnita fina si incet, a iesit in 2 minute.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.