iulica89
6 Mar 2012, 16:00
La iesirea dintr'un sens giratoriu am observat un nor imens de fum alb iesind din esapamentul masinii din dotare.Nu am accelerat decat pina la 3000 de ture...
In nici 100 de metrii fumul se disipase ,iar masina nu mai scotea fum, motorul tragea la fel ,temperatura apei nu s'a ridicat.
Ce sa fie ca sa nu am probleme pe cine stie ce drum?
Lucian MC
6 Mar 2012, 16:21
Fum alb=apa in instalatie. Daca esti norocos sar putea sa fi avut putina apa in benzina daca nu garnitura de chiuloasa e putin ciupita
ag02cws
6 Mar 2012, 16:31
Odata, cand stateam la semafor, a inceput sa iasa o gramada de fum alb de sub masina pe ambele parti. Eram deasupra unui canal
Sa nu te fi speriat si tu degeaba.
tare asta cu canalu:)).cred ca ai ceva probleme cu garnitura la chiuloasa.verifica nivelu de apa in vasu de expansiune si nivelu de ulei pa joja.
iulica89
6 Mar 2012, 19:32
Atat nivelul de apa cat si cel de ulei sunt intacte...Ce'i drept nu am mers mult cu masina de la momentul respectiv(cam 3-4 km)...
O sa mai merg si maine cu ea asa si daca e o sa iau o garnitura de chiulasa mai buna caci cea care o am de'abia o gasisem cand am schimbat ultima data si este din catea am inteles cea mai proasta...
iulian.bisty
6 Mar 2012, 21:32
Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire
Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului.
Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul
iulica89
7 Mar 2012, 21:02
Azi iar a scos fum...Poate fi cumva si segmenti rupti sau ceva de genu?
Apa e constanta,presiune de ulei este comanda de garnitura Victor Reinz este...
vladut88
7 Mar 2012, 21:11
ce temperatura are apa cand scoate fumu ?
iulica89
7 Mar 2012, 21:17
E constanta temperatura pe indicator...Cu termostat Vernet de 89 cred ca temperatura reala este de 90-92 grade maxim.
vladut88
7 Mar 2012, 21:19
Nu cumva fumul e imediat dupa pornire ,sa nu fie abur de pe tobe fiind reci fac condens si iese fum alb
iulica89
7 Mar 2012, 21:21
Nu...Scoate fum dupa minim 5 km si cand nu este in sarcina sau a trecut deja de ea(ieri dupa iesirea din sens giratoriu si azi cand coboram podul asta la 15 km sau mai bine)
PH-06-BOA
7 Mar 2012, 21:50
Iulica, care pod coborai? La SUD? N-o mai zgandari atat, ca n-are nimic garnitura, pana nu gasesti ceva concret. Eu as banui ca fumul e de la ulei. N-ai vrea sa urci spre Cheia, sa vedem, sa masuram? Asa pareri, pot fi multe, dar pe baza modului de manifestare, poti elimina multe din ele, ajungand la cauza. Deci, nu te pripi cu desfacutul chiulasei.
iulica89
7 Mar 2012, 21:55
Da,cel de la sud...Poate fi cumva si de la instalatia de gaz?
O dadusem pe benzina si nu mai scotea aproape deloc...
Acum am citit in "Pene de automobil" ca fum alb excesiv poate fi cauzat:
-motor rece
-compresie insuficienta(supapa nu inchide ,set dus ,segmenti dusi)
-apa in combustibil
Vineri ma apuc bine de ea...O sa o testez si pe benzina(sa ma**** in pretu lor
)Poate e de la gaz...poate ............................
Am urcat si la Cheia spre Brasov si intoarcere si n'a avut nici pe dracu'...
iulica89
9 Mar 2012, 18:53
In ultimii 50 km nu mi'a mai facut nimc..
Azi am verificat bujiile=> erau caramizii cu putine depuneri de calamina fara urme de negreala...
In schimb am observat la plosca de gpl faptul ca este umeda in jurul surubului cu contra pe unde intra gpl'ul...
Este posibil ca apa sa treaca in GPL ?(instalatie marini 88)
Este posibil ca in gaz sa puna astia cine stie ce ?
e posibil daca ai garnitura de la apa din plaman fisurata,desfa si verifica
wormostar
11 Mar 2012, 22:11
sal, si la mine scoate fum alb si mai mult, si tin sa va spun ca am instalatie de juma de an pe gpl si de ceva timp am gasit mazga albicioasa pe capacul de la ulei si pe joja partea de sus. Am scos ca sa nu mai faca condens un furtunas de la capacul de la chiuloasa pana sub masina ca sa nu mai condenseaze, si tot condenseaza.
Sa fie gpl-ul de vina?
iulica89
11 Mar 2012, 22:33
Fumul alb poate fi si de la gpl(cine stie ce au mai combinat dracii astia)...Mazga alba apare de la incompabilitatea dintre ulei si motorul la care este folosit si in special de la frig.
La mine sigur este de la ulei...Azi iar mi'a facut aceeasi faza.Astept sa am ceva bani si daca este treaba sa fie de la ceva segementi sau cine stie ce drac ma voi apuca sa fac motorul.
nikuniku
11 Mar 2012, 22:45
toti se vaita de fum alb,dar nimeni nu zice cand apare,cat timp scoate fum,daca la motoru rece,daca la cald,toti dau cu presupusu,ba cai aia ba cai aia
motoarele astea,,batrane,,nu au nici pe dracu,ia dati capacu de la culbutori jos sa vedeti unde este spuma depusa? in fata lui spre radiator,caldura de la radiator+capacu de culbutori rece=condens
uitativa la masinile straine,benzinare,dimineata cand motoru este rece,scoate la fum alb de zici cai locomotiva,tot condens este si ala de pe tobele de esapament,dupa ce sa incalzit motoru dispare si fumu si spuma din capac,nu toata dar se mai duce din ia,la drumuri scurte se transforma in apa si ajunge in baia de ulei,cateva picaturi,dar cateva azi cateva maine si gata uleiu sa contaminat
wormostar
12 Mar 2012, 06:44
la mine scoate fum tot timpul, pardon, mai mult un fel de abur alb decat fum. Masina manaca ulei, ca 1 l la 2-3000km si mai nou pierde si apa. Uleiul l-am mai gasit prelis si apa se mai pierde pe la furtunul cu termostat, si ma gandesc ca , colierul este naspa si nu mai strange cum trebuie.
iulica89
13 Mar 2012, 19:17
Astazi "dragul" meu motor a cedat psihic...Scoate fum in draci si d'abia trage
Asa ca maine ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.